Waar is die Niva dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:06 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Lada niva mét ferarri motor
http://video.google.com/videoplay?docid=7269272135985732618&q=lada
404quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
Nog een filmpje:
http://www.dehertog.net/lada/stuur.mpeg
Niet zelf gemaakt hoor
jammer dat de verkoopaantalen van de nieuwe Lada's niet zo hoog zijn als de views van dit topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef misteriks het volgende:
wat een zalige foto's hier ! lada lijkt me levendiger dan ooit
Het zou al mooi zijn als het aantal posts in dit topic gehaald werdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jammer dat de verkoopaantalen van de nieuwe Lada's niet zo hoog zijn als de views van dit topic
Ik dacht dat ze zo'n 200 per jaar verkochten nu? Nou ja, ik weet het ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:32 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het zou al mooi zijn als het aantal posts in dit topic gehaald werden![]()
Waar rijden die dan in godsnaam?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zo'n 200 per jaar verkochten nu? Nou ja, ik weet het ook niet
In de dorpjes waar een zogenaamde 'dorpsdealer'zit. Zo reden er in mijn geboortedorp vroeger veel FSO's rond, omdat er toevallig een FSO-dealer wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waar rijden die dan in godsnaam?
Toch niet allemaal in Beerta en omstreken.
het probleem is, dat nieuwe Lada's niet dezelfde allure hebben als de oudequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jammer dat de verkoopaantalen van de nieuwe Lada's niet zo hoog zijn als de views van dit topic
volgens mij staan ze continu op markplaats in perfecte staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het probleem is, dat nieuwe Lada's niet dezelfde allure hebben als de oude
ik wil ook alleen maar een oude in goede staat, maar probeer die maar eens echt te vinden
nou ja, misschien ben ik ook wel iets te veeleisend
Dat valt nog best tegen. Van de oude 2100 serie kom je nu op speurders de hier al eerder genoemde gepimpte variant tegen, en een in wit-zwart uitgevoerde 2107 voor 1750,-. Dan heb je wel een recent model met injectiemotor. Helemaal 'echt' ziet het er niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
volgens mij staan ze continu op markplaats in perfecte staat![]()
LOLquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:28 schreef RRRobert het volgende:
Op de weblog staat een blogje over de filmpje met de 'real life Simpsons', waarin Homer zich voortbeweegt... in een Lada![]()
http://www.marktplaats.nl(...)s/lada/23373436.htmlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat valt nog best tegen. Van de oude 2100 serie kom je nu op speurders de hier al eerder genoemde gepimpte variant tegen, en een in wit-zwart uitgevoerde 2107 voor 1750,-. Dan heb je wel een recent model met injectiemotor. Helemaal 'echt' ziet het er niet uitEen nog oudere 1200-1600 kom je vrij zelden tegen, die worden vooral gezocht.
Die ziet er inderdaad prima uit, ik moet helaas bekennen dat de mijne lang zo wit niet meer is. Ik vraag me wel af waar hij stuurbekrachtiging vandaan wil halen, dat de eerste editie van de 110/11/112 serie nog niet eensquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:57 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)s/lada/23373436.html
deze ziet er wel erg strak en orgineel uit![]()
Is dat bij wijze van spreken of echt? Aangezien het importeren van oldtimers uit EU landen ook niet veel kost..quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:14 schreef synthetictherapy het volgende:
ik woon in litouwen en we hebben deze winter denk ik al een stuk of 12 1200 en 1600's stuk gereden met ijsrallycross, ik zal van t weekend even wat pics scannen, je koopt hier een rijdende 12/1600 voor 30 euro.
Ik ga emigreren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:14 schreef synthetictherapy het volgende:
ik woon in litouwen en we hebben deze winter denk ik al een stuk of 12 1200 en 1600's stuk gereden met ijsrallycross, ik zal van t weekend even wat pics scannen, je koopt hier een rijdende 12/1600 voor 30 euro.
Even de valse geschiedschrijving herstellen:quote:Op zondag 19 februari 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Eind 1984 verscheen de 2108, beter bekend als Samara. Deze auto had een door Porsche ontwikkelde motor, en de Lada Samara cabrio liep zelfs van dezelfde lopende band als de Porsche Boxster, bij Valmet in Finland.
Vanaf een 400 euro heb je een goed rijdende met apk, wil je echt een nette ongeveer een 1500 euro.quote:
Dat is echt, je koopt hier een mooie voor een 500 euroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat bij wijze van spreken of echt? Aangezien het importeren van oldtimers uit EU landen ook niet veel kost..
Dat is geen 30 euroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:59 schreef synthetictherapy het volgende:
[..]
Dat is echt, je koopt hier een mooie voor een 500 euro
bij die 30 euro stelde hij ook alleen maar dat hij rijdt, niet dat ie ook nog in goede staat isquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is geen 30 euro
Toch wel nette prijzen, overigens
En wat kost de import van zoiets? Ik heb over een paar maanden mijn rijbewijs en een goedkope Niva gaat er zeker wel in. Dat is nog iets wat ik echt graag wil.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:51 schreef synthetictherapy het volgende:
[..]
Vanaf een 400 euro heb je een goed rijdende met apk, wil je echt een nette ongeveer een 1500 euro.
Maar moet er wel bij zeggen, ik vind lada geen mooie auto, maar heb wel bewondering gekregen voor de techniek( of het ontbreken daarvan) waardoor ze eigenlijk onverwoestbaar zijn.
Ik heb diverse ernstige crashes gemaakt, en een twee keer over de kop geslagen ook zonder rolkooi is het een uitermate robuust produkt.![]()
![]()
[afbeelding]
niva 1985 348 euro
[afbeelding]
Niva 1999 1900 euro
![]()
Idem hierquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:38 schreef JosvG het volgende:
[..]
En wat kost de import van zoiets? Ik heb over een paar maanden mijn rijbewijs en een goedkope Niva gaat er zeker wel in. Dat is nog iets wat ik echt graag wil.
Transport? Goedkoop ticketje of, nog goedkoper, treinreis van een paar dagen en terug rijden in je mooie nieuwe Lada natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Idem hier
(En als we twee Niva's tegelijk importeren is dat goedkoper met transport e.d. lijkt me.)
de benzinekosten terug zouden dan wel eens meer kunnen zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Transport? Goedkoop ticketje of, nog goedkoper, treinreis van een paar dagen en terug rijden in je mooie nieuwe Lada natuurlijk
Maar de lol ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de benzinekosten terug zouden dan wel eens meer kunnen zijn
ook weer waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar de lol ookBovendien is transport van een auto van daar naar hier ook niet gratis. Maar, ik heb een tijdje geleden een verhaal gelezen van iemand die voor een euro of 30 in Oost-Duitsland een Wartburg kocht en er gewoon mee naar Nederland wilde tuffen. En zo iets zou ik best een keer met een oude Lada willen doen...
Dat kost pas meer benzinequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ook weer waar
maar persoonlijk zou ik hem eerst hierheen halen, nakijken en er dan zelf mee heen en weer rijden op vakantie
klopt, maar dan is het een vakantiequote:
Op mijn manier net zo goed hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
klopt, maar dan is het een vakantie
die zullen ze ongetwijfeld hebben, alleen iets langer zoekenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op mijn manier net zo goed hoorZo'n beetje de hele terugweg kun je goedkoop overnachten, veel zien, en goedkoper onderdelen kopen dan thuis
Ik zou het zelf zo doen. Het is dat ik geen 400 euro ga uitgeven voor een tweede Lada
Overigens, als ze daar ook een Tatra voor die prijs hebben stap ik in het eerstvolgende vliegtuig..
Ik zou het zeker cool vinden om nu een Niva aan te schaffen voor 200 euro ofzo, en dan gewoon uit de verzekering etc te halen (ook geen BPM etc betalen) en dan totdat ik de auto nodig heb gewoon steeds aan dat ding sleutelen totdat het een hele goede auto is. De eerstkomende 3 jaar heb ik toch geen eigen auto nodig, is ook nog eens veel te duur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Idem hier
(En als we twee Niva's tegelijk importeren is dat goedkoper met transport e.d. lijkt me.)
Misschien kan die geemigreerde user hierboven een oogje in het ziel houden..quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die zullen ze ongetwijfeld hebben, alleen iets langer zoeken
Een vakantie kun je maanden van te voren plannen, maar dat hoeft niet. Ik heb al verschillende vakanties gehad in die omgeving waarbij de planning bestond uit rond 4 uur eens gaan kijken waar we wilden eten en slapen, dat werkte prima. Bij de andere manier moet je juist meer plannen, namelijk het transportquote:en oip jouw manier is het iets minder makkelijk plannen, een vakantie kan je desnoods maanden van tevoren plannen, maar die auto ophalen zal toch binnen afzienbare tijd moeten zijn
niet op zo'n manier plannen, dat doe ik sowieso nooit, meer het plannen als in vrij nemenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien kan die geemigreerde user hierboven een oogje in het ziel houden..![]()
[..]
Een vakantie kun je maanden van te voren plannen, maar dat hoeft niet. Ik heb al verschillende vakanties gehad in die omgeving waarbij de planning bestond uit rond 4 uur eens gaan kijken waar we wilden eten en slapen, dat werkte prima. Bij de andere manier moet je juist meer plannen, namelijk het transport
Daar heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet op zo'n manier plannen, dat doe ik sowieso nooit, meer het plannen als in vrij nemen
om zo'n reis te ondernemen is nou eenmaal helaas geld nodig... ook daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |