quote:Op zondag 19 februari 2006 22:49 schreef tann het volgende:
[..]
krijg nou de..niet van Jos houden omdat ik geen krimp gaf? ben je wel helemaal fris in die lege bovenkamer van je? Ieder doet zn bevalling op zn eigen manier, dat ik niet loop te schreeuwen, janken en vloeken, maar juist in mezelf keer om de pijn te kunnen bestrijden betekend echt niet dat ik niet van Jos houdt..en geloof me ik heb echt wel krimpen gegeven hoor...wat een kromme beredenering, en dat ik overdreven moest huilen was zeker ook nep......
kvraag me af hoe oud je bent, maar 1 ding weet ik zeker, een bevalling heb jij nog nooit meegemaakt!
en nog ff over die bijstand, das dus ook weer zoiets, ik heb voorlopig een WWtje das heel wat anders, ik hoop snel weer werk te vinden, ik denk trouwens dat ik betere banen heb gehad dan Josti dus hou maar op met die onzin!en ook al zou ik bijstand trekken wat dan nog?
kvind het wel merkwaardig dat die Suikeroom in een keer behoorlijk wat post als het over de nepper gaat........![]()
Wat was dat akkefiekje dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
[..]
kwee nie of je het weet hoor, maar adhd joost heeft bren een leuk akkefietje geflikt voor BB...dat Joost zo zat te kwijlen over bren in het huis was alleen maar omdat ie bang was dat het over zou zijn als hij BB uitging,stond perplex hahha, hij was de grootste pop in het kastje!![]()
je loopt achter!!! Joost was al winnaar voor dat BB begon! Daarom zijn bepaalde dingen gebeurt in BB zodat mensen min werden beschildert, anders matchte de mening van het publiek niet met de uitslag....quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daarom heeft hij vast ook gewonnen, omdat het publiek hem een kotsbak vond.
Jammer dat je er nog steeds niet in slaagt om een keer inhoudelijk te reageren.![]()
hmm, kgloof dat me Joost-respct gaat dalen?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
[..]
kwee nie of je het weet hoor, maar adhd joost heeft bren een leuk akkefietje geflikt voor BB...dat Joost zo zat te kwijlen over bren in het huis was alleen maar omdat ie bang was dat het over zou zijn als hij BB uitging,stond perplex hahha, hij was de grootste pop in het kastje!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:55 schreef PH52 het volgende:
Alles wat Joost deed in BB was gericht op het binnenhalen van de hooofdprijs. Hij zou daarbij over lijken zijn gegaan, zie zijn verraad van Menno in het bonenverhaal, maar ook het doorlullen van wat Lieske in vertrouwen tegen hem had gezegd.
Ik durf hem achterbaks te noemen vanwege de manier waarop hij zich profileerde, namelijk als de enigszins schamele, sukkelige, kansloze lolbroek.
Daar waar Menno toegaf dat hij voor de overwinning ging, en daarvoor genadeloos werd afgestraft door de bewoners, achterbakste Josti zich regelrecht de finale in, stiekum, achter ieders rug om.
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
[..]
hij was achterbakser dan ik, maar dat zal je wel niet willen horen, heb je ook in het huis gezeten??quote:Op zondag 19 februari 2006 21:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat maakt Joost achterbaks?
Je mag ook gewoon toegeven dat je het fout hebt hoor. En van mij mag je Joost een sukkel en een loser noemen, een watje en een D66-kneus. Prima, ik heb hem zelf ook verschillende keren doodgewenst.
Maar kom niet aanzetten met 'achterbaks' want dat slaat nergens op.
Als begrijpend lezen nou zo moeilijk voor je is moet je jezelf misschien aanwennen om dingen 2 keer te lezen voor je om niets uit je stekker gaat.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:49 schreef tann het volgende:
[..]
krijg nou de..niet van Jos houden omdat ik geen krimp gaf? ben je wel helemaal fris in die lege bovenkamer van je? Ieder doet zn bevalling op zn eigen manier, dat ik niet loop te schreeuwen, janken en vloeken, maar juist in mezelf keer om de pijn te kunnen bestrijden betekend echt niet dat ik niet van Jos houdt..en geloof me ik heb echt wel krimpen gegeven hoor...wat een kromme beredenering, en dat ik overdreven moest huilen was zeker ook nep......
kvraag me af hoe oud je bent, maar 1 ding weet ik zeker, een bevalling heb jij nog nooit meegemaakt!
Lezen tann...het was een vergelijkend voorbeeld....nergens (in die post) stelt pinball dat je niet van Jos houdt!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:49 schreef tann het volgende:
[..]
Waarom KIm, Tanja haar waarheid is per defenitie ook jou waarheid ?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef Kimske het volgende:
[..]
hmm, kgloof dat me Joost-respct gaat dalen?
hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 19 februari 2006 22:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nog meer gelul, dat deed hij namelijk open en bloot, iedereen kon het zien.
En Menno werd trouwens gewoon gestraft door Hummie met die homo-opdracht, laten we dat niet vergeten.
bla bla bla......quote:Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk niet dat het een bewust ding was, Joost is een allemansvriendje die ten koste van alles de vrede wilt bewaren, dat hij Menno toen liet vallen was idd een chickenactie maar daar komt wel bij dat ze toen nachten lang niet geslapen hadden en de bonen zn oren uitkwamen, volgens mij is die jongen wel oprecht en had ie geen slechte bedoelingen
dat verhaal van dat Hummie al had besloten dat Joost moest winnen lijkt me onzin, ik geloof niet in die conspiracy, maar ja dit blijft altijd een groot grijs gebied waar je niet met feiten kan komen![]()
Wat is dit nu weer voor een antwoord? Niet omdat Tanja dat zegt hoor, ik lees hier steeds meer dingen wat hem wat minder oprecht maakt dan dat iik dacht dat hij was. Ik ga niet andermans mening klakkeloos overnemen, heb zelf ook hersens hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 22:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Waarom KIm, Tanja haar waarheid is per defenitie ook jou waarheid ?
Tan zal ongetwijfeld gelijk hebben want wat ik hier al eerder zei , medebewoners weten meerover elkaar als wij allemaal bijelkaar maar ik wijk niet af van mijn mening omdat joost Bren wat heeft geflikt, dat is hun zaak, en dat Tanja geen fan van Joost is ( zachtjes uitgedrukt)maakt het ook niet dat ik ineens 90 graden omdraai
Insinueer je nou dat Joost vreemd is gegaan?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
vind je het gekquote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat Joost vreemd is gegaan?![]()
oh oh oh wat hebben we weer een lolquote:Op zondag 19 februari 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kortom....je weet nog steeds niet hoe en waar je Suikeroom moet plaatsen.![]()
![]()
Begrijp ik goed dat jij zegt dat er met de uitslag is gerommeld?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:55 schreef tann het volgende:
[..]
je loopt achter!!! Joost was al winnaar voor dat BB begon! Daarom zijn bepaalde dingen gebeurt in BB zodat mensen min werden beschildert, anders matchte de mening van het publiek niet met de uitslag....![]()
Gelukkig maar want daar moet je het wel mee doenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef Kimske het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een antwoord? Niet omdat Tanja dat zegt hoor, ik lees hier steeds meer dingen wat hem wat minder oprecht maakt dan dat iik dacht dat hij was. Ik ga niet andermans mening klakkeloos overnemen, heb zelf ook hersens hoor
Dat idee hadden we allemaal al vaker, dus t zou me niets verbazen...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jij zegt dat er met de uitslag is gerommeld?
Komt wel goed hoor!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gelukkig maar want daar moet je het wel mee doen
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
Ik zie ineens allemaal smeuïge onthullingen.
Kimmie komt ook bij de anti-Joost-clubquote:Op zondag 19 februari 2006 23:05 schreef Annelies-G het volgende:
Was trouwens een vraag en geen opmerking , ga nou ook niet zo snel op die kast zitten :p
Ik zie vooral veel spelfoutenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
Ik zie ineens allemaal smeuïge onthullingen.
pinball heeft gewoon een behoorlijke krinkel in zn hersens....joost is een achterbakse nepper dus ik zou niet van ...........ach laat ook maarquote:Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo druk maken hij bedoelde er alleen mee te zeggen dat hij het een onzinnige opmerking vond geloof ik dat Joost een achterbakse nepper is geloof ik, niet dat jij niet van Jos houdt!
Hoe was je eten btw?
Yupzz....ik zou zelf ook niet precies weten wie het is, maar 1 ding weet ik voor 100% zeker...suikeroom is zeker niet Joost.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Kimske het volgende:
[..]
oh oh oh wat hebben we weer een lol
Maar die kast zit zo lekker!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:05 schreef Annelies-G het volgende:
Was trouwens een vraag en geen opmerking , ga nou ook niet zo snel op die kast zitten :p
doet er niet toe, dat ga ik niet vertellen,kvind het al weer erg genoeg van mezelf dat ik me uitlaat over hem, dus ik ga zeker niet zn verdere prive leven op fok gooien, nog een beetje respect...quote:
Mij ook niet, maar normaal gesproken wachten ex-bewoners minstens een jaar voor ze daarover beginnen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:04 schreef Kimske het volgende:
Dat idee hadden we allemaal al vaker, dus t zou me niets verbazen...
Als alles waar is wat ik lees, dan ja, zou ik t haast wel overwegen... Maar alleen omdat mijn grote idool Ta ja dat zegtquote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kimmie komt ook bij de anti-Joost-clubje krijgt het zwaar
![]()
![]()
![]()
Woehahahahaha ja echt wel, ga hier straks gefrustreerd weg, wordt depri , kom in de ziektewet en jullie moeten dan voor me betalenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kimmie komt ook bij de anti-Joost-clubje krijgt het zwaar
![]()
![]()
![]()
ja pfffffffffff sorry.......idd ff roken......ik kan alles hebben behalve als iemand mn dochter kutkind noemt, zegt dat ik niet van jos houdt omdat ik geen krimp gaf omdat Joost nep is....en ...en...aaaaaaaaaaaah peukie!! totzo, en dank je MissJquote:Op zondag 19 februari 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
Gezellig hier lees ik weer. Hoi Tannzit je weer op de kast...kom er eens af!
![]()
Doen we samen even een peukie.
Kom op nou....je hebt hier toch al de naam van achterbakse roddeltante........afkomen met the goods aub.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef tann het volgende:
[..]
doet er niet toe, dat ga ik niet vertellen,kvind het al weer erg genoeg van mezelf dat ik me uitlaat over hem, dus ik ga zeker niet zn verdere prive leven op fok gooien, nog een beetje respect...
Nee, jij leest gewoon niet goed. Ondertussen schrijven hier 3 man dat je mijn post verkeerd hebt begrepen, maar denk vooral dat ík een krinkel in mijn hersens heb.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:07 schreef tann het volgende:
pinball heeft gewoon een behoorlijke krinkel in zn hersens....joost is een achterbakse nepper dus ik zou niet van ...........ach laat ook maar![]()
wel hoor, P zei dat een beredening niet klopte en dat je dan ook kan zeggen dat....nou...de beredenering klopte dus wel...............klaat het hier bij wb Joost, heb al weer te veel gezegd en das tegen mn principes.......quote:Op zondag 19 februari 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lezen tann...het was een vergelijkend voorbeeld....nergens (in die post) stelt pinball dat je niet van Jos houdt!
nee dat niet voor alle duidelijkheid, ik denk echt dat Joost zijn liefde voor Bren (nog) echt is.....maar wat ik al zei ik ga geen prive dingen van hem hiero vertellenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat Joost vreemd is gegaan?![]()
en ik ben niet de enige.....quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jij zegt dat er met de uitslag is gerommeld?
Kap nou eens met dat Gejosti over principes.....niemand hier op fok heeft ze.......smeuige details willen we........ik ben een zielige freak achter een pceetje die vermaakt wil worden....het liefst met roddels....vette roddels....quote:
Ja, lul er maar omheen. Het is ook niet fijn om toe te moeten geven dat je om niks op de kast zat, dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:12 schreef tann het volgende:
wel hoor, P zei dat een beredening niet klopte en dat je dan ook kan zeggen dat....nou...de beredenering klopte dus wel...............klaat het hier bij wb Joost, heb al weer te veel gezegd en das tegen mn principes.......![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Kimske het volgende:
nou, dan blijf ik toch nog ff pro Joost
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat Gejosti over principes.....niemand hier op fok heeft ze.......smeuige details willen we........ik ben een zielige freak achter een pceetje die vermaakt wil worden....het liefst met roddels....vette roddels....![]()
Hmmmmmm ik wel, dan ben ik geen echte fokkerquote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat Gejosti over principes.....niemand hier op fok heeft ze.......smeuige details willen we........ik ben een zielige freak achter een pceetje die vermaakt wil worden....het liefst met roddels....vette roddels....![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:16 schreef Kimske het volgende:
nou, dan blijf ik toch nog ff pro Joost
Jij zat prima waar je zat in het "roeltopic"quote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Shirley het volgende:
En tann, laat iedereen lekker lullen hier joh.
Oooooooooooo is er ook nog een leven buiten internet dan ?????? shit, mok toch beter om mie hean kieknquote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]we zijn 40 idioten zonder leven (volgens Viola)
hahaha.... dat bewijst toch niets??quote:Op zondag 19 februari 2006 23:09 schreef farceman het volgende:
Hey tan kun jij dit verhaal bevestigen is dit echt Roel?
deMachinist - zondag 19 februari 2006 @ 18:22
roeland
Bewijs?! Vraag aan Tanja wat er ligt op de hoek van de skelter op de foto die ze me heeft laten zien in het BB-huis...heeft te maken met een van mijn hobbies....
ga ervan door...zit in internet cafe...pfff. laterszs
ik weet niet, deze vraag is niet meer eerlijk, ik heb deze vraag aan suikeroom gevraagd toen ik dacht dat hij Roel was, Suikeroom kon daar niet meteen antwoord opgeven, ff later kwam de Machinist hier waarvan ik idd denk dat dat Roel is...maar toch gaf Suikeroom het antwoord op die vraag...heel vaag.....dus hij moet een nieuwe vraag bedenken, iedereen hier op fok weet dat dat om een joint gaat nu...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:09 schreef farceman het volgende:
Hey tan kun jij dit verhaal bevestigen is dit echt Roel?
deMachinist - zondag 19 februari 2006 @ 18:22
roeland
Bewijs?! Vraag aan Tanja wat er ligt op de hoek van de skelter op de foto die ze me heeft laten zien in het BB-huis...heeft te maken met een van mijn hobbies....
ga ervan door...zit in internet cafe...pfff. laterszs
Dat klopt.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmmm ik wel, dan ben ik geen echte fokker
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
Pardon? Ik ben hier vaker hoor.. ga jij even bepalen waar ik wel en niet mag posten? Dacht het niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij zat prima waar je zat in het "roeltopic"![]()
niet doen hoor, mijn mammie zegt dat t een gemene en boze wereld is, met allemaal shu.... enge mannen!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooooooo is er ook nog een leven buiten internet dan ?????? shit, mok toch beter om mie hean kiekn
Jij hebt permissie...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef fashionably_late het volgende:
Oja.... hoi... ik kom een beetje plompverloren binnenvallen, ik weet het.(y)
En uw schoenmaat was ?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben hier vaker hoor.. ga jij even bepalen waar ik wel en niet mag posten? Dacht het niet.
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:20 schreef Kimske het volgende:
[..]
niet doen hoor, mijn mammie zegt dat t een gemene en boze wereld is, met allemaal shu.... enge mannen!
Hm AU die komt aan.. ik bedoel...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
op de kast is wel een plekje;)quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dan blijf ik maar op mijn kamertje zitten
![]()
Neh...dat was gisteren...vandaag is het zondag....quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
is dat van belang dan? Doe eens even of je volwassen bent zeg...
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...dat was gisteren...vandaag is het zondag....![]()
Maar wat dee je dan in het Roeltopic net??quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
is dat van belang dan? Doe eens even of je volwassen bent zeg...
fan zijn is voor mietjes wij zijn anti fans, veel leuker, en we hebben respect voor andere mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:26 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Maar wat dee je dan in het Roeltopic net??
En ben je een TannFan of een JostiflipFan?
Wil je mij even up-daten? Wie is er allemaal tegen Joost?quote:
Voor zijn tot nu toe:quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Wil je mij even up-daten? Wie is er allemaal tegen Joost?
Of vóór...die lijst is misschien korter??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |