TT heb ik net ff gefixedquote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Taalfouten. Vind ik vreselijk. En dan mensen die topics openen over ergeRnissen op websites met taalfouten in de TT.. Brrr..
F12 en vinkje zetten bij 'block unwanted pop-ups' ?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:41 schreef Frutsel het volgende:
nr.1 popups...van reclame of weet ik ut...die je niet standaard kan blokkeren...
omfg ja,quote:
muziek op webpagina's staat mij bij standaard uit..heerlijk alleen mn winamp of itunesquote:Op zondag 19 februari 2006 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Taalfouten zijn ook wel irritant inderdaad. Muziek, Flash, stomme knopjes die Java nodig hebben om op te lichten...eigelijk best veel irritante dingen.
Gelukkig is Rabo al vele jaren werkend met Operaquote:Op zondag 19 februari 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg ja,
Vooral als je van die Formulieren moet invullen bij de postbank waaraan een inlog procedure is vooraangegaan die je daarna weer overkan doen..
Idd, het rechtsklikken wat niet gaat en dan kun je vervolgens nog de tekst of afbeelding selecteren met linkerklik of kopieren met ctrl cquote:Op zondag 19 februari 2006 22:41 schreef LKEN het volgende:
Van die websites die rechtsklik blokkeren. Nog erger zijn die waar als je rechtsklikt, zo'n venster wordt geopend met "Copyright ©2012" of iets dergelijks. Het ergst zijn nog altijd sites waarbij je geen tekst kunt selecteren (zeker irritant als de kleuren cominatie kut is).
Iedereen weet toch dat uiteindelijk toch alles gejat kan worden![]()
Check ook 'Web Pages that Suck'
Met view source is alles te kopieren.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:46 schreef denka het volgende:
[..]
Idd, het rechtsklikken wat niet gaat en dan kun je vervolgens nog de tekst of afbeelding selecteren met linkerklik of kopieren met ctrl c
quote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Taalfouten zijn ook wel irritant inderdaad. Muziek, Flash, stomme knopjes die Java nodig hebben om op te lichten...eigelijk best veel irritante dingen.
Die is iddquote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Agiath het volgende:
Ook leuk, de site van mijn school
http://www.stanislascollege.nl/westplantsoen/index.html
Lache, die geluidjes!niet dus...
En 'n pop-up.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Agiath het volgende:
En daar moet ik dus soms zijn voor schoolwerkquote:
omgquote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Agiath het volgende:
Was vroeger ook mijn school, leuk he, als je foto's van de schoolreis wilt opzoeken en je moet eerst die stomme pling geluiden aanhoren (zowiezo de bouw van de website vind ik gewoon kut).quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Agiath het volgende:
Idd als ik em in IE open zit er gewoon 1 of andere ringtone pop-up bij haha...quote:
Ja idd! klotesites!quote:
Doet het anders prima hierquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Deze http://orion.hku.nl/ is Firefox en nog wat only. Maar geen IE. Hip hoor.
gathering.tweakers.netquote:Op maandag 20 februari 2006 00:13 schreef Neuralnet het volgende:
Ik heb het geluid uit, active X uitgeschakeld, geen flash en java geïnstalleerd en ik kom niet op warez-sites. Veel blijft er dan niet over om te ergeren. Irritante sites klik je meteen weg en daar kom je ook niet meer terug. Ik moet alleen nog iets vinden voor vervelende Fok! users.
O nee! Liever hier dan tussen de Startrek-nerds.quote:gathering.tweakers.net
Maar die heeft het er een beetje om gedaan ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:55 schreef Orealo het volgende:
http://www.angelfire.com/super/badwebs/main.htm
Need I say more?![]()
![]()
The horrorquote:Op maandag 20 februari 2006 00:55 schreef Orealo het volgende:
Need I say more?![]()
![]()
Bij mij niet, maar ik heb 2 geluidskaarten. 1 voor muziek en 1 voor windows. Die voor windows staat op mute dusquote:Op zondag 19 februari 2006 22:43 schreef MREn het volgende:
[..]
muziek op webpagina's staat mij bij standaard uit..heerlijk alleen mn winamp of itunes
Ik mis nog irritante dingen die mn cursor volgenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:55 schreef Orealo het volgende:
Need I say more?![]()
![]()
Je ergert je aan iets, of iets irriteert je.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:38 schreef Neuralnet het volgende:
Wie zo laat nog op het internet is gaat zich aan alles irriteren.
Vond hem wel geinig eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Agiath het volgende:
en jullie roostermaker moet ook eens iets aan zijn layout in Untis gaan doen, sjezus dat ziet er echt niet uit...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Agiath het volgende:
Daar heb ik ook een pesthekel aan..quote:Niet de back/vorige knop kunnen gebruiken, kom je via google of een andere link op een of andere
Dat is allemaal nog niet nieuw...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
en jullie roostermaker moet ook eens iets aan zijn layout in Untis gaan doen, sjezus dat ziet er echt niet uit...
hij kan cursus bij me komen volgenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog niet nieuw...
Maar goed, het ziet er idd niet uit
* Schaam Schaam *
Ik erger me aan die universeel bruikbare website geschikt voor al die pauperbrowsers. Het is 2006, een website mag er best oke uit zien, ten koste van de gebreken van andere browsersquote:
Of bij mij, veel handiger aangezien ik ook op die school zit. Maar dat Untis geval is net nieuw dusquote:Op maandag 20 februari 2006 14:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij kan cursus bij me komen volgen
wtf heb je het over gast, waarom zou een site die compatible is met meerdere browsers er minder uitzien dan 1 die speciaal is gemaakt voor IE (quote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ik erger me aan die universeel bruikbare website geschikt voor al die pauperbrowsers. Het is 2006, een website mag er best oke uit zien, ten koste van de gebreken van andere browsers![]()
Nagoed, en die back-knop, pogingen tot popups, banners die over een site heen gaan hangen en die muziekjes.. allemaal irritant idd.
Die andere browser zijn zogenaamd 'compatible', waardoor ze allerlei koele features, die IE wel heeft, niet kunnen weergeven. Bovendien vind ik het leuk om mensen die als een stel fundamentalisten een browser aanbidden wat te stangen. Tis maar een browserquote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wtf heb je het over gast, waarom zou een site die compatible is met meerdere browsers er minder uitzien dan 1 die speciaal is gemaakt voor IE ()
jaja welke "koele" functies heeft ie dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Die andere browser zijn zogenaamd 'compatible', waardoor ze allerlei koele features, die IE wel heeft, niet kunnen weergeven. Bovendien vind ik het leuk om mensen die als een stel fundamentalisten een browser aanbidden wat te stangen. Tis maar een browser
Dat je het nodig vindt om "IE" te begeleiden met zo'n nerd smilie zegt al genoeg lijkt me.. Zeg je ook "M$"?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wtf heb je het over gast, waarom zou een site die compatible is met meerdere browsers er minder uitzien dan 1 die speciaal is gemaakt voor IE ()
Ja, dat is de gebruikers-reden. Maar ga eens kijken wat je als webdesigner allemaal voor U-bochten moet maken om een site goed werkend te krijgen in IE, juist omdat IE allerlei vage eigen standaarden er op na houdt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef Speth het volgende:
[..]
Dat je het nodig vindt om "IE" te begeleiden met zo'n nerd smilie zegt al genoeg lijkt me.. Zeg je ook "M$"?
Boeien dat die browser niet volgens de "standaarden" werkt, ik als consument constateer dat IE met meer sites goed werkt dan Firefox, dan kies ik voor IE, bovendien heb ik aan al die onzin plugins geen enkele behoefte. Firefox gebruikers laten zich leiden door een of andere zielige poging tot elitisme, als het programma nooit was gemaakt zou al dat volk niet eens merken wat er zoal "mis" is met IE.
Goed, dat zijn allemaal geldige motivaties natuurlijk, maar de walging van veel (met name domme) gasten t.o.v. IE is gewoon ergerniswekkend... Met name de manier waarop men het aan je op wil dringen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, dat is de gebruikers-reden. Maar ga eens kijken wat je als webdesigner allemaal voor U-bochten moet maken om een site goed werkend te krijgen in IE, juist omdat IE allerlei vage eigen standaarden er op na houdt.
Dat veel FF gebruikers een beetje met de hype meewandelen, is wel waar vind ik. FF loopt qua ontwikkeling ook nog redelijk achter op Opera vind ik.
Het gaat mij vooral om het gemak dat ik met Opera heb (overigens al sinds 2000 of 2001), wat pas later in FF is geduwd (eerst als plugin voor mozilla voor FF er was), en features in IE zijn ruwweg als sinds IE 5.0 het zelfde gebleven.
Pop-up blocker? Mailclient? IRC? Tabbed browsing? User profiles die automatisch formulieren in kunnen vullen met NAW-gegevens? Wachtwoordbeheer? Mouse gestures?
Allemaal standaard dingen in Opera, voor de meeste zijn plug-ins voor FF, en in IE heb je niets van dit alles.
Maar iedereen gebruikt wat ie wil natuurlijk. Hoog IE gebruik is vooral tot op het bot frustrerend voor web-devvers.
Natuurlijk worden websites gemaakt die het ook in IE doen, vooral omdat zo'n 80% van de mensen dat programma gebruikt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:47 schreef Toeps het volgende:
Veel mensen lopen te zeuren dat hun site niet werkt in "dat klote IE" hebben gewoon niet de meest zuivere code gebruikt. Een goede webdeveloper kan heus wel een site maken die het in íeder geval in IE en FF doet.
Wacht maar tot je kennis maakt met tabbed browsing met IE7, Firefox, Opera of een schil voor IE6, je wilt nooit meer terug.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:41 schreef Neuralnet het volgende:
werkt ook prima. Tabbed browsing? Leuk hebbeding, maar ook dat zou ik nauwelijks gebruiken.
Pff, ik heb het een tijdje gebruikt en het heeft geen enkel nut als je niet meer dan 3 of 4 browserwindows tegelijk open hebt, wat ik nooit doe. De stacking functie in de taskbar van windows werkt ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:45 schreef switchboy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kennis maakt met tabbed browsing met IE7, Firefox, Opera of een schil voor IE6, je wilt nooit meer terug.
Gewoon open link in new window.quote:Als ik nu weer werk met IE6 klik ik standaart op links met m'n scrollwiel, omdat ik ze in een nieuw tabje wil hebben. Dat is ideaal met bv googlen nooit meer last van een slecht functionerende back knop.
Gast, ik gebruik niet eens firefox, maar opera (quote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef Speth het volgende:
[..]
Dat je het nodig vindt om "IE" te begeleiden met zo'n nerd smilie zegt al genoeg lijkt me.. Zeg je ook "M$"?
Boeien dat die browser niet volgens de "standaarden" werkt, ik als consument constateer dat IE met meer sites goed werkt dan Firefox, dan kies ik voor IE, bovendien heb ik aan al die onzin plugins geen enkele behoefte. Firefox gebruikers laten zich leiden door een of andere zielige poging tot elitisme, als het programma nooit was gemaakt zou al dat volk niet eens merken wat er zoal "mis" is met IE.
"Aan deze site wordt nog gewerkt..."quote:Op maandag 20 februari 2006 09:54 schreef Toeps het volgende:
http://www.riedelcasting.com/index.html
Deze mag van mij ook een nominatie. Hoe aardig de eigenaresse ook is, en hoe goed ze ook is in het casten van mensen, ik zou me niet inschrijven na het zien van de site.
De foto's van de figuranten zijn in EEn plaatje geplakt, dus als je als opdrachtgever belt, gaat het zo: "Ja, ik wil die van pagina 3, die links boven en dan een naar rechts...". Sowieso, probeer maar eens op zo'n cijfer te klikken.
Ik bash het helemaal niet, als je het wil gebruiken vind ik dat best, maar vanuit een puur consumentenstandpunt is IE gewoon beter omdat meer sites erop aangepast zijn, tenzij je een fetish hebt voor tabbed browsing (wat, zoals ik al zei, eigenlijk gewoon in de windows taskbar zit ingebouwd). Overigens heb ik nooit last van popups, wat dat betreft doet IE het ook prima in 90% van de gevallen. Ook heb ik geen behoefte om een logootje met "spread IE" op mijn site te zetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gast, ik gebruik niet eens firefox, maar opera ()
Ik heb toch ook ooit (laaang geleden) IE gebruikt. Eens zullen we allemaal het voordeel hebben van tabbed browsinging en popupkillers. Afgezien van het feit dat het een stuk sneller is en er een stuk beter uitziet, het een stuk makkelijker surft.
Overigens, jij bent net zo "erg" als wij zijn. Jij basht FF en opera net zo hard als "wij" IE.
IE killt helemaal geen enkele popup hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik bash het helemaal niet, als je het wil gebruiken vind ik dat best, maar vanuit een puur consumentenstandpunt is IE gewoon beter omdat meer sites erop aangepast zijn, tenzij je een fetish hebt voor tabbed browsing (wat, zoals ik al zei, eigenlijk gewoon in de windows taskbar zit ingebouwd). Overigens heb ik nooit last van popups, wat dat betreft doet IE het ook prima in 90% van de gevallen. Ook heb ik geen behoefte om een logootje met "spread IE" op mijn site te zetten.
Wat ik dus "bash" zijn die pubertjes zoals op www.spreadfirefox.com die graag willen bepalen welke browser ik gebruik.
In combinatie met service pack 2 wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
IE killt helemaal geen enkele popup hoor![]()
Of nog erger: als je de rechtermuisknop niet kunt gebruikenquote:Op maandag 20 februari 2006 06:13 schreef woeeiiii het volgende:
Alsde tekst in een plaatje of als flash file staat. Je kan het dan niet kopieeren
das geheel persoonlijk natuurlijk, ik vind ff stukken beter werken dan opera.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:02 schreef kipknots het volgende:
Ik ben nu nog maar net met opera bezig maar zolang ik de browser zich laat identificeren als internet explorer lijkt elke site probleemloos te werken.
Top browser trouwens, echt heerlijk snel (nog stukken beter dan ff) en volgens testen erg veilig.
Snap niet wat daar zo irritant aan is eigenlijk.. Tenzij je een onwijze taalpurist bent. Als het vermengde Engels en Nederlands grammaticaal bij elkaar past, en de individuele woorden goed gespeld zijn heb ik er geen enkel probleem mee.quote:vermenging van nederlands met engels.
Daar is zelfs een naam voor: Mystery Meat Navigationquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:46 schreef denka het volgende:
Wat ook irritant is zijn websites met onduidelijke knoppen waarbij je niet weet welke knop nu voor wat is. Als je geluk hebt komt er wel info als je het pijltje ff op de knop houd, is dit niet zo dan kun je vaak nog linksonder in de explorer de url zien en anders heb je pech en moet je alles afgaan...
Zoals deze, erg vervelend en onduidelijk: klik
"what's there adress ?"quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:27 schreef Speth het volgende:
[..]
Snap niet wat daar zo irritant aan is eigenlijk.. Tenzij je een onwijze taalpurist bent. Als het vermengde Engels en Nederlands grammaticaal bij elkaar past, en de individuele woorden goed gespeld zijn heb ik er geen enkel probleem mee.
Veel irritanter vind ik taalfouten, met name "it's" waar het bezittelijk ("its" dus) zou moeten zijn staat dom... Of "they're" waar het "their" moet zijn, en vice versa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |