abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35309711
ow ja en jij kans op een baan??? super! Vandaag nog wat gehoord?
pi_35310968
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef draculettetje het volgende:
ow ja en jij kans op een baan??? super! Vandaag nog wat gehoord?
Nee, nog niks gehoord. Nou ja..... ik wacht deze week gewoon af. Er is ok niet gezegd wanneer deze week ik er weer over gebeld zou worden. Alleen dat het ergens deze week zou zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35311028
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef draculettetje het volgende:
ach ja het gaat zoals het gaat.
Ben weer bezig met leren te concentreren! best wel moeilijk maar gaat goed komen
heb controle gehad vorige week, mag nog niet afbouwen van de medicatie, eigenlijk alleen maar erbij indien nodig
maar wat eigenlijknog beetje vervelender is, de ziekenhuisopname van 2 weken (inclussief de verlenging van de vorige keer) wordt herhaald!
zoals het er nu uit ziet wordt ik dus 6 maart weer opgenomen......

maar bij de fysio hard aan het werk! mag nu steeds bij haar onder begeleiding maar liefst ongeveer een meter lopen zonder krukken (al doet dat wel meer dan zeer)

bij deze dan maar meteen de hele update
thnx for asking
Jeeee.... wat klote zeg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35312654
hello
pi_35312984
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:04 schreef newsman het volgende:
hello
Hey

en welterusten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35314264
hey newsman!
pi_35315724
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:45 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hey newsman!
Haai Mayo sorry voor alles wat ik gedaan heb
hoop je weer is toetevoegen en zal me excuus aanbieden, sorry Mayo had je niet verdiend.
pi_35317715
we hebben blijkbaar iets gemist
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35317777
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
we hebben blijkbaar iets gemist
ook goeiemorgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35317784
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35317827
Ben wel op sinds 5u15
Morgeu
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_35317831
whaaaaaa..... 1000 dingen te doen vandaag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35317874
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:49 schreef nokwanda het volgende:
whaaaaaa..... 1000 dingen te doen vandaag.
Ik ken het ja...
Maar heb het gevoel dat daar vandaag weer eens niet zo heel veel van terecht gaat komen...

Hoe is t met zoonlief en zn hoofdpijn? Mocht ie zn brilletje ook gelijk meenemen, of moet ie daar op wachten?

En bloedprikken vandaag?
pi_35318173
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik ken het ja...
Maar heb het gevoel dat daar vandaag weer eens niet zo heel veel van terecht gaat komen...

Hoe is t met zoonlief en zn hoofdpijn? Mocht ie zn brilletje ook gelijk meenemen, of moet ie daar op wachten?

En bloedprikken vandaag?
Hier MOET er gewoon iets van terecht komen. Zijn dingen die ik niet kan laten liggen. Moet vandaag. Vanmiddag een tekenles geven op een buitenschoolse opvang bijvoorbeeld. Moet nog een paar kleine materialen halen en ik moet er om 15.15 zijn.
Moet ook nog een tv ophalen bij de kringloop winkel als ik dan toch in de stad ben. Had ik gister al moeten doen maar dat bleef liggen. Vandaag dus.
Moet ook met kind bloedprikken.

Voor de zekerheid. Een griepje dat een maand blijft hangen is wel heel erg lang, denk ik. En in mijn omgeving zijn 2 mensen met Pfeiffer. Dus even kijken. Al is het maar om het uit te sluiten.

Brilletje komt pas over een paar weken. Moet gemaakt worden, he. Glazen moeten geslepen worden, erin gezet... duurt even.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:22:10 #265
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35318281
goedemorgen allemaal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35319056
Weet/herkent iemand dit? Ik krijg er namelijk elke keer weer de zenuwen van. Ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar het is heel erg om mee te maken. Isabella is nu 9 maanden, en heeft vanaf de geboorte al dat ze tijdens het huilen 'achterblijft'. Toen deed ze het veel vaker. Nu heeft ze het af en toe met mate. Heel zelden heeft ze ook dat wanneer ze bijvoorbeeld haar hoofd stoot dat ze weer achterblijft. Je hoort dan helemaal geen geluid meer en ze blijft dus echt hangen in haar huilbui. Vreselijk eng. Ze loopt helemaal paars aan en het lijkt alsof ze geen lucht krijgt. Dan is ze opeens helemaal weg, haar ogen draaien en het lijkt wel of ze flauwvalt of zo. Ik raak dan helemaal in paniek maar probeer wel rustig te blijven. Blazen in het gezicht helpt soms een beetje. Net had ze het weer, toen ik haar een stukje brood in haar mond wilde geven ging ze heel wild naar voren omdat ze uit de kinderstoel wilde en toen kwam ik met m'n lange nagel :S tegen haar tandvlees/gehemelte aan. Het begon te bloeden en ze kreeg dus weer dat achterblijven met alles wat ik boven omschreef. Ik legde haar erna snel aan om haar te troosten. Blij dat ik nog borstvoeding heb zeg! Maar dit is zoooooo eng
Nok, Vamp of Dani herkennen jullie dat misschien?
pi_35319120
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Weet/herkent iemand dit? Ik krijg er namelijk elke keer weer de zenuwen van. Ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar het is heel erg om mee te maken. Isabella is nu 9 maanden, en heeft vanaf de geboorte al dat ze tijdens het huilen 'achterblijft'. Toen deed ze het veel vaker. Nu heeft ze het af en toe met mate. Heel zelden heeft ze ook dat wanneer ze bijvoorbeeld haar hoofd stoot dat ze weer achterblijft. Je hoort dan helemaal geen geluid meer en ze blijft dus echt hangen in haar huilbui. Vreselijk eng. Ze loopt helemaal paars aan en het lijkt alsof ze geen lucht krijgt. Dan is ze opeens helemaal weg, haar ogen draaien en het lijkt wel of ze flauwvalt of zo. Ik raak dan helemaal in paniek maar probeer wel rustig te blijven. Blazen in het gezicht helpt soms een beetje. Net had ze het weer, toen ik haar een stukje brood in haar mond wilde geven ging ze heel wild naar voren omdat ze uit de kinderstoel wilde en toen kwam ik met m'n lange nagel :S tegen haar tandvlees/gehemelte aan. Het begon te bloeden en ze kreeg dus weer dat achterblijven met alles wat ik boven omschreef. Ik legde haar erna snel aan om haar te troosten. Blij dat ik nog borstvoeding heb zeg! Maar dit is zoooooo eng
Yep, ken dat. ben wel eens heel hard met hem naar de dokter gerend zelfs. Om uitgelachen te worden

Wat je al doet.... even eruit haern door te blazen of zo. Als het echt erg is heel zacht een koud washandje. Gewoon voor het frisse gevoel, over haar snoet halen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:20:11 #268
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35319193
quote:
Weet/herkent iemand dit? Ik krijg er namelijk elke keer weer de zenuwen van.
Ok. Eerst, kalm blijven. Ten tweede, dit is niet normaal en komt niet gewoon voor. Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en die vindt dat ook. Zij heeft twee kinderen groot gebracht, en ik heb twee kinderen zien opgroeien elke dag. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dit klinkt als een aandoening. Ik wil je niet bang maken of iets. Dus wat ik van je vraag is dat je kalm blijft, en je dochter nu lekker verwent zodat zij ook kalm blijft. Maar...

ALS DE SODEMIETER NAAR DE HUISARTS!!!

Want dit kan een hartafwijking zijn. Hebben de artsen hier nooit naar gekeken? Er is nu niks aan de hand, maar het kan natuurlijk niet langer zo. Dus alsjeblieft naar de huisarts!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_35319207
Ik herken het gelukkig niet van mn eigen mormels, maar wel van verhalen om me heen... Schijnt idd vrij vaak voor te komen en idd vrij onschuldig te zijn
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:23:26 #270
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35319256
quote:
Je hoort dan helemaal geen geluid meer en ze blijft dus echt hangen in haar huilbui. Vreselijk eng. Ze loopt helemaal paars aan en het lijkt alsof ze geen lucht krijgt. Dan is ze opeens helemaal weg, haar ogen draaien en het lijkt wel of ze flauwvalt of zo
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef vamperotica het volgende:
Ik herken het gelukkig niet van mn eigen mormels, maar wel van verhalen om me heen... Schijnt idd vrij vaak voor te komen en idd vrij onschuldig te zijn
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Yep, ken dat. ben wel eens heel hard met hem naar de dokter gerend zelfs. Om uitgelachen te worden

Wat je al doet.... even eruit haern door te blazen of zo. Als het echt erg is heel zacht een koud washandje. Gewoon voor het frisse gevoel, over haar snoet halen.
Sorry mensen, maar hoe kan dit normaal zijn? Of vaker voorkomen.
Gewoon naar de huisarts gaan. Je weet maar nooit. Het kan onschuldig zijn, maar misschien is het ook iets op te lossen dat het niet voorkomt meer.
pi_35319323
quote:
Ja, dit herken ik. Het zijn vaak kinderen met een behoorlijk temperament. Ze zeggen ook wel eens: er zit een kopje op
Door je eigen reactie kunnen ze er nóg langer in blijven hangen. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer net te doen alsof het je niet al teveel raakt.
Ik ken iemand die ging zelfs zo ver dat hij dus inderdaad flauwviel.
Je krijgt het er zelf benauwd van als je het ziet.
pi_35319326
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ok. Eerst, kalm blijven. Ten tweede, dit is niet normaal en komt niet gewoon voor. Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en die vindt dat ook. Zij heeft twee kinderen groot gebracht, en ik heb twee kinderen zien opgroeien elke dag. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dit klinkt als een aandoening. Ik wil je niet bang maken of iets. Dus wat ik van je vraag is dat je kalm blijft, en je dochter nu lekker verwent zodat zij ook kalm blijft. Maar...

Want dit kan een hartafwijking zijn. Hebben de artsen hier nooit naar gekeken? Er is nu niks aan de hand, maar het kan natuurlijk niet langer zo. Dus alsjeblieft naar de huisarts!
Bedakt voor de tip....detail: we moesten terwijl ik in het kraamhotel met de bevalling begon, met spoed naar het ziekenhuis (foetale nood) omdat haar hartje trager begon te kloppen. Het zou eigenlijk een kunstverlossing met de vacuum pomp worden, maar ik heb het zo (op natuurlijke wijze dus) voor elkaar gekregen gelukkig. Ze heeft na de geboorte ook heel even aan de hartbewaking gelegen...maar was verder prima in orde en gezond.
Maar ik ga zeker naar de huisarts.
pi_35319345
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:26 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ja, dit herken ik. Het zijn vaak kinderen met een behoorlijk temperament. Ze zeggen ook wel eens: er zit een kopje op
Door je eigen reactie kunnen ze er nóg langer in blijven hangen. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer net te doen alsof het je niet al teveel raakt.
Ik ken iemand die ging zelfs zo ver dat hij dus inderdaad flauwviel.
Je krijgt het er zelf benauwd van als je het ziet.
Dat heb ik ook ergens gelezen....maar ik ga voor de zekerheid toch maar een afspraak maken met de huisarts....voor de zekerheid
pi_35319351
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Bedakt voor de tip....detail: we moesten terwijl ik in het kraamhotel met de bevalling begon, met spoed naar het ziekenhuis (foetale nood) omdat haar hartje trager begon te kloppen. Het zou eigenlijk een kunstverlossing met de vacuum pomp worden, maar ik heb het zo (op natuurlijke wijze dus) voor elkaar gekregen gelukkig. Ze heeft na de geboorte ook heel even aan de hartbewaking gelegen...maar was verder prima in orde en gezond.
Laat je niet bangmaken Barb.
pi_35319366
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ergens gelezen....maar ik ga voor de zekerheid toch maar een afspraak maken met de huisarts....voor de zekerheid
Ja, dat kan je voor de zekerheid doen.

Komt er trouwens epileptie voor in de familie? Zomaar een vraagje.
pi_35319375
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:29 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ja, dat kan je voor de zekerheid doen.

Komt er trouwens epileptie voor in de familie? Zomaar een vraagje.
Nee, niet dat ik weet iedereen is gezond. De onschuldige kwaaltjes erbuiten gelaten
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:31:04 #277
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35319401
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Kijk ik wil je echt niet bang maken, en ik ben geen arts en heb nog geen kinderen, maar dit klinkt gewoon alsof er iets aan de hand is dat ze zover gaat bij spanning.

Met alle respect voor de andere users, ik zou gewoon niet vertrouwen op verhalen die geloven dat het wel vaker voorkomt en iets normaals is. Gewoon naar de docter gaan, en dan weet je het tenminste zeker De dokter ziet je graag tegemoet en die zal je ook niet uitlachen. Het is heel normaal dat je met zo iets direkt naar de docter wilt.
pi_35319422
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Kijk ik wil je echt niet bang maken, en ik ben geen arts en heb nog geen kinderen, maar dit klinkt gewoon alsof er iets aan de hand is dat ze zover gaat bij spanning. Het klinkt gewoon alsof haar hartje niet synchroon meewerkt. Tegenwoordig hebben ze daar hele goede medicijnen voor en hoef je dus niet bang te zijn of paniekerig te gaan doen.

Met alle respect voor de andere users, ik zou gewoon niet vertrouwen op verhalen die geloven dat het wel vaker voorkomt en iets normaals is. Gewoon naar de docter gaan, en dan weet je het tenminste zeker De dokter ziet je graag tegemoet en die zal je ook niet uitlachen. Het is heel normaal dat je met zo iets direkt naar de docter wilt.
Heel erg bedankt!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:32:18 #279
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35319423
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:28 schreef CarDani het volgende:

[..]

Laat je niet bangmaken Barb.
Ze hoeft ook niet bang te zijn. Als ze maar naar de huisarts gaat
En ik wil haar niet bang maken, ik wil haar alleen er op attenderen dat ze niet eigen doctor moet gaan spelen en iets gaan geloven
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:33:01 #280
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35319434
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Heel erg bedankt!
Oh nee.. het is natuurlijk veel prettiger om gerust te stellen dat er niks aan de hand is en dus lekker gaan afwachten als het wel fout gaat Lekker hoor...
pi_35319453
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:32 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ze hoeft ook niet bang te zijn. Als ze maar naar de huisarts gaat
En ik wil haar niet bang maken, ik wil haar alleen er op attenderen dat ze niet eigen doctor moet gaan spelen en iets gaan geloven
Ik begrijp iedereen hier. Jullie hebben allemaal een beetje gelijk, en ze maakt me niet bang, ze doet het heel goed juist. Ze (of hij?) heeft wel gelijk.
pi_35319466
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:

[..]

Oh nee.. het is natuurlijk veel prettiger om gerust te stellen dat er niks aan de hand is en dus lekker gaan afwachten als het wel fout gaat Lekker hoor...
Ik bedoelde dit positief?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:34:36 #283
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35319469
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Heel erg bedankt!
Sorry, dat stukje over het hartje had ik niet moeten plaatsen. Ik ben natuurlijk geen doctor.
pi_35319471
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Kijk ik wil je echt niet bang maken, en ik ben geen arts en heb nog geen kinderen, maar dit klinkt gewoon alsof er iets aan de hand is dat ze zover gaat bij spanning. Het klinkt gewoon alsof haar hartje niet synchroon meewerkt. Tegenwoordig hebben ze daar hele goede medicijnen voor en hoef je dus niet bang te zijn of paniekerig te gaan doen.

Hoor eens... het komt vaak voor dat een hartje van een baby langzamer of onregalmatig gaat kloppen tijdens de bevalling...of zelf helemaal wegvalt. Vroeggeboren kindjes hebben wel eens een Brady, maar daar groeien ze snel genoeg overheen.
Hoe KOM je erbij om te denken dat dit iets met het hartje te maken zou hebben.
Kinderen met hartproblemen zijn vaak juist erg duf.!!!
Ik vind dat je het niet kan maken om iemand ZO de stuipen op het lijf te jagen.
pi_35319477
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:

[..]

het kan ook een tekenvan bijvoorbeeld schrik zijn... Dat de kleine even 'vergeten" adem te halen... Komt echt vaker voor... Sommige kleintjes krijgen zelfs op een bepaald moment door dat "men" erg geschrokken reageert en gaan het expres doen om hun zin te krijgen.....

Maar omdat we hier niet met de kleine op schoot en een mediche opleiding van tig jaar achter de rug zitten, lijkt me een bezoekje aan de huisarts om een en ander uit te sluiten geen kwaad kunnen!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:35:12 #286
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35319480
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik bedoelde dit positief?
Vaag... want er stond eerst een " " smilie achter, of beeld ik me nu dingen in
pi_35319482
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef Dizer het volgende:

[..]

Sorry, dat stukje over het hartje had ik niet moeten plaatsen. Ik ben natuurlijk geen doctor.
:| hallo, ik bedoelde dit niet sarcastisch, ik bedoelde het juist goed wat zijn mensen toch snel met conclusies trekken......
pi_35319511
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:35 schreef Dizer het volgende:

[..]

Vaag... want er stond eerst een " " smilie achter, of beeld ik me nu dingen in
Klopt, ik wilde : ( gewoon zo een tekentje neer zetten, om mijn bezorgdheid te weerspiegelen. maar als je dat doet krijg je een
toen ik dat zag haalde ik 'm meteen weg. Ik wist niet dat dat de snelkeuze was van haha
pi_35319541
Barb.... hier zelfde verhaal hoor....... alleen prematuur... hartslag naar beneden, couveuse, eventjes. Zag wat paars. Ook net geen tang.

Hij deed het ook een paar keer. Als iets echt heel erg pijn deed.
Ging gewoon over.
Rustig troosten ondanks je eigen paniek en als het erg was een koel washandje door zijn snoetje hielpen echt. En je kunt het navragen op het consultatiebureau en bij de huisarts.Kan helemaal geen kwaad om dingen na te vragen enuit te sluiten.

Maar geen paniek alsjeblieft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35319549
Ik heb altijd zoiets van: als je je niet prettig voelt of ongerust bent, kan een bezoekje aan de dokter je weer geruststellen.
Maar ik kan er niet tegen als mensen elkaar bangmaken. Als moeder ben je al bezorgd genoeg.

Sorrie voor mijn felle reactie, maar ik ben zelf een overbezorgde moeder geweest, en geloof me...dat is niet prettig.

Ik bedoel het niet zo krengerig als het lijkt hoor
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:39:16 #291
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35319554
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Klopt, ik wilde : ( gewoon zo een tekentje neer zetten, om mijn bezorgdheid te weerspiegelen. maar als je dat doet krijg je een
toen ik dat zag haalde ik 'm meteen weg. Ik wist niet dat dat de snelkeuze was van haha
Mooi, dat weer uitgepraat

Maar nogmaals, ik wil je niet bezorgd maken en daarom had ik dat niet moeten zeggen over het hartje. Dat weet ik natuurlijk ook niet Maar ga lekker een afspraak maken bij de huisarts, want dan kunnen natuurlijk binnen 5 minuten al je zorgen weg daarover
pi_35319561
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:35 schreef vamperotica het volgende:

[..]

het kan ook een tekenvan bijvoorbeeld schrik zijn... Dat de kleine even 'vergeten" adem te halen... Komt echt vaker voor... Sommige kleintjes krijgen zelfs op een bepaald moment door dat "men" erg geschrokken reageert en gaan het expres doen om hun zin te krijgen.....

Maar omdat we hier niet met de kleine op schoot en een mediche opleiding van tig jaar achter de rug zitten, lijkt me een bezoekje aan de huisarts om een en ander uit te sluiten geen kwaad kunnen!
Voor Dani: ze is inderdaad niet duf het kan trouwens toch geen kwaad om even langs de huisarts te gaan
en ze is inderdaad temperamentvol, al vanaf toen ze net geboren was. Ze kon ook niet zo goed tegen prikkels.

Voor Vamp: dat klopt, als ze haar zin niet krijgt wordt ze wel een beetje ongeduldig en haast driftig!
pi_35319585
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:39 schreef Dizer het volgende:

[..]

Mooi, dat weer uitgepraat

Maar nogmaals, ik wil je niet bezorgd maken en daarom had ik dat niet moeten zeggen over het hartje. Dat weet ik natuurlijk ook niet Maar ga lekker een afspraak maken bij de huisarts, want dan kunnen natuurlijk binnen 5 minuten al je zorgen weg daarover
Geeft niets ik haal er gewoon uit waarvan ik voor mezelf denk dat het goed is. Dus niemand hoeft zich hier schuldig te voelen!
pi_35319594
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Voor Dani: ze is inderdaad niet duf het kan trouwens toch geen kwaad om even langs de huisarts te gaan
en ze is inderdaad temperamentvol, al vanaf toen ze net geboren was. Ze kon ook niet zo goed tegen prikkels.

Voor Vamp: dat klopt, als ze haar zin niet krijgt wordt ze wel een beetje ongeduldig en haast driftig!
Zie je wel. Tis gewoon een klein krengetje
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:41:17 #295
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35319596
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:39 schreef CarDani het volgende:
Ik heb altijd zoiets van: als je je niet prettig voelt of ongerust bent, kan een bezoekje aan de dokter je weer geruststellen.
Maar ik kan er niet tegen als mensen elkaar bangmaken. Als moeder ben je al bezorgd genoeg.

Sorrie voor mijn felle reactie, maar ik ben zelf een overbezorgde moeder geweest, en geloof me...dat is niet prettig.

Ik bedoel het niet zo krengerig als het lijkt hoor
Je hebt wel gelijk. Ik ging te ver. Maar dat komt omdat ik zelf ook altijd overbezorgd ben. Ik heb namelijk mijn neefje groot gebracht en ik heb daar af en toe echt trauma's aan overgehouden. Hij ging toen ie iets van anderhalf was.. om aandacht te krijgen, doen alsof ie stikte..
pi_35319614
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:41 schreef CarDani het volgende:

[..]

Zie je wel. Tis gewoon een klein krengetje
Jaaaa. Maar dan wel een hele schattige, dat maakt het juist zo moeilijk
'She's just a devil in disguise'
pi_35319645
Volgens mij is overbezorgd zijn heel normaal

maar het is niet leuk om ermee te leven

aan de ene kant misschien juist goed, je moeder instinct....
pi_35319649
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Jaaaa. Maar dan wel een hele schattige, dat maakt het juist zo moeilijk
'She's just a devil in disguise'
Jaaaa, zeker ook omdat ze zo'n onschuldig lief opeetgezichtje heeft.
Jeffrey (mijn husband) riep altijd: ik trap daar NOOIT in hoor. Moet je hem nu zien. Hij rent het hartst van allemaal
pi_35319679
Kennen jullie Pepe uit de strip 'Asterix in Hispania'? Isabella lijkt daar volgens mij een beetje op.
die houdt zijn adem in als hij z'n zin niet krijgt

Pepe
pi_35319692
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Kennen jullie de strip 'Asterix in Hispania'? Isabella lijkt daar volgens mij een beetje op.
die houdt zijn adem in als hij z'n zin niet krijgt

[afbeelding]
Pepe
*LOL*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')