[quote]
Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef feiten het volgende:[i]"Sorry , maar wat wil je ingodsnaam bereiken met al deze laster???
ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.
Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !
Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren.
En daarbij , waar is de aangifte tegen hun vader??
en kom niet aan met dat is verjaard , want je kan alsnog aangifte doen , maar ik zou het ook niet durven als ik jullie was , want dat word d onderste steen boven gehaald en dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben.
En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""[/i]
Bovenstaande tekst stond als reactie in het weblog van Francis. Sorry Francis dat ik dit even gebruik, maar dit toont toch wel weer aan dat mensen neist begrijpen van emoties.
Wie u ook ben - allereerst het volgende: u vraagt: Waar is de aangifte tegen de vader?
Ik kan deze stelling even gemakkelijk andersomdraaien: waar is de aangifte van VADER tegen DOCHTERS? Aangezien U mij in de volgende woorden waarschuwt : En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""[/i][/i]
Dan zou het toch Gert Timmerman moeten zijn die, zich hierbij baserend op de Smaad en Laster die zijn dochters over hem uit hebben gestort tot AANGIFTE zou kunnen overgaan -
Maar AANGIFTE betekent ook ONDERZOEK, nietwaar? Justitieel onderzoek biedt niet dezelfde luxes als de navraag van een eenling - men heeft in eerste instantie dan wel de luxe om vragen te ontwijken, maar het onderzoek zou zich uitbreiden en onomstotelijk bepaalde zaken aan het licht brengen - het zou de gronden wel eens bloot kunnen leggen waarop de in mijn log gebaseerde INFORMATIE - (laster en smaad zijn namelijk ongegronde beweringen die niet door getuigen kunnen worden bevestigd en alleen maar worden neergelegd om iemand anders te schaden, berusten.
Wellicht dat de heer Timmerman daarom geen aangifte tegen Laster en Smaad jegens zijn dochters lanceert?
Ik kan mij tevens niet onttrekken dat u nogal persoonlijk betrokken bent - u klinkt woedend - totaal in tegenspraak met een onafhankelijke buitenstaander die informatie waaraan hij geen geloof hecht, heel gemakkelijk kan verwerpen - daar is immers iedereen totaal vrij in.
Bovendien betwijfelt u klaarblijkelijk het waarnemingsvermogen van de getuigen. Mag ik vragen waarop u dit fundeert? Kent u de betrokkenen?
U stelt tevens: "ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.
Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !
Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren".
Ik behoef u toch niet uit te leggen dat het wetenschappelijk onderzoeksmodel naar getraumatiseerde gedragingen uit duizenden variabelen bestaat en dat menselijk gedrag zich niet laat meten aan de hand van omstandigheden? Alsof per definitie iemand die in een arme sloppenwijk geboren wordt op het criminele pad geraakt: hoeveel schrijvers en schilders, regisseurs en acteurs kwamen niet uit soortgelijke wijken vandaan en gedroegen zich niet volgens dit denkpatroon?
U stelt: Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren".
Hoeveel woede en haat moet er wel niet ten grondslag liggen aan het doen van zulke leugens?
Met andere woorden: Je moet er wel heel vol van zitten als je je vader doelbewust afmaakt zonder enige reden, zonder enige fundering!
Ten slotte: U stelt: Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !
Er zijn mensen die naar een aflevering van BBH al meenden in Gert Timmerman een volmaakt familiemens te zien .....