nu nog salaris krijgen... van Dannyquote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef NJ het volgende:
Daar ben ik voor.
quote:
Alsof dát ooit gaat gebeuren!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu nog salaris krijgen... van Danny![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Wilde eerst neerzetten: Weerzien met oude Twentenaren...
maar ik dacht: levert vast weer een slotje op...
beide handjes in de luchtquote:Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet oud!
hihi
Bijdehand ben ik weer
Dat is een slecht idee, Frutsel!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hooguit als FOK een betaald lidmaatschap instelt voor de users![]()
dat idee is er al langquote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is een slecht idee, Frutsel!![]()
Breng ze nou niet op ideeen
Denk dat dat idee er al wel langer ligt hoor...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is een slecht idee, Frutsel!![]()
Breng ze nou niet op ideeen
Oh. Verdoriequote:Op zondag 19 februari 2006 22:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat dat idee er al wel langer ligt hoor...![]()
Er is ooit eens aangekondigd dat het in 2005 zou komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat dat idee er al wel langer ligt hoor...![]()
dat is de pers-omdat-ik-zwanger-ben-smileyquote:
oh, ach boeiend. Ik ben dus niet zwanger en wat maakt mij het uit hoe een smiley heet.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is de pers-omdat-ik-zwanger-ben-smiley
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oh, ach boeiend. Ik ben dus niet zwanger en wat maakt mij het uit hoe een smiley heet.
ik niequote:Op maandag 20 februari 2006 10:36 schreef wendy-tje het volgende:
Nog carnavalsvierders hier?
quote:
Had je d'r maar moeten zijn...had je ut zelf kunnen doen..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Neuk het volgende:
ik wilde hetzelfde zeggen.
Bron: www.rtvoost.nlquote:Bij een inbraak aan de Burgemeester Van Veenlaan in Enschede is gisteravond de inbreker om het leven gekomen.
De inbreker liep in de flat vermoedelijk de bewoner tegen het lijf. Wat er daarna is gebeurd, is niet bekend. De politie heeft de bewoner en een andere man opgepakt.
Ze zullen wel door hebben getrapt in woede.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef Frutsel het volgende:
tja..daar ben ik ook wel benieuwd naar...
en dan nog ben ik helaas van mening dat je maar met je klauwen van andermans spullen moet afblijven en anders de gevolgen moet dragen
dat die wel heel dodelijk zijn, das dan jammer voor hem...
tja, we kennen het achterliggende verhaal nie... Kijk als ie al lamlendig op de grond ligt en um dan een genadetrap te geven ok..dat gaat wat ver. Maar als hij een mes trekt en jij knalt hem voor zijn harses waardoor ie wellicht omkomt... ja pech voor hem. Zelfverdediging lijkt mequote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef wendy-tje het volgende:
Tuurlijk moet je van andermans spullen af blijven, maar volgens mij mag dat er nooit toe lijden dat iemand dood getrapt wordt.
Een tik uitdelen, prima, maar schieten of doodslaan gaat te ver, is mijn bescheiden mening
Hoi hoiquote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef AngelinaJolie het volgende:
goedenmiddag allemaal!! Aan de topic titel te lezen had ik meer fokkers verwacht.. maar helaas..
Ik woon dichtbij het vuur, tegenover dolphiaquote:Op maandag 20 februari 2006 16:43 schreef wendy-tje het volgende:
Gezellige buurt woon jij
Eindelijk een keer geen stadsveld
Hey! Daar heb ik op 50 meter afstand van gewoond. Fijne buurt.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Bron: www.rtvoost.nl
Jeetje, ben benieuwd hoe dat verhaal in elkaar zit!
Nah, koop het over van me zussie leuke buurt daarquote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef wendy-tje het volgende:
Doe maar sjiek!
Boswinkel is wel weer in het nieuws de laatste dagenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
haha ik las het ook. lang leve boswinkel
Weer niet betaald joh?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend een goede reden om maar weer eens vroeg op te staan, om half 9 werd voor de 3e keer in 4 maanden ongeveer het water afgesloten. Moest dus voor die tijd gedouched en geschoren zijn
De straat ligt weer eens open. Doen ze ook niet even in 1x ofzoquote:
Dat is knaken! Ach jah zal vast wel snel weer verholpen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De straat ligt weer eens open. Doen ze ook niet even in 1x ofzo
Ah beter nieuws!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef wendy-tje het volgende:
Misschien ook niet
Mijn stalgenootje belde zo straks dat mijn paard ziek zou zijn. Ik er snel heen, maar gelukkig was er niks aan de hand
Laten we het hopen, nu ik nog!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:16 schreef wendy-tje het volgende:
Precies!
En volgens mij knapt het weer nu ook wat op
Restanten van ldvdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:25 schreef wendy-tje het volgende:
Wat mankeer jij dan?
Juh en dan de helft van tijd willen stappen en niemand die mee wilquote:
ja man ik ben me sielug!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Neuk het volgende:
hehehe awwww.... das ook zielig!Nog sieligerderder
Soms wel, soms niequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:49 schreef wendy-tje het volgende:
Gelukkig neem je jezelf heel serieus
drie kwart, pas op want de fietsers hebben voorrang!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef wendy-tje het volgende:
ook over de rotonde?
extra gas geven dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef Mojave het volgende:
[..]
drie kwart, pas op want de fietsers hebben voorrang!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |