wiej had meer als 1.5gb aan oude games daar in zat ie ook tussenquote:
Mijnen plaatsen was geweldigquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef mschol het volgende:
[afbeelding]
red alert 1
[afbeelding]
command and conquer 1
das lang geledenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef mschol het volgende:
[afbeelding]
red alert 1
[afbeelding]
command and conquer 1
RA 1 gister nog gespeedl (command and conquer: The first decade gekocht..., heb nu van alle c&c spellen 2 versie'squote:
is dat niet ooit in een film gebruikt alszijnde sport?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Speedball II voor de Amiga en de PC
Het eerste serieuze sportspel wat ik gespeeld had...
Handballen met een ijzeren bal en mensen de brancard op jagen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke intro ook met die adlib-sound
ik had alleen RA IIquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
RA 1 gister nog gespeedl (command and conquer: The first decade gekocht..., heb nu van alle c&c spellen 2 versie's)
4d stuntcar driver ofzo, is al 150 keer indit topic langsgekomen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef MaximumRush het volgende:
Wie kent een of andere stunspel met auto's nog? Dat je zelf tracks kon maken ofsoo... 4D heette het volgens mij...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:45 schreef VirgilReality het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ZANAC op de MSX![]()
Deze is gratis nog te downen van de Rockstar Sitequote:Op donderdag 9 maart 2006 01:55 schreef Steijn het volgende:
Wolfenstein 3D
GTA 1 (de enige echte versie dus)
Transport Tycoon
Carmageddon
Prince of Persia
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fatality het volgende:
[afbeelding]
check die polygonen en anti-aliasing
Ik ben nog wat spellen vergeten, of zijn ze te modern?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Deze is gratis nog te downen van de Rockstar Site
Nah, te modern, modern... er zijn oudere spellen zoals deze:quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben nog wat spellen vergeten, of zijn ze te modern?
Unreal (zelfs helemaal uitgespeelt)
Vrijwel alle NSF releases
Alle Test Drive releases
Op de Amigaquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, te modern, modern... er zijn oudere spellen zoals deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stuntsquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef MaximumRush het volgende:
Wie kent een of andere stunspel met auto's nog? Dat je zelf tracks kon maken ofsoo... 4D heette het volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |