nu nog salaris krijgen... van Dannyquote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef NJ het volgende:
Daar ben ik voor.
quote:
Alsof dát ooit gaat gebeuren!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu nog salaris krijgen... van Danny![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Wilde eerst neerzetten: Weerzien met oude Twentenaren...
maar ik dacht: levert vast weer een slotje op...
beide handjes in de luchtquote:Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet oud!
hihi
Bijdehand ben ik weer
Dat is een slecht idee, Frutsel!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hooguit als FOK een betaald lidmaatschap instelt voor de users![]()
dat idee is er al langquote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is een slecht idee, Frutsel!![]()
Breng ze nou niet op ideeen
Denk dat dat idee er al wel langer ligt hoor...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is een slecht idee, Frutsel!![]()
Breng ze nou niet op ideeen
Oh. Verdoriequote:Op zondag 19 februari 2006 22:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat dat idee er al wel langer ligt hoor...![]()
Er is ooit eens aangekondigd dat het in 2005 zou komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat dat idee er al wel langer ligt hoor...![]()
dat is de pers-omdat-ik-zwanger-ben-smileyquote:
oh, ach boeiend. Ik ben dus niet zwanger en wat maakt mij het uit hoe een smiley heet.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is de pers-omdat-ik-zwanger-ben-smiley
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oh, ach boeiend. Ik ben dus niet zwanger en wat maakt mij het uit hoe een smiley heet.
ik niequote:Op maandag 20 februari 2006 10:36 schreef wendy-tje het volgende:
Nog carnavalsvierders hier?
quote:
Had je d'r maar moeten zijn...had je ut zelf kunnen doen..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Neuk het volgende:
ik wilde hetzelfde zeggen.
Bron: www.rtvoost.nlquote:Bij een inbraak aan de Burgemeester Van Veenlaan in Enschede is gisteravond de inbreker om het leven gekomen.
De inbreker liep in de flat vermoedelijk de bewoner tegen het lijf. Wat er daarna is gebeurd, is niet bekend. De politie heeft de bewoner en een andere man opgepakt.
Ze zullen wel door hebben getrapt in woede.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef Frutsel het volgende:
tja..daar ben ik ook wel benieuwd naar...
en dan nog ben ik helaas van mening dat je maar met je klauwen van andermans spullen moet afblijven en anders de gevolgen moet dragen
dat die wel heel dodelijk zijn, das dan jammer voor hem...
tja, we kennen het achterliggende verhaal nie... Kijk als ie al lamlendig op de grond ligt en um dan een genadetrap te geven ok..dat gaat wat ver. Maar als hij een mes trekt en jij knalt hem voor zijn harses waardoor ie wellicht omkomt... ja pech voor hem. Zelfverdediging lijkt mequote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef wendy-tje het volgende:
Tuurlijk moet je van andermans spullen af blijven, maar volgens mij mag dat er nooit toe lijden dat iemand dood getrapt wordt.
Een tik uitdelen, prima, maar schieten of doodslaan gaat te ver, is mijn bescheiden mening
Hoi hoiquote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef AngelinaJolie het volgende:
goedenmiddag allemaal!! Aan de topic titel te lezen had ik meer fokkers verwacht.. maar helaas..
Ik woon dichtbij het vuur, tegenover dolphiaquote:Op maandag 20 februari 2006 16:43 schreef wendy-tje het volgende:
Gezellige buurt woon jij
Eindelijk een keer geen stadsveld
Hey! Daar heb ik op 50 meter afstand van gewoond. Fijne buurt.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Bron: www.rtvoost.nl
Jeetje, ben benieuwd hoe dat verhaal in elkaar zit!
Nah, koop het over van me zussie leuke buurt daarquote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef wendy-tje het volgende:
Doe maar sjiek!
Boswinkel is wel weer in het nieuws de laatste dagenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
haha ik las het ook. lang leve boswinkel
Weer niet betaald joh?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend een goede reden om maar weer eens vroeg op te staan, om half 9 werd voor de 3e keer in 4 maanden ongeveer het water afgesloten. Moest dus voor die tijd gedouched en geschoren zijn
De straat ligt weer eens open. Doen ze ook niet even in 1x ofzoquote:
Dat is knaken! Ach jah zal vast wel snel weer verholpen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De straat ligt weer eens open. Doen ze ook niet even in 1x ofzo
Ah beter nieuws!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef wendy-tje het volgende:
Misschien ook niet
Mijn stalgenootje belde zo straks dat mijn paard ziek zou zijn. Ik er snel heen, maar gelukkig was er niks aan de hand
Laten we het hopen, nu ik nog!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:16 schreef wendy-tje het volgende:
Precies!
En volgens mij knapt het weer nu ook wat op
Restanten van ldvdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:25 schreef wendy-tje het volgende:
Wat mankeer jij dan?
Juh en dan de helft van tijd willen stappen en niemand die mee wilquote:
ja man ik ben me sielug!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Neuk het volgende:
hehehe awwww.... das ook zielig!Nog sieligerderder
Soms wel, soms niequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:49 schreef wendy-tje het volgende:
Gelukkig neem je jezelf heel serieus
drie kwart, pas op want de fietsers hebben voorrang!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef wendy-tje het volgende:
ook over de rotonde?
extra gas geven dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef Mojave het volgende:
[..]
drie kwart, pas op want de fietsers hebben voorrang!!
Beter laat dan nooit: HOI !!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
Enschedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
goei'ndag
Dat zal zo maar eens waar kunnen zijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Carda het volgende:
moffen zijn dat nie van die handschoenen?
Mwoahquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef Carda het volgende:
Psycholoog: "Dr Marten bent u nu niet kwaad op uzelf?"
1 of andere kutfactuur als bijlage. Moek weer nieuwe vragen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:44 schreef Frutsel het volgende:
oops...belangrijk?
zoveel deed je toch al niethihi
misschien gaat het over die gratis bakken koffie die je mij vorige week donderdagavond gafquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:54 schreef AngelinaJolie het volgende:
niet zomaar een gesprek.. kan met mijn chef niet zo goed... EN HET LIGT NOOIT AAN MIJ!!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:12 schreef Frutsel het volgende:
ai ai...
* Frutsel leeft met je mee en zal duimen en handje vasthouden![]()
Moet je daar een aparte afspraak voor hebben? Dat is echt 2 minuten werk en doet geeneens pijn, dus verdoving is ook niet nodigquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:13 schreef diertjuh het volgende:
Moet maandag weer naar de tandarts. Tandsteen verwijderen![]()
Ligt eraan hoeveel je hebt hehequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je daar een aparte afspraak voor hebben? Dat is echt 2 minuten werk en doet geeneens pijn, dus verdoving is ook niet nodig
Ja, moest een afspraak maken. Wist ik ook helemaal niet..quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je daar een aparte afspraak voor hebben? Dat is echt 2 minuten werk en doet geeneens pijn, dus verdoving is ook niet nodig
Neuh, half jaar geledenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:24 schreef DrMarten het volgende:
6 jaar niet naar de tandarts geweest?
eej neefjequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:10 schreef Mojave het volgende:
gare dag he
Thanks manquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
eej neefje
gefeliciteerd met je CPL-ding... wat is het... copiloot brevet ofzo ?
Krijg nou wat! nu zie ik het ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe nu nog engels voor beginners
Breng je mij op vakantie?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef Mojave het volgende:
[..]
Thanks man![]()
Staat voor Commercial Pilot License, dus mag eindelijk knaken verdienen met vliegen!
Kunnen binnekort wel een stukje doen.
hihi danke dirquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef Carda het volgende:
Wehehehe cool man gefeliciteerd!
quote:Elke euro die wordt gestoken in een doorstart van Twente Airport is weggegooid geld.
Dat is de conclusie die GroenLinks trekt uit een nota van econoom Van der Burg van UT Twente. In opdracht van GroenLinks maakte hij een analyse van het rapport van Advanced Decision Systems Airinfra, dat ingaat op de financiële haalbaarheid van een burgerluchthaven . De econoom berekende op zijn beurt dat Twente 3 miljoen passagiers en jaarlijks 10 miljoen subsidie nodig heeft om te kunnen draaien.
quote:Jacht op schutter
Het stadsveld leek vanmorgen wel het decor van een wild west of gangster film.
Nog onduidelijk is de toedracht van een schietpartij welke hedenochtend plaatsvond op het stadsveld rond 9 uur .
Vermoedelijk was de oorzaak te zoeken in de drugsscene .
Er werden meerdere schoten gelost . De politie heeft met veel mankracht jacht gemaakt op de schutter(s) , ook waren er een aantal ambulance`s ter plaatse . Volgens omstanders zijn er een aantal personen afgevoerd , of de schutter hier ook bij is was nog niet bekend.
Het incident vond plaats in het gebied Elferinksweg , Jan Vermeerstraat en omgeving .
Een groot deel van de ochtend was de politie in dit gebied aanwezig .
Ter beveiliging van omstanders waren een aantal straten afgezet.
Later in de middag keerde de rust weer terug.
Twee namen die mij niet echt bevallen in dit stukquote:Elke euro die wordt gestoken in een doorstart van Twente Airport is weggegooid geld.
Dat is de conclusie die GroenLinks trekt uit een nota van econoom Van der Burg van UT Twente. In opdracht van GroenLinks maakte hij een analyse van het rapport van Advanced Decision Systems Airinfra, dat ingaat op de financiële haalbaarheid van een burgerluchthaven . De econoom berekende op zijn beurt dat Twente 3 miljoen passagiers en jaarlijks 10 miljoen subsidie nodig heeft om te kunnen draaien.
Toen ik gisteren langs de campus fietste hing daar een poster van groenlinks enschede met de kop van Daphne van der Nagel er op. Net alsof je daar stemmers mee trektquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:27 schreef Arma_Angelus het volgende:
BTW. groenlinksenschede mag van mij wel kapotvallen. Wat een waardeloze fractie is dat...
Enige die beetje te pruimen is, dat is rene tenkink, en met zijn denkbeelden ben ik het helaas ook niet eens.
Mijn stem gaat dit jaar uit naar de PVDA (of eventueel VVD). Landelijk kunnen beide partijen dat trouwens wel vergeten.
Daar staan inderdaad een paar scholen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef Carda het volgende:
Wendy, daar staan ja scholen dichtbij toch?.. lekker..
Maar goed dat die vakantie hebben!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:43 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Het enige waar ik het wel mee eens ben, is dat het vliegveld gewoon moet stoppen. die burgerluchtvaart zal van je lang zal ze leven niet winstgevend worden, of zelfs maar kiet draaien.
idd, die schrikt eerder mensen af en dan heeft ze d'r mond nog niet eens open gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:43 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Toen ik gisteren langs de campus fietste hing daar een poster van groenlinks enschede met de kop van Daphne van der Nagel er op. Net alsof je daar stemmers mee trekt
Ik snap werkelijk niet waarom Eindhoven met 700.000 passagiers kan draaien en Twenthe er 3 miljoen zou moeten hebben plus 10 miljoen subsisie. Dan is er toch iets mis.quote:Het enige waar ik het wel mee eens ben, is dat het vliegveld gewoon moet stoppen. die burgerluchtvaart zal van je lang zal ze leven niet winstgevend worden, of zelfs maar kiet draaien.
ga jij je eens meldenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Mojave het volgende:
Daarom zeg ik: maak er een vrachtveld van!
Elke 10 mins een gare afrikaanse DC8 over oldenzaal heen! dan gaan ze nog terug verlangen naar toen de F16's hier vlogen.
![]()
[afbeelding]
Oldenzaal viert uitgebreid Carnaval, die zijn gewend aan herrie moet je maar denkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Mojave het volgende:
Mja qua burger vluchten zou het voor 't volk 'wel makkelijk' zijn maar niet noodzakelijk.
Elke 10 mins een gare afrikaanse DC8 over oldenzaal heen! dan gaan ze nog terug verlangen naar toen de F16's hier vlogen.
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oldenzaal viert uitgebreid Carnaval, die zijn gewend aan herrie moet je maar denken
Zo blijft er iig wel een hoop werkgelegenheid in de regio.
Tja...keer wat anders danquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Mojave het volgende:
Mja qua burger vluchten zou het voor 't volk 'wel makkelijk' zijn maar niet noodzakelijk.
![]()
Goeie inderdaad, hoorde een tijd geleden dat er al een heel plan klaar was, industrie geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja...keer wat anders danWorden de huizen weer minder waard
![]()
![]()
Vraag me af wat ze met het terrein willen doen als alles dicht zou gaan. Huizen bouwen? Weet nie of dat zo maar mag. Volgens mij is bodemsanering dan zeer noodzakelijk.
jep.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:13 schreef wendy-tje het volgende:
industrie zou zonde zijn, inderdaad.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:24 schreef Carda het volgende:
nergens geen zin meer in...
quote:
Sex!quote:
ik ook, maar dan moet ik eerst iemand vinden enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef wendy-tje het volgende:
Dat wil ik ook wel, maar dan moet mijn vriend wel eerst thuis komen
Tss, als je niet te kritisch bent loopt er zat rond in Enschedequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook, maar dan moet ik eerst iemand vinden enzo
beetje ver voor hem...dat Enschedequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:59 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Tss, als je niet te kritisch bent loopt er zat rond in Enschede![]()
![]()
Zin in slapen. Daar heb ik dan wel weer zin in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nergens zin in? ... das nie zo leuk dan...
lol...dat zou jij wel graag willen zien he?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zin in slapen. Daar heb ik dan wel weer zin in.
Voelde jij je een beetje beledigd ofzo
Nee hoor. Maar diequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lol...dat zou jij wel graag willen zien he?![]()
maar da was nie zow
da was ook de bedoelingquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar diewekte mijn interesse wat je toen op dat moment dacht.
oooh op die manierquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
da was ook de bedoeling
vertel ik je nog wel eens![]()
![]()
met jou altijd Wendyquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:59 schreef wendy-tje het volgende:
Ik ook niet. Wat ik wel snap is dat het tijd wordt dat die 2 eens gaan daten.
en jij krijgt dan ook nog huwelijksaanzoeken op FOK....quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef diertjuh het volgende:
ik snap het wel
Durven ze tooooch nie!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:59 schreef wendy-tje het volgende:
Ik ook niet. Wat ik wel snap is dat het tijd wordt dat die 2 eens gaan daten.
Carda wil liever zelf ook met jou daten denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oh?![]()
Waarom durven we dat niet?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je moest es weten wat Diertjuh allemaal wel niet durft![]()
![]()
vooral blijven denkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef wendy-tje het volgende:
Ik denk dat Frutsel niet durft te daten, want dan moet hij het waar maken
Neuh vast niequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Carda wil liever zelf ook met jou daten denk ik
uberhaupt een solicitatiebrief schrijven is kutwerk...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:42 schreef Mojave het volgende:
kut werk een perfecte sollicitatie brief schrijven
Ja, goed. D'r flikkeren lappen vel af, maar verder gaat het er goed mee. moet nog wat vocht uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:36 schreef DrMarten het volgende:
Hoest met 't pootje inmiddels Arma?
babelfish? haha nah jij als tukker moet dat wel zo kunnen natuurlijk!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Mojave het volgende:
hahaha ja idd! ZUUR!
En dan te bedenken dattie ook nog in het duits en engels moet worden vertaald, flinke terror dus!
Pff zelfs de duitsers kunnen dat nie dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef wendy-tje het volgende:
Inclusief naamvallen?
vanavond nog?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Ja, goed. D'r flikkeren lappen vel af, maar verder gaat het er goed mee. moet nog wat vocht uit
Falsch... zwei mal extrem rechts und immer gerade aus.. (Nach Hause..)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef Mojave het volgende:
immer grade aus und bei dem ampel rechts afbiegen!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:43 schreef charon het volgende:
[..]
Falsch... zwei mal extrem rechts und immer gerade aus.. (Nach Hause..)
haha... deze had ik nog nie gehoord...Fruppelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:21 schreef Neuk het volgende:
smogs fruppel
Freggel?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
haha... deze had ik nog nie gehoord...Fruppel
al aan weekend toe neuk?
Ik zit hier ook pas net!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:57 schreef Mojave het volgende:
Of ze durven er niet tussen te komen want ze denken dat we een heel hecht groepje zijn.
Ik adviseer: neem een voorbeeld aan mij!!!!
Administratie maar hoor een secretariele stage te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:21 schreef wendy-tje het volgende:
Wat doe je voor stage diertjuh?
dat wilde ik ook zeggenquote:
hahaha, daar is ALTIJD bingo!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
daar heb ik op de hoek gewoondbij de kruizing met de oldenzaalsetraat
BINGO!
Goh, ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
daar heb ik op de hoek gewoondbij de kruizing met de oldenzaalsetraat
BINGO!
Ik ook, 2 maand..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |