En dat is?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef Kaat38 het volgende:
FERRI ZIT OP MIJN SITE
NEEM EEN FOTO VAN JOOST MEE EN LAAT 'EM DAAR OP SCHIJTEN!quote:
WTFquote:Op maandag 20 februari 2006 01:38 schreef Kimske het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Youp, mijn grote vriend!
EN POST HET NAAR JOOST!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
NEEM EEN FOTO VAN JOOST MEE EN LAAT 'EM DAAR OP SCHIJTEN!
hehe ja ik moest er wel om lachenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ferri was iets te handig met de computer net, hij zag zichzelf op de live stream samen met John Jones en dat was niet de bedoeling maar ze hadden wel veel lol...
Hhehe daar had ik wel een filmpje van willen makenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ferri was iets te handig met de computer net, hij zag zichzelf op de live stream samen met John Jones en dat was niet de bedoeling maar ze hadden wel veel lol...
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:50 schreef tann het volgende:
[..]
Kwoon niet in uuh....kwoon nog in Groningen...![]()
IK ZAL ES KIJKEN GOED IDEEquote:Op maandag 20 februari 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
NEEM EEN FOTO VAN JOOST MEE EN LAAT 'EM DAAR OP SCHIJTEN!
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef tann het volgende:
[..]
IK ZAL ES KIJKEN GOED IDEEGEEN JOSTIFLIP MAAR JOSTIFLIPT
Doar hebb'n ze toach de beste groanjenever van de haile werld, uut Grûn zegg'n ze doan...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:50 schreef tann het volgende:
[..]
Kwoon niet in uuh....kwoon nog in Groningen...![]()
nee, die wonen vlakbij groningenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:59 schreef Kimske het volgende:
je ouders wonen toch ook in groningn? die zullen t wel niet leuk vinden als je ergens anders gaat wonen
potato potatoquote:Op maandag 20 februari 2006 02:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is Grûn, dat klinkt ook lekkerder...
Hoezo?quote:Op maandag 20 februari 2006 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
eendjes voeren, maar pc eend hoe oud ben jij?
Bedenk jij hier de regelsquote:Op maandag 20 februari 2006 02:36 schreef Suikeroom het volgende:
niet een vraag met een vraag beantwoorden![]()
Omdat ik niet erg veel behoefte heb om met jou te pratenquote:Op maandag 20 februari 2006 02:39 schreef Suikeroom het volgende:
In de regel bepaal ik met regelmaat de regels ja zeker als ik regel na regel typ. Maar waarom ben je zo diplomatiek?
Ik wou eigenlijk ff iemand anders spreken, daarom vroeg ik of er nog iemand was...quote:Op maandag 20 februari 2006 02:45 schreef Suikeroom het volgende:
Jaja en ondertussen maar blijven happen naar stukjes brood.
Neequote:Maar jij bent geen 40 +ser die in een midlife crisis zit?
Een jarenlange 'virtuele vrind', die me nu enge stalkert noemtquote:Op maandag 20 februari 2006 02:50 schreef Suikeroom het volgende:
doe nou niet alsof ik bad company ben, maar wie wou je spreken dan?
Dat ben je toch ookquote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een jarenlange 'virtuele vrind', die me nu enge stalkert noemt
quote:
Stop met blowen lieverd, dat was onze grote held Lekker_Simpel.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
En wat is dat voor gein dat ik je moeder hoer genoemd zou hebben ed?
Hmmm ik dacht echt dat je dat een keer tegen mij zeiquote:Op maandag 20 februari 2006 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Stop met blowen lieverd, dat was onze grote held Lekker_Simpel.
Jij moet niet denken. Laat dat maar aan mij over.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik dacht echt dat je dat een keer tegen mij zei![]()
Of je zet ICQ weer es aan ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik dacht echt dat je dat een keer tegen mij zei![]()
OMGquote:Op maandag 20 februari 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet niet denken. Laat dat maar aan mij over.
Of plaats even -enorme- foto's van je baby.quote:
Welke babyquote:Op maandag 20 februari 2006 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Of plaats even -enorme- foto's van je baby.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |