Halloquote:Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef newsman het volgende:
zoek naar mezelf, zoek naar mezelf, zoek naar mezelf. Onee nee daar was Bong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Braken
Die heeft er ook al aardig wat ingegoten wat ik zo zag en alles door elkaar, die gaat zo welquote:
Roel is hier niet, dus die kan niet weggaanquote:Op zondag 19 februari 2006 03:50 schreef newsman het volgende:
Met mij alles oke, maar die nep Pyscholoog, mag zijn troep pakken.
andere psycholoog zoeken danquote:Op zondag 19 februari 2006 03:50 schreef newsman het volgende:
Met mij alles oke, maar die nep Pyscholoog, mag zijn troep pakken.
Ja mên.. kei wakkertj...... lekker wijnnnnnnn enzoquote:
Nou...Holt kan veel hebben hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heeft er ook al aardig wat ingegoten wat ik zo zag en alles door elkaar, die gaat zo wel![]()
Vraag het aan bong heeft vast wat voor jequote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Roel is hier niet, dus die kan niet weggaan![]()
Ik denk dat het hoogtepunt van de "wraak" pas komt als ze op moeten staan. En Viola heeft vanmiddag verjaardag van haar kleinzoon als ik het me goed herinnerquote:Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar blijf nog wakker![]()
Behoorlijk ja en zij niet alleenquote:
Kei wakkertje nog welquote:Op zondag 19 februari 2006 03:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja mên.. kei wakkertj...... lekker wijnnnnnnn enzo![]()
Beetje druk doen op inet![]()
Waaromquote:Op zondag 19 februari 2006 03:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Vraag het aan bong heeft vast wat voor je![]()
Laat hem gewoon ff gaanquote:Op zondag 19 februari 2006 03:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom? Is volgens mij geen aanleiding toe? Zeker niet naar mij toe?
Ik vraag me steeds af waar ze alles laat. Al dat voedsel en dan nog al die wijn, champie en grappaquote:Op zondag 19 februari 2006 03:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
misschien is dronken nog wel zacht uitgedrukt![]()
negeren, geen aandacht aan besteden is het beste iddquote:Op zondag 19 februari 2006 03:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Laat hem gewoon ff gaangaat vanzelf weer over
Dag Bong, sterkte met je kwakzalverij.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Laat hem gewoon ff gaangaat vanzelf weer over
dat zie je toch waar ze het laatquote:Op zondag 19 februari 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af waar ze alles laat. Al dat voedsel en dan nog al die wijn, champie en grappa![]()
Iddquote:Op zondag 19 februari 2006 03:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
negeren, geen aandacht aan besteden is het beste idd
Ik sta ook wel eens versteld hoeveel er in een kliko kanquote:Op zondag 19 februari 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af waar ze alles laat. Al dat voedsel en dan nog al die wijn, champie en grappa![]()
is anders heel duidelijk te zien waar ze het laat, en het zijn niet haar tietenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |