Een gebrek aan vrouwelijk gezelschap tijdens de nachten doet je deze vraag stellen?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:07 schreef pberends het volgende:
En hebben vrouwen ook last van een OVOK (Ontzettend Vochtige Ochtend Kut)?
OVOK heb ik persoonlijk nooit meegemaakt.. meestal is het maar een droge boel. en het verschijnsel ODOL kan ik overigens niet verklaren. Weet alleen wel dat het lastig als je 's morgens in je boxer ff naar de plee mot.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:07 schreef pberends het volgende:
Wat verklaart het fenomeen ODOL eigenlijk en heb jijzelf er ook veel last van? En hebben vrouwen ook last van een OVOK (Ontzettend Vochtige Ochtend Kut)?
ontzettend natte ochtend kutquote:Op maandag 20 februari 2006 10:10 schreef Loontjah het volgende:
Kep liever een ONOK
Zwart worden? Krijg je dan een grote negerlul?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:27 schreef 1ofthefew het volgende:
je krijgt meerdere keren per nacht een stijve.
dit is bedoeld om af en toe de bloedsomloop in je penis op gang te brengen zodat het weefsel daar gevoed kan worden.
wanneer dit niet zou gebeuren dan zou die zwart worden
(een geile droom kan natuurlijk ook de oorzaak zijn voor de odol)
Ja jij wel nou goed!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Zwart worden? Krijg je dan een grote negerlul?
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef King_of_Kool het volgende:
Een odol zorgt ervoor dat je niet uit bed rolt
Blijft je tentje tenminste een keertje rechtop staanquote:pberends - maandag 20 februari 2006 @ 14:26
tis wel handig bij kamperen
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:17 schreef roykejanssen het volgende:
volgens mij is t zo dat je snacht's ontspant
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:17 schreef roykejanssen het volgende:
en wordt t een ODOL (ontzettend dikke ochtend lul.......![]()
De (slag)ader waarmee de zwellichamen gevuld worden wordt dichtgeknepen door een klein kringspiertje (jaahaa, ik weet het) rond die ader. Als je in slaap valt ontspannen je spieren, ook het genoemde spiertje. Daarom komt de bloedstroom op gang.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:17 schreef roykejanssen het volgende:
volgens mij is t zo dat je snacht's ontspant en dus ook de bloedvaten in der Franz Jozef. En dus wordt er bloed in gepompt en wordt t een ODOL.......![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Onzettend Dikke Ochtend Doos ???
Onzettend Droge Ochtend Doos ???
quote:
Kan, hoeft niet. Op zich heeft een odol niks met geilheid uit te staan, maar je kan het onbewust wel in je droom gaan verwerken, vooral als je al een tijdje droog staat.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef zesje het volgende:
FF nieuwsgierig:
Normaal gesproken krijg je een stijve als je geil bent. Maar is het nou ook zo dat als je onbewust, in dit geval in je slaap dus, een stijve krijgt, dat dat lekker (geil) voelt?
Soppende denk ikquote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Conorach het volgende:
Stinkende?
Sappige?
Smeuïige?
Smerige?
Slapende?
Stevige?
....?
quote:
Nogal....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter dan een spontane erectie.
[afbeelding]
Alsof dat ding van jou zo zwaar is en je flauwvalt door bloedtekort in je hersenen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:01 schreef Koewam het volgende:
ODOL Is irritant... halfslappe lul en niet eens echt hard
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof dat ding van jou zo zwaar is en je flauwvalt door bloedtekort in je hersenen...
Neigt dat niet naar verkrachting?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Soms word ik 's ochtends wakker geneukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |