Welke C&C is dat. Machtige games waren datquote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
De good ol C&C, laatst nog first decade besteld en die Bonus DVD met de historie van C&C is nostalgisch goed!!
[afbeelding]
jazeker wel. En dan niet op cga want dat had ik niet...maar hercules...en dan met mg.exe een soort emulatie van cga maken ..wat een tijden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:32 schreef ShadoW17 het volgende:
niemand die paratrooper kent
[afbeelding]
Heh heh, wij waren thuis een van de eerste met EGA! Al die vriendjes van me jaloers omdat wij 16 kleuren hadden en zij maar 4 (of monochrome zelfs). Ik weet nog goed dat ik na jaren cga ineens Larry 1 met 16 kleuren kon spelen, dat was fenomenabel!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:33 schreef Laton het volgende:
jazeker wel. En dan niet op cga want dat had ik niet...maar hercules...en dan met mg.exe een soort emulatie van cga maken ..wat een tijden.![]()
Bovendien... als een mannetje zonder parachute bovenop z'n matties viel, waren zij ook meteen dood. Nuttig!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef zatoichi het volgende:
Paratrooper was cool! Nooit de mannetjes schieten, maar altijd hun parachutes. Veel leuker als ze uit elkaar vielen in pixels!
ik heb m op de Atari Lynx gehad.. nog nooit een spel gehad waar ik zo snel vast zat.. vond het dan ook geen ruk aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:14 schreef VirgilReality het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Shadow of the Beast op de Amiga. Daar heb ik veel uren aanbesteed en nog steeds niet uitgespeeld![]()
Ja!!quote:
wiej had meer als 1.5gb aan oude games daar in zat ie ook tussenquote:
Mijnen plaatsen was geweldigquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef mschol het volgende:
[afbeelding]
red alert 1
[afbeelding]
command and conquer 1
das lang geledenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef mschol het volgende:
[afbeelding]
red alert 1
[afbeelding]
command and conquer 1
RA 1 gister nog gespeedl (command and conquer: The first decade gekocht..., heb nu van alle c&c spellen 2 versie'squote:
is dat niet ooit in een film gebruikt alszijnde sport?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Speedball II voor de Amiga en de PC
Het eerste serieuze sportspel wat ik gespeeld had...
Handballen met een ijzeren bal en mensen de brancard op jagen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke intro ook met die adlib-sound
ik had alleen RA IIquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
RA 1 gister nog gespeedl (command and conquer: The first decade gekocht..., heb nu van alle c&c spellen 2 versie's)
4d stuntcar driver ofzo, is al 150 keer indit topic langsgekomen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef MaximumRush het volgende:
Wie kent een of andere stunspel met auto's nog? Dat je zelf tracks kon maken ofsoo... 4D heette het volgens mij...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:45 schreef VirgilReality het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ZANAC op de MSX![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |