zou ik nu ook zeggen jaquote:Op maandag 20 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's toch altijd zó leuk, als mensen je sarcasme aanvoelen.![]()
Ik maak me geen zorgen hoor, ik vind je alleen erg irritant worden zo langzamerhand.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is straattaal, identiteit van de jeugd weet je wel.. had jij ook vast wel in de jaren 70maak je geen zorgen, rustuggg jeweet brada
![]()
Voor deel 100 stap ik niet op, anders krijg ik het idee dat ik weggepest ben...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat weer hard hier, voor je het weet zitten we op deeltje 100...
Join the clubquote:Op maandag 20 februari 2006 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen hoor, ik vind je alleen erg irritant worden zo langzamerhand.
Niet alleen die leuk bedoelde suri-slang, maar ook dat schermen met dat je "meer weet".
die irritatiegrens ligt bij mij een stuk hoger, ik irriteer me sowieso niet aan een username, beetje meegaan met je tijd is niks mis mee, jouw conservatieve houding heb ik wel respect voor hoor, maar ik doe verder geen concessiequote:Op maandag 20 februari 2006 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen hoor, ik vind je alleen erg irritant worden zo langzamerhand.
10 uur, 9 uur jullie tijd en dankje alvastquote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef Kaat38 het volgende:
Hoe laat Manu want dan moeten we natuurlijk wel ff duimen en zo!
Success!!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
10 uur, 9 uur jullie tijd en dankje alvast![]()
Dope!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die irritatiegrens ligt bij mij een stuk hoger, ik irriteer me sowieso niet aan een username, beetje meegaan met je tijd is niks mis mee, jouw conservatieve houding heb ik wel respect voor hoor, maar ik doe verder geen concessie![]()
Succes Manu...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook pitten, morgen belangrijke sollicitatie, tot morgen allemaal weer
Schelden doet geen pijn en pijn is fijnquote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor deel 100 stap ik niet op, anders krijg ik het idee dat ik weggepest ben...
En dat NOOIT
*Zucht*quote:Op maandag 20 februari 2006 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ferrie Somogy zit gewoon illegaal muziek op cd's te branden in dat hotel, dat kan je toch niet maken?
wat een boefje, geef 'm aan bij de bumaquote:Op maandag 20 februari 2006 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ferrie Somogy zit gewoon illegaal muziek op cd's te branden in dat hotel, dat kan je toch niet maken?
jawel hoor, met gemak, alleen wel tamelijk onhandig, als je word gepakt kost het volgens mij tegenwoordig een berg duiten.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
problemen... tzijn net bloemenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Schelden doet geen pijn en pijn is fijn
Ok, niet altijd maar meestal wel
En mensen houden van problemen en problemen houden van mensen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |