quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oldenzaal viert uitgebreid Carnaval, die zijn gewend aan herrie moet je maar denken
Zo blijft er iig wel een hoop werkgelegenheid in de regio.
Tja...keer wat anders danquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Mojave het volgende:
Mja qua burger vluchten zou het voor 't volk 'wel makkelijk' zijn maar niet noodzakelijk.
Daarom zeg ik: maak er een vrachtveld van!
Elke 10 mins een gare afrikaanse DC8 over oldenzaal heen! dan gaan ze nog terug verlangen naar toen de F16's hier vlogen.
![]()
Goeie inderdaad, hoorde een tijd geleden dat er al een heel plan klaar was, industrie geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja...keer wat anders danWorden de huizen weer minder waard
![]()
![]()
Vraag me af wat ze met het terrein willen doen als alles dicht zou gaan. Huizen bouwen? Weet nie of dat zo maar mag. Volgens mij is bodemsanering dan zeer noodzakelijk.
jep.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:13 schreef wendy-tje het volgende:
industrie zou zonde zijn, inderdaad.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:24 schreef Carda het volgende:
nergens geen zin meer in...
quote:
Sex!quote:
ik ook, maar dan moet ik eerst iemand vinden enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef wendy-tje het volgende:
Dat wil ik ook wel, maar dan moet mijn vriend wel eerst thuis komen
Tss, als je niet te kritisch bent loopt er zat rond in Enschedequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook, maar dan moet ik eerst iemand vinden enzo
beetje ver voor hem...dat Enschedequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:59 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Tss, als je niet te kritisch bent loopt er zat rond in Enschede![]()
![]()
Zin in slapen. Daar heb ik dan wel weer zin in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nergens zin in? ... das nie zo leuk dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |