Hervorm je vraag, wat heb je aan parfum?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef PsyCha het volgende:
Wat heb je aan parfum als niemand het kan ruiken?
Ik gebruik dat spul (eau de toilet dan, geen parfum) om geroken te worden door mensen dicht bij me, niet door het hele centrumquote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef PsyCha het volgende:
Wat heb je aan parfum als niemand het kan ruiken?
Ik zat nog te twijfelen of ik die zin aan de OP zou toevoegen.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef PsyCha het volgende:
Mensen spuiten volgens mij alleen overmatig als ze niet gedoucht hebben.
zodat je lekker ruikt..mits niet overdadigquote:Op zondag 19 februari 2006 20:11 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Hervorm je vraag, wat heb je aan parfum?
Ik gebruik zowiezo alles wat vrij reukloos is. (deo, douchegel etc) en creer alleen met eau de toilet een lekkere geurquote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
Parfum moet subtiel ruikenGeldt trouwens ook voor aftershave, soms ruiken mannen alsof ze er in gedouched hebben
![]()
Als ik parfum ga gebruiken gebruik ik douchgel die je bijna niet ruikt. Maar als ik 'therme sensual' douchegel gebruik, gebruik ik weer geen parfum![]()
Define lekker?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik gebruik zowiezo alles wat vrij reukloos is. (deo, douchegel etc) en creer alleen met eau de toilet een lekkere geur
Boss Bottledquote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Define lekker?![]()
Nee inderdaad, het is of het een of het ander.. een mix van geuren vind ik afstotelijk![]()
Dat lijkt me kutquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
mn liefje kan niet ruiken, maar krijgt een geïrriteerde neus als ze langs dit soort individuën loopt
Same here. Zo ranzig is dat. Terwijl het zo lekker kan zijn, mits minimaal.quote:Ikzelf kan wel ruiken, en heb meer last van braakneigingen
Hugo Boss is zowiezo goed. Maar dit is de enige die ik ken, want ik heb me hele leven nog nooit een ander gebruikt. (behalve armando maar die vond ik niets)quote:
Die wou ik voor kerst, alleen hij was nogal te duur voor een simpel cadeautje...quote:
Mee eens. Op mijn werk loopt er ook iemand met veel parfum op. Ik vind dat altijd zo goedkoop. Alsof je over de Wallen loopt. Ik wil er dan eigenlijk iets van zeggen. Het is ook nog van de zware parfum. Gadver.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:01 schreef MidnightRambler het volgende:
Je loopt over straat, ziet zo'n overgangs-teef met geblondeerd haar, een Gucci tas en een Marlboro Light in d'r botoxhoofd gestoken op je af komen. Je denkt, dat wordt stinken. Je houdt je adem in terwijl ze langsloopt. Lange tijd hou je het vol maar je moet een keer ademen, en dan alsnog hangt die verschrikkelijke stank als een wolk om je heen.
Ja, absoluut.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Vinden jullie trouwens dat je er wat van moet kunnen zeggen als iemand heel veel parfum op heeft op de werkvloer en je je eraan stoort?
Wat zou dan een vriendelijke manier zijn om het te zeggen? Het zal neem ik aan kwetsend worden gevonden. Ik kan niet veel beters bedenken dan "Het is niet onvriendelijk bedoeld, maar ik vind je parfum erg overheersend. Zou je daar misschien rekening mee kunnen houden?"quote:
joh...je gaat stinkende parfum lekker vindenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Oh ik vind dat meestal wel lekker veel parfum mensen, als het lekker is
"zou je bij me uit de buurt willen blijven, ik moet van je kotsen"quote:Op zondag 19 februari 2006 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zou dan een vriendelijke manier zijn om het te zeggen? Het zal neem ik aan kwetsend worden gevonden. Ik kan niet veel beters bedenken dan "Het is niet onvriendelijk bedoeld, maar ik vind je parfum erg overheersend. Zou je daar misschien rekening mee kunnen houden?"
En als iemand erg naar zweet ruikt?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Vinden jullie trouwens dat je er wat van moet kunnen zeggen als iemand heel veel parfum op heeft op de werkvloer en je je eraan stoort?
Ik ruik liever naar zweet dan naar overmatig parfum. Van de geur van hard werken krijg ik geen braakneigingen. Van parfum wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
En als iemand erg naar zweet ruikt?
geen man trekt mij aan met hun zweet hoor, maar eigenlijk ook niet met hun overmatige parfumgeurquote:Op maandag 20 februari 2006 14:23 schreef Devlinsect het volgende:
Met je zweetlucht trek je het andere geslacht aan. Dus parfum werkt averechts.
Te veel parfum op de eerste date is --> was gezellig en tot ziens![]()
Jarenlange wetenschappelijke studies schop je nu onderuit.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
geen man trekt mij aan met hun zweet hoor, maar eigenlijk ook niet met hun overmatige parfumgeur
ik vind het allebei stinken. Ik heb een keer een collega gehad die de halve afdeling vergaste op z'n zweetlucht, dat is best goor hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ruik liever naar zweet dan naar overmatig parfum. Van de geur van hard werken krijg ik geen braakneigingen. Van parfum wel.
En ze is heus geen uitzonderingquote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jarenlange wetenschappelijke studies schop je nu onderuit.![]()
TS werkt zeker niet in een winkel. Ik heb altijd medelijden met de mensen die achter de kassa zitten en om de haverklap de meest stinkende parfum en van nature stinkende mensen voor zich krijgenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:01 schreef MidnightRambler het volgende:
Je loopt over straat, ziet zo'n overgangs-teef met geblondeerd haar, een Gucci tas en een Marlboro Light in d'r botoxhoofd gestoken op je af komen. Je denkt, dat wordt stinken. Je houdt je adem in terwijl ze langsloopt. Lange tijd hou je het vol maar je moet een keer ademen, en dan alsnog hangt die verschrikkelijke stank als een wolk om je heen.
Nog een voorbeeld; het 50 Cent type. Al zijn kledingsstukken zijn overmaats. De pet staat zoals het hoort quasi-nonchalant op het hoofd. In zijn linkerhand een tetterende mobiele telefoon, in de ander de groepshoer van de plaatselijke VMBO-school. Je ziet hem naderen, en je voelt het aankomen. Je probeert hem te ontwijken maar er staat een zo'n rotseniore met zo'n mega-rolstoel in de weg. Dan maar onder ogen komen. Weer komt er een walm op je af, dit keer te definiëren als goedkope Lidl-aftershave. Je ogen gaan prikken.
Kijk, een druppeltje parfum achter de oren, oké. Kan ik inkomen. Maar moet dit nou zo? Het is minstens zo erg als roken. Ik vind het ondragelijk. Zeker in gelegenheden als een café, het openbaar vervoer of zelfs het klaslokaal is het verschrikkelijk. De geuren mengen zich tot één vrolijk stank-geheel.
Weest verstandig, parfurmeer niet losbandig!
Een slechte adem dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind: zweetgeur of een parfum overdosis
De meeste parfums vind ik ook niet lekker ruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |