zie je op dit plaatje ook al redelijk goedquote:
Zo'm idee heb ik ook bij al die vergelijkingen. Ze hebben volgens mij een default DS in een stoffige ruimte met de schermpjes opengeklapt sinds dat hij uit is. En daar maken ze dan nu screenshots van. Terwijl alle andere lovende shots van voor de Lite wel op een exemplaar met een mooi gepoetst schermpje zijn genomen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vraag me dus af in hoeverre dat plaatje bewerkt is.
Bij mijn DS zien de graphics er echt niet zo flets en kleurloos uit als op dat plaatje
-Betere schermpjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:28 schreef GameMaster het volgende:
Jah Idd , maar goed , ik blijf nog steeds bij mijn oude , ik heb nog niet echt een verbetering gezien waarom ik de ds lite zal kopen
Ik krijg kramp in mn duim bij Mariokartquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat laatste vind ik geen voordeel. De 4puntsdruktoets van de huidige DS is perfect
Ik krijg na een tijdje spelen last van beide handen. maar dat komt door de ds zelf, die ligt niet lekker in de hand bij dat spel (omdat je constant de L en R toetsen nodig hebt)quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef HassieBassie het volgende:
Ik krijg kramp in mn duim bij Mariokart![]()
De L toets heb ik nou echt nog nooit gebruikt, maar verder heb je zeker een puntquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik krijg na een tijdje spelen last van beide handen. maar dat komt door de ds zelf, die ligt niet lekker in de hand bij dat spel (omdat je constant de L en R toetsen nodig hebt)
Jaah , belangrijke redenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef inkie1010 het volgende:
Mijn DS is al een beetje beschadigd en ik heb al een krasje, dus dan moet ik ook maar een DS lite gaan kopen
op mijn touchscreen zitten na het spelen met de tumbstrap een paar flinke krassenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef inkie1010 het volgende:
Mijn DS is al een beetje beschadigd en ik heb al een krasje, dus dan moet ik ook maar een DS lite gaan kopen
Hoe scherp is jou tumbstrap dan wel niet ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
op mijn touchscreen zitten na het spelen met de tumbstrap een paar flinke krassen
ding is zo rond als watquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:36 schreef GameMaster het volgende:
[..]
Hoe scherp is jou tumbstrap dan wel niet ?![]()
Jah ik heb presies het zelfdequote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef inkie1010 het volgende:
Mja ik ben erg voorzichtig met mijn Ds, maar toch heb ik gewoon krassen... je ziet ze niet zo heel goed maar als het licht er opvalt zie je het wel..
je vergeet ridge racerquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef GameMaster het volgende:
Asphalt Urban GT DS is het lelijkste racegame op de ds die je maar kan verzinnen , de bestuuring is zeer kloten , maar ik raad zowiezo geen race game aan voor de DS , Behalve Mario kart DS natuurlijk , Die zou ik eerder halen dan Asphalt Urban GT DSof need for speed 2/MW
Of voor tips & tricks om mensen online te pwnen. Characters met hun pro's en cons enzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:26 schreef BMH het volgende:
Ik denk dat MP:hunters helemaal niet zo'n goed spel word. De demo was afschuwelijk slecht, en de nieuwe beelden laten ook niet zo veel soeps zien.
[edit: Ik zie dat je een player's guide kunt kopen voor MP:Hunters.. Dit kan wel eens betekenen dat de single player mode erg groot is]
tot mei.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:29 schreef Fliepke het volgende:
Ik dacht dat dat spel allang uit was. Hoe lang willen ze er nog over gaan doen.
MP:Hunters' singleplayer is niets vergeleken met de single player van Metroid Prime 1/2. Dit is een FPS waarbij MP1/2 avonturen spellen zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:33 schreef GameMaster het volgende:
BMH : Je hebt een punt , ik moet zelf zeggen dat de demo van metroid ook niet zo geweldig was op het eerste gezicht, maar ja , daarom heeft het ook een demo , en het Egte spel was toen nog geen eens uit , maar na een tijdje spelen was het toch wel grappig.
Het heeft me zeker een paar uurtjes vermaakt maar toen was het ook afgelopen ( Ja ja , het is een demo )
Maar Dat de singelplayer versie net ietjes korten word dan als de Gamecube versie , word zeker zeker , veel Belovend![]()
Ik kan er om eerlijk te zijn niet echt warm van worden. Ik heb de demo gespeeld en vindt het niet echt heel lekker werken. Het draaien duurt te lang en mijn handen raken altijd in de knoop als ik aan het spelen ben. Het zal er ook wel aan liggen dat Metroid me nooit echt heeft weten te boeien.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
nieuwe site update ook
www.metroidhunters.com
Wordt echt ongelooflijk dit spel
Lees alle topics waar in ik heb gepost even door AUBquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef GameMaster het volgende:
BMH: Heb je de game al dan? lees je wel eens revieuws?
Zucht , maar omdat je zei jah metroid prime 1/2 is niks vergeleken met de singelplayer van de ds , van de ds word maar een Stukje kleiner.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Lees alle topics waar in ik heb gepost even door AUB
We'll see.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef GameMaster het volgende:
[..]
Zucht , maar omdat je zei jah metroid prime 1/2 is niks vergeleken met de singelplayer van de ds , van de ds word maar een Stukje kleiner.
Dus Tja
Waarom zeg je dan dit?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef GameMaster het volgende:
ik mag het hopen , kzal het niet zo geweldig vinden als het zelfde is al MP 1/2
Als je weet dat de gameplay totaal anders is?quote:an de ds word maar een Stukje kleiner
Ben niet zo van de handhelds, maar als ik over een tijdje veel moet treinreizen is het toch wel handig denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Je hebt nog helemaal geen DS?!?
Dat zou ik het zeker kopen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |