je moet je zelf toevoegen op de wiki als je bij de lessers wilt ( zie OP)quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef TheUnreal het volgende:
Mag ik ook op het lijstje erbij![]()
Maandag ga ik beginnen, tenminste dan komt er zo'n knakker langs om te kijken wat ik al kan enzo...
Heb er zin an !![]()
51 weken geleden. Op m'n 18e verjaardag dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Wanneer ben jij begonnen met lessen? Ik loop dan wel te zeiken maar jij heb daar een stuk meer recht toe
Veel succes, en natuurlijk plezier maandag!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef TheUnreal het volgende:
Mag ik ook op het lijstje erbij![]()
Maandag ga ik beginnen, tenminste dan komt er zo'n knakker langs om te kijken wat ik al kan enzo...
Heb er zin an !![]()
Voorlopig nog even wel, denk ik. Laten we zeggen dat het over vijf weken is wanneer ik weer af moet rijden.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Robin__ het volgende:
En die datum houd je lekker geheim? Hoe werkt dat met bnor, zit dat in iedere regio, of moet je naar een andere stad.. of komt er een examinator naar 'jou' cbr?
Nu gezakt omdat ik volgens deze examinator iets te hard kwam aanrijden (dus te laat begon met gas terugnemen) op punten als rotondes/kruispunten. Hij zei soms doe je et wel maar soms vind ik je iets te hard aan komen rijden. Minder je iets eerder je snelheid, dan haal je het de volgende keer wel, want verder doe je alles goed.. Ik heb btw nergens een maximum snelheid ofzo gebroken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef -Jean- het volgende:
Gisteren gezakt voor mijn examen.
Geen ingreep, niks nada, paar keer fietser voorgelaten, auto's voorgelaten waar het moest, voetganger bij zebra voorgelaten, geen verkeersfouten gemaakt, maar ik ben toch gezakt omdat zei hij bij de evaluatie ik niet genoeg zou hebben gekeken op verschillende putnen wat naar mijn ogen crap was. Dus daar baal ik wel van. Nouja ergens in februari herexamen hopelijk met een relaxere examinator.
Ohja ook zoiets, we gingen een afslag nemen, maar daarvoor moest ik van rijbaan wisselen, dus ik kijk netjes geef richting aan maar er zitten nog auto's naast me dus ik rij door (aangezien ze me er niet tussen laten) tot die auto's voorbij zijn en er een gaatje is en wissel vervolgens netjes van rijbaan. Nou moest ik volgens hem zei die bij de evaluatie geen richting aangeven tot die auto's voorbij waren en dan pas richting aangeven. Iets wat naar mijn ogen echt gelul is aangezien je:
a. misschien van andere auto's ruimte krijgt om in te voegen
b. ze anders weer zeggen ja je geeft geen richting aan
c. andere het gat snel dicht rijden zodat je het helemaal kan shaken
d. je anders bij de afslag zit en nog steeds niet hebt ingevoegt.
Ja klopt.. 't Is niet anders.. We gaan vrolijk doorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef -Jean- het volgende:
Jip... ik las in et vorige topic dat jij ook op zoiets vergelijkbaars laatst was gezakt
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef Gronnaephos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAGD VOOR M'N AUTORIJBEWIJS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Balen zegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef -Jean- het volgende:
2de keer gezakt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef Gronnaephos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef Gronnaephos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nu ff thuis, net nog een uur ofzo gereden al met al, vanaf het CBR Enschede (stond m'n moeder met de auto) all the way to Oldenzaal en van daaruit weer verder richting Denekamp, zonder rijbewijs al die tijd. Kom ik bij het gemeentehuis om m'n rijbewijs "te verzilveren" en zo gezegd, zo gedaan. Daarna nog ff wat lekkers te vreten + drinken gehaald om het te vieren en naar huis getoerd, alwaar m'n neven me stonden op te wachten![]()
![]()
Het examen ging redelijk, ik was best zenuwachtig (erger dan de 1e poging) en ik maakte uiteraard nog wel wat foutjes, met name op het laatst, moest ik in Enschede zo'n klein weggetje naar het CBR indraaien vanaf een voorrangsweg, wachtte tot de auto's weg waren, stond ondertussen al stil, maar had 'm nog in de 2e staan, dus toen sloeg ie af![]()
![]()
Anyway, snel de motor aangezet, 1e versnelling en wegwezen daar, relaxed naar het CBR gereden en daar m'n 2e speciale vaardigheid (m'n eerste was keren d.m.v. steken): achterwaarts inparkeren. Ging helemaal goed
![]()
Die man zei al meteen toen we weer binnen waren en aan de tafel zaten: Ik geef het een plus, maar het was dan ook maar nét. Ik blij enzo, m'n instructrice zei dat ik nog wel mazzel had, want voor hetzelfde geld was die fout van het afslaan op het laatst me nog fataal geweest. Ik reed met name door een industriegebied en over een makkelijk stukje buitenaf, al met al goed te doenDe kruisingen e.d. in de stad zelf gingen me ook goed af.
Nou, dat was het. Ik ga weer eeeh... autorijden![]()
![]()
en genieten van de resterende regenachtige dag!
![]()
![]()
![]()
Puike shizzle grommende vosquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef Gronnaephos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ckerzquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Puike shizzle grommende vos. Dat wordt bier he
Niks is mooier dan solo gaan, nu heb ik geen ervaring met solo-auto rijden maar wel met solo-vliegen. En dat was super, die eerste keer zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:46 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ckerz![]()
Vandaag nog beetje gereden... Echter m'n moeder me wou laten tanken onderweg naar huis (vanaf het CBR) bleek dat het mechanisme van de benzine-dop-klep (dat deurtje dus) vastzat, konden we niet tanken, hij was al bijna leegHebben we hem rond half 2 naar de lokale garage gebracht en konden we hem om half 6 weer ophalen
Dus daarna nog wel weer ff, maar ik hoop dat ik morgen m'n eerste echte solo-kilometers kan maken
![]()
De rest: succes met je rijlessen, ik ben er lekker vanaf![]()
![]()
![]()
Mijn instructrice was vandaag ook ziek, maar daarom ben ik bij een grote rijschool gegaan: ik reed met een vervanger. Gezellig over Lada's gekletstquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:47 schreef Repeat het volgende:
ik was het topic al kwijt
Mn instructeur belde vanmiddag, hij was ziek. Les van vanavond gaat dus niet door, en misschien die van morgen ook wel niet
Best zuur, ik doe namelijk woensdag 1 maart al examen, dus ik hoop niet dat ie dan deze hele week nog ziek is ofzo
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef Gronnaephos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |