Lieve Pyl trek je het niet zo aan..... een beetje plagen mag toch wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:57 schreef pyl het volgende:
[..]
[..]
[..]
For your information: ja, ik had al het een en ander gedownload.
Nee, ik heb nog niet de tijd gehad te luisteren.
En na het lezen van dezegezellige
berichtjes is de lust daartoe compleet verdwenen.....
![]()
Hmmmm.........een Belgische uit Nederland dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ook geen Belgische uit Engeland..... dichter bij huis. Ze zingt ook....
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:24 schreef pos het volgende:
Nederlands dus....eh...heeft ze wat te maken met kinderen?
Maar wij zijn geen Belgen, dus wat mij betreft blijft het Belgischequote:Op maandag 20 februari 2006 09:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm.........een Belgische uit Nederland dus.
Ik geef er trouwens de voorkeur aan om niet "Belgische" te zeggen, maar, al naar gelang de herkomst, te spreken van "Vlaamse" of "Waalse". Zo doen onze geliefde Zuiderburen dat ook - die Belgen.
Helemaal niet Belgisch of op verzoek van Pyl Vlaams of Waals dus... gewoon puur Nederlands.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm.........een Belgische uit Nederland dus.
Ik geef er trouwens de voorkeur aan om niet "Belgische" te zeggen, maar, al naar gelang de herkomst, te spreken van "Vlaamse" of "Waalse". Zo doen onze geliefde Zuiderburen dat ook - die Belgen.
Ik ken alleen wel wat acteurs van GTST maar daar is ze niet van. Al die andere soaps nooit gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:30 schreef pyl het volgende:
Mij bekruipt een donkerbruin vermoeden dat wij hier van doen hebben met een soapsterretje....
Er is maar één Belg, de koning. En Eddy Merkcx natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:29 schreef peaceman het volgende:
Maar wij zijn geen Belgen, dus wat mij betreft blijft het Belgische![]()
Wat erg....je vergeet Eddy Wally.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Er is maar één Belg, de koning. En Eddy Merkcx natuurlijk.
Mijn excuus....zeker niet goed opgeletquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:44 schreef pyl het volgende:
Heb jij die Nederlandse schone onlangs nog in levende lijve gezien, Diaan?
Hmmmmmmm.......... heb jij geen woordenboekje?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl je hebt met nog niet verteld wat temerige flemers zijn....
Dan is zij letterlijk de "schone", neem ik aan, maar ja, hoe zij heet weet ik natuurlijk niet. Ik zet mijn geld op Dart.quote:
Jawel maar dit is makkelijkerquote:Op maandag 20 februari 2006 09:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmm.......... heb jij geen woordenboekje?
Temerig: 1. zeurderig, lijmerig; 2. dralend, talmend.
Flemer: iemand die fleemt. (flemen: 1. zoete vleitaal spreken om iemand gunstig te stemmen, liefkozen, vleien; 2. pejoratief: zeurderig en zoetelijk vleien, flikflooien.)
Wie de schoen past ... enzovoorts.![]()
Zij is idd letterlijk de "schone" al is het maar een alternate "schone". Zij heeft ook in andere musicals gespeeld, iets met kinderen en ook de tv-serie waarin zij speelt, speelt zij een dochter en zit de naam kinderen in de titel.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Dan is zij letterlijk de "schone", neem ik aan, maar ja, hoe zij heet weet ik natuurlijk niet. Ik zet mijn geld op Dart.
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij heb je haar naam gister nog genoemd of niet?
Ja, hoho, dat proces was in feite al op vrijdag in gang gezet. Daarom:quote:Op maandag 20 februari 2006 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
... ik laat hem wel even staan en laten we maar verder gaan met een ander plaatje....
Als ik thuis zat, zou ik dat ook doen....quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef pos het volgende:
Zucht...ik ga maar even wat in huis doen.
Hoezo iedereen?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Gellius het volgende:. Waarom heeft iedereen nieuwe icoontjes?
.
Iedereen?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Gellius het volgende:. Waarom heeft iedereen nieuwe icoontjes?
.
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:36 schreef dartfanaat het volgende:
Plaatje van Diaan is Celine Purcell
Hoop was op mij gevestigd. Leuk om te lezenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
onze hoop was ook op jou gevestigd en je maakt het waar
Enne Gellius iedereen nieuwe avatars??
Nee, geen wetenschapper. Bekend was reeds dat meneer schrijver was, vooral van toneelstukken, en dat één van deze stukken ook op muziek is gezet en wereldberoemd is.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een wetenschapper?
Er zijn maar weinig mensen hier die "verstand" hebben van musicalsterrenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoop was op mij gevestigd. Leuk om te lezen![]()
![]()
![]()
En natuurlijk maakte ik dat waar![]()
Goedemorgen overigens![]()
Ow sorry, dat heb ik niet teruggelezen, ik was vrijdag met het werk een dag weg, wat trouwens hartstikke leuk was. Nederlands Openluchtmuseum is erg leuk vind ik, alleen het weer was wat minder.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, geen wetenschapper. Bekend was reeds dat meneer schrijver was, vooral van toneelstukken, en dat één van deze stukken ook op muziek is gezet en wereldberoemd is.
Waarom geen dak op het Openluchtmuseum?, zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nederlands Openluchtmuseum is erg leuk vind ik, alleen het weer was wat minder.
Nee, die nationaliteit is nog niet bekend; een - waarschijnlijk - veelzeggend onderwerp snijd je daar aan, Diaan.quote:Is de nationaliteit van meneer al bekend dan? Ik denk aan Duits...
Toevoeging: Celine speelde ook een hoofdrol in Mama Mia! (Daar ken ik 'r ook van)quote:Op maandag 20 februari 2006 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen hier die "verstand" hebben van musicalsterrenikzelf ook niet heel veel maar wel een beetje.
Voor alle anderen: Céline Purcell was ook te zien in Elisabeth, Sound of Music als Liesl een dochter Von Trapp en ze speelt in de VARA-serie Kinderen geen bezwaar. Te zien op zaterdagavond op primetime.
Goedemorgen![]()
Precies, al was het nieuwe HollandRama wel schitterend en wel overdekt.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Waarom geen dak op het Openluchtmuseum?, zeg ik altijd maar.
[..]
Hmmm ik dacht aan Dreigroschenoper... maar dat is het dus ook niet.quote:Nee, die nationaliteit is nog niet bekend; een - waarschijnlijk - veelzeggend onderwerp snijd je daar aan, Diaan.![]()
Nee, meneer was niet Duits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |