Die zijn reserve dus alles is nog mogelijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef snellejelle het volgende:
doet Annamarie niet mee?
en Moniek?
en Monique Velzeboer?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn reserve dus alles is nog mogelijk.
Ze dweilen halverwege iedere rit.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef Bruce117 het volgende:
Is er al iets bekend van het dweilschema.
Zou wel handig zijn, dan kan ik mijn schema daar weer op afstellen
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze dweilen halverwege iedere rit.
Samen met Fred Emmer.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik hoor net dat Joan Haanappel commentaar gaat geven
Ja, dat gerucht heb ik ook gehoord. Met als assistent coach Monique Velzeboer toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:57 schreef tong80 het volgende:
Klopt het dat Koos Alberts de dames uit Nigeria coached ?
Vetrolletjes?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:59 schreef snellejelle het volgende:
De voorbereiding van de Nigeriaanse dames loopt op rolletjes
Word wel lastig met al die verscheurde fotosnippers op het ijs.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:57 schreef tong80 het volgende:
Klopt het dat Koos Alberts de dames uit Nigeria coached ?
Tijdens de eventuele rit van Annamarie Thomas zal de zamboni vanzelfsprekend op de baan blijvenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze dweilen halverwege iedere rit.
Heeft die inmiddels niet teveel mannelijke trekjes om nog bij de dames aan de start te verschijnen?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:56 schreef golfer het volgende:
Karin Kania schijnt zich ook weer ingeschreven te hebben.
Ze schijnt een feilloze imitatie te kunnen doen van Pavarottiquote:Op maandag 20 februari 2006 01:58 schreef At_Fundum het volgende:
Heeft die inmiddels niet teveel mannelijke trekjes om nog bij de dames aan de start te verschijnen?
hopelijk kan ik het een beetje volgen met alle zieken hier thuis....quote:Op maandag 20 februari 2006 07:07 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag dus de grote dag.
tsja Tong is gewoon een van de mensen die geen leven hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef ShaoliN het volgende:
Hahaha, je wordt met de dag grappiger Tong.![]()
het zou zo te zien goed kunnen zijn dat ze met 6 tegelijk startenquote:
Annemarie heeft al 10 KM lul in zich gehad, maar dat heeft niets te maken met de 10 KM voor vrouwen met schaatsenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef snellejelle het volgende:
doet Annamarie niet mee?
en Moniek?
Dick Cheney.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef Bruce117 het volgende:
Is de starter al bekend?
Toch niet weer die vervelende noor.
kloptquote:
zoals gezegd:quote:Op maandag 20 februari 2006 10:55 schreef DeTolk het volgende:
Hoe laat is de 1e rit?
En Sugar Lee doet de binnenbaanquote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef Ericr het volgende:
De dweil wordt overigens niet gedaan met een Zamboni, ze rollen dit keer Erica Terpstra over de baan.
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
Dick Cheney.
Ik dacht dat ze gingen dweilen met Annemarie Thomas. Ze schijnt nl. klets- en kletsnat te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef Ericr het volgende:
De dweil wordt overigens niet gedaan met een Zamboni, ze rollen dit keer Erica Terpstra over de baan.
Er is geen italiaanse official die de seksecontrole wil doen, ze laten haar dus gewoon startenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:58 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Heeft die inmiddels niet teveel mannelijke trekjes om nog bij de dames aan de start te verschijnen?
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
10km voor vrouwen? die hebben max de 5 km hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
10km voor vrouwen? die hebben max de 5 km hoor
Zometeen heeft ze het record van de mannen te pakkenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
De winnares van de Elfstedentocht van 1997, Klasina Seinstra, heeft, geinspireerd door het succes van Ireen Wust op de 3km, ook weer de schaatsen ondergebonden en heeft gisteravond bij een clubwedstrijdje in Assen een tijd van 13.31,86 neergezet op de 10 kilometer. Het IOC heeft op grond van deze prestatie besloten haar op het laatste moment toe te voegen aan de Olympische startlijst.
Sailland detail is dat Seinstra nog op dezelfde schaatsen reed waarmee ze de Elfstedentocht won:
[afbeelding]
Als het haar lukt om voor vanavond te wennen aan het rijden op klapschaatsen ligt een tijd van binnen de 13 minuten binnen de mogelijkheden.
De ijsmeester zal het druk hebben met oprapen van slipjes aldaar.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:27 schreef gsb het volgende:
Bovendien schijnt het zo te zijn dat al haar voormalige bedpartners aanwezig zullen zijn en een apart vak toebedeeld hebben gekregen, die zullen zeker voor de nodige aanmoedigingen zorgen.
Ze pakt haar winst vooral in de eerste ronde, als ze daarna hte vreval binnen de 10 seconden per ronde weet te houden, dan kan het nog wat worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Ericr het volgende:
Jenny Wolf is een gevaarlijke outsider, die rijdt volgend jaar mee met de marathons.
Dit idee schijnt al weer geschrapt te zijn, er waren namelijk te weinig plaatsen.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:27 schreef gsb het volgende:
Bovendien schijnt het zo te zijn dat al haar voormalige bedpartners aanwezig zullen zijn en een apart vak toebedeeld hebben gekregen, die zullen zeker voor de nodige aanmoedigingen zorgen.
Een van de dames van K3 heeft last van een enkelblessure, dus Kleinsman zal nu vrijwel zeker uitkomen op dat onderdeel. Dus toch nog een K3 op de baan.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef Ericr het volgende:
Krijg net door dat Kleinsman heeft afgezegd, ze wil zich sparen voor de 50 Km ploegenachtervolging later deze week.
Johann Olav Koss nog steeds de favorietquote:Op maandag 20 februari 2006 14:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niet weer he
Wanneer staat eigenlijk de 25 kilometer klassieke stijl op het programma?
*aangepastquote:Op maandag 20 februari 2006 10:10 schreef dolle_hond het volgende:
Gretha Smit (Ned) - moniek kleinsman (BEL)
Ria Visser (Ned) - Gunda Niemann (Du)
Yvonne van Gennip (NL) - Incesta Papalamepiemelos (GR)
Renate Groenewold (NL) - Beorn Nijenhuis (NL)
Mika Tabata (Jap) - Jenny Wolf (DUI)
Hildebrand Diesel (DUI) - Klaar Komtlaatopgang (ZAF)
Annamarie Thomas (NL) - Tracey Lords (USA)
Karin Kania (DDR) - Daniele Anschutz (Du)
Ingrid Paul (NL) tegen Sijtje vd Lende (NL)
Ireen Wüst (Ned) - Svetlana Bazjanova (RUS)
Claudia Pechstein (Du) - Clara Groves/Hughes (Can)
Cindy Klassen (Can) - Chiara Simionato (ITA)
Ah, dacht dat ze weer een optreden had met Loïs Lane.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef Ericr het volgende:
Krijg net door dat Kleinsman heeft afgezegd, ze wil zich sparen voor de 50 Km ploegenachtervolging later deze week.
quote:Yvonne van Gennip zal ook niet starten op de 10km voor vrouwen, die maandagmiddag zal beginnen. Yvonne zit met haar neus vast in een van de taps in het Heineken Holland House. Er wordt nog een poging gedaan om het fust uit de kelder te halen en deze op haar rug te bevestigen, zodat ze op die manier toch kan rijden. de kans op slagen is, volgens een woordvoerder van de turijnse brandweer, vrij gering. Dit komt omdat het fust nog helemaal vol is. Yvonne is een lid van de geheelonthoudersvereniging en weigerde te tappen. Uit protest zou zij haar neus in het kraantje gestoken hebben.
later meer.....
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef 19_William_78 het volgende:
euhh.. Ik wil niet veel zeggen maar de dames hebben geen 10KM!! maar een 5KM!! dus ik zou het aanpassen...
Naast de ploegenachtervolging is dit ook een nieuw onderdeel op het Olympisch programmaquote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef 19_William_78 het volgende:
euhh.. Ik wil niet veel zeggen maar de dames hebben geen 10KM!! maar een 5KM!! dus ik zou het aanpassen...
Maar Wolf had 4 jaar geleden toch ook al de 10km gereden?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Naast de ploegenachtervolging is dit ook een nieuw onderdeel op het Olympisch programma
Ja dit zei ik ook al maar kreeg toen onnozele gezichtenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef 19_William_78 het volgende:
Je meent hetquote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef 19_William_78 het volgende:
Misschien in haar achtertuin maar de dames hebben echt een 5Km.. en de heren een 10Km.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar Wolf had 4 jaar geleden toch ook al de 10km gereden?
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:04 schreef Ericr het volgende:
Ga nou maar Golfbar Gorgelen of Vulva's Vijlen, Willam. Wij kijken vanmiddag wel naar de magistrale rit van Sijtje.
Nou oke, ik zou zeggen succes Sijtje..!! Laat ze een poepie ruiken..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:04 schreef Ericr het volgende:
Ga nou maar Golfbar Gorgelen of Vulva's Vijlen, Willam. Wij kijken vanmiddag wel naar de magistrale rit van Sijtje.
quote:Het is de lokale brandweerman Guiseppe de Palmi gelukt om met veel geweld Yvonne van Gennip aan de start te krijgen. Helaas zal Yvonne de hele bar op de rug mee moeten sjouwen, want De Palmi kreeg het fust niet losgewrikt.
Yvonne zal starten, maar vreest vooral problemen met het aantrekken van het schaatspak.
later meer.......
Was toen nog een demonstratie afstandquote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar Wolf had 4 jaar geleden toch ook al de 10km gereden?
ik zou het dan idd maar even aanpassen, want hier klopt inderdaad niets vanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef 19_William_78 het volgende:
vind je het heel geck?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dit zei ik ook al maar kreeg toen onnozele gezichten![]()
Nederland 2 lijkt het niet te erkennen, omdat het verboden is om reclame uit te zenden gedurende een rit. Omdat een rit, inclusief stempellen en een bord snert veels te lang duren willen ze het niet erkennen. Heeft oa met de bezuinigingen bij de publieke omroepen te maken.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:01 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
Misschien in haar achtertuin maar de dames hebben echt een 5Km.. en de heren een 10Km.
Kijk maar eens op Ned 2 bij programma van het schaatsen.
En ze lijken het nu toch uit te gaan zenden. Zalm heeft beloofd de OZB verhogingen door te sluizen naar de NOS, zodat ze de reclame inkomsten wel kunnen missen. Niets houdt het meer tegen dusquote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nederland 2 lijkt het niet te erkennen, omdat het verboden is om reclame uit te zenden gedurende een rit. Omdat een rit, inclusief stempellen en een bord snert veels te lang duren willen ze het niet erkennen. Heeft oa met de bezuinigingen bij de publieke omroepen te maken.
Voor deze wedstrijd veel te laat hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En ze lijken het nu toch uit te gaan zenden. Zalm heeft beloofd de OZB verhogingen door te sluizen naar de NOS, zodat ze de reclame inkomsten wel kunnen missen. Niets houdt het meer tegen dus
Dat zou wel kut zijn danquote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Voor deze wedstrijd veel te laat hoor.
Dus beelden kunnen ons weer alleen mondjesmaat bereiken via louche Belgische kanalen.
Gelukkig hebben de belgen een topfavoriet in Kleinsman dus zullen ze het wel uitzenden. (Of iks Kleinsman alweer geblesseerd?)quote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Voor deze wedstrijd veel te laat hoor.
Dus beelden kunnen ons weer alleen mondjesmaat bereiken via louche Belgische kanalen.
"En Marjan Timmer lijkt weer te gaan winnen....dit is de laatste ronde...en....en....Dit is hart van Nederland"quote:Op maandag 20 februari 2006 16:46 schreef Hathor het volgende:
Die 10 kilometer was toch op SBS ? Hoe laat begint die kutzooi dan, want ik zit al weer een kwartier naar die dooie Hunter te kijken.![]()
Volgens mij is de race een beetje doodquote:Op maandag 20 februari 2006 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
De eerste dames worden naar de start geschoten door Cheney
Hij zag waarschijnlijk een vriend op de tribunequote:Op maandag 20 februari 2006 17:26 schreef Trancelocator het volgende:
Oponthoud door bloed op het ijs. Cheney wat doe je?
Hij heeft een musje doodgeschoten, het musje zat op de buizen bovenin het had diaree, en men dreigde te vallen over de vogelpoep aldus het IOCquote:Op maandag 20 februari 2006 17:26 schreef Trancelocator het volgende:
Oponthoud door bloed op het ijs. Cheney wat doe je?
wat is de nieuwe starttijd, of wordt er een boycot door greenpeace verwacht?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:30 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft een musje doodgeschoten, het musje zat op de buizen bovenin het had diaree, en men dreigde te vallen over de vogelpoep aldus het IOC
mevr M. van Burenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:10 schreef maril het volgende:
Maxima doet ook mee!!!! ze start als eerste
Die kun je dan nog mooi naar een museum sturen, die zijn nog wel eens blij met een dode mus.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:36 schreef komrad het volgende:
we moeten nog beginnen, een dode mus
Ja, het komt niet echt van de grond hè. Ik bedoel, ja boos dat het publiek is.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef maril het volgende:
de wedstrijd is gecanceld, hier is het laatse nog niet over gezegd het publiek is furieus.
Nou, het stadion schudt anders flink. Het zal niet van de grond komen, maar als ze zo bezig zijn, zie ik het dak nog wel naar de grond komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja, het komt niet echt van de grond hè. Ik bedoel, ja boos dat het publiek is.
zie ook een curlingteamquote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef Ericr het volgende:
Er vliegt een bob de baan op.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Trainspotter het volgende:
Vandaag stond toch alleen de huldiging van de Noorse schaatsers op het programma?
Fuck, ze juicht ook voor de Duitsen... ze zakt wat mij betreft door het ijsquote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef MrBadGuy het volgende:
En Erica Terpstra staat nog steeds te juigen![]()
Messner probeert uit te leggen dat je het daar ook niet op kunt berekenen; Terpstra voelt zich inmiddels weer als een vis in het water.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fuck, ze juicht ook voor de Duitsen... ze zakt wat mij betreft door het ijs
De start is uitgesteld tot donderdag heb ik zojuist vernomenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef Bruce117 het volgende:
Wordt er vandaag nog gestart ?
toch wel een deceptie, deze 10 kmquote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De start is uitgesteld tot donderdag heb ik zojuist vernomen
zoiets is leuk als het spontaan gebeurt, het lag er nu te dik bovenop... al zijn er altijd mensen die erin trappenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
toch wel een deceptie, deze 10 km![]()
Terpstra bedoel je? Al moet ze wachten tot ze een ons weegt, die 10k voor vrouwen zal er komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zoiets is leuk als het spontaan gebeurt, het lag er nu te dik bovenop...
je kunt gaan grabbelen in de doos van Erica...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:01 schreef Bruce117 het volgende:
Waar kan ik m'n geld terughalen.
Nu heb ik voor niets een duur kaartje gekocht![]()
Bahquote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je kunt gaan grabbelen in de doos van Erica...
Monique Velzeboer had geen winterbandenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:07 schreef snellejelle het volgende:
is het niet op rolletjes verlopen?
Maar er zijn er toch weer een paar geweest....quote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zoiets is leuk als het spontaan gebeurt, het lag er nu te dik bovenop... al zijn er altijd mensen die erin trappen
en ze kreeg de sneeuwkettingen er niet omheen?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monique Velzeboer had geen winterbanden
dat zag ze te laat... nu zit ze met de gebakken peren en twee lekke banden....quote:Op maandag 20 februari 2006 19:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ze kreeg de sneeuwkettingen er niet omheen?
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zoiets is leuk als het spontaan gebeurt, het lag er nu te dik bovenop... al zijn er altijd mensen die erin trappen
Vaak is zoiets maar één keer echt leuk
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De start is uitgesteld tot donderdag heb ik zojuist vernomen
Dat vind ik nu ook over die grappen van Moniek Velzenboer ze worden aftandsquote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vaak is zoiets maar één keer echt leuk
dan moet ze inderdaad wel erg lang wachtenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:59 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Terpstra bedoel je? Al moet ze wachten tot ze een ons weegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |