Mmmmmmquote:
je droomt dat je aan het fokken bentquote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef vamperotica het volgende:
Uh,.... Ik ben even in slaap gevallen...
Ben ik nu weer wakker of slaap ik nog
Denk het jaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je droomt dat je aan het fokken bent![]()
Neeeeee!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Dit bedoelde je toch ongeveer Barb? Hier in smilievorm![]()
[afbeelding]
U2- Beautiful Dayquote:Op zondag 19 februari 2006 21:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Oh Oh Den Haag. Mooie stad achter de duinen
Ik droom ook. Ik ben een dagdromer
Is leuk als je zelf de mal mag maken.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
lmao ik dus ook![]()
maar goed. Ik was aan het typen en toen....was ik net te laat, het topic was vol![]()
dit wilde ik neerzetten.
[..]
MmmmmmWeet iemand waar je die van je vriend kunt laten gieten? Ik bedoel, hij mag het hopelijk wel zelf doen
of nee, IK wil het doen! een doe het zelf chocolate dick kit
![]()
En dan eet ik hem 'ns ECHT op![]()
Ik loop te hard van stapel![]()
zullen de zwangerschapshormonen wel zijn![]()
nee maar ff serieus, kan dit?![]()
(ik weet al van welke website dit plaatje is. www.priscillabonbons.nl
ik heb 'r al een mailtje gestuurd met mijn idee)
Dat zal ie ook niet te horen krijgen. Zoiets zou ik nooit zeggen. Chocola is vooral lekker bij gebrek aan beterquote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef vamperotica het volgende:
Hihihi... En dan zal vriendlief toch op zn neus kijken als je zegt liever voor de chocoladeversie te gaan....
Ik kan heel gemeen zijn..quote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zal ie ook niet te horen krijgen. Zoiets zou ik nooit zeggen. Chocola is vooral lekker bij gebrek aan beter
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is leuk als je zelf de mal mag maken.Even lover in het gips gieten. Moet wel met een mal. Ik zou er niet echt graag de hete gesmolten chocolade overheen gieten
![]()
wow.... wait a sec...... jouw ideeen???Nu ben ik nieuwsgierig
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef vamperotica het volgende:
Hihihi... En dan zal vriendlief toch op zn neus kijken als je zegt liever voor de chocoladeversie te gaan....
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik snoep zelden. Toevallig vorige week een zak snoep gekocht van Red Band bij uitzondering dus. En dan eet ik in bed daarvan. Tijdens het muziek luisteren.
Cholade eet ik zelden.
Maar volgens mij is cholade meer voor de dames of niet![]()
![]()
Donald Duck geeft Katrien ook altijd een doos bonbonsEn zelf eet hij nooit ervan
Durft ie niet
Ik ook. Maar niet zo gemeen dat ik mezelf dat ermee ontzegquote:Op zondag 19 februari 2006 21:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik kan heel gemeen zijn..
Als ik in een pestbui ben
oh.... Maar zo ver laat ikhet ook niet komen hoor!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet zo gemeen dat ik mezelf dat ermee ontzeg![]()
Da's niet gemeen maar gewoon stom
Hap.... in die chocolade?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
oh.... Maar zo ver laat ikhet ook niet komen hoor!!!
nee, alleen even die blik op zn gezicht....
En dan..... Hap!
Arme manquote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga me terug trekken uit het topic.
This is lady's only
Hier durf ik me niet mee in te latenWil ik niet eens
![]()
Ik schrijf dus niet meer ff. Ik lees wel mee.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:05 schreef gaai het volgende:
Oooooow.....massief.........Ik dacht dat het van die 'holle' dingen waren die je in 2 happen op hebt......maar je kan er dus op zuigen/sabbelen......
Valt wel mee hoor. Als vrouwen genieten is dat niet engquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |