zou ik nu ook zeggen jaquote:Op maandag 20 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's toch altijd zó leuk, als mensen je sarcasme aanvoelen.![]()
Ik maak me geen zorgen hoor, ik vind je alleen erg irritant worden zo langzamerhand.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is straattaal, identiteit van de jeugd weet je wel.. had jij ook vast wel in de jaren 70maak je geen zorgen, rustuggg jeweet brada
![]()
Voor deel 100 stap ik niet op, anders krijg ik het idee dat ik weggepest ben...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat weer hard hier, voor je het weet zitten we op deeltje 100...
Join the clubquote:Op maandag 20 februari 2006 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen hoor, ik vind je alleen erg irritant worden zo langzamerhand.
Niet alleen die leuk bedoelde suri-slang, maar ook dat schermen met dat je "meer weet".
die irritatiegrens ligt bij mij een stuk hoger, ik irriteer me sowieso niet aan een username, beetje meegaan met je tijd is niks mis mee, jouw conservatieve houding heb ik wel respect voor hoor, maar ik doe verder geen concessiequote:Op maandag 20 februari 2006 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen hoor, ik vind je alleen erg irritant worden zo langzamerhand.
10 uur, 9 uur jullie tijd en dankje alvastquote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef Kaat38 het volgende:
Hoe laat Manu want dan moeten we natuurlijk wel ff duimen en zo!
Success!!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
10 uur, 9 uur jullie tijd en dankje alvast![]()
Dope!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die irritatiegrens ligt bij mij een stuk hoger, ik irriteer me sowieso niet aan een username, beetje meegaan met je tijd is niks mis mee, jouw conservatieve houding heb ik wel respect voor hoor, maar ik doe verder geen concessie![]()
Succes Manu...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook pitten, morgen belangrijke sollicitatie, tot morgen allemaal weer
Schelden doet geen pijn en pijn is fijnquote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor deel 100 stap ik niet op, anders krijg ik het idee dat ik weggepest ben...
En dat NOOIT
*Zucht*quote:Op maandag 20 februari 2006 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ferrie Somogy zit gewoon illegaal muziek op cd's te branden in dat hotel, dat kan je toch niet maken?
wat een boefje, geef 'm aan bij de bumaquote:Op maandag 20 februari 2006 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ferrie Somogy zit gewoon illegaal muziek op cd's te branden in dat hotel, dat kan je toch niet maken?
jawel hoor, met gemak, alleen wel tamelijk onhandig, als je word gepakt kost het volgens mij tegenwoordig een berg duiten.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
problemen... tzijn net bloemenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Schelden doet geen pijn en pijn is fijn
Ok, niet altijd maar meestal wel
En mensen houden van problemen en problemen houden van mensen...![]()
We zijn niet doof!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef Kaat38 het volgende:
FERRI ZIT OP MIJN SITE
Rot effe op naar de slowchat ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef Kaat38 het volgende:
FERRI ZIT OP MIJN SITE
Zit-ie te rukken?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef Kaat38 het volgende:
FERRI ZIT OP MIJN SITE
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet alleen die leuk bedoelde suri-slang, maar ook dat schermen met dat je "meer weet".
dank je zal ik doenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:21 schreef Kaat38 het volgende:
Slaap ook lekker Tanja en knuffel die mooie dochter van je!![]()
nee Gert maar het is wel enormmmmm geestig om hem texten te horen voorlezen van mijn site!quote:
truste manu, suc6quote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook pitten, morgen belangrijke sollicitatie, tot morgen allemaal weer
Tja, meneer doet geen concessies. Sterke persoonlijkheid hè, dan krijg je dat.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
[..]
dat zei ik ook al maar dat werd niet begrepen
![]()
cool wat is jouw site?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
nee Gert maar het is wel enormmmmm geestig om hem texten te horen voorlezen van mijn site!
haha, respect heeft hij er niet echt voor maar op een of andere manier toch geboeit.
heeeeeel leuk toch en dat mag ik best ff melden lijkt mij!![]()
bedoel je met eten? heeft net gehad.....dus morgen vroeg weer denk ik, of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:23 schreef Kimske het volgende:
iedereen die een uur geleden al zei te gaan slapn zegt t nu weer
geinig;) Tan: hoe laat komt Jos nu?
hoe komt ie aan je url dan?? enne. wat is je url??quote:Op maandag 20 februari 2006 01:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
nee Gert maar het is wel enormmmmm geestig om hem texten te horen voorlezen van mijn site!
haha, respect heeft hij er niet echt voor maar op een of andere manier toch geboeit.
VAN MIJ MAG HET HOOR!!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Je hebt Shirley weggejaagd.quote:
jullie kunnen ook wel wat water bij de wijn doen hehquote:Op maandag 20 februari 2006 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, meneer doet geen concessies. Sterke persoonlijkheid hè, dan krijg je dat.![]()
Jup!.... Baby's zijn zo leuk! Heb een neefje die 3 weken ouder is, pas er iedere week op.. zo leuk, elke keer kan ie weer meer...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:32 schreef tann het volgende:
[..]
bedoel je met eten? heeft net gehad.....dus morgen vroeg weer denk ik, of bedoel je dat niet?
ja Ferry is nu wat aan het typen op je site, maar wat is de url?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef Kaat38 het volgende:
jongens, ik lach me scheef! ze vinden nu allebei mijn site leuk! lagen net dubbel om de foto van jones en de uitspraken! sorry als ik ietwat enthousiast ben hoor maar echt gaaf om ze te horen kletsen erover!
Ooh ze hebben het over jou site op de streamsquote:Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef Kaat38 het volgende:
jongens, ik lach me scheef! ze vinden nu allebei mijn site leuk! lagen net dubbel om de foto van jones en de uitspraken! sorry als ik ietwat enthousiast ben hoor maar echt gaaf om ze te horen kletsen erover!
En dat is?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef Kaat38 het volgende:
FERRI ZIT OP MIJN SITE
NEEM EEN FOTO VAN JOOST MEE EN LAAT 'EM DAAR OP SCHIJTEN!quote:
WTFquote:Op maandag 20 februari 2006 01:38 schreef Kimske het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Youp, mijn grote vriend!
EN POST HET NAAR JOOST!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
NEEM EEN FOTO VAN JOOST MEE EN LAAT 'EM DAAR OP SCHIJTEN!
hehe ja ik moest er wel om lachenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ferri was iets te handig met de computer net, hij zag zichzelf op de live stream samen met John Jones en dat was niet de bedoeling maar ze hadden wel veel lol...
Hhehe daar had ik wel een filmpje van willen makenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ferri was iets te handig met de computer net, hij zag zichzelf op de live stream samen met John Jones en dat was niet de bedoeling maar ze hadden wel veel lol...
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:50 schreef tann het volgende:
[..]
Kwoon niet in uuh....kwoon nog in Groningen...![]()
IK ZAL ES KIJKEN GOED IDEEquote:Op maandag 20 februari 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
NEEM EEN FOTO VAN JOOST MEE EN LAAT 'EM DAAR OP SCHIJTEN!
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef tann het volgende:
[..]
IK ZAL ES KIJKEN GOED IDEEGEEN JOSTIFLIP MAAR JOSTIFLIPT
Doar hebb'n ze toach de beste groanjenever van de haile werld, uut Grûn zegg'n ze doan...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:50 schreef tann het volgende:
[..]
Kwoon niet in uuh....kwoon nog in Groningen...![]()
nee, die wonen vlakbij groningenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:59 schreef Kimske het volgende:
je ouders wonen toch ook in groningn? die zullen t wel niet leuk vinden als je ergens anders gaat wonen
potato potatoquote:Op maandag 20 februari 2006 02:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is Grûn, dat klinkt ook lekkerder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |