Ik zou het dan anders doen, waarschijnlijk, en zo plannen dat mijn vakantie samenvalt met het ophalen. Uit de omschrijving van synthetictherapy lijken die auto's daar toch in overvloed te zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
om zo'n reis te ondernemen is nou eenmaal helaas geld nodig... ook daar
en zonder werk geen inkomendáár zouden ze eens wat aan moeten doen
dat zou natuurlijk altijd beter uitkomenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou het dan anders doen, waarschijnlijk, en zo plannen dat mijn vakantie samenvalt met het ophalen. Uit de omschrijving van synthetictherapy lijken die auto's daar toch in overvloed te zijn
Dat bedoel ik. Blijft alleen nog het 'probleem' over dat ik al een Lada hebquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat zou natuurlijk altijd beter uitkomenmaar dat geluk moet je net hebben, echter als ST idd een goed beeld heeft geschetst (en waarom zou hij dat niet doen?) zou je er idd gewoon naar toe kunnen gaan en er daar een uitzoeken om mee terug te rijden
Bedankt voor de uitleg! Dat je voor 30 euro geen perfect model kon kopen vermoedde ik ook al wel hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:30 schreef synthetictherapy het volgende:
Zal even op wat punten reageren,
[..]
Mag ik mee, al is het maar voor de lolquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik dat zo lees gaan Jos en ik over een paar maanden jouw kant op komen dus
Van mij welquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mag ik mee, al is het maar voor de lol
In de zomervakantie heb ik tijd genoeg, nu nog even werken voor wat geld en dat komt misschien wel goedquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik dat zo lees gaan Jos en ik over een paar maanden jouw kant op komen dus
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef De_Hertog het volgende:
Ik zie het al, Lada-meet in Litouwen deze zomer!
Het gedeelte van Polen waar we door zouden kunnen rijden is erg mooi. Zoek maar eens op Gdansk, Malbork, en allerlei plaatsjes daar in de omgeving. Ik gok dat het gedeelte wat afschrikwekkend zou moeten zijn aan rijden door Polen eerder met de wegkwaliteit te maken heeftquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef JosvG het volgende:
[..]
Even over de rest van de info, ik wil wel graag door Polen rijden, door een beetje armoede etc laat ik me niet afschrikken, ik ben ook in de zwarten-wijken van Zuid Afrika geweest, dat is ook geen pretje.
Mijn vriendin is niet zeikerig, maar gaat denk ik toch niet meeIk wil best een Lada meet, maar op de heenweg bezit ik nog geen Lada
.
De vader van mijn vriendin zal trouwens wel opkijkenHij heeft zelf altijd een Niva gehad, en is een fan van die auto, hij heeft hem nu ingeruild voor een wat degelijkere familieauto, maar eigenlijk met tegenzin. Dus als ik ineens met een Niva daar de plaats op kom rijden wil ik zijn blik wel eens zien
.
Oh lol, dan dacht ik een beetje de verkeerde richting inquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het gedeelte van Polen waar we door zouden kunnen rijden is erg mooi. Zoek maar eens op Gdansk, Malbork, en allerlei plaatsjes daar in de omgeving. Ik gok dat het gedeelte wat afschrikwekkend zou moeten zijn aan rijden door Polen eerder met de wegkwaliteit te maken heeft
Snap ik, maar Synthetictherapy rijdt zelf in grote dure mooie Amerikaanse sleeën1 dus die let wat meer op dat soort dingen gok ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mag hopen dat de Niva daar op gebouwd is
edit: en de Niva's krijgen nog wel erger wegen voor de kiezen dan de Poolse ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |