Want house, schlager en rock 'n roll, zijn de enige muziekstromingen die bestaan?quote:Op maandag 20 februari 2006 03:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Behalve dat je doelt dat negers alles bedacht hebben en dat blanken alles naapen nergens nee.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geef ik toe, klaziek is blank, maar ik zeg toch ook niet dat alle muziek zwart is.
Maar zonde zwarten was er geen drum dus ook geen klaziek. simpel.
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef KreKkeR het volgende:
En wat ik al zei,dit is niet rasisitsch bedoelt die rapnegers die zo vet trots zijn op hun rap moeten ook ophouden hoor, want zonder blanke was er ook geen rap, simpel!
Dat suggereert TS toch wel duidelijk lijkt mij. Waarom probeert hij zichzelf anders de hele tijd te verontschuldigen dat ie racistisch bezig is in zijn OP?quote:Op maandag 20 februari 2006 03:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Huh, wtf staat dat of wordt dat geimpliceerd?![]()
Verontschuldig ik mij voor racistisch gedragquote:Op maandag 20 februari 2006 03:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat suggereert TS toch wel duidelijk lijkt mij. Waarom probeert hij zichzelf anders de hele tijd te verontschuldigen dat ie racistisch bezig is in zijn OP?
En daarmee probeer je jezelf dus te verontschuldigen.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verontschuldig ik mij voor racistisch gedragIk zeg juist dat mijn post niet racistisch is bedoeld
.
Oh ja, ik was helemaal vergeten dat benadrukken dat hetgeen gezegd wordt geen racistische achterliggende gedachte heeft, gelijk staat aan verontschuldigen voor racistisch gedrag!quote:Op maandag 20 februari 2006 03:45 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En daarmee probeer je jezelf dus te verontschuldigen.
Duhhh of zoquote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef PsyCha het volgende:
is dit een lemming ofzo?
Zonder spelfouten en mét opmaak val je wel uit je rolquote:Op maandag 20 februari 2006 03:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verontschuldig ik mij voor racistisch gedragIk zeg juist dat mijn post niet racistisch is bedoeld
.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Zonder spelfouten en mét opmaak val je wel uit je rol![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 02:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag (de hele middag lang, ja echtwaar!!!) een intensieve taalcursus gevolgd en hoop dat deze cursus een positieve bijdrage zal leveren aan mijn posts op dit forum. Bedankt voor het advies Cinnamongirl!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |