Het is erg zielig en offtopic mensen op te vallen op spelling terwijl ik inhoudelijk gewoon vet goed een punt hebquote:Op zondag 19 februari 2006 12:50 schreef Candera het volgende:
Jij bent neger?
* Wacht op topic: "Niets weten over spelling"
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:
uitgevonden door zwarte in detroid t
[...]
-edit-
Spelfouten eruit gehaalt d
En dan is het nog rap ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Euh dude!
Rock komt niet uit de slaventijd...
Dat is pas veel later gekomen...
Als je de geschiedenis van popmuziek zou bekijken wel jah...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:53 schreef postmortum het volgende:
rastich?
Frans Bauer is dus ook negermuziek![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:52 schreef Brentmeister het volgende:
uitgevonden door zwarte in detroid t
[...]
-edit-
Spelfouten eruit gehaalt d
Ik heb het al geedit iedereen maakt wele ens een typoquote:Op zondag 19 februari 2006 12:53 schreef postmortum het volgende:
rastich?
Frans Bauer is dus ook negermuziek![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:54 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Nee, dat kwam nog weer later...
Geef ik toe, klaziek is blank, maar ik zeg toch ook niet dat alle muziek zwart is.quote:
Klopt voor een groot deel.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:59 schreef Mirel het volgende:
Zoals met veel muziekstijlen, werd iets pas populair als het door een blanke werd gedaan. Elvis Presley is een goed voorbeeld.
Dat is wel zo, beaam ik. Ik doel puur op de origien van de muziek.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:59 schreef Mirel het volgende:
Zoals met veel muziekstijlen, werd iets pas populair als het door een blanke werd gedaan. Elvis Presley is een goed voorbeeld.
Maar blanker dan de mensen van wie hij zijn materiaal had.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:01 schreef ABBAfan het volgende:
Elvis was toch niet geheel blank?
Wat boeit het nu waar het vandaan komt? Je vindt het mooi of niet. Zo klaar.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:
Wat ik dus so jammer vind is dat mensen niks weten over muziek en dan bedoel ik met mensen vooral blanke mensen (niet rasistisch bedoelt)
Daar gaat ook niet over.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat boeit het nu waar het vandaan komt? Je vindt het mooi of niet. Zo klaar.
is een rok niet een skirt, petticoat, dress coat, tail coat of tails in het engels?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:
Rock: Elvis preslie de king of rock: onzin, rock stampt uit het slaven tijdperk, zelfs de naam komt daarvandaan. Toen slaven vroeger geen muziek mochten maken gingen ze stiekem toch bevrijdingsliedjes zingen. Om dit niet te laten horen aan de slavenmeester deden ze dit vaak onder de rokjes van de slavenvrouwen. Daar komt die muziek en term dus vandaan.
Ik denk dat hij doelt op het feit dat blues uit een tijd stamt van slavernij. Rock 'n' Roll is weer uit de blues ontstaan.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Euh dude!
Rock komt niet uit de slaventijd...
Dat is pas veel later gekomen...
Die neger opmerking is anders behoorlijk ontopic hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is erg zielig en offtopic mensen op te vallen op spelling terwijl ik inhoudelijk gewoon vet goed een punt heb
quote:Main article: Origins of rock and roll
Rock and roll emerged as a defined musical style in America in the 1950s, though elements of rock and roll can be heard in rhythm and blues records as far back as the 1920s. Early rock and roll combined elements of blues, boogie woogie, jazz and rhythm and blues, and is also influenced by traditional Appalachian folk music, gospel, Hillbilly and country and western. Going back even further, rock and roll can trace a foundational lineage to the old Five Points district of mid-19th century New York City, the scene of the first fusion of heavily rhythmic African shuffles and sand dances with melody driven European genres, particularly the Irish jig.
Rocking was a term first used by black gospel singers in the American South to mean something akin to spiritual rapture. By the 1940s, however, the term was used as a double entendre, ostensibly referring to dancing, but with the hidden subtextual meaning of sex; an example of this is Roy Brown's "Good Rocking Tonight". This type of song was usually relegated to "race music" (the music industry code name for rhythm and blues) outlets and was rarely heard by mainstream white audiences. In 1951, Cleveland, Ohio disc jockey Alan Freed would begin playing this type of music for his white audience, and it is Freed who is credited with coining the phrase "rock and roll" to describe the rollicking R&B music that he brought to the airwaves.
There is much debate as to what should be considered the first rock and roll record. Candidates include the 1951 "Rocket 88" by Jackie Brenston & His Delta Cats, or later and more widely-known hits like Chuck Berry's "Maybelline" or "Johnny B. Goode" or Bo Diddley's "Bo Diddley" or Bill Haley & His Comets' "Rock Around the Clock" or, as RollingStone magazine pointed out, to some controversy, in 2005, "That's all right", Elvis Presley's first single for SUN records, in Memphis. Some historians go further back, pointing to musicians like Fats Domino, who were recording in the 40s in styles largely indistinguishable from rock and roll; these include Louis Jordan's "Is You Is or Is You Ain't My Baby?", Jack Guthrie's "The Oakie Bookie" (1947) and Benny Carter and Paul Vandervoort II's "Rock Me to Sleep" (1950).
Main artists starting to score in the main hit charts from 1955 onward included the influential and pioneering: Bill Haley, Elvis Presley, Fats Domino, Little Richard, Chuck Berry, Jerry Lee Lewis.
Bron:quote:Early North American rock and roll (1953-1963)
Whatever the beginning, it is clear that rock appeared at a time when racial tensions in the United States were coming to the surface. African Americans were protesting segregation of schools and public facilities. The "separate but equal" doctrine was nominally overturned by the Supreme Court in 1954. It can hardly be a coincidence, then, that a musical form combining elements of white and black music should arise, and that this music should provoke strong reactions, of all types, in all Americans.
The phrase may possibly first be heard on Louis Jordan and His Tympany Five's version of Tamburitza Boogie recorded on August 18, 1950, in New York City. However, in 1922, Trixie Smith had a song titled "My Man Rocks Me with One Steady Roll".
On March 21, 1952 in Cleveland, Alan Freed (also known as Moondog) organized the first rock and roll concert, titled "The Moondog Coronation Ball". The audience and the performers were mixed in race and the evening ended after one song in a near-riot as thousands of fans tried to get into the sold-out venue.
The culture industry soon understood that there was a white market for black music that was beyond the stylistic boundaries of rhythm and blues and so social prejudice and racial barriers could do nothing against market forces. Rock and roll was an overnight success in the U.S. making ripples across the Atlantic, culminating in 1964 with the British Invasion. By the end of the decade, rock had spread throughout the world. In Australia, for example, Johnny O'Keefe became perhaps the first modern rock star of that country, and beginning a long history of Australian rock.
inderdaad... dat klopt ook wel... maar de term is pas van een aantal jaren laterquote:Op zondag 19 februari 2006 13:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat blues uit een tijd stamt van slavernij. Rock 'n' Roll is weer uit de blues ontstaan.
Een rok in het engels (slavenarbeid in zijn top) is nog altijd SKIRT, en geen rock. Rock betekend steen. En je gaat me niet wijsmaken dat nederlands toen de voertaal was overal, vooral onder die slavenarbeiders was dit absoluut niet zo..quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:Rock: Elvis preslie de king of rock: onzin, rock stampt uit het slaven tijdperk, zelfs de naam komt daarvandaan. Toen slaven vroeger geen muziek mochten maken gingen ze stiekem toch bevrijdingsliedjes zingen. Om dit niet te laten horen aan de slavenmeester deden ze dit vaak onder de rokjes van de slavenvrouwen. Daar komt die muziek en term dus vandaan.
Soms verwoord ik me messchien niet zo goed en maak ik messchien wel een taalfoutje, maar ik bedoel het gewoon goed. En daar gaat het uiteindelijk voor.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat er nog serieus op de OP wordt ingegaan.
Met zoveel taal-, en spellingsfouten neem ik de inhoud van de post al niet meer serieus, laat staan de TS zelf.
TS, het taalniveau van een gemiddeld persoon met het syndroom van Down is nog beter. Ga je schamen, of liever nog, kruip terug in de schoolbanken!
Doe het dan wel goed..quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:
Wat ik dus so jammer vind is dat mensen niks weten over muziek en dan bedoel ik met mensen vooral blanke mensen (niet rasistisch bedoelt)
Kijk, veel blanke mensen zeggen dat house alleen voor de blanke is: FOUT, want house was vet uitgevonden door zwarte in detroid
Ook hoor ik vet vaak dat slager muziek echt Hollands/Duits is: FOUT, was zelfs een topic over hier op Fok, dat slager was uitgevonden door de negers: R&B heette vroeger ook wel negerslager.
Rock: Elvis preslie de king of rock: onzin, rock stampt uit het slaven tijdperk, zelfs de naam komt daarvandaan. Toen slaven vroeger geen muziek mochten maken gingen ze stiekem toch bevrijdingsliedjes zingen. Om dit niet te laten horen aan de slavenmeester deden ze dit vaak onder de rokjes van de slavenvrouwen. Daar komt die muziek en term dus vandaan.
Wat ik hiermee wil zeggen is dus niet rastisch bedoedt, ik bedoel alleen dat mensen soms eens verder moeten kijken dan hun neus lang is, want muziek is gewoon voor alle kleuren snap je!
-edit-
Spelfouten eruit gehaalt
Maar das bijzaak, het gaat hier niet over Nederlandse taal zoals de meeste posters lijken te denken....quote:Op zondag 19 februari 2006 13:13 schreef Tasma het volgende:
Nou nee, taal en stijl fouten verhullen je bericht. Je bericht komt vervolgens NIET over zoals je bedoeldt dat blijkt wel uit de reactie van cinnamongirl..
Dus taal & stijl is wel degelijk van belang bij het overbrengen van een mening/bericht...
Naam? Verwijzing? Bron?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:
Kijk, veel blanke mensen zeggen dat house alleen voor de blanke is: FOUT, want house was vet uitgevonden door zwarte in detroid
Een negerslager is een neger met een slagerij. Maar misschien bedoel je wel Schlager ...quote:Ook hoor ik vet vaak dat slager muziek echt Hollands/Duits is: FOUT, was zelfs een topic over hier op Fok, dat slager was uitgevonden door de negers: R&B heette vroeger ook wel negerslager.
Zou het dan niet Skirt heten? Voor zover ik weet is 'rok' geen Engelstalig woord.quote:Rock: Elvis preslie de king of rock: onzin, rock stampt uit het slaven tijdperk, zelfs de naam komt daarvandaan. Toen slaven vroeger geen muziek mochten maken gingen ze stiekem toch bevrijdingsliedjes zingen. Om dit niet te laten horen aan de slavenmeester deden ze dit vaak onder de rokjes van de slavenvrouwen. Daar komt die muziek en term dus vandaan.
Dat is de meest hilarische edit die ik ooit gelezen heb. Zelfs in je edit zit een spelfout.quote:Wat ik hiermee wil zeggen is dus niet rastisch bedoedt, ik bedoel alleen dat mensen soms eens verder moeten kijken dan hun neus lang is, want muziek is gewoon voor alle kleuren snap je!
-edit-
Spelfouten eruit gehaalt
daar heb je en puntquote:Op zondag 19 februari 2006 13:14 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Maar das bijzaak, het gaat hier niet over Nederlandse taal zoals de meeste posters lijken te denken....
Ik zou t nog een keer editten als ik jou was...quote:
Triest figuurtje ben je ook he, je weet precies wat hij bedoelt.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:14 schreef beyond_cool het volgende:
[..]
Naam? Verwijzing? Bron?
[..]
Een negerslager is een neger met een slagerij. Maar misschien bedoel je wel Schlager ...
[..]
Zou het dan niet Skirt heten? Voor zover ik weet is 'rok' geen Engelstalig woord.
Misschien is Jazz dan ook wel zo genoemd omdat ze dat onder de jassen van de vrouwen speelden? Oh, en Blues is natuurlijk zo genoemd omdat ze dat in de bloezen van de vrouwen speelden ...
[..]
Dat is de meest hilarische edit die ik ooit gelezen heb. Zelfs in je edit zit een spelfout.
Volgens mij moet jij je inburgeringscursus Nederlands maar afmaken en daarna even een boekje over muziek gaan lezen.
Dan moet je dus ook geen dingen posten die doen lijken alsof je er wel wat van weet.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef fallrite het volgende:
Ik weet ook niets over de muziekgeschiedenis.. nou en?
En een ander niets over de geschiendenis van NL, VS, Engeland, stroom, Newton, Ruimte, Computers, paperclips, nietjes, flora & fauna..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef fallrite het volgende:
Ik weet ook niets over de muziekgeschiedenis.. nou en?
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:14 schreef beyond_cool het volgende:
[..]
Zou het dan niet Skirt heten? Voor zover ik weet is 'rok' geen Engelstalig woord.
Misschien is Jazz dan ook wel zo genoemd omdat ze dat onder de jassen van de vrouwen speelden? Oh, en Blues is natuurlijk zo genoemd omdat ze dat in de bloezen van de vrouwen speelden ...
Wat betreft "rock" zit 'ie er anders dik naast.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Wat KreKkeR zegt is in grote lijnen correct hoor... dat kan elke student die popgeschiedenis heeft gehad je vertellen.
De beste post in het hele topicquote:Op zondag 19 februari 2006 12:57 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Hijs niet zo heel duidelijk leesbaar, maar beetje je best doen en dan kom je er wel uit.
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid, dit schema gaat over alle soorten POP-muziek.
Dat schema bewijst dus wel dat ik gelijk heb, simpel (niemand neemt toch de tijd om het schema te bekijken duzZzZ).quote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De beste post in het hele topic![]()
Als je niet inhoudelijk kan of wil discisoeren doe 'm dan op slot, maar dit is simpewelg machtsmisbruikt,quote:
Dat doet het niet dus.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat schema bewijst dus wel dat ik gelijk heb, simpel (niemand neemt toch de tijd om het schema te bekijken duzZzZ).
quote:Bo Diddley claims that the term rock and roll came from in an Australian radio interview from Alan Freed describing Diddley as 'the main with the original sound that's going to rock and roll you out of of your seat'. The term Rock and Roll, Rhythm and Blues was then born
*kanttekening: de R&B die we tegenwoordig hebben is dus NIET hetzelfde als de R&B van toen. Wel zelfde naam en afgeleide. Maar andere stijl.quote:Rock and roll, ultimately blues (mostly jump blues and Chicago blues), country music and R&BRock and roll, ultimately blues (mostly jump blues and Chicago blues), country music and R&B
Had een peuk in m'n hand toen ik dat typte.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:05 schreef ABBAfan het volgende:
Hou eens op met die fake spelfouten.
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:13 schreef ABBAfan het volgende:
Als ik naar je postgeschiedenis kijk, kan ik geen onnozele spelfout ontdekken.
Dit kan toch niet van dezelfde persoon komenquote:De (fiscale) gevolgen voor en zekerheden van persoon B hangen allemaal af van de manier waarop persoon B zelf aan de 100.000 is gekomen en van de manier waarop persoon B de 100.000 verstrekt aan persoon A.
In feite heeft persoon A mits aantoonbaar dat de 100.000 aan de woning is besteed renteaftrek. Mocht persoon B de 100.000 zelf hebben geleend heeft deze geen renteaftrek hierover, aangezien het voor persoon B een consumptieve lening is en geen eigen woning aankoop/verbetering.
Whehehequote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef Furious het volgende:
Detroid.
Is dat een nieuwe soort android?
Zonder blanke was er geen rap.. Hmm.. Mkay..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef KreKkeR het volgende:
En wat ik al zei,dit is niet rasisitsch bedoelt die rapnegers die zo vet trots zijn op hun rap moeten ook ophouden hoor, want zonder blanke was er ook geen rap, simpel!
Ik stel een KLB topic voor, mijn reactie heb je!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:42 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik probeer een grappige reactie te verzinnen op dit zwakzinnige topic maar het lukt niet.![]()
Waarom zouden de slavenhouders de muziek niet kunnen horen als het onder een rok gedaan wordt? Heeft volgens mij toch niet zo'n goeie isolatie eigenschappen... En volgens mij wordt rock & roll gedaan met een drum, gitaar, zang, saxofoon (?)... En die hadden de slaven volgens mij niet...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:
Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:
Wat ik dus so jammer vind is dat mensen niks weten over muziek en dan bedoel
ik met mensen vooral blanke mensen (niet rasistisch bedoelt)
Kijk, veel blanke mensen zeggen dat house alleen voor de blanke is: FOUT,
want house was vet uitgevonden door zwarte in detroid
Ook hoor ik vet vaak dat slager muziek echt Hollands/Duits is: FOUT, was
zelfs een topic over hier op Fok, dat slager was uitgevonden door de negers:
R&B heette vroeger ook wel negerslager.
Rock: Elvis preslie de king of rock: onzin, rock stampt uit het slaven
tijdperk, zelfs de naam komt daarvandaan. Toen slaven vroeger geen muziek
mochten maken gingen ze stiekem toch bevrijdingsliedjes zingen. Om dit niet
te laten horen aan de slavenmeester deden ze dit vaak onder de rokjes van de
slavenvrouwen. Daar komt die muziek en term dus vandaan.
Wat ik hiermee wil zeggen is dus niet rastisch bedoedt, ik bedoel alleen dat
mensen soms eens verder moeten kijken dan hun neus lang is, want muziek is
gewoon voor alle kleuren snap je!
-edit-
Spelfouten eruit gehaalt
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Soms verwoord ik me messchien niet zo goed en maak ik messchien wel een taalfoutje, maar ik bedoel het gewoon goed. En daar gaat het uiteindelijk voor.
en nu?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:
verhaal
Hij wilde posten als een kloon maar is vergeten de kloon aan te makenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:48 schreef ABBAfan het volgende:
TS beheerst de Nederlandse taal uitstekend. Waarom hij dit topic startte als een debiel met een IQ van 45 is mijn niet geheel duidelijk.
Exploited als Oi!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:57 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Hijs niet zo heel duidelijk leesbaar, maar beetje je best doen en dan kom je er wel uit.
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid, dit schema gaat over alle soorten POP-muziek.
Misschien doet de TS wel alsof hij heel erg slim is en laat hij nu z'n ware aard zien!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:48 schreef ABBAfan het volgende:
TS beheerst de Nederlandse taal uitstekend. Waarom hij dit topic startte als een debiel met een IQ van 45 is mij niet geheel duidelijk.
maar zonder die romijne was toch die rap ook niet gekomen. Kijk ik zeg toch dat het niet rastisch bedoedt is snap je, is simpelquote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef Agiath het volgende:
Rap is uitgevonden door blanken, de romeinen hadden al "dissende" spreekkoren, ik zweer
Men noemt dit ook wel de cross-over.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:12 schreef DaCybrSrfr het volgende:
onder de rok als in... andere teksten? verbloemen?
Zo moeilijk is het toch niet... ?
Ik heb vanmiddag (de hele middag lang, ja echtwaar!!!) een intensieve taalcursus gevolgd en hoop dat deze cursus een positieve bijdrage zal leveren aan mijn posts op dit forum. Bedankt voor het advies Cinnamongirl!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Met zoveel taal-, en spellingsfouten neem ik de inhoud van de post al niet meer serieus, laat staan de TS zelf.
TS, het taalniveau van een gemiddeld persoon met het syndroom van Down is nog beter. Ga je schamen, of liever nog, kruip terug in de schoolbanken!
Zeg je eigenlijk dat alleen negers weten wat muziek is.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef KreKkeR het volgende:
Wat ik hiermee wil zeggen is dus niet rastisch bedoedt, ik bedoel alleen dat
mensen soms eens verder moeten kijken dan hun neus lang is, want muziek is
gewoon voor alle kleuren snap je!
Waar zeg ik dat alleen negers weten wat muziek isquote:Op maandag 20 februari 2006 03:03 schreef piet_pelle het volgende:
In tegendeelstelling tot wat ik in je OP lees
[..]
Zeg je eigenlijk dat alleen negers weten wat muziek is.
En dat is gewoonweg bull crap!!!
Behalve dat je doelt dat negers alles bedacht hebben en dat blanken alles naapen nergens nee.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat alleen negers weten wat muziek is
Heb ik, los van de rol die negers hebben gehad bij ontwikkeling van verschillende muziekstromingen, uberhaupt ergens ook maar 1 woord over negers gerept
Huh, wtf staat dat of wordt dat geimpliceerd?quote:Op maandag 20 februari 2006 03:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Behalve dat je doelt dat negers alles bedacht hebben en dat blanken alles naapen nergens nee.
Want house, schlager en rock 'n roll, zijn de enige muziekstromingen die bestaan?quote:Op maandag 20 februari 2006 03:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Behalve dat je doelt dat negers alles bedacht hebben en dat blanken alles naapen nergens nee.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geef ik toe, klaziek is blank, maar ik zeg toch ook niet dat alle muziek zwart is.
Maar zonde zwarten was er geen drum dus ook geen klaziek. simpel.
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef KreKkeR het volgende:
En wat ik al zei,dit is niet rasisitsch bedoelt die rapnegers die zo vet trots zijn op hun rap moeten ook ophouden hoor, want zonder blanke was er ook geen rap, simpel!
Dat suggereert TS toch wel duidelijk lijkt mij. Waarom probeert hij zichzelf anders de hele tijd te verontschuldigen dat ie racistisch bezig is in zijn OP?quote:Op maandag 20 februari 2006 03:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Huh, wtf staat dat of wordt dat geimpliceerd?![]()
Verontschuldig ik mij voor racistisch gedragquote:Op maandag 20 februari 2006 03:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat suggereert TS toch wel duidelijk lijkt mij. Waarom probeert hij zichzelf anders de hele tijd te verontschuldigen dat ie racistisch bezig is in zijn OP?
En daarmee probeer je jezelf dus te verontschuldigen.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verontschuldig ik mij voor racistisch gedragIk zeg juist dat mijn post niet racistisch is bedoeld
.
Oh ja, ik was helemaal vergeten dat benadrukken dat hetgeen gezegd wordt geen racistische achterliggende gedachte heeft, gelijk staat aan verontschuldigen voor racistisch gedrag!quote:Op maandag 20 februari 2006 03:45 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En daarmee probeer je jezelf dus te verontschuldigen.
Duhhh of zoquote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef PsyCha het volgende:
is dit een lemming ofzo?
Zonder spelfouten en mét opmaak val je wel uit je rolquote:Op maandag 20 februari 2006 03:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verontschuldig ik mij voor racistisch gedragIk zeg juist dat mijn post niet racistisch is bedoeld
.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Zonder spelfouten en mét opmaak val je wel uit je rol![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 02:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag (de hele middag lang, ja echtwaar!!!) een intensieve taalcursus gevolgd en hoop dat deze cursus een positieve bijdrage zal leveren aan mijn posts op dit forum. Bedankt voor het advies Cinnamongirl!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |