quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
Ik zie ineens allemaal smeuïge onthullingen.
Kimmie komt ook bij de anti-Joost-clubquote:Op zondag 19 februari 2006 23:05 schreef Annelies-G het volgende:
Waarom KIm, Tanja haar waarheid is per defenitie ook jou waarheid ?
Was trouwens een vraag en geen opmerking , ga nou ook niet zo snel op die kast zitten :p
Ik zie vooral veel spelfoutenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
Ik zie ineens allemaal smeuïge onthullingen.
pinball heeft gewoon een behoorlijke krinkel in zn hersens....joost is een achterbakse nepper dus ik zou niet van ...........ach laat ook maarquote:Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo druk maken hij bedoelde er alleen mee te zeggen dat hij het een onzinnige opmerking vond geloof ik dat Joost een achterbakse nepper is geloof ik, niet dat jij niet van Jos houdt!
Hoe was je eten btw?
Yupzz....ik zou zelf ook niet precies weten wie het is, maar 1 ding weet ik voor 100% zeker...suikeroom is zeker niet Joost.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Kimske het volgende:
[..]
oh oh oh wat hebben we weer een lol
Maar die kast zit zo lekker!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:05 schreef Annelies-G het volgende:
Waarom KIm, Tanja haar waarheid is per defenitie ook jou waarheid ?
Was trouwens een vraag en geen opmerking , ga nou ook niet zo snel op die kast zitten :p
doet er niet toe, dat ga ik niet vertellen,kvind het al weer erg genoeg van mezelf dat ik me uitlaat over hem, dus ik ga zeker niet zn verdere prive leven op fok gooien, nog een beetje respect...quote:
Mij ook niet, maar normaal gesproken wachten ex-bewoners minstens een jaar voor ze daarover beginnen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:04 schreef Kimske het volgende:
Dat idee hadden we allemaal al vaker, dus t zou me niets verbazen...
Als alles waar is wat ik lees, dan ja, zou ik t haast wel overwegen... Maar alleen omdat mijn grote idool Ta ja dat zegtquote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kimmie komt ook bij de anti-Joost-clubje krijgt het zwaar
![]()
![]()
![]()
Woehahahahaha ja echt wel, ga hier straks gefrustreerd weg, wordt depri , kom in de ziektewet en jullie moeten dan voor me betalenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kimmie komt ook bij de anti-Joost-clubje krijgt het zwaar
![]()
![]()
![]()
ja pfffffffffff sorry.......idd ff roken......ik kan alles hebben behalve als iemand mn dochter kutkind noemt, zegt dat ik niet van jos houdt omdat ik geen krimp gaf omdat Joost nep is....en ...en...aaaaaaaaaaaah peukie!! totzo, en dank je MissJquote:Op zondag 19 februari 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
Gezellig hier lees ik weer. Hoi Tannzit je weer op de kast...kom er eens af!
![]()
Doen we samen even een peukie.
Kom op nou....je hebt hier toch al de naam van achterbakse roddeltante........afkomen met the goods aub.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef tann het volgende:
[..]
doet er niet toe, dat ga ik niet vertellen,kvind het al weer erg genoeg van mezelf dat ik me uitlaat over hem, dus ik ga zeker niet zn verdere prive leven op fok gooien, nog een beetje respect...
Nee, jij leest gewoon niet goed. Ondertussen schrijven hier 3 man dat je mijn post verkeerd hebt begrepen, maar denk vooral dat ík een krinkel in mijn hersens heb.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:07 schreef tann het volgende:
pinball heeft gewoon een behoorlijke krinkel in zn hersens....joost is een achterbakse nepper dus ik zou niet van ...........ach laat ook maar![]()
wel hoor, P zei dat een beredening niet klopte en dat je dan ook kan zeggen dat....nou...de beredenering klopte dus wel...............klaat het hier bij wb Joost, heb al weer te veel gezegd en das tegen mn principes.......quote:Op zondag 19 februari 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lezen tann...het was een vergelijkend voorbeeld....nergens (in die post) stelt pinball dat je niet van Jos houdt!
nee dat niet voor alle duidelijkheid, ik denk echt dat Joost zijn liefde voor Bren (nog) echt is.....maar wat ik al zei ik ga geen prive dingen van hem hiero vertellenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat Joost vreemd is gegaan?![]()
en ik ben niet de enige.....quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jij zegt dat er met de uitslag is gerommeld?
Kap nou eens met dat Gejosti over principes.....niemand hier op fok heeft ze.......smeuige details willen we........ik ben een zielige freak achter een pceetje die vermaakt wil worden....het liefst met roddels....vette roddels....quote:
Ja, lul er maar omheen. Het is ook niet fijn om toe te moeten geven dat je om niks op de kast zat, dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:12 schreef tann het volgende:
wel hoor, P zei dat een beredening niet klopte en dat je dan ook kan zeggen dat....nou...de beredenering klopte dus wel...............klaat het hier bij wb Joost, heb al weer te veel gezegd en das tegen mn principes.......![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Kimske het volgende:
nou, dan blijf ik toch nog ff pro Joost
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat Gejosti over principes.....niemand hier op fok heeft ze.......smeuige details willen we........ik ben een zielige freak achter een pceetje die vermaakt wil worden....het liefst met roddels....vette roddels....![]()
Hmmmmmm ik wel, dan ben ik geen echte fokkerquote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat Gejosti over principes.....niemand hier op fok heeft ze.......smeuige details willen we........ik ben een zielige freak achter een pceetje die vermaakt wil worden....het liefst met roddels....vette roddels....![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Kimske het volgende:
nou, dan blijf ik toch nog ff pro Joost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |