Lieve Pyl trek je het niet zo aan..... een beetje plagen mag toch wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:57 schreef pyl het volgende:
[..]
[..]
[..]
For your information: ja, ik had al het een en ander gedownload.
Nee, ik heb nog niet de tijd gehad te luisteren.
En na het lezen van dezegezellige
berichtjes is de lust daartoe compleet verdwenen.....
![]()
Hmmmm.........een Belgische uit Nederland dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ook geen Belgische uit Engeland..... dichter bij huis. Ze zingt ook....
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:24 schreef pos het volgende:
Nederlands dus....eh...heeft ze wat te maken met kinderen?
Maar wij zijn geen Belgen, dus wat mij betreft blijft het Belgischequote:Op maandag 20 februari 2006 09:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm.........een Belgische uit Nederland dus.
Ik geef er trouwens de voorkeur aan om niet "Belgische" te zeggen, maar, al naar gelang de herkomst, te spreken van "Vlaamse" of "Waalse". Zo doen onze geliefde Zuiderburen dat ook - die Belgen.
Helemaal niet Belgisch of op verzoek van Pyl Vlaams of Waals dus... gewoon puur Nederlands.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm.........een Belgische uit Nederland dus.
Ik geef er trouwens de voorkeur aan om niet "Belgische" te zeggen, maar, al naar gelang de herkomst, te spreken van "Vlaamse" of "Waalse". Zo doen onze geliefde Zuiderburen dat ook - die Belgen.
Ik ken alleen wel wat acteurs van GTST maar daar is ze niet van. Al die andere soaps nooit gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:30 schreef pyl het volgende:
Mij bekruipt een donkerbruin vermoeden dat wij hier van doen hebben met een soapsterretje....
Er is maar één Belg, de koning. En Eddy Merkcx natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:29 schreef peaceman het volgende:
Maar wij zijn geen Belgen, dus wat mij betreft blijft het Belgische![]()
Wat erg....je vergeet Eddy Wally.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Er is maar één Belg, de koning. En Eddy Merkcx natuurlijk.
Mijn excuus....zeker niet goed opgeletquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:44 schreef pyl het volgende:
Heb jij die Nederlandse schone onlangs nog in levende lijve gezien, Diaan?
Hmmmmmmm.......... heb jij geen woordenboekje?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl je hebt met nog niet verteld wat temerige flemers zijn....
Dan is zij letterlijk de "schone", neem ik aan, maar ja, hoe zij heet weet ik natuurlijk niet. Ik zet mijn geld op Dart.quote:
Jawel maar dit is makkelijkerquote:Op maandag 20 februari 2006 09:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmm.......... heb jij geen woordenboekje?
Temerig: 1. zeurderig, lijmerig; 2. dralend, talmend.
Flemer: iemand die fleemt. (flemen: 1. zoete vleitaal spreken om iemand gunstig te stemmen, liefkozen, vleien; 2. pejoratief: zeurderig en zoetelijk vleien, flikflooien.)
Wie de schoen past ... enzovoorts.![]()
Zij is idd letterlijk de "schone" al is het maar een alternate "schone". Zij heeft ook in andere musicals gespeeld, iets met kinderen en ook de tv-serie waarin zij speelt, speelt zij een dochter en zit de naam kinderen in de titel.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Dan is zij letterlijk de "schone", neem ik aan, maar ja, hoe zij heet weet ik natuurlijk niet. Ik zet mijn geld op Dart.
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij heb je haar naam gister nog genoemd of niet?
Ja, hoho, dat proces was in feite al op vrijdag in gang gezet. Daarom:quote:Op maandag 20 februari 2006 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
... ik laat hem wel even staan en laten we maar verder gaan met een ander plaatje....
Als ik thuis zat, zou ik dat ook doen....quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef pos het volgende:
Zucht...ik ga maar even wat in huis doen.
Hoezo iedereen?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Gellius het volgende:. Waarom heeft iedereen nieuwe icoontjes?
.
Iedereen?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Gellius het volgende:. Waarom heeft iedereen nieuwe icoontjes?
.
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:36 schreef dartfanaat het volgende:
Plaatje van Diaan is Celine Purcell
Hoop was op mij gevestigd. Leuk om te lezenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
onze hoop was ook op jou gevestigd en je maakt het waar
Enne Gellius iedereen nieuwe avatars??
Nee, geen wetenschapper. Bekend was reeds dat meneer schrijver was, vooral van toneelstukken, en dat één van deze stukken ook op muziek is gezet en wereldberoemd is.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een wetenschapper?
Er zijn maar weinig mensen hier die "verstand" hebben van musicalsterrenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoop was op mij gevestigd. Leuk om te lezen![]()
![]()
![]()
En natuurlijk maakte ik dat waar![]()
Goedemorgen overigens![]()
Ow sorry, dat heb ik niet teruggelezen, ik was vrijdag met het werk een dag weg, wat trouwens hartstikke leuk was. Nederlands Openluchtmuseum is erg leuk vind ik, alleen het weer was wat minder.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, geen wetenschapper. Bekend was reeds dat meneer schrijver was, vooral van toneelstukken, en dat één van deze stukken ook op muziek is gezet en wereldberoemd is.
Waarom geen dak op het Openluchtmuseum?, zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nederlands Openluchtmuseum is erg leuk vind ik, alleen het weer was wat minder.
Nee, die nationaliteit is nog niet bekend; een - waarschijnlijk - veelzeggend onderwerp snijd je daar aan, Diaan.quote:Is de nationaliteit van meneer al bekend dan? Ik denk aan Duits...
Toevoeging: Celine speelde ook een hoofdrol in Mama Mia! (Daar ken ik 'r ook van)quote:Op maandag 20 februari 2006 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen hier die "verstand" hebben van musicalsterrenikzelf ook niet heel veel maar wel een beetje.
Voor alle anderen: Céline Purcell was ook te zien in Elisabeth, Sound of Music als Liesl een dochter Von Trapp en ze speelt in de VARA-serie Kinderen geen bezwaar. Te zien op zaterdagavond op primetime.
Goedemorgen![]()
Precies, al was het nieuwe HollandRama wel schitterend en wel overdekt.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Waarom geen dak op het Openluchtmuseum?, zeg ik altijd maar.
[..]
Hmmm ik dacht aan Dreigroschenoper... maar dat is het dus ook niet.quote:Nee, die nationaliteit is nog niet bekend; een - waarschijnlijk - veelzeggend onderwerp snijd je daar aan, Diaan.![]()
Nee, meneer was niet Duits.
Ja dat klopt, was ik vergetenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Toevoeging: Celine speelde ook een hoofdrol in Mama Mia! (Daar ken ik 'r ook van)
Hmmmmmm........nu ben je ijskoud. Met "Duitser" was je lauw. In het land van meneer wil het trouwens ook weleens koud zijn, brrrrrr...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
Italiaan?
En bij mij is het net andersom.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, was ik vergetenmaar deze had ik niet gezien de anderen wel
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:11 schreef peaceman het volgende:
Finner?
Ik welquote:Op maandag 20 februari 2006 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik hou niet van koude landen
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:16 schreef Gellius het volgende:
Die kerel is Ibsen trouwens.
Niet zo somber Gellius... het is maandagochtend het begin van een nieuwe mooie week met volop Olympische Spelen....quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef Gellius het volgende:
[..].
Iedereen ja. Nu ja, de meesten. Sommigen. 'n Enkeling. Allemaal volstrekt onbelangrijke nuanceverschillen op 'n maandagmorgen..
grmbl.
Eenen pyl vlieght niet altijd snelder dan een clootken even swaerquote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef peaceman het volgende:
Boomtown rats?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Eenen pyl vlieght niet altijd snelder dan een clootken even swaer
Ik heb een beetje een humeurtje vandaag.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet zo somber Gellius... het is maandagochtend het begin van een nieuwe mooie week...
Probeer eens een nieuwe avatar! Dan ziet het leven er meteen een stuk vrolijker uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:21 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een beetje een humeurtje vandaag.
In jouw geval niet hoor... van vrolijk groenig naar saai grijs...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Probeer eens een nieuwe avatar! Dan ziet het leven er meteen een stuk vrolijker uit.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Probeer eens een nieuwe avatar! Dan ziet het leven er meteen een stuk vrolijker uit.![]()
Dit is trouwens ook een tvp, maar ik blijf even.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:31 schreef wyccie het volgende:
Dit is trouwens een tvp, want ik ben weer weg
Leuk plaatje van Jane Birkin voor je plaatsen?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Gedeelde smart is halve smart dus deel het met ons.....quote:Op maandag 20 februari 2006 11:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat weet ik, Tokay. Maar wie heeft daar behoefte aan?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een tvp, maar ik blijf even.
[afbeelding]
(Er bestaan ook niet deprimerende liedjes over maandagen, hoor Gellius.)
Als ik het wist!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Gedeelde smart is halve smart dus deel het met ons.....
Reik ik je de hand...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:39 schreef Gellius het volgende:
Dat weet ik, Tokay. Maar wie heeft daar behoefte aan?
Maar natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 11:45 schreef peaceman het volgende:
En krijg ik dan ook vitamientjes?
WIE heeft die eigenlijk bedacht? Is er een stemming over geweest?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:43 schreef Tokay het volgende:
Ho ho, pos, neem de amandementen eens in acht, wil je?!
Bepaal jij dat?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef peaceman het volgende:
we hebben hier geen dicatoriaal regime..![]()
Maar je post hippies, Took. Ik hou niet zo van hippies. Hippies moeten dood héél lang slapen.quote:
Moet ik dat ook nog zèlf doen?!quote:Zeg Gellius, doe me een lol, en plaats jij dat plaatje eens van dat meiske dat jij zo leuk vindt?
Ah, gelukkig, pyl to the rescue.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:50 schreef pyl het volgende:
Ik zie The Mama's & the Papa's, ergens.
Dat heb ik bedacht, peaceman.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
WIE heeft die eigenlijk bedacht? Is er een stemming over geweest?Dus niet geldig.. we hebben hier geen dicatoriaal regime..
![]()
Be sure to wear some flowers in your hair, Gellius.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:55 schreef Gellius het volgende:
Maar je post hippies, Took. Ik hou niet zo van hippies. Hippies moeten dood héél lang slapen.
Dóe het nou maar gewoon, ik heb zelf al gezocht, maar ik kan dat bewuste plaatje niet vinden.quote:Moet ik dat ook nog zèlf doen?!.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Be sure to wear some flowers in your hair, Gellius.![]()
[..]
Neen. Ik weiger. Hoewel ze onder handbereik is.quote:Dóe het nou maar gewoon, ik heb zelf al gezocht, maar ik kan dat bewuste plaatje niet vinden.
quote:
Okay, suit yourself. Dan maak ik ook geen nieuwe avatar voor je.quote:Neen. Ik weiger. Hoewel ze onder handbereik is.
Tegelijk?!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En een rooibosthee... daar word je rustig en relaxt van....
Slecht plan als je het mij vraagt, maar ja dat is juist het punt.. dat hebben jullie niet gedaan.. Ik was zeker niet online? Was je alleen online soms?quote:
Ik zie sinds net mijn ouwe niet meerquote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
[..]
Okay, suit yourself. Dan maak ik ook geen nieuwe avatar voor je.![]()
Dat is een beetje lastig en ook niet zo lekker... maar als je je groene thee op hebt een rooibosthee erachteraan.quote:
Nee niks. Ik trachtte nog een troostplaatje los te peuteren. Maar inmiddels zijn we alweer spelende.quote:
... bühne?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:17 schreef pyl het volgende:
Niet James Caan, wel een Amerikaan.
Niet de politiek, wel de ...
Deze hielp vorige keer heel goed toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee niks. Ik trachtte nog een troostplaatje los te peuteren. Maar inmiddels zijn we alweer spelende.
Goedbeschouwd staat elke geplaatste in RJP(vD) wel op een bühne. Meneer dus ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:18 schreef Gellius het volgende:
... bühne?
Ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
Meneer is een dirigent?
Kom, kom, Diaan, wat is er dan zo vaag?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
pfffff dit is allemaal wel erg vaag, volgens mij kunnen we beter gaan raden wat hij niet doet...
Ik spreek voor mezelf: ik kan er moeilijk achter komen welk beroep meneer heeft, hij staat op de buhne, is ook muzikant is ook dirigent. bedenk me nu dat het net zo vaag is als mijn hintsquote:Op maandag 20 februari 2006 13:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Kom, kom, Diaan, wat is er dan zo vaag?
Het is minimaal wat hij doet, dat ben ik wel met je eens.
Meneer is dus te vinden in het genre 'minimal music'.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:25 schreef pyl het volgende:
Het is minimaal wat hij doet, dat ben ik wel met je eens.
ZIjn bekendheid zal vermoedelijk ook wel minimal zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 13:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meneer is dus te vinden in het genre 'minimal music'.
Ik ken Philip Glass, maar daar lijkt hij niet op.
John Cale zit volgens mij ook een beetje in die hoek, maar daar vertoont hij evenmin gelijkenis mee.
En toen wist ik het niet meer.
Heel goed, Tokay! Ik help je nog wat op weg:quote:Op maandag 20 februari 2006 13:39 schreef Tokay het volgende:
Meneer is dus te vinden in het genre 'minimal music'.
Ik ken Philip Glass, maar daar lijkt hij niet op.
John Cale zit volgens mij ook een beetje in die hoek, maar daar vertoont hij evenmin gelijkenis mee.
En toen wist ik het niet meer.
quote:studeerde filosofie aan Cornell University en compositie aan de Juilliard School of Music, alsmede aan Mills College in Californië (bij D. Milhaud en L.Berio).
Hij richtte in 1966 in New York een eigen muziekensemble op:and Musicians, dat van drie tot twintig muzikanten uitgroeide en waarvoor hij tot 1978 de meeste van zijn composities zou schrijven.
De muziek vanhoort tot de Amerikaanse stroming minimal music. Zijn preoccupatie met repetitieve structuren is voortgekomen uit experimenten met elektronische productiemethoden (Plastic haircut, 1964), waarbij hij ook tekstfragmenten muzikaal integreerde (It's gonna rain, 1965; Come out, 1966).
In 1970 bestudeerde hij de zeer gedifferentieerde slagwerktechnieken bij de Ewe in Ghana, in 1973/1974 de Balinese gamelanmuziek aan de universiteit van Berkeley.
werkte lange tijd hoofdzakelijk met ritmische patronen die ten opzichte van elkaar worden verschoven. Deze werkwijze resulteert in een gradueel proces, ook wel ‘phase shifting process’ genoemd. Een dergelijk proces kan zich over een groot tijdsverloop uitstrekken, wat blijkt uit Drumming (1971), een anderhalf uur durend werk op basis van een enkel ritmisch patroon.
Sinds 1978 richt hij zich op grotere bezettingen, waarbij zijn aandacht vooral uitgaat naar het symfonieorkest (Music for a large ensemble, 1978; Variations for winds, strings and keyboards, 1979). Gelijktijdig met deze ontwikkeling hebben melodie en harmonie een belangrijker aandeel in zijn muziek gekregen.
Je moet wel een beetje verstand hebben van muziek, dat geef ik toe.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef peaceman het volgende:
ZIjn bekendheid zal vermoedelijk ook wel minimal zijn![]()
je bedoelt van het genre....quote:Op maandag 20 februari 2006 13:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje verstand hebben van muziek, dat geef ik toe.
Hmmmm......het is ook wel een beetje aparte muziek, natuurlijk. Zo apart dat ik het thuis niet eens mag draaien (althans niet in de huiskamer).quote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef Tokay het volgende:
Da's een buitengewoon interessante cv, pyl.
Ik heb echter nog steeds geen idee wie jouw meneer is.![]()
quote:Music for 18 Musicians is a vast, minimalist piece, in many ways the culmination of Reich's exceptional career, and certainly a sort of summing-up of his earlier works such as Violin Phase (1967) and Four Organs (1970). Though in performance it lasts over an hour, 18 Musicians invariably feels new. A deceptively simple piece, Reich's piece is among the most important-and the most engaging-of contemporary compositions.
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop het niet. Als die begint met bellen blijft-ie bellen![]()
Dan moet het wel héél erg apart zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:53 schreef pyl het volgende:
Hmmmm......het is ook wel een beetje aparte muziek, natuurlijk. Zo apart dat ik het thuis niet eens mag draaien (althans niet in de huiskamer).
Eh, nee.quote:Does Steve Reich ring a bell?
Moet dat echt?quote:Díe zou je eens moeten downloaden (Music for 18 musicians, bijvoorbeeld).
Is dat een schaatster?quote:
Ik hoop op een wonder en dat ze een doorstart maken als BMNquote:Op maandag 20 februari 2006 14:05 schreef Tokay het volgende:
Trouwens Scrutinizer, mijn condoleances met het (bijna) verscheiden van BZN.![]()
Asjetee mè fleurs sjans...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef pyl het volgende:
Als ik aan BZN denk - hetgeen gelukkig zelden gebeurt - dan zie ik altijd mijn leraar Frans voor me, bij wie de rook uit zijn oren kwam toen hij voor de klas stond te fulmineren over "Mon amour" .... Zo moest het dus niet!
Hmmmmmmmm.........telg uit de familie Von Trapp?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij hadden in de jaren '70 thuis gordijnen van datzelfde patroon als meneer's overhemd.
Nee, ik denk dat het een schaatser is.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm.........telg uit de familie Von Trapp?
Annie heeft dan ook een schedelinhoud gelijk aan die van een Volendamse garnaal.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Annie weet pas een paar jaar waar het nummer over ging
Ach, gelukkig heeft meneer meer verstand van zijn vak dan van mooie overhemden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij hadden in de jaren '70 thuis gordijnen van datzelfde patroon als meneer's overhemd.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm.........telg uit de familie Von Trapp?
In dat geval zal het Leen van Frisia wel zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:23 schreef Tokay het volgende:
Ach, gelukkig heeft meneer meer verstand van zijn vak dan van mooie overhemden.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dirigent?
Hmmmmm......dat klinkt meteen nogal serieus. Moeten we hem in die hoek zoeken? De serieuze, bedoel ik.quote:
Ehm, dat hangt er van af.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:29 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm......dat klinkt meteen nogal serieus. Moeten we hem in die hoek zoeken? De serieuze, bedoel ik.
Nee dat is die kerel die schrijft voor o.a. Marco Borsato hoor. Ik heb het er even bijgezocht....quote:Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef pyl het volgende:
John Ewbank?Da's een voetballer volgens mij.
Volgens mij is dat niet waar...quote:
En die branche is?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:41 schreef Tokay het volgende:
Echt, jullie kennen 'mijn' meneer allemaal!
Misschien niet van naam - hoewel, hij is zo'n beetje de bekendste in zijn branche...
Goede gok.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef pyl het volgende:
En die branche is?
Filmmuziek (ik noem maar wat)?
Hij zorgde voor de klanken onder (bijvoorbeeld) The Gladiator, Shark Tale, Thelma and Louise, Carnivàle, King Arthur, Matchstick Men, The Rock, Pearl Harbour, en binnenkort The Da Vinci Code.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef pyl het volgende:
Een wereldberoemde Duitse componist van filmmuziek uit 1957.....![]()
![]()
Ik ben even bij IMDB gaan kijken, maar ik had nog nooit van die man gehoord.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef Tokay het volgende:
Weet je het nu wel, pyl?
Afijn. Nu weet je het wel, en vergeet je het vast nooit meer.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef pyl het volgende:
Ik ben even bij IMDB gaan kijken, maar ik had nog nooit van die man gehoord.![]()
Och jee. Hou je taai! En la-je-nie-gek-makûh.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n werk. Als ik m'n voicemail mag geloven is er daar iemand behoorlijk boos op mij. Ik heb er zin an
She's gonna get the silence-treatmentquote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef pyl het volgende:
Nou, het beste ermee, Scrut!
Operationeel leidinggevende in een creatieve omgevingquote:Wat voor werk doe jij eigenijk?
Verrek! Dan zijn we collega's!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Operationeel leidinggevende in een creatieve omgeving![]()
Ow die andere hoort erbij..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Niemand verder? Ik denk dat iedereen dit duo wel kent....
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:24 schreef Neleos het volgende:
Havenzangers toch?
En dan is het goedquote:Op maandag 20 februari 2006 16:36 schreef Neleos het volgende:
Deurzakkers dan?
Volgens mij niet. Haar familieleden zijn allemaal bekender dan haar.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Een actrice volgens mij
De trein gaat pas om 17.27. Die haal je nog welquote:Op maandag 20 februari 2006 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
hmmmm ik weet het niet, ze komt me wel bekend voor maar ik moet nu weg anders mis ik de trein.....
Ja van Enschede naar Almelo, maar ik ga nu van Almelo naar Enschede, dus de trein van 17:14 uur .... en ik ga nu echt "rennen" moest nog even de kasten afsluiten hierquote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
De trein gaat pas om 17.27. Die haal je nog wel![]()
Oh, oke. Nou trein ze danquote:Op maandag 20 februari 2006 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja van Enschede naar Almelo, maar ik ga nu van Almelo naar Enschede, dus de trein van 17:14 uur .... en ik ga nu echt "rennen" moest nog even de kasten afsluiten hier
Ja, machtig mooi toch.quote:
Nee, ze komt uit het Engelse.quote:Komt mejuffrouw ook uit het Overijsselse?
Nog vriendelijk dank trouwens. Ik ben al weer bijna aanspreekbaar.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef pos het volgende:
[..]
Deze hielp vorige keer heel goed toch?
Ik ben ook altijd net te laat. Ik had het namelijk wel geweten.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Neleos het volgende:
Het is Aimee Osbourne. Hier wisten ze het wel. Fok! Muziek Trivia deel DCXXVIII
En dat is Buster Keaton.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef wyccie het volgende:
En dat is Buster Keaton.
Hihi...ik vind 'm ook niet onaantrekkelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat een knappe man vind?
Nee, sorryquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Hihi...ik vind 'm ook niet onaantrekkelijk
Graag gedaan en fijn om te horen.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nog vriendelijk dank trouwens. Ik ben al weer bijna aanspreekbaar.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Tokay het volgende:
Hij heeft wel altijd een beetje een droevige blik in zijn ogen, vind je ook niet?![]()
Zou hij ongelukkig zijn geweest?
Auwwquote:The Three Keatons: Buster, his father Joe Keaton and mother Myra Keaton. Their act, one of the most dangerous in vaudeville, was about how to discipline a prankster child. Buster was thrown all over the stage and even into the audience. No matter what the stunt, he was poker-faced. By age 21 his father was so alcoholic the stunts became too dangerous to perform and the act dissolved.
Nee hoor, er staat er een, van mijquote:Op maandag 20 februari 2006 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yep, er mag een nieuw plaatje gepost worden
Ow sorry... helemaal overheen gekeken, ze zegt me ook helemaal niets...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat er een, van mij
Excuus geaccepteerdquote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow sorry... helemaal overheen gekeken, ze zegt me ook helemaal niets...
Anyway het is tijd om naar bed te gaanslaap lekker.
Trusten Peaceman, tot morgenquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Tokay het volgende:
Slaap lekker, peaceman en diaan.
Die mevrouw van jou, dart, is dat een Amerikaanse tv-actrice?
Haar gezicht ken ik welquote:
Zij speelt in een tv-serie die nog dagelijks op tv komt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haar gezicht ken ik wel...
Geef eens een aanwijzing, als je wil?
Ken haar niet uit een detective-seriequote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Van die 2 vrouwen die detective waren ?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef Neleos het volgende:
Speelt ze in Hillstreet Blues?
Nee, hoor. B&B kijk ik niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef Tokay het volgende:
Of in The Bold and The Beautiful?
Ja, vind ik wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Bekend gezicht.... volgens mij speelt ze een beetje een bitch of niet?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef dartfanaat het volgende:
Ja, vind ik wel.
Ze speelt "de rechterhand" van een theaterproducent.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
...... CC uit The Nanny!!
Lauren nogwat.... schitterende bijrol.
Serie is er al zovaak op geweest, maar hij blijft leuk.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef Tokay het volgende:
CC Babcock.
Die hatelijkheden tussen haar en Niles (maar dan toch stiekem verliefd zijn op elkaar- heerlijk! ).
Doe ik ook, maar Ard & Keessie werden er vroeger ingestamptquote:
niet duidelijk genoeg dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Kun je geen groter plaatje posten?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Kun je geen groter plaatje posten?
Ja, ik zie een normal plaatje hoor.quote:
't Is ook geen postzegel, maar bigger is betterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ik zie een normal plaatje hoor.
Ze brak samen met Jennifer Love Hewitt door tot het grote publiek in dezelfde TV-serie, halverwege jaren 90.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Prima.
Maar ze zegt me niks. Haar ogen en neus lijken op die van Jennifer Love-Hewitt,
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
Oh... Lacey Chabert. Nu zie ik het. Ze heeft wel dikkere wangen gekregen.
Dit zegt mij dan weer helemaal niksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:28 schreef fanneke het volgende:
En ken je deze meneer wel?
[afbeelding]
trustequote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit zegt mij dan weer helemaal niks![]()
Ik zoek mijn bed op
Geen sportverslaggeverquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef tong80 het volgende:
Sportveralaggever waarschijnlijk.Maar z'n gezicht zegt me niks.
hoe kom je daar zo op?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:43 schreef tong80 het volgende:
Geen flauw idee. Misschien Catweazle ?
't is goed, Geoffrey Bayldon is zijn echte naam. Is inmiddels 81 jaar.quote:
respect Tong, heel knapquote:
Ik zou die serie nog wel eens willen zien. Misschien dat ie op DVD uit is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:53 schreef tong80 het volgende:
Ik was ook rond die leeftijd.M'n ma zei ooit dat ik onder de tafel kroop maar het wel wilde zien.
engelse serie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:55 schreef tong80 het volgende:
Uit welke serie is dit een caps ?
[afbeelding]
Dat zeg ik.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:06 schreef pyl het volgende:
Iedereen, behalve die linker, zou dat lukken?
Ze waren de schrik van de Nederlanders.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:17 schreef Tokay het volgende:
Aan hun kleding te zien zijn het Nederlanders.
Weet peaceman daar van?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een afspraak en ben eventjes weg
Halleeeej.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:20 schreef pyl het volgende:
Ze waren de schrik van de Nederlanders.
Hoi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |