Toen ik Theme Park speelde was RCT bij lange na nog niet uit beste vriend, daar zit zo'n vijf jaar tussen. Maar dan alsnog, Theme Parkquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:51 schreef buzzer het volgende:
Vroeger had je een pc spel met iets van 4 weegschaaltjes naast elkaar, waar je ballen op moest laten vallen waarvan het gewicht door middel van een getal werd aangegeven. Als je de balans dan in evenwicht kreeg verdwenen de ballen.. Iemand die dat nog kent en weet hoe het heet ?
Idd, dat schaatsen molde je toetsenbord. Button-bashen galore!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
- Skispringen
- Langlaufen
- Bobsleeen
- Schaatsen ( was ook megakut en bijna niet te doen)
- Biathlon geloof ik
Sam 'n Max was geweldig, wat heb ik daarom dubbel gelegen zeg. Stupide grappen.... Ik zal m vanavond weer eens afstoffen en kijken of XP 'm pakt...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef xFriendx het volgende:
Sam & Max (pc)
[afbeelding]
Full Throttle (pc)
[afbeelding]
Misschien moet je 'm ff starten in Winows 95/98-compatibiliteitsmodus.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Gripper het volgende:
Sam 'n Max was geweldig, wat heb ik daarom dubbel gelegen zeg. Stupide grappen.... Ik zal m vanavond weer eens afstoffen en kijken of XP 'm pakt...In win98 draaide het wel, maar zonder geluid.
dosbox?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm ff starten in Winows 95/98-compatibiliteitsmodus.
ik zal eens kijken. Dat wordt dan weer een avondje tomeloos nostalgisch spelen. Wack a Rat!!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef mschol het volgende:
dosbox?
Die heb ik ook nog op Floppy maar dan als Charlyie de Eendquote:Op maandag 27 februari 2006 14:53 schreef twentemeisje het volgende:
'Enkele' van mijn favoriete dos games...
Mario
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef Roellie80 het volgende:
- Transport Tycoon
- Sim City
- Dune II
- Doom 2
- Settlers
-Civilization 2
Ik heb Wolfenstein 3D 1 keer zo gespeeld dat ik overal 100% score had.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:37 schreef Jumparound het volgende:
wolfenstein for sure
man wat heb ik uren lopen verspillen met zoeken naar alle geheime kamers
kan in de huidige games ook, duurt alleen wat langerquote:Op maandag 27 februari 2006 16:21 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ook veel Civ gespeeld (altijd leuk om met een speer een slagschip te kunnen zinken)
Carmageddon 2 en TIMquote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]
The Incredible Machine
[afbeelding]
Carmageddon II
[afbeelding]
Quarantine
[afbeelding]
Worms
En natuurlijk ook Theme Hospital
Oooowja Incredible Machinequote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]
The Incredible Machine
[afbeelding]
Carmageddon II
[afbeelding]
Quarantine
[afbeelding]
Worms
En natuurlijk ook Theme Hospital
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |