te veel gedronken?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:08 schreef Uiruru het volgende:
ki been nit ged gnoeg voor haaar...
Idd VDquote:Op zondag 19 februari 2006 11:36 schreef Copycat het volgende:
Wat een mooie openingspost!
Bij mij is het de combi onverschilligheid, maar toch hopen dat hij gelukkig is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
Mijn ervaring is dat je na een tijdje gewoon er gevoelloos in bent en het je niet meer interesseert of ze zich laat te naaien, je hebt dan meestal ook zelf weer genoeg aan je hoofd wat echt belangrijk is. Met elkaar geluk gunnen heeft het doorgaans weinig te maken, al heb ik 1 ex die ik echt geluk gun. De rest laat me gewoon onverschillig om eerlijk te zijn, al laten ze zich door een paard nemen...
Wel gedronken niet teveel.... Denk dat het vooral mijn tranen waren die me zo maf lieten typen.quote:
het is je vergeven hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 12:58 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Wel gedronken niet teveel.... Denk dat het vooral mijn tranen waren die me zo maf lieten typen.
]Ik heb ook een keer wat gehad met een getrouwde vrouw. Flink leeftijdsverschil, maar daarom is het niet stukgelopen. Ook zij zat in een scheiding en daar sleepte ik haar doorheen, terwijl ze mij hielp met andere dingen. Eigenlijk zijn onze verhalen bijna helemaal hetzelfde, dat vind ik interessant. Soms klikt het heel erg goed met iemand, maar wanneer de scheiding er door is gaat het contact ineens minder. Ik denk dat in mijn situatie de vrouw in kwestie me niet meer nodig had, hoe naar dat ook klinkt. Mijn breuk is ook nog maar net achter de rug, en ik heb zelf besloten er mee te stoppen. Ik mis haar, maar ik geloof dat dit beter is. En nu ik al weer een paar weekjes na de breuk ben denk ik niet eens zo heel veel meer aan haar.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:12 schreef eL. het volgende:
Afgelopen week hebben mijn ex en ik er een punt achter gezet na een jaar of (bijna) drie. Drie jaren vol met hoogte- en dieptepunten. En dan niet omdat het niet goed zat tussen ons, integendeel, de tijd was er vaak niet naar, ik was zo slim om een meid tegen te komen die op het punt van scheiden stond (en inmiddels is).
Tijdens die periode heb ik er altijd voor haar kunnen zijn, kleine pauze's als het even niet ging en voor de rest veel contact. Al met al heb ik in die periode 2 keer een hele innige relatie met haar gehad. Ook met haar (2) kinderen was er een enorme klik.
Hier put ik wel moed uit ja.quote:En nu ik al weer een paar weekjes na de breuk ben denk ik niet eens zo heel veel meer aan haar.
Heel bizar dit, maar ook dit is toe te passen op wat er met mij gebeurde. Ik was zo dol op haar dat ik het liefst diezelfde seconde nog iets serieus met haar op wilde bouwen. Zij wilde 'eerst een tijd op haar zelf wonen'. Ze was er 'nog niet aan toe'. Ik heb lang gewacht en toen zelf de keuze gemaakt er mee te stoppen, tot woede van haar helaas. Ik wilde gewoon niet langer wachten. Mijn leven stond op pauze en ik wilde op die play knop drukken. En dat is nou net wat zij niet wilde. En ik denk dat als ze me echt heel leuk vond dat ze hetzelfde als mij had gewild, ongeacht de omstandigheden. Ik denk dat ze uiteindelijk toch voor haarzelf zou hebben gekozen. Ik ben wat dat betreft blij er nu zelf mee te zijn gestopt.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef eL. het volgende:
Het frustrerende is dus dat je een goed gevoel voor elkaar hebt, maar dat je van te verschillende kanten in de relatie komt. Zij kan me nog niet geven wat ik opeis en ik kan niet wachten en tegelijk opbouwen.
Duurt even, had ik ook. Kan nu na anderhalf maand weer redelijk slapen, eten kon ik alweer goed na een weekie ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef eL. het volgende:
Ongelooflijk trouwens, dat je het van het verbreken van een relatie zo koud kan krijgen. Mijn darmen, hoofd, alles is op hol. In mijn kop zijn het ups en downs, maar mijn lichaam is nog niet zover. Ik eeet ook amper, terwijl er best honger is en zat eten in huis. Ik hoop dat dát snel veranderd, want een beetje fit lichaam zou een stuk beter aanvoelen.
Daar heb ik nou ook zo'n last van. Al weet ik diep in mijn hart dat het beter is dat ik niets meer met mijn ex-vriendin zal beginnen, denk ik toch continu aan haar. "Met wie zou ze uitgaan!", "Wat zou ze daar uitspoken?", "Heeft ze al met iemand gezoend of nog meer...?", "Denkt ze vaak aan me?", "Mist ze me?", "Misschien doet ze wel zo omdat.....?". Hélemaal gek maak je jezelf. Daardoor voel je je zwak, zielig en vreet je amper. Heb zelfs 2 keer mijn eten eruit gegooid.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef eL. het volgende:
Ongelooflijk trouwens, dat je het van het verbreken van een relatie zo koud kan krijgen. Mijn darmen, hoofd, alles is op hol. In mijn kop zijn het ups en downs, maar mijn lichaam is nog niet zover. Ik eeet ook amper, terwijl er best honger is en zat eten in huis. Ik hoop dat dát snel veranderd, want een beetje fit lichaam zou een stuk beter aanvoelen.
Nou, ik maak me geen zorgen over haar nieuwe vriend. Die is er niet en zal er voorlopig niet komen, ik weet niet of jouw vriendin vreemd is gegaan ofzo, maar dat is bij ons totaal niet het geval.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:06 schreef jagermeister1 het volgende:
Daar heb ik nou ook zo'n last van. Al weet ik diep in mijn hart dat het beter is dat ik niets meer met mijn ex-vriendin zal beginnen, denk ik toch continu aan haar. "Met wie zou ze uitgaan!", "Wat zou ze daar uitspoken?", "Heeft ze al met iemand gezoend of nog meer...?", "Denkt ze vaak aan me?", "Mist ze me?", "Misschien doet ze wel zo omdat.....?". Hélemaal gek maak je jezelf. Daardoor voel je je zwak, zielig en vreet je amper. Heb zelfs 2 keer mijn eten eruit gegooid.
Ah check. ja een heel ander verhaal dus, als mijn vriendin er een ander op had nagehouden, was het voor mij een stuk makkelijker geweest. Wel de pijn van verlies, maar ook de kwaadheid van het gebroken vertrouwen.quote:...
Niet dat ze 2 jaar geleden vreemd is gegaan hoor, maar het scheelde volgens mij niet veel. Ze onderhield stiekum erg veel contact met een gast van d'r werk. Nu ze ineens weer volop gaat stappen in alle uithoeken... sja... dan worden je vermoedens alleen maar meer en meer bevestigd. Als ik dit nu vasthou.... dan zal het verwerken vast makkelijker gaan. Don't need no lying bitch!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |