Je moest het even kwijt ehquote:Op maandag 20 februari 2006 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een oversexte vrouw is ook niet alles
-1 voorspelbaarquote:Op maandag 20 februari 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut nu heb ik je gekwetst
Je mag haar niet lenen
A: Ik ben niet gekwetst, ik zit te twijfelen of ik wat persoonlijke anekdotes op het net wil tyfen.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut nu heb ik je gekwetst
Je mag haar niet lenen
Ik ben gek op anekdote'squote:Op maandag 20 februari 2006 01:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben niet gekwetst, ik zit te twijfelen of ik wat persoonlijke anekdotes op het net wil tyfen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben gek op anekdote's
Verander gewoon de namen of zo
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[[url=http://hugo.1k.nl/images/emo_polssnijden.gif]afbeelding][/url]
quote:Ik hoorde je hartje kloppen<BR>Razendsnel als een trein<BR>Mn moedergevoelens <BR>niet meer te stoppen<BR>Je was nog maar 'n visje<BR>Zó klein<BR><BR>Mn lichaam draaide op <BR>volle toeren<BR>Ik voelde me misselijk en moe<BR>Maar door jou, mijn lief kindje<BR>Deed dat er allemaal niet toe<BR><BR>Niemand hadden we verteld<BR>Van dit grote geluk in mij<BR>Voor even nog met zn drieën<BR>Je papa, je mama en jij<BR><BR>Plots stopte je hartje met kloppen<BR>Ik waande me in 'n trein<BR>Het verdriet<BR>Niet meer te stoppen<BR>Je was nog maar 'n visje<BR>Zó klein
xxx
Nah, ik heb al vaker gezeik gehad met intieme dingen op Fok! zettenquote:
dan wis je de posts weer nadat mark en ik ze gelezen hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah, ik heb al vaker gezeik gehad met intieme dingen op Fok! zetten
oke minder intieme dingen. Gewoon leuke veralen van wat je mee gemaakt heb ooit.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah, ik heb al vaker gezeik gehad met intieme dingen op Fok! zetten
Doet me denken aan m'n oude plee, waar dit prachtstukje op de muur stond:quote:
quote:Blup
Ik heb m'n goudvis door de plee gespoeld
zomaar
zonder reden
Op haar mijn woede gekoeld
Tactischquote:Op maandag 20 februari 2006 01:34 schreef ook_gek het volgende:
gisteren ook weer een leuk moment. Was naar een verjaardag van kennisen van ons. Maar goed om 3 uur gingen we naar huis. Mijn pa was al eerder gegaan en ik was op de fiets. Dus mijn moeder bij me achter op de fiets mee naar huis. Rijden we langs schevenings museum en daar staat een taxi voor waar een rolstoel uit gehaald werd en een heel oud wijf. Dus ik zeg. Kijk dan mam, dat mens is zo oud dat ze haar in het museum gaan dumpen
Horen we opeens (naam van mijn moeder ) ben jij dat? Dus mijn moeder snel snel fietsen gek dat is 1 van onze beste klanten en dat is al zo een saggo
op zeker dat het mens hier over maandag gaat zeiken bij mijn pa. We hebben maar niks gezegt tegen mijn vader. Anders krijgt hij een hart verzakking
Wat ben je toch ook een oetlul hequote:Op maandag 20 februari 2006 01:34 schreef ook_gek het volgende:
gisteren ook weer een leuk moment. Was naar een verjaardag van kennisen van ons. Maar goed om 3 uur gingen we naar huis. Mijn pa was al eerder gegaan en ik was op de fiets. Dus mijn moeder bij me achter op de fiets mee naar huis. Rijden we langs schevenings museum en daar staat een taxi voor waar een rolstoel uit gehaald werd en een heel oud wijf. Dus ik zeg. Kijk dan mam, dat mens is zo oud dat ze haar in het museum gaan dumpen
Horen we opeens (naam van mijn moeder ) ben jij dat? Dus mijn moeder snel snel fietsen gek dat is 1 van onze beste klanten en dat is al zo een saggo
op zeker dat het mens hier over maandag gaat zeiken bij mijn pa. We hebben maar niks gezegt tegen mijn vader. Anders krijgt hij een hart verzakking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |