Nintendo world cup soccer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef Fatality het volgende:
Striker 95![]()
altijd met 10-0 winnen door schoten vanaf de hoek van t 16meter gebied.. topspel.
Je had ook zo'n gaaf voetbalspel voor de NES waar je je tegenstander helemaal kapot kon schoppen en waarbji je allemaal rare omhalen etc. had

Zaalvoetbalmode was wel geweldig. EN ik heb dagen gezeten om teams naar realiteit te veranderen, echt te gek.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef Fatality het volgende:
Striker 95![]()
altijd met 10-0 winnen door schoten vanaf de hoek van t 16meter gebied.. topspel.

Theme hospitalquote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een andere parel van Bullfrog:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit al jaren te wachten op een vervolg met de techniek die we nu hebben.

asl die er al zou komen zal nooit het verslavings gehalte van dat deel terug kunnen komen..quote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een andere parel van Bullfrog:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit al jaren te wachten op een vervolg met de techniek die we nu hebben.

haha ja een tentacle! hoe heette dat spel ook weer was idd geweldig!quote:

Day ott Tentacle misschien?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:09 schreef Gstyles het volgende:
[..]
haha ja een tentacle! hoe heette dat spel ook weer was idd geweldig!

Antiek is in mijn ogen ouder dan 20 jaar ... en ouderwetsch ouder dan 10 jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:14 schreef Hathor het volgende:
Tsja, wat versta je onder oldies ? Settlers 2 is echt een gouwe ouwe, die komt nog uit het DOS tijdperk, maar soms speel ik het nog, het is gewoon een heel sfeervol spelletje.
....
Was het wel zo'n beetje, zit toch wel wat antieks tussen dacht ik zo.![]()

Nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:22 schreef Young_David het volgende:
[..]
Antiek is in mijn ogen ouder dan 20 jaar ... en ouderwetsch ouder dan 10 jaar

Wacky Wheels, geniaal spel!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef Kang-He het volgende:
Dit was pas een geweldig spel waar ik echt uren in heb gestoken:
[afbeelding]

omdaty me pa in de ITR werkt had ik altijd een zeer recente pcquote:Op zondag 26 februari 2006 03:40 schreef Fatality het volgende:
Ik ben meer van de tijd 1990-1994 .. daarna trok mijn pc het niet meer

hmmm u got a point..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Day ott Tentacle misschien?

quote:Op zondag 26 februari 2006 12:31 schreef Kang-He het volgende:
Wat vreemd dat iedereen Theme Hospital mist terwijl ik die nog nooit heb gespeeld, maar des te meer Theme Park!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |