Ik kreeg van de week ook een geboorteaankondiging en die naam doet het ook niet zo voor mij, maar ik durf hem hier eigenlijk niet eens neer te zetten. Bang dat ze meelezen of zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:10 schreef Bass-Miss het volgende:
Gelukkig dat die mensen hier niet posten.
quote:Ik heb hier eigenlijk ook al genoeg namen gezien waarvan ik denk...En die worden dan blijkbaar ok gevonden.
Nee, dat zou ik nu ook niet doen. Iig niet in het geboortetopic.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week ook een geboorteaankondiging en die naam doet het ook niet zo voor mij, maar ik durf hem hier eigenlijk niet eens neer te zetten. Bang dat ze meelezen of zo.
[..]![]()
Maar goed, dan zeg ik maar gewoon liever niks over de naam. Dus ook niet dat ik de naam zo leuk vind. Maar keihard heir tegen een user gaan zeggen 'wat een debiele naam' zou ik niet doen. Doe ik IRL ook niet.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
En dat terwijl ik in dit topic wel eens namen zie die ik minder vreemd of raar vind dan sommige namen die in OUD voorkomen.
Iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Daar zal je dus nooit meer achter komen, want op het moment dat jij zegt 'Het is geboren en het heet zus-en-zo' durft niemand meer te zeggen wat ze ervan vinden.
Tenzij je nu natuurlijk zegt 'Wat ik nou toch in de krant las!!!!!!'
Dat heb ik dus ook. Ik heb naast de naam die iedereen hier al weet nog een andere naam in mijn hoofd en die durf ik om die reden dus niet eens te noemen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:55 schreef Bass-Miss het volgende:
Ook al aan gedacht maar dan zou ik schrik hebben dat iemand anders mijn naam gaat inpikken.
Hmmm... zou het dan toch die ene geworden zijn...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef Sugar het volgende:
Ik ook, ik wil het ook roepen. Bij ons zijn beide namen hier weleens langsgekomen.![]()
![]()
Die ene die ik niet leuk vond.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Sugar het volgende:
Welke, BE, welke?
Nou ja kan dat best een beetje peilen aan hoe mensen reageren. Ik weet bijv best dat de naam van onze dochter hier niet zo in de smaak valt. Is ook niet gek, gezien de trend hier (en overal eigenlijk) een beetje ouderwetse, hollandse namen is. Maar ja, de één houdt hiervan, de ander daarvan. Daar komt ook nog bij dat de meesten niet eens weten hoe het uitgesproken moet worden (of geschrevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Daar zal je dus nooit meer achter komen, want op het moment dat jij zegt 'Het is geboren en het heet zus-en-zo' durft niemand meer te zeggen wat ze ervan vinden.
Het ligt natuurlijk ook aan de soort naam. Ik kan me best indenken dat er mensen zijn bij jouw dochter denken "Wat is dát nou voor naam"?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:53 schreef Igraine het volgende:
Nou ja kan dat best een beetje peilen aan hoe mensen reageren. Ik weet bijv best dat de naam van onze dochter hier niet zo in de smaak valt. Is ook niet gek, gezien de trend hier (en overal eigenlijk) een beetje ouderwetse, hollandse namen is. Maar ja, de één houdt hiervan, de ander daarvan. Daar komt ook nog bij dat de meesten niet eens weten hoe het uitgesproken moet worden (of geschreven)
Maar wij vinden hem mooi, onze ouders, broers, tantes, nichten e.d. vinden hem mooi dus wat doet de rest ertoe?
Tomasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:53 schreef Igraine het volgende:
gezien de trend hier (en overal eigenlijk) een beetje ouderwetse, hollandse namen is.
Tja, het ging over de laatste tijd, maar ik hou je niet tegen om de lijst aan te vullen hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Dit zijn "alleen" de baby's en peuters/dreumesen toch? Ik mis nog wel wat namen
Mijn idee...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf de jongens-meisjes scheiding niet te maken. Bang fouten te maken.
Dan pak je de "zoon van" en "dochter van" lijstjes uit de topics er "even" bijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Aanvullen mag.
Ik durf de jongens-meisjes scheiding niet te maken. Bang fouten te maken.
Straksquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef texelonia het volgende:
En dan nu nog even op alfabetische volgorde...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |