And then we'll do it doggy style so we can both watch "X-Files"quote:Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Let's do it doggy-style so we can watch the X-Files![]()
En ja, dat gaat inderdaad prima ...![]()
doggystyle?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef JoeyT het volgende:
zonde van mn tijd
Daarom het topic openen altijd delegeren,quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef JoeyT het volgende:
zonde van mn tijd
Dat ook jaquote:
promotedquote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
Liefie_ ligt toch aan Phae's slurf te lurken...
Dus:Mokster
Twisted_Fok
JoeyT
Jij doet heel niet doggy-style met mij, vunzquote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
And then we'll do it doggy style so we can both watch "X-Files"
zal hm onthoudenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daarom het topic openen altijd delegeren,.
delegeren = initiatief ontwijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daarom het topic openen altijd delegeren,.
FOK!kers in je msn lijstquote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef Frezer het volgende:
Daarnet kwamen die twee online en dan stelt niemand de "En?" vraag,.
Tof, JoeY erbij ipv Liefiequote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
Twisted_Fok
JoeyT
ja.. hoe moet ik nou zien of ze online komenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef Frezer het volgende:
Daarnet kwamen die twee online en dan stelt niemand de "En?" vraag,.
Delegeren = slapende rijk worden.quote:
Ik bedoel hier op Fok! schat.quote:
quote:
Liefie_ blijft een lekker ding, maar niet als ze Phae's slurf uitzuigt alsof het een Chupa Chups lollie is met verassing.quote:
Kijken wie er op FOK! online komtquote:
Pas maar op... Ik ga nu voor die 2e plaatsquote:
en dat niet eens opneemt en uploadquote:Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liefie_ blijft een lekker ding, maar niet als ze Phae's slurf uitzuigt alsof het een Chupa Chups lollie is met verassing.
verassing zelfs. wens ze dan gewoon dood ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liefie_ blijft een lekker ding, maar niet als ze Phae's slurf uitzuigt alsof het een Chupa Chups lollie is met verassing.
Hoerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pas maar op... Ik ga nu voor die 2e plaats![]()
Ze plaatsten posts. Moet ik werkelijk alles uitspellen?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
verassing zelfs. wens ze dan gewoon dood ofzo.
En?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef PhaE het volgende:
oi!
nee ik heb niet terug gelezen, al verraadt dit commentaar dat ik dit eigenlijk wel heb gedaan, en dus gewoon alle commentaar negeer
Kijken of FOK!kers posts plaatsenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze plaatsten posts. Moet ik werkelijk alles uitspellen?
En?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef PhaE het volgende:
oi!
nee ik heb niet terug gelezen, al verraadt dit commentaar dat ik dit eigenlijk wel heb gedaan, en dus gewoon alle commentaar negeer
Msn als je 30 bentquote:
En ?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef PhaE het volgende:
oi!
dat was toch wel na de brute sex?quote:
+10, juiste vraag.quote:
Jaaah! Joey erbij!!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
Twisted_Fok
JoeyT
En?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef JoeyT het volgende:
Jongens ff ontopic
Laten we t over mijjjjjjjjjjj hebben
tussen de rondes door mag het ook even..quote:
Ja, want jij hebt je telefoon uitstaan en daarom geen sex, noch schaatsenquote:
Arbitraire leeftijdsgrenzenquote:
Wil t niet over die tyfus hoer hebbenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil t niet over die tyfus hoer hebben
schaatsen heb ik gekeken en tel staat aanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt je telefoon uitstaan en daarom geen sex, noch schaatsen
hoofdonderwerp: Joeyquote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef JoeyT het volgende:
Jongens ff ontopic
Laten we t over mijjjjjjjjjjj hebben
vooruit... Omdat je tieten hebtquote:
En rimmen it is then!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoofdonderwerp: Joey
keuzemenu 2: abortus/borderline/rimmen/fok
quote:
Gister mn duim erin gestokenquote:
Toch wel.quote:
JoeyT/rimmenquote:
quote:
Dat word allemaal te ingewikkeld voor mij hoor.. ik hou het bij de originele betekenis van MILFquote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daarom heeft thumper de andere MILF bedacht
Tis heel simpel hoor!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat word allemaal te ingewikkeld voor mij hoor.. ik hou het bij de originele betekenis van MILF
Bye mop!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef JoeyT het volgende:
Hey ik ga ff een leven hebben![]()
![]()
![]()
Tot morgen![]()
een en ander betekent natuurlijk niet dat jij niet meer sexy bent omdat je geen kids hebtquote:
Wel een beetje een langzame redding, nixxx.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
een en ander betekent natuurlijk niet dat jij niet meer sexy bent omdat je geen kids hebt
Moks snapt me wel denk ik...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel een beetje een langzame redding, nixxx.
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Moks snapt me wel denk ik...en het is weekend he.. het hoeft allemaal niet snel
zie je...quote:
anders had je ook wel mee gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
Schaatsen, wel leuk om te kijken, ik kan er voor de rest geen f*ck van
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
32
Begin er dan niet overquote:Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik geloof niet dat ik wil weten waar deze TT vandaan komt.![]()
Laat maar, was een stompzinnige opmerking.quote:
Kan ik er iets aan doen dat nixxx een dergelijke tt verzint?quote:
Gaat het wel goed met je Plato?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat maar, was een stompzinnige opmerking.![]()
Mwahhhh...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
anders had je ook wel mee gedaan
Geen idee of jij er wat aan kan doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan ik er iets aan doen dat nixxx een dergelijke tt verzint?![]()
quote:
FOK zit er vol mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Godlike02 het volgende:
Hoeveel volwassen mensen lopen eigenlijk nog met luiers rond?
Want volgens mij is er toch een flink aantal wat te dom is om zijn eigen reet af te vegen![]()
een platinnetje, dat klinkt liefquote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
![]()
Welnee, dat duurt nog een paar maanden.![]()
En verder ben ik ook geen Platinnetje tegengekomen.
Maar desondanks heb ik toch gewoon goede zin.![]()
Je kent me, ik ben altijd bereid om je te helpen.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar sloeg het ook op![]()
Maar fijn dat je het iets duidelijker wil maken![]()
Klinkt best goed ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
een platinnetje, dat klinkt lief![]()
mijn groot konijn is aan het slapen. mijn piepklein konijn ook![]()
ik heb jou het minst aantal foto's gestuurd, hé, ik ga nog eens kijken in mijn collectie, ik heb er nog veel lieverequote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
Klinkt best goed ja.![]()
Leuke foto;s trouwens van peipklein konijn. Ze heeft wel erg kleine oren voor een konijn.![]()
Speciaal voor de dames en heren in luiers!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar sloeg het ook op![]()
Maar fijn dat je het iets duidelijker wil maken![]()
Speaking of which ...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef petitlapin2 het volgende:
mijn groot konijn is aan het slapen. mijn piepklein konijn ook![]()
Ik heb eens een documentaire over volwassenen gezien die voor hun plezier in luiers rondhuppelen.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Speciaal voor de dames en heren in luiers!
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef amaranta het volgende:
mijn opa droeg luiers
Als je het maar niet in de TT zetquote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb eens een documentaire over volwassenen gezien die voor hun plezier in luiers rondhuppelen.![]()
Het zit dus in de familie?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef amaranta het volgende:
mijn opa droeg luiers
Goed idee voor het volgende topic dat ik open.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het maar niet in de TT zet![]()
In het jaar 3459?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed idee voor het volgende topic dat ik open.![]()
waar staat dan dat ik ze ook draag?quote:
Nee, binnen een paar dagen zal het wel weer zo ver zijn.quote:
Ik zal zorgen dat ik er niet benquote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, binnen een paar dagen zal het wel weer zo ver zijn.
Deo volente (zo God het wil).![]()
Vreemde documentaires kijk jij!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb eens een documentaire over volwassenen gezien die voor hun plezier in luiers rondhuppelen.![]()
Ik zit inderdaad niet te wachten op foto's waarop jij wijdbeens aan het bevallen bent.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef petitlapin2 het volgende:
plato, jij was vies van bevallingen hé, ik zal eens een paar foto's doorsturen
![]()
Je zapt wel eens langs SBS6, je kent het wel.quote:
die bestaan nietquote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zit inderdaad niet te wachten op foto's waarop jij wijdbeens aan het bevallen bent.![]()
Niet eens National Geographic ??quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef amaranta het volgende:
Vast op discovery ofzo
Dank je.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die bestaan niet( stel je voor dat het ooit uigeraakt met mijn vent en ik word gechanteerd, neenee, die mocht hij niet nemen).
foto's van een bloederige amélie en een petitlapin met verraste en rare smoel zijn er wel, maar ik zal ze je besparen![]()
Ik heb gisteren anders helemaal niet gepost.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:09 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben echt niets anders te doen he
Dan mag je alleen maar hopen dat ze wel een luier omhebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Godlike02 het volgende:
Hoeveel volwassen mensen lopen eigenlijk nog met luiers rond?
Want volgens mij is er toch een flink aantal wat te dom is om zijn/haar eigen reet af te vegen![]()
Dag Melisquote:
Tijd voor een luierwissel!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef amaranta het volgende:
national geowat?
Een flutzender die je niet wilt kennen.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef amaranta het volgende:
national geowat?
nou ja, hier staat discovery al vaker aan dan me lief is...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een flutzender die je niet wilt kennen.![]()
Ik had ooit een huisgenoot die verslaafd was aan mythbusters.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:15 schreef amaranta het volgende:
nou ja, hier staat discovery al vaker aan dan me lief is...
maar dat is dan ook een van de gaafste programma die ze op die zender uitzendenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had ooit een huisgenoot die verslaafd was aan mythbusters.![]()
aan wat ???quote:Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had ooit een huisgenoot die verslaafd was aan mythbusters.![]()
Er was ook een aflevering van CSI overquote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheneu !quote:Op zondag 19 februari 2006 20:09 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben echt niets anders te doen he
Furries zijn erger.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Er was ook een aflevering van CSI over
Een programma met twee malloten die allerlei mythes op waarheid testen. Ze testen bijvoorbeeld of je inderdaad geëlectrocuteerd wordt als je een radio in bad laat vallen.quote:
Ja, ga dan langs een stripclubquote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef amaranta het volgende:
eigenlijk wel dieptriest
dat ze dus naar newyork gaan om alleen maar te shoppen
maar dan ook alleen maar shoppen
dan kijkt ze je echt zo high aanquote:Op zondag 19 februari 2006 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb nu een foto van petit petitlapin in bad in beeld.![]()
* webspider moest terugdenken aan Fury of the Furries ... kutspelquote:
maar daar hebben ze toch een 'vriendje' voor?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een programma met twee malloten die allerlei mythes op waarheid testen. Ze testen bijvoorbeeld of je inderdaad geëlectrocuteerd wordt als je een radio in bad laat vallen.
Dat vind ik ook nog steeds leuk. Als ik bij mijn ouders ben ga ik altijd uitgebreid in bad, thuis heb ik helaas alleen maar een douche.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan kijkt ze je echt zo high aan, dat vindt ze zo zo leuk, in het warme water
![]()
Ja, zo'n pop.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar daar hebben ze toch een 'vriendje' voor?
Hoe heet die ookal weer? buster ofzo?
Ben helemaal verliefdquote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef petitlapin2 het volgende:
![]()
Ok, ok... Ik word nu echt mega-nieuwsgierig naar die kleine van je!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
en ? , ben je dan geelektrokuteerd ?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef Plato1980 het volgende:
Een programma met twee malloten die allerlei mythes op waarheid testen. Ze testen bijvoorbeeld of je inderdaad geëlectrocuteerd wordt als je een radio in bad laat vallen.
Je krijgt moedergevoelens?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok, ok... Ik word nu echt mega-nieuwsgierig naar die kleine van je!![]()
Ja, de conclusie was dat een mens het niet zou overleven.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en ? , ben je dan geelektrokuteerd ?![]()
secondje hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:22 schreef Mokster het volgende:
Ok, ok... Ik word nu echt mega-nieuwsgierig naar die kleine van je!![]()
Dan moet je je vriend lief aankijken . . .quote:
Nee, dat niet. Maar een stel vrienden van mij hebben in dezelfde week een zoontje gekregen en toen ik in het wiegje keek werd ik toch stiekem wel een beetje week hoor...quote:
zo was er ook een aflevering met een reuzereuze menselijke katapult enzo....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, de conclusie was dat een mens het niet zou overleven.![]()
Dat zei ik dus: moedergevoelens.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar een stel vrienden van mij hebben in dezelfde week een zoontje gekregen en toen ik in het wiegje keek werd ik toch stiekem wel een beetje week hoor...![]()
hij wil ook een babietje..quote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet je je vriend lief aankijken . . .
www.beebiesite.nlquote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
secondje hoor
je moet vlugger zijn, hé, dat constant uploaden![]()
![]()
ik ben zo trots op haar, ik stuur gewoon naar iedereen fotootjes![]()
Nee, echt niet. Ik kan me heel goed voorstellen dat het geweldig moet zijn om zo'n klein mensje op de wereld te zetten die helemaal afhankelijk is van jou. Maar als ik dan denk dat ik dat zelf zou doen... Da's echt niets voor mij. Ik geloof niet dat dat in mijn leven past. Ben ik veel te egoistisch voor.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus: moedergevoelens.![]()
Hey, leef jij ook nog ??quote:
Nee, maar ik heb haar password achterhaald en haar toegevoegd aan mijn collectie klonen.quote:
Ga gelijk even kijken!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef petitlapin2 het volgende:
mokster, je mail zit vol met amélie![]()
Allez, nu ben ik toch ook benieuwd! Kun je mij ook enkele plaatjes toesturen? 't is toch op zich wel leutig, zo ne kleinequote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
secondje hoor
je moet vlugger zijn, hé, dat constant uploaden![]()
![]()
ik ben zo trots op haar, ik stuur gewoon naar iedereen fotootjes![]()
Ja, ik zal eeuwig in de hel moeten branden.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef amaranta het volgende:
@plato ow ow wat gemeen!!!!
god zal je op gepaste wijze straffen!
Maar dan erger.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:33 schreef amaranta het volgende:
wat is een mormoon eigenlijk?
die mensen bij jouw vakantie mijn vakantie zijn mormonen
zijn dat een soort jehovagetuigen?
Gewoon even een site maken, zodat je alleen de link hoeft te mailenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef petitlapin2 het volgende:
en nu zie ik dat er nog zijn die foto's willen, nu zal je toch effe moeten wachten
ik ben het uploaden even beu![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja hoor
Heb het alleen een beetje druk gehad de laatste tijd.
Alles goed hier?
www.beebiesite.nl dusquote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Gewoon even een site maken, zodat je alleen de link hoeft te mailen
pssst, konijn wil haar fotos geheim houdenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Gewoon even een site maken, zodat je alleen de link hoeft te mailen
ik fok, ik kijk tv, vrt, ik zie mijn vent half slapen, en het is stil in de wiegquote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef Pheno het volgende:
jullie fokken en kijken tv tegelijkertijd
In de Randstad kan het electriciteitsnet dat al aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat zeg ik dan toch ook. Dan kan ze die link mailen naar wie ze wil dat ze ze zienquote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
pssst, konijn wil haar fotos geheim houden
addictsquote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In de Randstad kan het electriciteitsnet dat al aan.![]()
Nog even de foto's van het kleine nijntje bekijken en dan ga ik mn aandacht op Star Wars richten!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef Pheno het volgende:
Het heeft z'n pieken en dalen . . .quote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Christine het volgende:
Ja hoor
Heb het alleen een beetje druk gehad de laatste tijd.
Alles goed hier?
Dit is het zondagavonddalletjequote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het heeft z'n pieken en dalen . . .
Maar je bent vergeten mij de foto's van Mini-petitlapin te sturen,quote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik fok, ik kijk tv, vrt, ik zie mijn vent half slapen, en het is stil in de wieg
alles onder controle![]()
Ik heb ze! Ze is prachtig!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar je bent vergeten mij de foto's van Mini-petitlapin te sturen,.
Ze heeft alleen de belangrijke Fokkers gemaild.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar je bent vergeten mij de foto's van Mini-petitlapin te sturen,.
Geen idee... was ik dood?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
Is Christine opgestaan uit de dood ofzo?
Daarom zit ik er niet bij idd, ik ben alleen maar een werkfokkerquote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze heeft alleen de belangrijke Fokkers gemaild.![]()
Ah, zoveel is er dus niet veranderd hier.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het heeft z'n pieken en dalen . . .
Checkquote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze had gevraagt wie haar wilde zien,quote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zit ik er niet bij idd, ik ben alleen maar een werkfokker
Volgens mij hadden wij elkaar nog niet ontmoetquote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wellicht als ik ooit eens een geweldige man ontmoet... Misschien krijg ik die gevoelens dan wel. Kan het me niet voorstellen, maar je weet het maar nooit.
Mijn status wordt weer eens pijnlijk duidelijk ja,quote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
tss, ze negeert me wel vaker. Maar ik ben de kinderhater hier, schijntquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze had gevraagt wie haar wilde zien,.
dat spreek ik niet tegenquote:
Voor een volwassene trouwens ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
nandor is een stommme naam voor een kind
Eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
nandor is een stommme naam voor een kind
MIA dan ??quote:Op zondag 19 februari 2006 20:41 schreef Christine het volgende:
Geen idee... was ik dood?
Als je weer uploadzin krijgt stuur ze dan ook hier heen als je wil!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef petitlapin2 het volgende:
soit, ik ga me naast mijn ventje nestelen, hem nog eens zeggen hoe goe da we dat toch gedaan hebben, om zo'n prachtmeid bijeengeshaked te hebben
![]()
Dat zeg je nu, wacht maar tot je zes weken verder bent . . .quote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef petitlapin2 het volgende:
en, ga je toch nog moedergevoelens krijgen. Voor haar wil ik gerust twintig jaar al mijn slaap laten![]()
You are not the only one!quote:
Hey, ik heb ook zowat een week moeten wachten of zoquote:
En wie komt op die geweldige naamkeuze?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef amaranta het volgende:
nou ja het is eigenlijk erger want het kind heet nandor dajo![]()
vreselijk
MIAquote:
Jij hebt een hekel aan babietjes en wil er nooit maar dan ook nooit aan beginnen ??quote:Op zondag 19 februari 2006 20:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Kan het niet gewoon weer over een ander stompzinnig onderwerp gaan dan kinder-gerelateerde-onzin?![]()
Het lijkt hier [OUD] welquote:Op zondag 19 februari 2006 20:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Kan het niet gewoon weer over een ander stompzinnig onderwerp gaan dan kinder-gerelateerde-onzin?
Het onderwerp "politiek" schijnen sommigen ook al niet op prijs te stellen.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:51 schreef amaranta het volgende:
ja hoor twisted fok
wat ga jij stemmen op 8 maart?
Ja, maar als ik Moks zo bekijk ben ik bang dat ik over 10 jaar ook iets softer ga zijn wat dat betreft.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan babietjes en wil er nooit maar dan ook nooit aan beginnen ??![]()
Hoi GF,quote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef Pheno het volgende:
TIETEN!
Ik heb eerlijk gezegt geen flauw benul Amaranta. Weet je wel hoe lang jouw grote teen is?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:54 schreef amaranta het volgende:
freezer hoe lang is jóúw grote teen?
quote:
ik schat zo'n cm of 2~3?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegt geen flauw benul Amaranta. Weet je wel hoe lang jouw grote teen is?
Dat gaat je niets aan!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef amaranta het volgende:
nou kom op met die centimeters!
Soms is dat beterquote:
Die vermaledijde hormoontjes.quote:
Ik heb ze ook nog niet mogen ontvangen. Mogelijk zal petitlapin ze ons morgen nog wel doen toekomenquote:
Dan gok ik 3~4cm voor de mijne,quote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik schat zo'n cm of 2~3?
heb geen flauw idee
quote:
Klopt, maar dáár heb ik dan weer geen tijd voor (en zin in)quote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet je ook vaker langkomen hier . . .![]()
![]()
Als je er zo over door blijft gaan word ik nog nieuwgierig ook naar de lengte van mijn grote teen.quote:
Dat ken ik . . .quote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef Christine het volgende:
Klopt, maar dáár heb ik dan weer geen tijd voor (en zin in)![]()
41 a 42. Al heb ik nu voor het eerst sinds 10 jaar schoenen maat 40quote:
Ik heb 47!quote:
HIJ?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef amaranta het volgende:
maar goed, twisted fok kan in ieder geval op zn grote teen gaan zuigen ofzo
kan hij daarna zijn ervaringen komen delen![]()
In combinatie met het kindertopic dacht ik direct aan ontsluiting en aan TMIquote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef amaranta het volgende:
nou kom op met die centimeters!
trustenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 47!
Shit, nu post ik onder mijn kloon
ik denk ook ongeveerf 4,5 cmquote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je er zo over door blijft gaan word ik nog nieuwgierig ook naar de lengte van mijn grote teen.![]()
Weltrusten ouwe sok!quote:
Ik ben momenteel even te lui om het op te gaan meten. Ik kom hier later op terug.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef amaranta het volgende:
twistedfok hoe lang is je grote teen?
Ik hou de spanning er nog even in, ik ga 'em nog niet meten.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk ook ongeveerf 4,5 cm
maar dat dan je voet wat langer is ofzo
ik dacht dat je GF wasquote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben momenteel even te lui om het op te gaan meten. Ik kom hier later op terug.
Dat is DE reden om te kijken: je weet weer wat het voor helse dingen kunnen zijnquote:
Nee, eigenlijk niet. Volgens mijn broer was je een zijquote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jaaa, dat wist je nog niet he!
ik weet dat mijn kinderen zo niet zullen wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is DE reden om te kijken: je weet weer wat het voor helse dingen kunnen zijn
Waar is GF dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verrassing!
Of zal ik maar gewoon tegenvaller? zeggen.
Hier moest ik even over nadenken, maar ik snap hem nu.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Volgens mijn broer was je een zij
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hier moest ik even over nadenken, maar ik snap hem nu.![]()
Een klein beetje opvoeden doet wonderen, lijkt me.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik weet dat mijn kinderen zo niet zullen worden
Ik epileer alles. En van mensen die hun overbeharing niet weghalen wil ik het gewoon niet wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef amaranta het volgende:
gaat het alweeer over kinderen ;')
nou ja grote teen dus
bijj wie ziten er ook haartjes op de grote teen?
Het gaat nergens over (iets waar deze reeks al langer last van heeft ;') )quote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef amaranta het volgende:
gaat het alweeer over kinderen ;')
nou ja grote teen dus
bijj wie ziten er ook haartjes op de grote teen?
Die komt dus ook niet meer terug, of af en toe hoi zeggen net als ikquote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die is om een onzinnige reden even tijdelijk gebanned van het hele forum.
En om voorspelbare redenen nog wat langerquote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die is om een onzinnige reden even tijdelijk gebanned van het hele forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |