Jij zat prima waar je zat in het "roeltopic"quote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Shirley het volgende:
En tann, laat iedereen lekker lullen hier joh.
Oooooooooooo is er ook nog een leven buiten internet dan ?????? shit, mok toch beter om mie hean kieknquote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]we zijn 40 idioten zonder leven (volgens Viola)
hahaha.... dat bewijst toch niets??quote:Op zondag 19 februari 2006 23:09 schreef farceman het volgende:
Hey tan kun jij dit verhaal bevestigen is dit echt Roel?
deMachinist - zondag 19 februari 2006 @ 18:22
roeland
Bewijs?! Vraag aan Tanja wat er ligt op de hoek van de skelter op de foto die ze me heeft laten zien in het BB-huis...heeft te maken met een van mijn hobbies....
ga ervan door...zit in internet cafe...pfff. laterszs
ik weet niet, deze vraag is niet meer eerlijk, ik heb deze vraag aan suikeroom gevraagd toen ik dacht dat hij Roel was, Suikeroom kon daar niet meteen antwoord opgeven, ff later kwam de Machinist hier waarvan ik idd denk dat dat Roel is...maar toch gaf Suikeroom het antwoord op die vraag...heel vaag.....dus hij moet een nieuwe vraag bedenken, iedereen hier op fok weet dat dat om een joint gaat nu...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:09 schreef farceman het volgende:
Hey tan kun jij dit verhaal bevestigen is dit echt Roel?
deMachinist - zondag 19 februari 2006 @ 18:22
roeland
Bewijs?! Vraag aan Tanja wat er ligt op de hoek van de skelter op de foto die ze me heeft laten zien in het BB-huis...heeft te maken met een van mijn hobbies....
ga ervan door...zit in internet cafe...pfff. laterszs
Dat klopt.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmmm ik wel, dan ben ik geen echte fokker
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
Pardon? Ik ben hier vaker hoor.. ga jij even bepalen waar ik wel en niet mag posten? Dacht het niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij zat prima waar je zat in het "roeltopic"![]()
niet doen hoor, mijn mammie zegt dat t een gemene en boze wereld is, met allemaal shu.... enge mannen!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooooooo is er ook nog een leven buiten internet dan ?????? shit, mok toch beter om mie hean kiekn
Jij hebt permissie...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef fashionably_late het volgende:
Oja.... hoi... ik kom een beetje plompverloren binnenvallen, ik weet het.(y)
En uw schoenmaat was ?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben hier vaker hoor.. ga jij even bepalen waar ik wel en niet mag posten? Dacht het niet.
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:20 schreef Kimske het volgende:
[..]
niet doen hoor, mijn mammie zegt dat t een gemene en boze wereld is, met allemaal shu.... enge mannen!
Hm AU die komt aan.. ik bedoel...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
op de kast is wel een plekje;)quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dan blijf ik maar op mijn kamertje zitten
![]()
Neh...dat was gisteren...vandaag is het zondag....quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
is dat van belang dan? Doe eens even of je volwassen bent zeg...
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...dat was gisteren...vandaag is het zondag....![]()
Maar wat dee je dan in het Roeltopic net??quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
is dat van belang dan? Doe eens even of je volwassen bent zeg...
fan zijn is voor mietjes wij zijn anti fans, veel leuker, en we hebben respect voor andere mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:26 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Maar wat dee je dan in het Roeltopic net??
En ben je een TannFan of een JostiflipFan?
Wil je mij even up-daten? Wie is er allemaal tegen Joost?quote:
Voor zijn tot nu toe:quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Wil je mij even up-daten? Wie is er allemaal tegen Joost?
Of vóór...die lijst is misschien korter??
Joost was / is in mijn ogen een terechte winnaar, sta der wel bijna alleen in maar BOEIUHHHHquote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
oe... criptischquote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
fan zijn is voor mietjes wij zijn anti fans, veel leuker, en we hebben respect voor andere mensen![]()
Bren is pro-Joostquote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Hahahahahaha Manuquote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor zijn tot nu toe:
Annelies en Kimske zit nog in de ontkenningsfase
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
oe... criptisch
Dat jullie gelijke mensen gelijk behandelen en ongelijke mensen ongelijk???
Zoiets?
Ik kom je steunen want eensch!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Joost was / is in mijn ogen een terechte winnaar, sta der wel bijna alleen in maar BOEIUHHHH
Ik ook.. maar ánti-Bren.....quote:
of een tanjo fan?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:26 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik ook.. maar ánti-Bren.....
.......
....MAG DAT?
Wat boeit jou dat wat ik daar deed? Ik hoef je toch geen verantwoording af te leggen? Ik vond Roel gewoon een tof persoon in BB, en daarom postte ik daar. Net als dat ik Tanja een tof persoon vond. Ik ben van niemand fan, dom woord.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:26 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nananananana Manu, groepje wordt groot hoor, al 3 !!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik kom je steunen want eensch!
Kijk...daar gaat het al mis tussen ons...quote:
succes met je sollicitatie, mag morgen ook weerquote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Pinball het volgende:
Heel jammer dat ik er vandoor moet, ik heb morgenvroeg sollicitatieplicht.
Tann, je mag je 'sorry pinball, je had gelijk' ook wel mailen hoor als eventuele koppigheid plaatsing hier op het forum in de weg staat.
Mijn adres staat in mijn profiel.
Ik ben wel anti, maar als iemand hem achterbaks noemt ben ik ineens voor.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef fashionably_late het volgende:
maar ik heb ook met Annelies afgesproken dat we lief blijven tegen elkaarquote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Kijk...daar gaat het al mis tussen ons...
ik lees em later nog wel es,suc6 morgenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Pinball het volgende:
Tann, je mag je 'sorry pinball, je had gelijk' ook wel mailen hoor als eventuele koppigheid plaatsing hier op het forum in de weg staat.
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Pinball het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat wat ik daar deed? Ik hoef je toch geen verantwoording af te leggen? Ik vond Roel gewoon een tof persoon in BB, en daarom postte ik daar. Net als dat ik Tanja een tof persoon vond. Ik ben van niemand fan, dom woord.
En op Josti kots ik.
Altijd Manuquote:Op zondag 19 februari 2006 23:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maar ik heb ook met Annelies afgesproken dat we lief blijven tegen elkaar![]()
Nou nou nou... je hoeft niet zo kittig voor jezelf op te komen hoor, ik was gewoon geïnteresseerd want ik ben nieuw hier en weet niet precies hoe de verhoudingen staan.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat wat ik daar deed? Ik hoef je toch geen verantwoording af te leggen? Ik vond Roel gewoon een tof persoon in BB, en daarom postte ik daar. Net als dat ik Tanja een tof persoon vond. Ik ben van niemand fan, dom woord.
En op Josti kots ik.
Ik ben een halve fries/drent en we confisqeren jullie grondgebied als je niet oppastquote:Op zondag 19 februari 2006 23:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Altijd Manumaar k'ben een groningse he? zijn stijfkoppen en niet snel om te turnen
Mwo Drenties binn wel okequote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben een halve fries/drent en we confisqeren jullie grondgebied als je niet oppast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |