MALO! Bij onze plaatselijke trekpleister Schlecker heb ik ze vanmiddag in mijn handen gehad! Ik wist alleen niet meer zeker of het idd de goeie was, dus nu weer ff foto gespiekt en het zijn ze! Voor 3euronogwat als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef MaLo het volgende:
Ik ben driftig op zoek naar dit difrax popje, in het blauw, van gewone badstof.
In de winkel zijn alleen nog de popjes van heel zachte stof te koop, en die wil mijn dochtertje niet.
Ze had er altijd één op reserve, totdat ze er (door verkeerd wisselen van ons) achter kwam dat ze dus stiekum twee popjes had ipv één.
Nu is één van beide popjes zoek en dat levert dikke tranen op.
Wie o wie kan mij helpen aan dit popje?
whaahahaahaha ik krijg sinterklaas ook op bezoek dan!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef Lishe het volgende:
Jeetje! Rotdogg, weet je zeker dat je niet heeel Zoe's garderobe mee hebt gegeven...!Ik kom net thuis uit mijn werk, voordeur bijna versperd door 2 gigantische dozen! Het lijkt wel sinterklaas in onze gang...
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:04 schreef Saffier het volgende:
Ik ben zooooooo benieuwd wat je vriendin hiervan gaat vinden! En fijn dat het pakje is gearriveerd! Veel succes met álle spulletjes en kleertjes.
volgende week vrijdag is prima!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:35 schreef Lishe het volgende:
Daan, zoals het er nu uitziet het liefst volgende week vrijdag! Als het jouw dan ook schikt?
Merci, ik heb net een voorraad besteld, inclusief de penaten-luiertasquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef Luchtbel het volgende:
Schlecker.
Geweldig! Ik wil 'm graag hebben en zeker ook even wat kleding komen snuffelen. Zullen we via MSN wat afspreken?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:15 schreef bixister het volgende:
sjak, je mag 'm zo hebben hoor. (wilde je ook nog positiekleding komen 'snuffelen'?) het is een standaard voor een 'gewoon' babybadje, maar daar zette ik de tummytub vervolgens gewoon in en dat werkt prima. volgens mijn kraamhulp was deze constructie nog stukken steviger ook dan een 'officiële' tummytubstandaard. maar je moet maar even kijken hoor, het is een heel simpel ding, maar wel fijn voor de eerste maanden. (daarna ging ze meer spetteren en vond ik het teveel geklieder worden. vanaf toen zetten we 't badje/de tummytub in ons eigen bad of ging ze zelf in 't grote bad).
Volgens mij liggen er een paar bij mijn moeder thuis die te klein zijn voor Christan. Zal van de week even kijken voor jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:00 schreef Ladybos het volgende:
Heeft er nog iemand zwemvleugeltjes liggen voor een kindje van 14 maanden / 9 kilo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |