je hebt ook onop ontzettend natte ochtendpoes
en nog veel meer hihih
heb jij er wel last van dan?
lijkt me irritant .. slaap je op je rug.. komt je moeder binnen heb je een odol, en heb je een "tentje" in je dekbed.. wat zal je moeder wel nie zegge?
[edit: nee kep geen last van impotentie. kep er gewoon geen last van , nooit gemerkt iig]
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 24-07-2002 00:45]
Onop, ook wel KNOK (= KletsNatteOchtendKut)
Raar, als je dan bent wezen pissen dan zakt het ding meteen weer in elkaar als een leeglopende balon. Nou jah, dan zal de druk van de blaas eraf zijn denk ik....
P.s. Bij mij kun je het wel heel duidelijk zien aangezien ik nogal grootgeschapen ben
quote:bla bla bla
Op woensdag 24 juli 2002 00:45 schreef masterblaster het volgende:een lul verhaal....
P.s. Bij mij kun je het wel heel duidelijk zien aangezien ik nogal grootgeschapen ben
quote:Droom je ook over George Clooney dan?
Op woensdag 24 juli 2002 00:42 schreef Slarioux het volgende:
Ik, verdomd lastig als je moeder je uit je nest haalt
( )
quote:Jah, DAN wel...Normaal niet
Op woensdag 24 juli 2002 00:46 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
bla bla bla
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 00:48 schreef chown het volgende:[..]
Jah, DAN wel...Normaal niet
![]()
![]()
![]()
denk DAN ook niet.. als je klein geschapen bent schep je er over op dat ie groot is anders nie
quote:denk gewoon dat je om 12 uur een stijve had en dat ie is blijven staan met klokslag 12.. waarschijnlijk door vieze droompjes
Op woensdag 24 juli 2002 00:50 schreef dnutpops het volgende:
*meldt*Maar is er een wetenschappelijke verklaring voor dan?
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 00:42 schreef Slarioux het volgende:
Ik, verdomd lastig als je moeder je uit je nest haalt
quote:was het niet dat je dan beter je plas kon ophouden? ik moet met een odol altijd naar de wc
quote:Vooral omdat de topicstarter ook al in zijn post aangeeft dat hij de serieuze kant op wil en er een maatschappelijk georienteerde discussie van wil maken.
Op woensdag 24 juli 2002 00:52 schreef golfer het volgende:
Dit is een vrij serieus bedoeld forum-onderdeel.
Ik denk dat elke man dit fenomeen wel kent, dus hou de "leuk" bedoelde reakties s.v.p. achterwege.
quote:Er IS inderdaad een wetenschappelijke verklaring voor het fenomeen: Een volle blaas drukt op een aantal aders waardoor het bloen in je lul niet kan wegstromen. En aangezien je ligt wordt die druk alleen maar groter naarmate de nacht vorderd. Even naar je eigen gezeik luisteren en hij zakt in elkaar.....
Op woensdag 24 juli 2002 00:51 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
denk gewoon dat je om 12 uur een stijve had en dat ie is blijven staan met klokslag 12.. waarschijnlijk door vieze droompjes
quote:je heeft met je blaas te maken. je houd je pies op en.....ik weet het niet meer precies maar misschien google.com? het is laat
quote:Doordat je een stijve hebt zet je prostaat een beetje op, daardoor wordt de pisbuis iets afgekneld, daardoor is het zo dat bij de meeste mannen eht lastig plassen is met een stijve.
Op woensdag 24 juli 2002 00:53 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
was het niet dat je dan beter je plas kon ophouden? ik moet met een odol altijd naar de wc
quote:oftewel. ga voor het slapen naar de plee en je hebt er geen last van!?
Op woensdag 24 juli 2002 00:53 schreef chown het volgende:[..]
Er IS inderdaad een wetenschappelijke verklaring voor het fenomeen: Een volle blaas drukt op een aantal aders waardoor het bloen in je lul niet kan wegstromen. En aangezien je ligt wordt die druk alleen maar groter naarmate de nacht vorderd. Even naar je eigen gezeik luisteren en hij zakt in elkaar.....
We weten het allemaal wel erg goed zeg. Applaus voor onszelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |