Je moest het even kwijt ehquote:Op maandag 20 februari 2006 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een oversexte vrouw is ook niet alles
-1 voorspelbaarquote:Op maandag 20 februari 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut nu heb ik je gekwetst
Je mag haar niet lenen
A: Ik ben niet gekwetst, ik zit te twijfelen of ik wat persoonlijke anekdotes op het net wil tyfen.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut nu heb ik je gekwetst
Je mag haar niet lenen
Ik ben gek op anekdote'squote:Op maandag 20 februari 2006 01:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben niet gekwetst, ik zit te twijfelen of ik wat persoonlijke anekdotes op het net wil tyfen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben gek op anekdote's
Verander gewoon de namen of zo
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[[url=http://hugo.1k.nl/images/emo_polssnijden.gif]afbeelding][/url]
quote:Ik hoorde je hartje kloppen<BR>Razendsnel als een trein<BR>Mn moedergevoelens <BR>niet meer te stoppen<BR>Je was nog maar 'n visje<BR>Zó klein<BR><BR>Mn lichaam draaide op <BR>volle toeren<BR>Ik voelde me misselijk en moe<BR>Maar door jou, mijn lief kindje<BR>Deed dat er allemaal niet toe<BR><BR>Niemand hadden we verteld<BR>Van dit grote geluk in mij<BR>Voor even nog met zn drieën<BR>Je papa, je mama en jij<BR><BR>Plots stopte je hartje met kloppen<BR>Ik waande me in 'n trein<BR>Het verdriet<BR>Niet meer te stoppen<BR>Je was nog maar 'n visje<BR>Zó klein
xxx
Nah, ik heb al vaker gezeik gehad met intieme dingen op Fok! zettenquote:
dan wis je de posts weer nadat mark en ik ze gelezen hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah, ik heb al vaker gezeik gehad met intieme dingen op Fok! zetten
oke minder intieme dingen. Gewoon leuke veralen van wat je mee gemaakt heb ooit.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah, ik heb al vaker gezeik gehad met intieme dingen op Fok! zetten
Doet me denken aan m'n oude plee, waar dit prachtstukje op de muur stond:quote:
quote:Blup
Ik heb m'n goudvis door de plee gespoeld
zomaar
zonder reden
Op haar mijn woede gekoeld
Tactischquote:Op maandag 20 februari 2006 01:34 schreef ook_gek het volgende:
gisteren ook weer een leuk moment. Was naar een verjaardag van kennisen van ons. Maar goed om 3 uur gingen we naar huis. Mijn pa was al eerder gegaan en ik was op de fiets. Dus mijn moeder bij me achter op de fiets mee naar huis. Rijden we langs schevenings museum en daar staat een taxi voor waar een rolstoel uit gehaald werd en een heel oud wijf. Dus ik zeg. Kijk dan mam, dat mens is zo oud dat ze haar in het museum gaan dumpen
Horen we opeens (naam van mijn moeder ) ben jij dat? Dus mijn moeder snel snel fietsen gek dat is 1 van onze beste klanten en dat is al zo een saggo
op zeker dat het mens hier over maandag gaat zeiken bij mijn pa. We hebben maar niks gezegt tegen mijn vader. Anders krijgt hij een hart verzakking
Wat ben je toch ook een oetlul hequote:Op maandag 20 februari 2006 01:34 schreef ook_gek het volgende:
gisteren ook weer een leuk moment. Was naar een verjaardag van kennisen van ons. Maar goed om 3 uur gingen we naar huis. Mijn pa was al eerder gegaan en ik was op de fiets. Dus mijn moeder bij me achter op de fiets mee naar huis. Rijden we langs schevenings museum en daar staat een taxi voor waar een rolstoel uit gehaald werd en een heel oud wijf. Dus ik zeg. Kijk dan mam, dat mens is zo oud dat ze haar in het museum gaan dumpen
Horen we opeens (naam van mijn moeder ) ben jij dat? Dus mijn moeder snel snel fietsen gek dat is 1 van onze beste klanten en dat is al zo een saggo
op zeker dat het mens hier over maandag gaat zeiken bij mijn pa. We hebben maar niks gezegt tegen mijn vader. Anders krijgt hij een hart verzakking
zijn ze al een tijdje mee bezich. Dat ouwe huis wat er naast staat vind ik echt zo mooi. Daar wil ik wonenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een oetlul heMaar wel weer een prachtig verhaa
Best balen dat het Schevenings museum gaat verbouwen/huizne BTW, word een bagger lay out
Ik ben vorige maand in het museum geweest waarhet mee samengevoegd word, het zeemuseum of zo. was wel gaafquote:Op maandag 20 februari 2006 01:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn ze al een tijdje mee bezich. Dat ouwe huis wat er naast staat vind ik echt zo mooi. Daar wil ik wonen
We hebben Auswitz nagekleidquote:Op maandag 20 februari 2006 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand in het museum geweest waarhet mee samengevoegd word, het zeemuseum of zo. was wel gaaf
Vandaag in een keramiekmuseum geweestm dat was bout
Ach die mag je wel quoten, iedereen heeft me toch al gezienquote:
ah jo daar moet ze de lol van inzien toc?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:39 schreef Sjoewe het volgende:
Vorig jaar had ik ook een mooie
Ik was op het gala met een date, zij zit op een barkruk, tieft eraf, en sleurt twee mensen mee, bier erover en alles. Dus ik lag bijna op de grond van het lachen, nee daar scoor je punten mee![]()
Ik was met iemand die dat soort dingen die we in het museum zlef maakt, maar dan beterquote:
Het is nog steeds een hele goede vriendin van me, en ze verteld het nu ook als grappig verhaal dus iddquote:Op maandag 20 februari 2006 01:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah jo daar moet ze de lol van inzien toc?
Mja wintersport:quote:Op maandag 20 februari 2006 01:43 schreef ook_gek het volgende:
paar jaar geleden in oostenrijk. Zitten we in de gondel zegt een kennis tegen me van. Aaaa je zou er maar sex mee moeten hebben met die vrouw tegen over je. En die man ook pfff ziet die er uit dan. Dus ik zeg straks verstaan je gek. Nee man kijk naar die neus en dat gezicht. Zijn duitsers verstaan ons niet.
ezus wat is dat wijf lelijk zeg. Nou ja gaat zo een tijd door. Stappen we uit. Zeggen die mensen opeens, goedemiddag prettige dag verder
Waren dus gewoon nederlanders
Drugs mis je niks aan, maar aan het buitenland welquote:Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ben in totaal 10 dagen in het buitenland geweest in mn hgele leven
Grofquote:Op maandag 20 februari 2006 01:48 schreef ook_gek het volgende:
als mijn moeder heel erg ziek is heeft ze de neiging om flauw te vallen. Wij weten dit niet beter ( zusje en ik dus )
Dus wij zitten lekker een film te kijken en mijn moeder zit op de wc en we horen een doffe klap. WTF zegt mijn zusje is dat mama? Ja weet ik dat zeg ik. Ja wat nu dan? Dus ik zeg ja video stop zetten anders missen we de helft
vond mijn moeder niet leuk![]()
alles buiten Friesland is Buitenland voor Alexxxxxxquote:Op maandag 20 februari 2006 01:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Drugs mis je niks aan, maar aan het buitenland wel
Mn ouders zijn in hu nhele leven 3 dagen in het buitenland geweest, hun scholreisje luxemburgquote:Op maandag 20 februari 2006 01:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Drugs mis je niks aan, maar aan het buitenland wel
klopt, maar ik gebruikte voor jullie gemak de definitie "buiten nederland. 5 dagen vlaanderen en 5 dagen Tsjechie om precies te zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 01:50 schreef lipje het volgende:
[..]
alles buiten Friesland is Buitenland voor Alexxxxxx![]()
Daarom ben ik reisleiderquote:Op maandag 20 februari 2006 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
En sinds ik op mezelf woon is het geld een beetje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |