Er was ook nog een Nathan. Ethan was de spion bij de 'fuselagies', Nathan was de spion bij de 'tailies'quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij heet toch echt Ethan Rom, ik kom het ook op buitenlandse Lost sites tegen
Van de tailies kan ik me niet herinneren dat hij Nathan heette, alleen de achternaam Goodwin staat me nog bijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef Hammet het volgende:
[..]
Er was ook nog een Nathan. Ethan was de spion bij de 'fuselagies', Nathan was de spion bij de 'tailies'
Nathan was de man die door AL in de kuil werd gegooid en uiteindelijk werd gedood door Goodwin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Van de tailies kan ik me niet herinneren dat hij Nathan heette, alleen de achternaam Goodwin staat me nog bij
Oh ja, maar dan was Nathan geen "other", waarom zou Goodwin hem anders ombrengen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nathan was de man die door AL in de kuil werd gegooid en uiteindelijk werd gedood door Goodwin.
begrijpend lezen is een bitch. Op mij gericht natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:02 schreef Merkie het volgende:
Nathan was geen other, Goodwin wel. Volgens mij.
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef Trancelocator het volgende:
Okay voor de volledigheid:
Ethan was een other, Goodwin was absoluut een other, Nathan hoogstwaarschijnlijk niet.
Nee maar ik dacht even dat CrookedEye het nog steeds niet begrepen had.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Behalve dat Nathan me ontgaan was.
Ik las het verkeerd en die kerel die sajihd martelde is ook een other overduidelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht even dat CrookedEye het nog steeds niet begrepen had.
En ik moet toch mijn tijd op de een of andere manier vol zien te maken, nog twee fokking dagen!![]()
Lees m'n post nog evenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:21 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd en die kerel die sajihd martelde is ook een other overduidelijk.
Nog duidelijker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lees m'n post nog even
Lost (USA) Deel 21: What is this place?!
Yupquote:
Wooding?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef FremantleDockers het volgende:
Wat is het anagram van die Goodwin dan? Als het bewust gedaan zou zijn moet hij er toch ook een hebben. Wat was überhaupt zijn achternaam?
Ja daar zat ik ook aan te denken, maar ik kan me geen achternaam van hem herinneren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef FremantleDockers het volgende:
Wat is het anagram van die Goodwin dan? Als het bewust gedaan zou zijn moet hij er toch ook een hebben. Wat was überhaupt zijn achternaam?
Goodwin klinkt idd meer als een achternaamquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:30 schreef Nuna het volgende:
Kan Goodwin niet de achternaam zijn?
Die moest ik even een paar keer lezen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:21 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd en die kerel die sajihd martelde is ook een other overduidelijk.
Lees de zin nog een keer maar met "die kerel" als lijdend voorwerp.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die moest ik even een paar keer lezen hoor
Sayid? Die was toch niet gemarteld door een other![]()
Ik had m al wel door hoor. Het duurde alleen evenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Lees de zin nog een keer maar met "die kerel" als lijdend voorwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |