Dat moedigt me juist aan om eraan te beginnen, maar bedankt voor je meningquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
lucky strike vind ik het lekkerst
marlboro krijg ik echt supervieze smaak ik mijn mond wat ik bij lucky niet heb..
verder is t zwaar ranzig die sigaretten, nooit aan beginnen
Mag ik vragen hoe oud je bent? Het ruikt trouwens heel anders als dat het smaakt hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat moedigt me juist aan om eraan te beginnen, maar bedankt voor je mening![]()
Ik wil eraan beginnen omdat ik die geur van sigaretten rook altijd zo heerlijk vind ruiken, zo ontspannen en chil word je ervan dus vandaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
waarom wil je beginnen btw?
probeer eens djarums / kretek sigaretten! verkrijgbaar bij de betere kiosk.. echt heerlijk!
Ben meerderjarigquote:Op zondag 19 februari 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent? Het ruikt trouwens heel anders als dat het smaakt hoor.
ik rook zelf trouwens gauloise
kretjekkies noemt mijn oma het altijd. Ik ben het tot nu toe nog nooit ergens tegen gekomen, wil het nog steeds een keer proberenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
probeer eens djarums / kretek sigaretten! verkrijgbaar bij de betere kiosk.. echt heerlijk!
Als je eenmaal begint kom je er niet zo snel meer van af. Je conditie gaat achteruit, je kan er van gaan hoesten, het kost klauwen vol met geld. Roken is meestal niet iets wat je af gaat wegen om te gaan doen.quote:
Ik rook zelf ook als je dat nog niet door had, dat is ook waarom ik het je afraad.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:
Ik vraag ook de mening aan de rokers onder ons zelf ?
Ja, maar dat doen juist de meeste rokers die ik ken (eigenlijk alle)quote:Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook als je dat nog niet door had, dat is ook waarom ik het je afraad.
Dat zet je dan niet aan het denken? Als nagenoeg elke roker het je afraadt maar toch zelf door blijft roken, moet er toch een belletje bij je gaan rinkelen dat stoppen met roken niet zo makkelijk is?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen juist de meeste rokers die ik ken (eigenlijk alle)
Maar ze doen het zelf ook allemaal![]()
Ik vind hetzelf lekker dus vandaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat zet je dan niet aan het denken? Als nagenoeg elke roker het je afraadt maar toch zelf door blijft roken, moet er toch een belletje bij je gaan rinkelen dat stoppen met roken niet zo makkelijk is?
Je vindt het lekker ruiken de geur is iets heel anders als je longen asfalterenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik vind hetzelf lekker dus vandaar![]()
Bedankt voor de foto erbij, maakt het extra herkenbaar voor mijquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Ik zou graag jullie mening willen weten over sigaretten, mijn vraag is welke sigaretten pakje (merk, eventueel kleur) vind jij het lekkerst om te roken en waarom vind je juist die lekker of wat vind je eraan lekker ???
Ik ben zelf geen roker maar wil er wel aan gaan beginnen omdat ik hetzelf altijd heel erg lekker vind ruiken.
Dus ik ben erg benieuwd wat jullie me aanraden, en kom dan niet met van ik raad het af want het is slecht voor je, dat weet ik ook wel.
Ben eigenwijs weet ik, maar ik ga roken en ben er nog niet helemaal uit welk merk ik wil gaan roken !
Mensen laat u horen ???![]()
Nee, normale prijs. Roken lekker weg en hebben dankzij hun Franse naam en stoere Vikingshelm een ruig en robuust imago. Dat geldt ook voor degene die zulke sigaretten rookt. Je bent wat je paft...En mensen die gaan zeiken over die helm en dat die eerder toebehoort aan een Grieks mythologisch figuur zijn latent homofiel en roken matrassen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto erbij, maakt het extra herkenbaar voor mij![]()
Dit zijn zeker wel vrij dure zeker of niet soms ???
Nee, wel meerdere dagenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef NanKing het volgende:
Gast, ik kan me niet voorstellen dat je een dag ouder bent als 12. nofi![]()
Begrijpend lezen is ook vak op zichquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, wel meerdere dagen
Jaren zul je bedoelen !
Ik denk dat jij het niet begrijpt !quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook vak op zich.
Dit vind ik nou een leuke reactie, maar wat rook jij voor merk sigaretten ?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Asielzoekers het volgende:
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruggengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zielige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
Ik ben niet van de anti rook brigade ik rook als een schoorsteen, maar als iemand volwassen is en het serieus overweegd om te beginnen met roken vind ik dat lichtelijk zielig. Rook dan gewoon een keertje een peuk van een vriend(in) en trek daarna je conclusies. Maar een heel topic openen om te overwegen welk merk je wilt gaan rokenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Asielzoekers het volgende:
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruugengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zieleige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
Ja, 1 keertje.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Boer-maat het volgende:
Zelf roken is anders dan de geur los.
Heb je wel eens een peuk gehad?
Er zijn ook horden labiele persoontjes die hier vragen welk cadeau ze moeten kopen voor hun vriendin, hoe ze uberhaupt een vriendin moeten krijgen, welk kledingstuk nu weer in de mode is, welke anti-depressiva nu weer hot zijn, hoe je je honden kunt dumpen in een asiel, hoe het voelt om harddrugs te gebruiken en hoe je iemand moet benaderen in een kroeg.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben niet van de anti rook brigade ik rook als een schoorsteen, maar als iemand volwassen is en het serieus overweegd om te beginnen met roken vind ik dat lichtelijk zielig. Rook dan gewoon een keertje een peuk van een vriend(in) en trek daarna je conclusies. Maar een heel topic openen om te overwegen welk merk je wilt gaan roken.
Ik vind die andere dingen persoonlijk nog wel mee vallen in vergelijking met deze.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Er zijn ook horden labiele persoontjes die hier vragen welk cadeau ze moeten kopen voor hun vriendin, hoe ze uberhaupt een vriendin moeten krijgen, welk kledingstuk nu weer in de mode is, welke anti-depressiva nu weer hot zijn, hoe je je honden kunt dumpen in een asiel, hoe het voelt om harddrugs te gebruiken en hoe je iemand moet benaderen in een kroeg.
En dan vind je van alle dingen deze vraag zielig? Laat je nakijken... (misschien ook op longkanker, want je weet maar nooit)
Koop een pakje sigaretten en rook ze achter elkaar op! Dan kan je zien of je het lekker vind!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Sander170 het volgende:
Laat iedereen in zijn waarde vind ik, als ik iemand zoals ik, wil gaan roken heb ik zoiets van, laat hem lekker roken als hij dat zelf wil !
Maar kom maar met meningen dat mag, daar is dit topic ook voor bedoeld !
Waarom rook je dan nog, schobbejak? Omdat je er rustig van wordt, omdat het kalmeert en een sociaal effect heeft wat je ook als prettig beschouwd. Kom dan nu niet de Paus uithangen terwijl je zelf ook de een na de ander opsteekt. Ik heb al een hekel aan de Paus maar waar ik echt een schijthekel aan heb zijn die belerende rokers die datgeen veroordelen wat ze zelf ook doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat je als pubertje of pre pubertje wilt weten wat roken is, erg nieuwschierig naar bent ed. Maar als je volwassen bent en je weet wat de gevaren zijn is het gewoon dom om te beginnen met roken. Dan kun je nog beter vragen welke weed het beste is daar heb je nog iets aan.
Aan roken heb je niets, je wordt er niet high van, de smaak is niet uitermate jammie, je wint er gewoon niets mee.
quote:veel plezier met de kanker.
Jij eerder dan ik, als ik dit zo lees. Maar misschien dat je chemolichaam nog een mooie groene vlam geeft in het crematorium. Als hoogtepuntje van je bestaan zeg maar...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
ik rook als een schoorsteen
Welke merk ???quote:Op zondag 19 februari 2006 00:46 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Koop een pakje sigaretten en rook ze achter elkaar op! Dan kan je zien of je het lekker vind!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:48 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
[qupte]
Waarom rook je dan nog, schobbejak? Omdat je er rustig van wordt, omdat het kalmeert en een sociaal effect heeft wat je ook als prettig beschouwd. Kom dan nu niet de Paus uithangen terwijl je zelf ook de een na de ander opsteekt. Ik heb al een hekel aan de Paus maar waar ik echt een schijthekel aan heb zijn die belerende rokers die datgeen veroordelen wat ze zelf ook doen.
[..]
Je vind jezelf wel erg grappig he?quote:[..]
Jij eerder dan ik, als ik dit zo lees. Maar misschien dat je chemolichaam nog een mooie groene vlam geeft in het crematorium. Als hoogtepuntje van je bestaan zeg maar...
Hoor je mij dan klagen over de reactiesquote:Op zondag 19 februari 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omdat ik geen ruggegraat heb om te stoppen.
Ik hang nergens de paus uit maar ik vind het gewoon achterlijk dat iemand het wil overwegen om te beginnen met roken als je al lang en breed volwassen bent.
Je mag best een schijthekel aan me hebben om deze rede hoor, zal mij aan me aars oxideren.
TS had zelf ook wel kunnen bedenken dat hij dit soort reacties zou kunnen krijgen,
[..]
Je vind jezelf wel erg grappig he?
Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
Je vind jezelf wel erg grappig he?
Nou dan ga ik maar een ander merk rokenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemen![]()
[afbeelding]
Ik bemerk hier enige frustratie........quote:Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemen![]()
[afbeelding]
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik bemerk hier enige frustratie........![]()
@TS. Ik zou de allerduurste sigaretten kopen dan kan je ongeveer uit rekenen hoeveel geld per maand je kwijt bent om sigaretten te kopen!![]()
Vreemd eigenlijk. In het dagelijks leven ontmoet ik zelden mensen die gauloises rokenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:10 schreef Salvad0R het volgende:
* Salvad0R verklaart gauloises tot Fok! rookmerk n0. 1 .
iddquote:Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk. In het dagelijks leven ontmoet ik zelden mensen die gauloises roken
gauloises is voor de stoere mensen .quote:Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef Sander170 het volgende:
Gauloises zie ik eigenlijk nooit onder de rokers, meestal zie ik dan Marlboro, Camel of Pall & Mall !
Conclusie, dan zijn er maar weinig stoere mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
gauloises is voor de stoere mensen .
Het is een soort van beginners merk zou je kunnen zeggen of niet soms ?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:24 schreef Zyggie het volgende:
Inderdaad!
Gauloisesrokers die ik wel ken zijn meestal dan wel weer kleurrijke types op een goede manier.
Zoals TS.![]()
![]()
roken is absoluut niet stoer!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Ik zou graag jullie mening willen weten over sigaretten, mijn vraag is welke sigaretten pakje (merk, eventueel kleur) vind jij het lekkerst om te roken en waarom vind je juist die lekker of wat vind je eraan lekker ???
Ik ben zelf geen roker maar wil er wel aan gaan beginnen omdat ik hetzelf altijd heel erg lekker vind ruiken.
Dus ik ben erg benieuwd wat jullie me aanraden, en kom dan niet met van ik raad het af want het is slecht voor je, dat weet ik ook wel.
Ben eigenwijs weet ik, maar ik ga roken en ben er nog niet helemaal uit welk merk ik wil gaan roken !
Nee, juist het topmerk, de elite rookt het.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het is een soort van beginners merk zou je kunnen zeggen of niet soms ?
Nog meer als Marlboro en Camel ???quote:Op zondag 19 februari 2006 01:31 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee, juist het topmerk, de elite rookt het.![]()
Marlboro is juist een beginnersmerk, maar ook voor gevorderden. Gualoises is een keuzemerk voor smaak. Camel vind ik meer een vrouwenmerk, maar dat is persoonlijk. Ik vind ze niet zo lekker ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nog meer als Marlboro en Camel ???
En wat vind je dan van Pall & Mall ?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Marlboro is juist een beginnersmerk, maar ook voor gevorderden. Gualoises is een keuze merk voor smaak. Camel vind ik meer een vrouwenmerk, maar dat is persoonlijk. Ik vind ze niet zo lekker ook.
Kriebelkeelquote:Op zondag 19 februari 2006 01:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En wat vind je dan van Pall & Mall ?
wheheh teringlijer!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
Dat is pas een duur geintje !quote:Op zondag 19 februari 2006 13:00 schreef ddx het volgende:
gewoon naar de winkel rennen en aantal merken kopen en dan gewoon proberen ?
ben je er na aantal weken wel achter welke het 'beste' is..
/Deskundige meldt zichquote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nog meer als Marlboro en Camel ???
vroeger kocht ik wel eens giurana cigaretten (weet naam niet exact). pakjes van 10 stuks voor dezelfde prijs als een 20 pak marlboro.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:16 schreef Sander170 het volgende:
Weet iemand wat nou eigenlijk echt een heel erg duur merk sigaretten is, en hoeveel beter is die eigenlijk dan de goedkopere merken ???
Waarom zijn die sigaretten dan eigenlijk zoveel duurder heeft dit soms met het import te maken ofzo ???
Ja, 't is veel lekkerder!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Boer-maat het volgende:
Zelf roken is anders dan de geur los.
Wat ben jij een smerige leugenaar zeg, bah.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
meer zeg ik niet!
Al eens gekust met iemand die rookt? Bah!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Asielzoekers het volgende:
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruggengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zielige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat ben jij een smerige leugenaar zeg, bah.
Eerst zeg je dat je niet meer gaat zeggen... en dan begin je ineens tóch te praten, en wel over kussen met rokers. Ik walg van types als jij.
ja hoor.. hijs leuk!!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat ben jij een smerige leugenaar zeg, bah.
Eerst zeg je dat je niet meer gaat zeggen... en dan begin je ineens tóch te praten, en wel over kussen met rokers. Ik walg van types als jij.
Nou, bij deze mijn mening: Hoe stom ben je dat je ervoor kiest om te gaan roken!! Ik rook zelf al 10 jaar, maar het is gewoon geen aanrader. Vind het zonde van mijn geld en mijn conditie. Dan zeg je ook nog dat het komt omdat je er zo lekker ontspannen van raakt. Je raakt ontspannen omdat je er verslaafd aan bent en dus juist gespannen wordt als je het niet neemt. Voor een niet roker heeft het echt geen effect hoor. Ik ben zelf stom geweest om ooit te beginnen, maar ik was toen een puber en jij bent (naar eigen zeggen) meerderjarig, je zou toch denken dat je dan ook wat verstandiger bent.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:
Ik rook zelf al zo'n 15 jaar en vind het af en toe alleen wat zorgwekkend voor m'n gezondheid.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, bij deze mijn mening: Hoe stom ben je dat je ervoor kiest om te gaan roken!! Ik rook zelf al 10 jaar, maar het is gewoon geen aanrader. Vind het zonde van mijn geld en mijn conditie. Dan zeg je ook nog dat het komt omdat je er zo lekker ontspannen van raakt. Je raakt ontspannen omdat je er verslaafd aan bent en dus juist gespannen wordt als je het niet neemt. Voor een niet roker heeft het echt geen effect hoor. Ik ben zelf stom geweest om ooit te beginnen, maar ik was toen een puber en jij bent (naar eigen zeggen) meerderjarig, je zou toch denken dat je dan ook wat verstandiger bent.
Mijn advies: koop een pak zware shag, rook die in 1 dag leeg en je bent genezen van je waanideeen.
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik ben ook dol op mijn sigaretje, maar begrijp alleen niet dat je er bewust voor kiest om eraan te beginnen. Wat je niet kent, kun je ook niet missen, een beetje dat principe.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik rook zelf al zo'n 15 jaar en vind het af en toe alleen wat zorgwekkend voor m'n gezondheid. Want ik hou van roken!
Het zijn prettige momenten waarop je even rust neemt en nadenkend wolkjes uitblaast. Of een andere keer in een café sámen rookwolkjes uitblaast, die zich dan vermengen en het samenzijn onderstrepen. Ook op de tram wachten wordt prettiger met een peuk in de bakkes. Of wat te denken van de eerste 's ochtends bij de koffie?
Wat is er prettiger dan een verlangen dat steeds ingevuld wordt, een behoefte die je steeds kan bevredigen? Mmmmm, het geeft een heerlijk tevreden gevoel dat niet-rokers moeten ontberen, steeds maar weer verlangen - bevredigen, verlangen - bevredigen. Het is fantastisch!
Daarom ben ik nog steeds een blije roker: [afbeelding]
*stil*quote:Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik rook zelf al zo'n 15 jaar en vind het af en toe alleen wat zorgwekkend voor m'n gezondheid.
Verder hou ik enorm van roken!
Het zijn prettige momenten waarop je even rust neemt, je afzondert en nadenkend wolkjes uitblaast. Of een andere keer in een café sámen rookwolkjes uitblaast, die zich dan vermengen en het samenzijn onderstrepen. Ook op de tram wachten wordt prettiger met een peuk in de bakkes. Of wat te denken van de eerste 's ochtends bij de koffie?
Wat is er prettiger dan een verlangen dat steeds ingevuld wordt, een behoefte die je steeds kan bevredigen? Mmmmm, het geeft een heerlijk tevreden gevoel dat niet-rokers moeten ontberen, steeds maar weer verlangen - bevredigen, verlangen - bevredigen. Het is fantastisch!
Daarom ben ik nog steeds een blije roker: [afbeelding]
Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen 'Ik wil anabolen'quote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Taurus het volgende:
lol, ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'ik wil gaan beginnen met roken'![]()
Nee, dat was jij die dat vroeg !quote:Op maandag 20 februari 2006 19:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen 'Ik wil anabolen'![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, dat was jij die dat vroeg !
Leesbaar in Het centrale bodybuilding topic deel 18, pagina 5quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Om een bodybuilder te zijn hoef je niet rond de 100 kg te wegen hoor![]()
Kijk maar eens naar Jean Claude van Damme !!!
Trouwens ik weet zeer zeker waar ik over praat, ik wil anabolen![]()
Dit topic is toch niet serieus bedoeld, dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Taurus het volgende:
lol, ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'ik wil gaan beginnen met roken'![]()
Ik denk niet dat er topics van Sander170 zijn die serieus zijn om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Dit topic is toch niet serieus bedoelt, dat lijkt me duidelijk![]()
Die van jou zijn lekker zeg, zij ik dan dat ik die anabolen voor mezelf wilde om te gebruiken?, nee nou dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er topics van Sander170 zijn die serieus zijn om eerlijk te zijn.
Nee, want ik durfde het toen nog niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
ls je wilt gaan roken koop je een pakje en gaan. Daar ga je echt geen topic over openen.
Trouwens, dan had je al lang van vrienden sigaretten geprobeerd en was dit topic gelijk al overbodig geweest. Het ligt er gewoon te dik bovenop in al je posts. Maar goed, kan me verder weinig boeien ook.
Maar me vrienden zijn niet zoals mij, die hebben tatoeges en blowen enzo, allemaal van die creeps. Maar verders zijn ze wel oke.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:29 schreef Zyggie het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat beginnen met roken je doet met vrienden en niet alleen.
Volgende stap na roken is trouwens blowen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar me vrienden zijn niet zoals mij, die hebben tatoeges en blowen enzo, allemaal van die creeps. Maar verders zijn ze wel oke.
Ik snap eigenlijk niet eens waarom het mijn vrienden zijn maarja het zij zo !
Nee, niet echtquote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Volgende stap na roken is trouwens blowen.Al mentaal voorbereid?
Ik weet heel niet hoe dat blowen werktquote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef teknomist het volgende:
Blowen is veel lekkerder en zinvoller dan roken. Je ervaart dingen intenser en dieper en je wordt er onwijs relaxt van. Het stimuleert je creativiteit en inspiratie. Blowen maakt van velen wel een motivatieloos, vergeetachtig en lui iemand van. Dus met mate moet je het gebruiken.
Maar eigenlijk kun je het niet vergelijken. Nicotine is een upper, en cannabis is een downer.
Je pakt wat vloei, shag en wiet, draait een shaggie en stopt em in je mond.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik weet heel niet hoe dat blowen werkt![]()
Heel simpel. Je haalt wat wiet bij de coffeeshop. Je koopt wat lange vloei en tip (dat is een soort van tuitje, waar normaal bij een sigaret de filter zit). Je pleurt wat shag in je vloei vermengd met wiet; je kunt uiteraard ook een sigaret openbreken en het tabak hiervan gebruiken. Tip bij het begin plaatsen en draaien maar. Natuurlijk kun je het ook in een waterpijp pleuren of anders er thee van zetten of een cake van maken (spacecake). Hasj is een ander verhaal, dat moet je eerst met een vuurtje verkruimelen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, ik begin toch eerst maar eens aan het sigaretten werkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heel simpel. Je haalt wat wiet bij de coffeeshop. Je koopt wat lange vloei en tip (dat is een soort van tuitje, waar normaal bij een sigaret de filter zit). Je pleurt wat shag in je vloei vermengd met wiet; je kunt uiteraard ook een sigaret openbreken en het tabak hiervan gebruiken. Tip bij het begin plaatsen en draaien maar. Natuurlijk kun je het ook in een waterpijp pleuren of anders er thee van zetten of een cake van maken (spacecake). Hasj is een ander verhaal, dat moet je eerst met een vuurtje verkruimelen.
Pas maar op hoor. Van de sigaretten begin je aan het blowen, dan XTC en voor je het weet lig je als een junk voor het CS te bedelen voor een slaapplaats.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, ik begin toch eerst maar eens aan het sigaretten werk![]()
Okey, dan hou ik het bij simpele sigaretten roken, goedquote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Pas maar op hoor. Van de sigaretten begin je aan het blowen, dan XTC en voor je het weet lig je als een junk voor het CS te bedelen voor een slaapplaats.
Nee, ik heb het gevoel dat je een betere alcoholist zou zijn. Hoe staat het met je alcoholinname? Alcohol en sigaretten is trouwens wel een aardige combo!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Okey, dan hou ik het bij simpele sigaretten roken, goed![]()
If you wanna run cool, you've got to run on heavy fuel!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gevoel dat je een betere alcoholist zou zijn. Hoe staat het met je alcoholinname? Alcohol en sigaretten is trouwens wel een aardige combo!
Lichamelijker ongezonder dan heroine maar goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Okey, dan hou ik het bij simpele sigaretten roken, goed![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef Sander170 het volgende:
Maar van blowen weet ik al helemaal niet veel![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Sander170 het volgende:
Maar me vrienden zijn niet zoals mij, die blowen enzo
Dankje, ik drink redelijk veel alcoholquote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef Zyggie het volgende:
Nieuwe vrienden zoeken met de catchline: 'wil jij met mij gaan roken' is misschien ook een idee.
Waarom dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dankje, ik drink redelijk veel alcohol
Maar ik ga liever niet blowen, is nog 10x slechter dan gewoon roken !
nee hoor, gewoon 4 euro bij de bruna op de stations door heel nederland!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef Sander170 het volgende:
[..]
1 van de duurdere sigarettenmerken zeker ???
Dankjewel, mooie verpakking trouwen, ziet er chique uitquote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef vinnyb het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon 4 euro bij de bruna op de stations door heel nederland!![]()
het heet trouwens 'benson & hedges'...
ik vind dit een zeer merkwaardig topic als ik eerlijk ben, maar ik kan je deze aanraden!
Rook jij die ook ?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef teknomist het volgende:
Echte chique mensen roken natuurlijk Dunhill.
Nee, maar ik ben dan ook niet chiq.quote:
Smaken die Dunhills ook chique ???quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook niet chiq.
Nee, gewoon smerig maar het gaat om het imago he?!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Smaken die Dunhills ook chique ???
Vind ik ook, maar het zijn dus wel die witte die je bedoeld neem ik aan ???quote:Op maandag 20 februari 2006 23:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, gewoon smerig maar het gaat om het imago he?!
Sigaretten zijn toch altijd wit?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het zijn dus wel die witte die je bedoeld neem ik aan ???
Dat zijn de: Dunhill Ultra !!!
Je hebt ook nog zwarte sigaretten, maar die zijn wel een grote uitzondering.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sigaretten zijn toch altijd wit?.
Enfin, geen idee... jij bent misschien de kenner!?.
Sigaretten zijn nooit helemaal wit, filter is altijd oranje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sigaretten zijn toch altijd wit?.
Enfin, geen idee... jij bent misschien de kenner!?.
Op zijn tijd genieten van een lekker peukje is imo niets mis. Blijf roken met mate en er is niets aan de hand, daar kun je 100 mee worden bij wijze van spreken. Sommige mensen kunnen zichzelf niet in de hand houden en beginnen steeds meer te roken. Ik moet er persoonlijk niet aan denken op een pakje per dag te rokenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:
Denk je dat er geestverruimend middelen in sigaretten zitten oidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens ik heb gisteren gerookt, niet dat het boeiend was maar toch.
Het was een pakje van het merk, Pall Mall.
Ik heb er twee opgerookt, maar om eerlijk te zijn gaf het roken zelf mij weinig gevoel, beetje moeilijk om uit te leggen.
Het was opzich wel lekker en rustgevend maar nou niet echt dat je zegt van het is super lekker, als ik diep inhaaleerde dan gaf het me echt een heerlijk gevoel van binnen en dat was opzich ook het enige.
En nu zit ik hierzo en heb ik zoiets van ik zou wel weer een paar sigaretten willen nu, maarja de winkels are closed !
(Het was een goeie ervaring, maar had er om eerlijk te zijn meer van verwacht)![]()
Ik zou het echt niet wetenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Denk je dat er geestverruimend middelen in sigaretten zitten oid?
Ik ook! Dat was ook meteen mijn mening. En ik ben 1 jaar en 5 mnd geleden gestopt!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook als je dat nog niet door had, dat is ook waarom ik het je afraad.
En straks merk je er helemaal niets meer van. Dan pak je het gewoonte uit verslaving/gewoonte. Beetje zonde om heel je longen en de rest van je organen naar de letterlijke kanker te helpen zonder dat je er iets van voelt he? Je betaald gewoon voor je eigen marteling/dood in principe.quote:
Propaganda.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En straks merk je er helemaal niets meer van. Dan pak je het gewoonte uit verslaving/gewoonte. Beetje zonde om heel je longen en de rest van je organen naar de letterlijke kanker te helpen zonder dat je er iets van voelt he? Je betaald gewoon voor je eigen marteling/dood in principe.
Lees gerust dit eens door: http://whyquit.com/whyquit/BryanLeeCurtis.html
[afbeelding]
Omdat het om een uitzonderingsgeval gaat dat breed wordt uitgemeten en als voorbeeld gebruikt wordt tijdens een anti-rookcampagne. Roken is slecht, klopt helemaal. Maar dit is hetzelfde als de anti-alcoholcampagnes van SIRE terwijl 95% van de Nederlanders gewoon verstandig met alcohol kan omgaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Leg uit.
En nee, dat komt niet DOOR die SIRE-campagnes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Omdat het om een uitzonderingsgeval gaat dat breed wordt uitgemeten en als voorbeeld gebruikt wordt tijdens een anti-rookcampagne. Roken is slecht, klopt helemaal. Maar dit is hetzelfde als de anti-alcoholcampagnes van SIRE terwijl 95% van de Nederlanders gewoon verstandig met alcohol kan omgaan.
De beste jongen vroeg geen advies over al dan niet beginnen. Hij weet zelf ook wel dat het ongezond is, daar kun je niet omheen na alle media-aandacht. Hij laat zich er echt niet van weerhouden door dergelijk moraliserend gelulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Uitzonderingsgeval? Prima, als jij het risico wilt nemen om er zo bij komen te liggen.
Maare, jij raadt de beste jongen dus aan om te beginnen?
En U wilt de wereld verbeteren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Uitzonderingsgeval? Prima, als jij het risico wilt nemen om er zo bij komen te liggen.
Maare, jij raadt de beste jongen dus aan om te beginnen?
Inderdaad. Kun je me anders nog meer voorbeelden geven dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Uitzonderingsgeval?
Dat is hetzelfde als tegen iemand die zijn rijbewijs aan het halen is en hem een foto voorschotelen van een ernstig auto-ongeluk en zeggen: "wil je zo eindigen?"quote:Prima, als jij het risico wilt nemen om er zo bij komen te liggen.
Helemaal niet. Ik probeer de boel alleen te nuanceren.quote:Maare, jij raadt de beste jongen dus aan om te beginnen?![]()
Succes jongen. Blijven drinken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef teknomist het volgende:
Dat is hetzelfde als tegen iemand die zijn rijbewijs aan het halen is en hem een foto voorschotelen van een ernstig auto-ongeluk en zeggen: "wil je zo eindigen?"
Goede tegenargument.quote:
Deze discussie hadden wij al eens eerder gehad, als ik het me goed herriner. We worden het toch nooit eens, ik met m'n heldere brein en jij met je nicotine aangetast breinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Goede tegenargument.. Einde discussie dus?
Volgens mij is nicotine niet schadelijk voor je hersenen, alleen je longen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Deze discussie hadden wij al eens eerder gehad, als ik het me goed herriner. We worden het toch nooit eens, ik met m'n heldere brein en jij met je nicotine aangetast brein![]()
Het zijn beide risico's waar je van tevoren kennis van hebt.quote:Hoe kun je nou het deelnemen aan het verkeer vergelijken met het inademen van verbrandde stoffen....![]()
Niet roken is niet slecht, fruit eten niet, gezond eten niet, sporten niet etc etc etcquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Sander170 het volgende:
Tuurlijk, de niet rokers zullen altijd zo reageren van je verpest je leven maar, je longen gaan kapot, je hersencellen beschadigen/sterven af, je conditie gaat achteruit, je krijgt longkanker etcetera,
Tuurlijk het is allemaal slecht, goeie vraag wat nou tegenwoordig niet ???
ONZIN. Je wordt alleen van roken rustig als je verslaafd bent aan roken. Als je niet kan roken wordt je onrustig, ga je dan roken wordt je rustig (dat rustig is dus eigenlijk je normale toestand, zoals toen je nog niet rooktequote:Maar 1 ding als ik wil roken dan laat ik me door niemand afschepen, ik sta er zelf achter en dus ook niet om stoer te doen en dergelijke maar gewoon omdat ik roken eigenlijk rustgevend vind.
Is het tegenwoordig ook stoer om mee te lopen? Als ik zeg: Marlboro, ga je dan ook daadwerkelijk Marlboro roken? Ga gewoon wat uitproberen, maar begin niet te zwaar. Of misschien ook wel, ben je gelijk genezen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Sander170 het volgende:
Tuurlijk, de niet rokers zullen altijd zo reageren van je verpest je leven maar, je longen gaan kapot, je hersencellen beschadigen/sterven af, je conditie gaat achteruit, je krijgt longkanker etcetera,
Tuurlijk het is allemaal slecht, goeie vraag wat nou tegenwoordig niet ???
Maar 1 ding als ik wil roken dan laat ik me door niemand afschepen, ik sta er zelf achter en dus ook niet om stoer te doen en dergelijke maar gewoon omdat ik roken eigenlijk rustgevend vind. Ben je het hier niet mee eens reageer dan in ieder geval niet zo bot of kom met wat nieuws.
Vertel liever (voor de rokers) welk merk jij het lekker vind om te roken ?
Ik heb geen muziek nodig, ik word al rustig van 2 sigaretten hoor !quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet roken is niet slecht, fruit eten niet, gezond eten niet, sporten niet etc etc etc
[..]
ONZIN. Je wordt alleen van roken rustig als je verslaafd bent aan roken. Als je niet kan roken wordt je onrustig, ga je dan roken wordt je rustig (dat rustig is dus eigenlijk je normale toestand, zoals toen je nog niet rookte)
Of zet een relaxed muziekje op... wordt je ook rustig van.
Het eten van fruit is slecht voor je glazuur. Gezond eten is ook relatief gezien het aantal bestrijdigingsmiddelen en de constant aanhoudende stroom van zichzelf tegensprekende berichten over gezond voedsel. Sporten is ook niet per definitie goed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet roken is niet slecht, fruit eten niet, gezond eten niet, sporten niet etc etc etc
[..]
Even een sigaretje roken is een soort van meditatieve bezigheid zoals een user eerder in dit topic al aanstipte. Natuurlijk zijn er genoeg alternatieven zoals ademhalingsoefeningen of:quote:ONZIN. Je wordt alleen van roken rustig als je verslaafd bent aan roken. Als je niet kan roken wordt je onrustig, ga je dan roken wordt je rustig (dat rustig is dus eigenlijk je normale toestand, zoals toen je nog niet rookte)
Maar ik keur roken dan ook nergens helemaal goed.quote:Of zet een relaxed muziekje op... wordt je ook rustig van.
Ik kijk aan het einde van dit topic welk merk het meest gekozen is door julllie en die koop ik, simpel zat lijkt me, en dan maar kijken wat ik van dat merk vindquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef Biene het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig ook stoer om mee te lopen? Als ik zeg: Marlboro, ga je dan ook daadwerkelijk Marlboro roken? Ga gewoon wat uitproberen, maar begin niet te zwaar. Of misschien ook wel, ben je gelijk genezen.
De keuze merk is erg persoonlijk net als met alles. Dus gooi je zakgeld op de balie en kies, genoeg keuze.
Ik kan je de uitslag nu al verklappen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik kijk aan het einde van dit topic welk merk het meest gekozen is door julllie en die koop ik, simpel zat lijkt me, en dan maar kijken wat ik van dat merk vind![]()
Ik ken anders genoeg verhalen over mensen die ter plekke dood neer gevallen zijn op de tennisbaan, squashbaan, voetbalveld etc.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoiets klinkt al een stuk positiever, leuke reactiequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg verhalen over mensen die ter plekke dood neer gevallen zijn op de tennisbaan, squashbaan, voetbalveld etc.
Dus zit niet zo te brabbelen, wanneer het je tijd is, is het je tijd. Of je nou rookt, fietst, gezond eet, elke nacht drie uur neukt. Je hebt het niet in de hand. Tuurlijk, als je rookt maak je de kans wat groter. Nergens ben je veilig, ook niet in een hutje op de hei.
Dus, leef en geniet.![]()
Vertel jij mij de uitslag dan maar eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik kan je de uitslag nu al verklappen.
Ik geniet iig niet van mijn luchtwegen te bekleden met teer, mijn trilhaartjes te verdoven door de nicotine, mijn bloedvaten te vernauwen door de nicotine en daardoor mijn hart extra laten werken of minder zuurstof in mijn bloed te krijgen door de koolmonoxide..quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg verhalen over mensen die ter plekke dood neer gevallen zijn op de tennisbaan, squashbaan, voetbalveld etc.
Dus zit niet zo te brabbelen, wanneer het je tijd is, is het je tijd. Of je nou rookt, fietst, gezond eet, elke nacht drie uur neukt. Je hebt het niet in de hand. Tuurlijk, als je rookt maak je de kans wat groter. Nergens ben je veilig, ook niet in een hutje op de hei.
Dus, leef en geniet.![]()
Ja he? Eindelijk lezen wat je wilt lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zoiets klinkt al een stuk positiever, leuke reactie![]()
Niet zo negatief he, jij bent zeker geen roker neem ik aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja he? Eindelijk lezen wat je wilt lezen![]()
Ja, boeiend. Ik vind het erger dat ze het roken zo duur maken, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie het nou gewoon onder ogen: roken is fucking kansloos en je verkloot je gezondheid er keihard mee.
Dat je mijn gezondheid er mee verkloot is inderdaad boeiend. Dat je jouw eigen gezondheid er mee verkloot: NEEquote:
Ik vind het ook zo verschrikkelijk duur, reacties natuurlijk des te meer reden om te stoppen of niet somsquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef pappenheimer het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Ik vind het erger dat ze het roken zo duur maken, eerlijk gezegd.
Lul niet, tegenwoordig mag je bijna nergens meer roken dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat je mijn gezondheid er mee verkloot is inderdaad boeiend.
Het is een ingecalculeerd risico. Ik ben voorgelicht over de gevaren ervan, maar geniet zo van roken dat ik het risico neem. Het is net als motorrijden, je weet dat je enorm kwetsbaar bent op een motor en een ongeluk veel dramatischer afloopt dan met een auto. Toch neem je dat risico, omdat je er van geniet. Omdat ik liever een aantal jaar korter leef, maar wel met passie en genot dan een aantal jaar langer zonder echt geleefd te hebben.quote:Dat je jouw eigen gezondheid er mee verkloot: NEE
En de lucht is ook schoon!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik geniet iig niet van mijn luchtwegen te bekleden met teer, mijn trilhaartjes te verdoven door de nicotine, mijn bloedvaten te vernauwen door de nicotine en daardoor mijn hart extra laten werken of minder zuurstof in mijn bloed te krijgen door de koolmonoxide..
Zoals ik in mijn eerste post ook al zei: als het je tijd is, is het je tijd.quote:Ja, er vallen mensen ter plekke dood neer tijdens het sporten? Dus? Je punt? Is het sporten op het moment van handelen schadelijk dan? NEE. En overal waar "te" voor staat is slecht ja. Te gezond eten, teveel sporten.
Of je iemand tot last bent als je fruit eet? Zie topic: Mensen die witte sliertjes van een manderijn af peuteren!quote:Om het nog maar niet over het tot last zijn van de medemens te hebben. Als ik fruit eet of sport, ben ik daar dan een ander mee tot last? Of schaad ik iemand anders zijn gezondheid daarmee? Dachtut niet.
Zie het nou gewoon onder ogen dat deze discussie kansloos is.quote:Zie het nou gewoon onder ogen: roken is fucking kansloos en je verkloot je gezondheid er keihard mee.
Waarschijnlijk is hij vorige week gestopt met roken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Niet zo negatief he, jij bent zeker geen roker neem ik aan![]()
Met deze reactie ben ik het helemaal eens, zo denk ik er zelf ook overquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Lul niet, tegenwoordig mag je bijna nergens meer roken dus dat zal wel meevallen
[..]
Het is een ingecalculeerd risico. Ik ben voorgelicht over de gevaren ervan, maar geniet zo van roken dat ik het risico neem. Het is net als motorrijden, je weet dat je enorm kwetsbaar bent op een motor en een ongeluk veel dramatischer afloopt dan met een auto. Toch neem je dat risico, omdat je er van geniet. Omdat ik liever een aantal jaar korter leef, maar wel met passie en genot dan een aantal jaar langer zonder echt geleefd te hebben.
Ben jij toevallig een geestelijk gehandicapt ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef Sander170 het volgende:
Maar stel nou dat je gewoon heel erg weinig rookt, laten we zeggen 2 a 3 sigaretten per dag.
Dan moet ik eerlijk zeggen dat het qua slecht zijn voor je toch wel redelijk meevalt vergeleken met dat sommige mensen wel 1 pakje per dag roken !
Dan lijkt het me toch echt een heel stuk minder slecht dan 20 sigaretten per dag, doe mij dan maar 2 a 3 !!!
Nee, jij dan welquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef Tref het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een geestelijk gehandicapt ?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:24 schreef Tref het volgende:
[..]
![]()
Maarre...
[afbeelding]
Lekker pittig sigaretje....
Daar heb ik ook last van, iemand zegt nee en dan zeg ik toch ja bijvoorbeeld danquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik rook, en het is de schuld van de anti-rook lobby. Wanneer iemand mij denkt te kunnen zeggen iets niet te doen, doe ik het meestal juist wel.
Hoe dom.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik wil eraan beginnen omdat ik die geur van sigaretten rook altijd zo heerlijk vind ruiken, zo ontspannen en chil word je ervan dus vandaar![]()
Jij snapt blijkbaar niet helemaal wat ik bedoelquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Sander170 het volgende:
Hoe dom !!!
Nou, begin eens met de uitleg van je verhaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet helemaal wat ik bedoel.
Nee, te confronterend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou, begin eens met de uitleg van je verhaal![]()
Bedoel je zoiets:quote:
Of toch misschien zoiets:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |