EN Accolade Grand Prix deel 1 en 2 _0_quote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef baNEEL het volgende:
commander keen!
Hier sluit ik mij bij aan!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef Roellie80 het volgende:
- Transport Tycoon
- Sim City
- Dune II
- Doom 2
- Settlers
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:13 schreef michiel- het volgende:
Veel gespeeld: Nascar Racing, Hotrod, Test Drive, Civilization, Transport Tycoon, Little Big Adventure, Magic Carpet, Hi-Octane
Yep, Bullfrog maakte erg mooie games! Geen idee wat ze nu maken en of ze uberhaupt nog bestaan ... ik speel al een tijd geen games meer.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:22 schreef Roellie80 het volgende:
Hi-Octane was echt super...
en Magic Carpet.. helemaal was ik alweer helemaal vergeten!
[afbeelding]
![]()
![]()
Commander Keen...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef big_al het volgende:
commander keen en duke nukem
En maar op die spatiebalk rammen...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:37 schreef Jumparound het volgende:
wolfenstein for sure
man wat heb ik uren lopen verspillen met zoeken naar alle geheime kamers
Cat was cool. Alleen jammer dat ik nooit wat van het intro-scherm (Italiaans? Spaans?) begreep ..quote:Op maandag 20 februari 2006 11:39 schreef Scalley het volgende:
Ouderwets... dan denk ik toch aan bijv. Pac Man of Alley Cat
arme spatiebalkquote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
En maar op die spatiebalk rammen...
EA heeft bullfrog jaren geleden gekocht, vervolgens hebben ze nog dunekeeper 2 uitgebracht en toen was het verdomd stil. Het schijnt dat EA de studio gewoon gesloten heeft, want het creatieve brein Peter Molyneux was toch al wegquote:Op maandag 20 februari 2006 11:25 schreef michiel- het volgende:
[..]
Yep, Bullfrog maakte erg mooie games! Geen idee wat ze nu maken en of ze uberhaupt nog bestaan ... ik speel al een tijd geen games meer.![]()
Zie ook Wikipedia.
Een andere parel van Bullfrog:quote:Op maandag 20 februari 2006 11:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
EA heeft bullfrog jaren geleden gekocht, vervolgens hebben ze nog dunekeeper 2 uitgebracht en toen was het verdomd stil. Het schijnt dat EA de studio gewoon gesloten heeft, want het creatieve brein Peter Molyneux was toch al weg
Ik zou er niet al te hard op hopen eigenlijk, maar wie weet komt het nog wel een keertjequote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een andere parel van Bullfrog:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit al jaren te wachten op een vervolg met de techniek die we nu hebben.
2000-2001 blijft de bestequote:Op maandag 20 februari 2006 12:28 schreef RtV het volgende:
Championship Manager
Bloaty head.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:46 schreef ShadoW17 het volgende:
Theme Hospital![]()
Snap niet dat er nooit geen deel 2 van Theme Hospital gekomen is..
syndicate was echt gaafquote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
offtopic
Syndicate Wars ook van Bullfrog
[afbeelding]
Ouderwets is 'ie niet.
Maar die nacht sfeer is echt super![]()
ontopic
Winter games
[afbeelding]
Echt een topspel voor die tijd, was er jaren zoet mee![]()
![]()
OMG wintergames ! Hoe kan ik die vergeten !! Was keigoed in rodelen of bobsleen, maar dat langlaufen was megakut omdat je 10 minuten lang zsm op die spatiebalk moest raggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Winter games
[afbeelding]
Echt een topspel voor die tijd, was er jaren zoet mee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |