And then we'll do it doggy style so we can both watch "X-Files"quote:Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Let's do it doggy-style so we can watch the X-Files![]()
En ja, dat gaat inderdaad prima ...![]()
doggystyle?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef JoeyT het volgende:
zonde van mn tijd
Daarom het topic openen altijd delegeren,quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef JoeyT het volgende:
zonde van mn tijd
Dat ook jaquote:
promotedquote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
Liefie_ ligt toch aan Phae's slurf te lurken...
Dus:Mokster
Twisted_Fok
JoeyT
Jij doet heel niet doggy-style met mij, vunzquote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
And then we'll do it doggy style so we can both watch "X-Files"
zal hm onthoudenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daarom het topic openen altijd delegeren,.
delegeren = initiatief ontwijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daarom het topic openen altijd delegeren,.
FOK!kers in je msn lijstquote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef Frezer het volgende:
Daarnet kwamen die twee online en dan stelt niemand de "En?" vraag,.
Tof, JoeY erbij ipv Liefiequote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
Twisted_Fok
JoeyT
ja.. hoe moet ik nou zien of ze online komenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef Frezer het volgende:
Daarnet kwamen die twee online en dan stelt niemand de "En?" vraag,.
Delegeren = slapende rijk worden.quote:
Ik bedoel hier op Fok! schat.quote:
quote:
Liefie_ blijft een lekker ding, maar niet als ze Phae's slurf uitzuigt alsof het een Chupa Chups lollie is met verassing.quote:
Kijken wie er op FOK! online komtquote:
Pas maar op... Ik ga nu voor die 2e plaatsquote:
en dat niet eens opneemt en uploadquote:Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liefie_ blijft een lekker ding, maar niet als ze Phae's slurf uitzuigt alsof het een Chupa Chups lollie is met verassing.
verassing zelfs. wens ze dan gewoon dood ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liefie_ blijft een lekker ding, maar niet als ze Phae's slurf uitzuigt alsof het een Chupa Chups lollie is met verassing.
Hoerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pas maar op... Ik ga nu voor die 2e plaats![]()
Ze plaatsten posts. Moet ik werkelijk alles uitspellen?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
verassing zelfs. wens ze dan gewoon dood ofzo.
En?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef PhaE het volgende:
oi!
nee ik heb niet terug gelezen, al verraadt dit commentaar dat ik dit eigenlijk wel heb gedaan, en dus gewoon alle commentaar negeer
Kijken of FOK!kers posts plaatsenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze plaatsten posts. Moet ik werkelijk alles uitspellen?
En?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef PhaE het volgende:
oi!
nee ik heb niet terug gelezen, al verraadt dit commentaar dat ik dit eigenlijk wel heb gedaan, en dus gewoon alle commentaar negeer
Msn als je 30 bentquote:
En ?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef PhaE het volgende:
oi!
dat was toch wel na de brute sex?quote:
+10, juiste vraag.quote:
Jaaah! Joey erbij!!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
Twisted_Fok
JoeyT
En?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef JoeyT het volgende:
Jongens ff ontopic
Laten we t over mijjjjjjjjjjj hebben
tussen de rondes door mag het ook even..quote:
Ja, want jij hebt je telefoon uitstaan en daarom geen sex, noch schaatsenquote:
Arbitraire leeftijdsgrenzenquote:
Wil t niet over die tyfus hoer hebbenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil t niet over die tyfus hoer hebben
schaatsen heb ik gekeken en tel staat aanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt je telefoon uitstaan en daarom geen sex, noch schaatsen
hoofdonderwerp: Joeyquote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef JoeyT het volgende:
Jongens ff ontopic
Laten we t over mijjjjjjjjjjj hebben
vooruit... Omdat je tieten hebtquote:
En rimmen it is then!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoofdonderwerp: Joey
keuzemenu 2: abortus/borderline/rimmen/fok
quote:
Gister mn duim erin gestokenquote:
Toch wel.quote:
JoeyT/rimmenquote:
quote:
Dat word allemaal te ingewikkeld voor mij hoor.. ik hou het bij de originele betekenis van MILFquote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daarom heeft thumper de andere MILF bedacht
Tis heel simpel hoor!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat word allemaal te ingewikkeld voor mij hoor.. ik hou het bij de originele betekenis van MILF
Bye mop!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef JoeyT het volgende:
Hey ik ga ff een leven hebben![]()
![]()
![]()
Tot morgen![]()
een en ander betekent natuurlijk niet dat jij niet meer sexy bent omdat je geen kids hebtquote:
Wel een beetje een langzame redding, nixxx.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
een en ander betekent natuurlijk niet dat jij niet meer sexy bent omdat je geen kids hebt
Moks snapt me wel denk ik...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel een beetje een langzame redding, nixxx.
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Moks snapt me wel denk ik...en het is weekend he.. het hoeft allemaal niet snel
zie je...quote:
anders had je ook wel mee gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
Schaatsen, wel leuk om te kijken, ik kan er voor de rest geen f*ck van
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
32
Begin er dan niet overquote:Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik geloof niet dat ik wil weten waar deze TT vandaan komt.![]()
Laat maar, was een stompzinnige opmerking.quote:
Kan ik er iets aan doen dat nixxx een dergelijke tt verzint?quote:
Gaat het wel goed met je Plato?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat maar, was een stompzinnige opmerking.![]()
Mwahhhh...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
anders had je ook wel mee gedaan
Geen idee of jij er wat aan kan doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan ik er iets aan doen dat nixxx een dergelijke tt verzint?![]()
quote:
FOK zit er vol mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Godlike02 het volgende:
Hoeveel volwassen mensen lopen eigenlijk nog met luiers rond?
Want volgens mij is er toch een flink aantal wat te dom is om zijn eigen reet af te vegen![]()
een platinnetje, dat klinkt liefquote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
![]()
Welnee, dat duurt nog een paar maanden.![]()
En verder ben ik ook geen Platinnetje tegengekomen.
Maar desondanks heb ik toch gewoon goede zin.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |