Nou ja kan dat best een beetje peilen aan hoe mensen reageren. Ik weet bijv best dat de naam van onze dochter hier niet zo in de smaak valt. Is ook niet gek, gezien de trend hier (en overal eigenlijk) een beetje ouderwetse, hollandse namen is. Maar ja, de één houdt hiervan, de ander daarvan. Daar komt ook nog bij dat de meesten niet eens weten hoe het uitgesproken moet worden (of geschrevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Daar zal je dus nooit meer achter komen, want op het moment dat jij zegt 'Het is geboren en het heet zus-en-zo' durft niemand meer te zeggen wat ze ervan vinden.
Het ligt natuurlijk ook aan de soort naam. Ik kan me best indenken dat er mensen zijn bij jouw dochter denken "Wat is dát nou voor naam"?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:53 schreef Igraine het volgende:
Nou ja kan dat best een beetje peilen aan hoe mensen reageren. Ik weet bijv best dat de naam van onze dochter hier niet zo in de smaak valt. Is ook niet gek, gezien de trend hier (en overal eigenlijk) een beetje ouderwetse, hollandse namen is. Maar ja, de één houdt hiervan, de ander daarvan. Daar komt ook nog bij dat de meesten niet eens weten hoe het uitgesproken moet worden (of geschreven)
Maar wij vinden hem mooi, onze ouders, broers, tantes, nichten e.d. vinden hem mooi dus wat doet de rest ertoe?
Tomasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:53 schreef Igraine het volgende:
gezien de trend hier (en overal eigenlijk) een beetje ouderwetse, hollandse namen is.
Tja, het ging over de laatste tijd, maar ik hou je niet tegen om de lijst aan te vullen hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Dit zijn "alleen" de baby's en peuters/dreumesen toch? Ik mis nog wel wat namen
Mijn idee...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf de jongens-meisjes scheiding niet te maken. Bang fouten te maken.
Dan pak je de "zoon van" en "dochter van" lijstjes uit de topics er "even" bijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Aanvullen mag.
Ik durf de jongens-meisjes scheiding niet te maken. Bang fouten te maken.
Straksquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef texelonia het volgende:
En dan nu nog even op alfabetische volgorde...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |