abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35241463
Ik zou graag jullie mening willen weten over sigaretten, mijn vraag is welke sigaretten pakje (merk, eventueel kleur) vind jij het lekkerst om te roken en waarom vind je juist die lekker of wat vind je eraan lekker ???

Ik ben zelf geen roker maar wil er wel aan gaan beginnen omdat ik hetzelf altijd heel erg lekker vind ruiken.

Dus ik ben erg benieuwd wat jullie me aanraden, en kom dan niet met van ik raad het af want het is slecht voor je, dat weet ik ook wel.

Ben eigenwijs weet ik, maar ik ga roken en ben er nog niet helemaal uit welk merk ik wil gaan roken !

Mensen laat u horen ???
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:59:31 #2
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_35241531
lucky strike vind ik het lekkerst
marlboro krijg ik echt supervieze smaak ik mijn mond wat ik bij lucky niet heb..
verder is t zwaar ranzig die sigaretten, nooit aan beginnen
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_35241564
Zelf maar uitproberen, smaken verschillen
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_35241582
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
lucky strike vind ik het lekkerst
marlboro krijg ik echt supervieze smaak ik mijn mond wat ik bij lucky niet heb..
verder is t zwaar ranzig die sigaretten, nooit aan beginnen
Dat moedigt me juist aan om eraan te beginnen, maar bedankt voor je mening
  zondag 19 februari 2006 @ 00:02:15 #5
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_35241621
waarom wil je beginnen btw?
probeer eens djarums / kretek sigaretten! verkrijgbaar bij de betere kiosk.. echt heerlijk!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_35241665
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:01 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dat moedigt me juist aan om eraan te beginnen, maar bedankt voor je mening
Mag ik vragen hoe oud je bent? Het ruikt trouwens heel anders als dat het smaakt hoor.

ik rook zelf trouwens gauloise
ijs_beer fan!
pi_35241677
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
probeer eens djarums / kretek sigaretten! verkrijgbaar bij de betere kiosk.. echt heerlijk!
Ik wil eraan beginnen omdat ik die geur van sigaretten rook altijd zo heerlijk vind ruiken, zo ontspannen en chil word je ervan dus vandaar
pi_35241697
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe oud je bent? Het ruikt trouwens heel anders als dat het smaakt hoor.

ik rook zelf trouwens gauloise
Ben meerderjarig
pi_35241702
quote:
kretjekkies noemt mijn oma het altijd. Ik ben het tot nu toe nog nooit ergens tegen gekomen, wil het nog steeds een keer proberen
ijs_beer fan!
pi_35241722
Er zijn eigenlijk best veel merken vind ik zelf, moeilijk om te beslissen voor mij vind ik !!!
pi_35241765
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:04 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ben meerderjarig
Als je eenmaal begint kom je er niet zo snel meer van af. Je conditie gaat achteruit, je kan er van gaan hoesten, het kost klauwen vol met geld. Roken is meestal niet iets wat je af gaat wegen om te gaan doen.
ijs_beer fan!
pi_35241814
Ik vraag ook de mening aan de rokers onder ons zelf ?
pi_35241852
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:
Ik rook zelf ook als je dat nog niet door had, dat is ook waarom ik het je afraad.
ijs_beer fan!
pi_35241883
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik rook zelf ook als je dat nog niet door had, dat is ook waarom ik het je afraad.
Ja, maar dat doen juist de meeste rokers die ik ken (eigenlijk alle)

Maar ze doen het zelf ook allemaal
pi_35241920
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:11 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ja, maar dat doen juist de meeste rokers die ik ken (eigenlijk alle)

Maar ze doen het zelf ook allemaal
Dat zet je dan niet aan het denken? Als nagenoeg elke roker het je afraadt maar toch zelf door blijft roken, moet er toch een belletje bij je gaan rinkelen dat stoppen met roken niet zo makkelijk is?
ijs_beer fan!
pi_35241947
sigaretten smaken naar niks...shag is voor echte rokers
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
  zondag 19 februari 2006 @ 00:14:37 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_35242002
Sneu topic!
censuur :O
pi_35242007
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dat zet je dan niet aan het denken? Als nagenoeg elke roker het je afraadt maar toch zelf door blijft roken, moet er toch een belletje bij je gaan rinkelen dat stoppen met roken niet zo makkelijk is?
Ik vind hetzelf lekker dus vandaar
pi_35242059
Gauloises

Toen ik een kind was had ik een denkbeeldige vriend, die overal met me meeging, me kon horen en mijn wensen kon vervullen. Maar toen ik ouder werd stopte ik met mijn kerkbezoeken...
pi_35242115
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:14 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ik vind hetzelf lekker dus vandaar
Je vindt het lekker ruiken de geur is iets heel anders als je longen asfalteren
ijs_beer fan!
pi_35242135
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef Asielzoekers het volgende:
Gauloises

[afbeelding]
Bedankt voor de foto erbij, maakt het extra herkenbaar voor mij

Dit zijn zeker wel vrij dure zeker of niet soms ???
  zondag 19 februari 2006 @ 00:21:50 #22
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35242264
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Ik zou graag jullie mening willen weten over sigaretten, mijn vraag is welke sigaretten pakje (merk, eventueel kleur) vind jij het lekkerst om te roken en waarom vind je juist die lekker of wat vind je eraan lekker ???

Ik ben zelf geen roker maar wil er wel aan gaan beginnen omdat ik hetzelf altijd heel erg lekker vind ruiken.

Dus ik ben erg benieuwd wat jullie me aanraden, en kom dan niet met van ik raad het af want het is slecht voor je, dat weet ik ook wel.

Ben eigenwijs weet ik, maar ik ga roken en ben er nog niet helemaal uit welk merk ik wil gaan roken !

Mensen laat u horen ???
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35242300
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

pi_35242341
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Bedankt voor de foto erbij, maakt het extra herkenbaar voor mij

Dit zijn zeker wel vrij dure zeker of niet soms ???
Nee, normale prijs. Roken lekker weg en hebben dankzij hun Franse naam en stoere Vikingshelm een ruig en robuust imago. Dat geldt ook voor degene die zulke sigaretten rookt. Je bent wat je paft...En mensen die gaan zeiken over die helm en dat die eerder toebehoort aan een Grieks mythologisch figuur zijn latent homofiel en roken matrassen.
Toen ik een kind was had ik een denkbeeldige vriend, die overal met me meeging, me kon horen en mijn wensen kon vervullen. Maar toen ik ouder werd stopte ik met mijn kerkbezoeken...
pi_35242348
Lekker dom dat je wilt gaan roken
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 19 februari 2006 @ 00:26:42 #26
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_35242443
Waarom rook je eigenlijk geen parfum?

Dat ruikt toch ook lekker?

stumper...
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_35242465
Gast, ik kan me niet voorstellen dat je een dag ouder bent als 12. nofi
ijs_beer fan!
  zondag 19 februari 2006 @ 00:28:45 #28
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35242513
Een duidelijk gevalletje van aandacht tekort..
pi_35242522
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef NanKing het volgende:
Gast, ik kan me niet voorstellen dat je een dag ouder bent als 12. nofi
Nee, wel meerdere dagen

Jaren zul je bedoelen !
pi_35242554
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee, wel meerdere dagen

Jaren zul je bedoelen !
Begrijpend lezen is ook vak op zich .
ijs_beer fan!
  zondag 19 februari 2006 @ 00:30:00 #31
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_35242560
Anders begin je gelijk met heroine Geeft je nog een veel relaxter gevoel!

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_35242561
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruggengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zielige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
pi_35242584
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef NanKing het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook vak op zich .
Ik denk dat jij het niet begrijpt !
pi_35242613
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Asielzoekers het volgende:
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruggengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zielige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
Dit vind ik nou een leuke reactie, maar wat rook jij voor merk sigaretten ?
pi_35242615
quote:
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruugengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zieleige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
Ik ben niet van de anti rook brigade ik rook als een schoorsteen, maar als iemand volwassen is en het serieus overweegd om te beginnen met roken vind ik dat lichtelijk zielig. Rook dan gewoon een keertje een peuk van een vriend(in) en trek daarna je conclusies. Maar een heel topic openen om te overwegen welk merk je wilt gaan roken .
ijs_beer fan!
pi_35242654
Zelf roken is anders dan de geur los.
Heb je wel eens een peuk gehad?
Koeien zijn mijn lust als ze niet leven.
pi_35242715
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Boer-maat het volgende:
Heb je wel eens een peuk gehad?
Ja, 1 keertje.

Was een Marlboro, effe een paar trekjes ervan genomen om te proberen
pi_35242722
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik ben niet van de anti rook brigade ik rook als een schoorsteen, maar als iemand volwassen is en het serieus overweegd om te beginnen met roken vind ik dat lichtelijk zielig. Rook dan gewoon een keertje een peuk van een vriend(in) en trek daarna je conclusies. Maar een heel topic openen om te overwegen welk merk je wilt gaan roken .
Er zijn ook horden labiele persoontjes die hier vragen welk cadeau ze moeten kopen voor hun vriendin, hoe ze uberhaupt een vriendin moeten krijgen, welk kledingstuk nu weer in de mode is, welke anti-depressiva nu weer hot zijn, hoe je je honden kunt dumpen in een asiel, hoe het voelt om harddrugs te gebruiken en hoe je iemand moet benaderen in een kroeg.
En dan vind je van alle dingen deze vraag zielig? Laat je nakijken... (misschien ook op longkanker, want je weet maar nooit)
pi_35242949
Laat iedereen in zijn waarde vind ik, als ik iemand zoals ik, wil gaan roken heb ik zoiets van, laat hem lekker roken als hij dat zelf wil !

Maar kom maar met meningen dat mag, daar is dit topic ook voor bedoeld !
pi_35242986
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Asielzoekers het volgende:

[..]

Er zijn ook horden labiele persoontjes die hier vragen welk cadeau ze moeten kopen voor hun vriendin, hoe ze uberhaupt een vriendin moeten krijgen, welk kledingstuk nu weer in de mode is, welke anti-depressiva nu weer hot zijn, hoe je je honden kunt dumpen in een asiel, hoe het voelt om harddrugs te gebruiken en hoe je iemand moet benaderen in een kroeg.
En dan vind je van alle dingen deze vraag zielig? Laat je nakijken... (misschien ook op longkanker, want je weet maar nooit)
Ik vind die andere dingen persoonlijk nog wel mee vallen in vergelijking met deze.
De reden dat ik het zo vreemd vind is omdat, iedereen tegenwordig weet hoe slecht roken voor je is je kunt het wel baggitaliseren met het valt wel mee (wat ik zelf ook vaak doe) maar dat neemt neemt niet weg dat het gewoon erg slecht voor je is .

Ik vind het niet vreemd dat je als pubertje of pre pubertje wilt weten wat roken is, erg nieuwschierig naar bent ed. Maar als je volwassen bent en je weet wat de gevaren zijn is het gewoon dom om te beginnen met roken. Dan kun je nog beter vragen welke weed het beste is daar heb je nog iets aan.
Aan roken heb je niets, je wordt er niet high van, de smaak is niet uitermate jammie, je wint er gewoon niets mee.

Maar goed ik zal me bek wel houden, veel plezier met de kanker .
ijs_beer fan!
  zondag 19 februari 2006 @ 00:46:40 #41
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35243048
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Sander170 het volgende:
Laat iedereen in zijn waarde vind ik, als ik iemand zoals ik, wil gaan roken heb ik zoiets van, laat hem lekker roken als hij dat zelf wil !

Maar kom maar met meningen dat mag, daar is dit topic ook voor bedoeld !
Koop een pakje sigaretten en rook ze achter elkaar op! Dan kan je zien of je het lekker vind!
pi_35243106
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat je als pubertje of pre pubertje wilt weten wat roken is, erg nieuwschierig naar bent ed. Maar als je volwassen bent en je weet wat de gevaren zijn is het gewoon dom om te beginnen met roken. Dan kun je nog beter vragen welke weed het beste is daar heb je nog iets aan.
Aan roken heb je niets, je wordt er niet high van, de smaak is niet uitermate jammie, je wint er gewoon niets mee.
Waarom rook je dan nog, schobbejak? Omdat je er rustig van wordt, omdat het kalmeert en een sociaal effect heeft wat je ook als prettig beschouwd. Kom dan nu niet de Paus uithangen terwijl je zelf ook de een na de ander opsteekt. Ik heb al een hekel aan de Paus maar waar ik echt een schijthekel aan heb zijn die belerende rokers die datgeen veroordelen wat ze zelf ook doen.
quote:
veel plezier met de kanker .
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
ik rook als een schoorsteen
Jij eerder dan ik, als ik dit zo lees. Maar misschien dat je chemolichaam nog een mooie groene vlam geeft in het crematorium. Als hoogtepuntje van je bestaan zeg maar...
  zondag 19 februari 2006 @ 00:51:47 #43
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35243191
Altijd gezellig op FOK! he!
pi_35243221
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:46 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Koop een pakje sigaretten en rook ze achter elkaar op! Dan kan je zien of je het lekker vind!
Welke merk ???

Of gewoon de goedkoopste ???
pi_35243226
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:48 schreef Asielzoekers het volgende:

[..]
[qupte]
Waarom rook je dan nog, schobbejak? Omdat je er rustig van wordt, omdat het kalmeert en een sociaal effect heeft wat je ook als prettig beschouwd. Kom dan nu niet de Paus uithangen terwijl je zelf ook de een na de ander opsteekt. Ik heb al een hekel aan de Paus maar waar ik echt een schijthekel aan heb zijn die belerende rokers die datgeen veroordelen wat ze zelf ook doen.
[..]

Omdat ik geen ruggegraat heb om te stoppen.
Ik hang nergens de paus uit maar ik vind het gewoon achterlijk dat iemand het wil overwegen om te beginnen met roken als je al lang en breed volwassen bent.
Je mag best een schijthekel aan me hebben om deze rede hoor, zal mij aan me aars oxideren.
TS had zelf ook wel kunnen bedenken dat hij dit soort reacties zou kunnen krijgen,
quote:
[..]

Jij eerder dan ik, als ik dit zo lees. Maar misschien dat je chemolichaam nog een mooie groene vlam geeft in het crematorium. Als hoogtepuntje van je bestaan zeg maar...
Je vind jezelf wel erg grappig he?
ijs_beer fan!
pi_35243312
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:

[..]

Omdat ik geen ruggegraat heb om te stoppen.
Ik hang nergens de paus uit maar ik vind het gewoon achterlijk dat iemand het wil overwegen om te beginnen met roken als je al lang en breed volwassen bent.
Je mag best een schijthekel aan me hebben om deze rede hoor, zal mij aan me aars oxideren.
TS had zelf ook wel kunnen bedenken dat hij dit soort reacties zou kunnen krijgen,
[..]

Hoor je mij dan klagen over de reacties
pi_35243357
quote:
Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemen

pi_35243383
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Asielzoekers het volgende:

[..]

Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemen

[afbeelding]
Nou dan ga ik maar een ander merk roken
ijs_beer fan!
  zondag 19 februari 2006 @ 01:01:56 #49
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_35243412
Ik ben ex-roker, ben al iets van 2 jaar gestopt en als ik nu weer een trekje neem van een sigaret, dan vind ik dat echt ronduit ranzig. Roken is gewoon vies en achteraf snap ik ook niet dat ik dat 10 jaar heb gedaan.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zondag 19 februari 2006 @ 01:02:20 #50
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35243420
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Asielzoekers het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik bemerk hier enige frustratie........

@TS. Ik zou de allerduurste sigaretten kopen dan kan je ongeveer uit rekenen hoeveel geld per maand je kwijt bent om sigaretten te kopen!
pi_35243492
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Ik bemerk hier enige frustratie........

@TS. Ik zou de allerduurste sigaretten kopen dan kan je ongeveer uit rekenen hoeveel geld per maand je kwijt bent om sigaretten te kopen!
Bedankt voor de tip

Maar je zou ook de goedkoopste kunnen nemen keer na keer
pi_35243522
Mooi, ga meer eerder dood en spek de overheid.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_35243528

zondag 19 februari 2006 @ 01:08:17 #54
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35243564
Niet beginnen.

Maar als je dan toch begint.

Zyggie.
pi_35243598
gauloises.
die blauwe
pi_35243608
* Salvad0R verklaart gauloises tot Fok! rookmerk n0. 1 .
pi_35243659
Ik zou eerst een plan opstellen, en beginnen met wat lichts. Je wil niet dat je begint met tegenzin te roken omdat het te zwaar is. Dus eerst een light sigaret of een malboro medium ofzo. Na een maand of 5/6 overgaan op gewone Marlboro en dan Gauloises ofzo. Die vinden de meeste mensen iets zwaarder. Dan na een jaartje ofzo, als je merkt dat het toch best duur is, overstappen op shag. Eerst half zwaar, dan toch proberen in redelijk tempo op Zware Van Nelle uit te komen. Lekkere smaak en het voelt lekker zwaar op de longen. In het begin gaat het je tegen staan, maar ff doorzetten.
Het is goed te doen om binnen 3 jaar een paar pakjes zware shag per week te roken, maar wel goed je best blijven doen en niet terugvallen op light enzo. Succes!
Dus...
pi_35243677
Zo te merken is het sigarettenmerk Gauloises toch meer in trek dan bijvoorbeeld Marlboro, terwijl ik toch het meeste Marlboro bij de meeste rokers zie eigenlijk.

Apart eigenlijk
pi_35243685
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:10 schreef Salvad0R het volgende:
* Salvad0R verklaart gauloises tot Fok! rookmerk n0. 1 .
Vreemd eigenlijk. In het dagelijks leven ontmoet ik zelden mensen die gauloises roken
pi_35243709
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vreemd eigenlijk. In het dagelijks leven ontmoet ik zelden mensen die gauloises roken
idd
*bier
pi_35243791
Gauloises zie ik eigenlijk nooit onder de rokers, meestal zie ik dan Marlboro, Camel of Pall & Mall !
pi_35243806
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef Sander170 het volgende:
Gauloises zie ik eigenlijk nooit onder de rokers, meestal zie ik dan Marlboro, Camel of Pall & Mall !
gauloises is voor de stoere mensen .
pi_35243809
wel zwaarder dan marlboro though .
pi_35243827
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

gauloises is voor de stoere mensen .
Conclusie, dan zijn er maar weinig stoere mensen
  zondag 19 februari 2006 @ 01:24:42 #65
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35243831
Inderdaad!
Gauloisesrokers die ik wel ken zijn meestal dan wel weer kleurrijke types op een goede manier.

Zoals TS.
Zyggie.
pi_35243909
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:24 schreef Zyggie het volgende:
Inderdaad!
Gauloisesrokers die ik wel ken zijn meestal dan wel weer kleurrijke types op een goede manier.

Zoals TS.
Het is een soort van beginners merk zou je kunnen zeggen of niet soms ?
  zondag 19 februari 2006 @ 01:30:10 #67
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35243926
quote:

Mensen laat u horen ???
roken is absoluut niet stoer!
ik doe een vrouwenstudie en rook als enigste. wat stink je weer naar rook, wat goor, bah. lekkere reacties zijn dat.

sta ik in een discotheek, praatje met een paar dames en na een half uur had ik behoefte aan een peuk.
weer negatieve opmerkingen.

roken is echt zo dom als je een hoog libido hebt

marlboro trouwens, lekkerste smaak
De wereld is op hol geslagen
  zondag 19 februari 2006 @ 01:31:08 #68
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35243946
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Het is een soort van beginners merk zou je kunnen zeggen of niet soms ?
Nee, juist het topmerk, de elite rookt het.
Zyggie.
pi_35243999
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:31 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Nee, juist het topmerk, de elite rookt het.
Nog meer als Marlboro en Camel ???
pi_35244044
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Marlboro is juist een beginnersmerk, maar ook voor gevorderden. Gualoises is een keuzemerk voor smaak. Camel vind ik meer een vrouwenmerk, maar dat is persoonlijk. Ik vind ze niet zo lekker ook.
Dus...
pi_35244067
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Marlboro is juist een beginnersmerk, maar ook voor gevorderden. Gualoises is een keuze merk voor smaak. Camel vind ik meer een vrouwenmerk, maar dat is persoonlijk. Ik vind ze niet zo lekker ook.
En wat vind je dan van Pall & Mall ?
pi_35244080
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:38 schreef Sander170 het volgende:

[..]

En wat vind je dan van Pall & Mall ?
Kriebelkeel
pi_35244113
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Kriebelkeel
Krijg je dat daarvan dan ?
  zondag 19 februari 2006 @ 01:42:30 #74
108367 Gallorini
über alles..
pi_35244128
Benson & Hedges gold
Hoi mam..
pi_35244132
Lucky strike rookte ik trouwens vroeger.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 19 februari 2006 @ 01:46:24 #76
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35244207

Lucky Strike, Marlboro en Gauloises gerookt.
Nu alleen nog wiet
Feyenoord!!! * Barça
pi_35250981
gewoon naar de winkel rennen en aantal merken kopen en dan gewoon proberen ?
ben je er na aantal weken wel achter welke het 'beste' is..
pi_35251015
quote:
wheheh teringlijer!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_35251870
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:00 schreef ddx het volgende:
gewoon naar de winkel rennen en aantal merken kopen en dan gewoon proberen ?
ben je er na aantal weken wel achter welke het 'beste' is..
Dat is pas een duur geintje !

Ze zien me al aankomen in de winkel, ze denken vast dat ik een kettingroker ben dan
pi_35252567
eh roken is een duur geintje ?

geen idee hoeveel merken ed er zijn, maar hou het op 14, met pakje per dag weet je dan na 2 weken toch wel welk merk jouw voorkeur heeft ?
pi_35254167
Of je begint gewoon niet.

Maar Lucky Strike
pi_35258825
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef Sander170 het volgende:

[..]

/Deskundige meldt zich

Ik heb bij een tankstation gewerkt, en uiteraard, verkochten we ook sigaretten.
Top-6, met prijs per sigaret (Je gaat je vervelen als er geen klanten zijn he )
  • Marlboro (20c)
  • Ducal (17c)
  • Elyxir (15c)
  • Gauloises (20c)
  • Cabalero (18c)
  • Camel (18c)

In die volgorde. De rest werd veel minder verkocht. Ik heb ook berekend dat de goedkoopste vorm van roken zelfgestopte Ducal is. 7 cent per sigaret. Ja, ik heb me af en toe de tyfus verveeld daar.
  •   zondag 19 februari 2006 @ 20:48:11 #83
    117567 desaparacido
    nu inclusief spelfout!
    pi_35267680
    Luckies.
    As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
    pi_35275239
    Weet iemand wat nou eigenlijk echt een heel erg duur merk sigaretten is, en hoeveel beter is die eigenlijk dan de goedkopere merken ???

Waarom zijn die sigaretten dan eigenlijk zoveel duurder heeft dit soms met het import te maken ofzo ???
      maandag 20 februari 2006 @ 03:08:56 #85
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_35277963
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 00:16 schreef Sander170 het volgende:
    Weet iemand wat nou eigenlijk echt een heel erg duur merk sigaretten is, en hoeveel beter is die eigenlijk dan de goedkopere merken ???

Waarom zijn die sigaretten dan eigenlijk zoveel duurder heeft dit soms met het import te maken ofzo ???
    vroeger kocht ik wel eens giurana cigaretten (weet naam niet exact). pakjes van 10 stuks voor dezelfde prijs als een 20 pak marlboro.
    die dingen smaakten echt goed maar te duur.
    waren de duurste cigaretten die ik heb gehad.

trouwens ik denk dat het aantal merken en soorten van cigaretten wel dicht in de buurt van de 60 komt als je een betere nederlandse cigarettenboer hebt (marlboro: normaal, light, medium, 100s normaal, 100s light etc en dat is dan 1 merk )
    De wereld is op hol geslagen
      maandag 20 februari 2006 @ 03:35:33 #86
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_35278111
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Boer-maat het volgende:
    Ja, 't is veel lekkerder!

Verder:

Stop the world, I want to get out.
      maandag 20 februari 2006 @ 03:38:02 #87
    99630 punkgirl
    Accepteer Mijn Glitterkonijn
    pi_35278116
    Chesterfield
    We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
    pi_35278129
    Lucky Strike: Lekker geroosterd smaakje en scherp.
    Marlboro: Een soort van lichte Luckies, minder scherp en minder geroosterd.
    Gauloises: Mild, zacht en eigenlijk gewoon niks mis mee.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_35279378
    Lucky Strike vind ik het lekkerst (origineel .)

Chesterfield is een goede tweede en soms rook ik Gualoises.
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      maandag 20 februari 2006 @ 09:50:00 #90
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_35279840
    Zeg knaap, neem deze snelcursus maar eens door: http://www.hypnoticwishes(...)-start-smoking.shtml
      maandag 20 februari 2006 @ 10:18:01 #91
    126413 _Cara_
    That's me..a redhead..
    pi_35280408
    quote:

Mensen laat u horen ???
    meer zeg ik niet!
    Al eens gekust met iemand die rookt? Bah!
    Love can move you..take you deeper everytime
    Love can move you..to a place inside your heart
      maandag 20 februari 2006 @ 10:21:24 #92
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_35280488
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:

[..]

meer zeg ik niet!
    Al eens gekust met iemand die rookt? Bah!
    Wat ben jij een smerige leugenaar zeg, bah.

Eerst zeg je dat je niet meer gaat zeggen... en dan begin je ineens tóch te praten, en wel over kussen met rokers. Ik walg van types als jij.
      maandag 20 februari 2006 @ 10:34:30 #93
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_35280746
    quote:

Mensen, dit is niet serieus.
    kickje naar ONZ?
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 20 februari 2006 @ 10:35:02 #94
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_35280759
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef BrauN het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat je niet meer gaat zeggen... en dan begin je ineens tóch te praten, en wel over kussen met rokers. Ik walg van types als jij.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 20 februari 2006 @ 16:09:50 #95
    126413 _Cara_
    That's me..a redhead..
    pi_35291399
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef BrauN het volgende:

[..]

ja hoor.. hijs leuk!!
    Maar dat verandert toch lekker niets aan het feit dat roken "smerig "is..
    Love can move you..take you deeper everytime
    Love can move you..to a place inside your heart
    pi_35292557
    quote:
    Nou, bij deze mijn mening: Hoe stom ben je dat je ervoor kiest om te gaan roken!! Ik rook zelf al 10 jaar, maar het is gewoon geen aanrader. Vind het zonde van mijn geld en mijn conditie. Dan zeg je ook nog dat het komt omdat je er zo lekker ontspannen van raakt. Je raakt ontspannen omdat je er verslaafd aan bent en dus juist gespannen wordt als je het niet neemt. Voor een niet roker heeft het echt geen effect hoor. Ik ben zelf stom geweest om ooit te beginnen, maar ik was toen een puber en jij bent (naar eigen zeggen) meerderjarig, je zou toch denken dat je dan ook wat verstandiger bent.
    Mijn advies: koop een pak zware shag, rook die in 1 dag leeg en je bent genezen van je waanideeen.
      maandag 20 februari 2006 @ 17:16:29 #97
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_35293843
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 16:40 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nou, bij deze mijn mening: Hoe stom ben je dat je ervoor kiest om te gaan roken!! Ik rook zelf al 10 jaar, maar het is gewoon geen aanrader. Vind het zonde van mijn geld en mijn conditie. Dan zeg je ook nog dat het komt omdat je er zo lekker ontspannen van raakt. Je raakt ontspannen omdat je er verslaafd aan bent en dus juist gespannen wordt als je het niet neemt. Voor een niet roker heeft het echt geen effect hoor. Ik ben zelf stom geweest om ooit te beginnen, maar ik was toen een puber en jij bent (naar eigen zeggen) meerderjarig, je zou toch denken dat je dan ook wat verstandiger bent.
    Mijn advies: koop een pak zware shag, rook die in 1 dag leeg en je bent genezen van je waanideeen.
    Ik rook zelf al zo'n 15 jaar en vind het af en toe alleen wat zorgwekkend voor m'n gezondheid.
    Verder hou ik enorm van roken!

Het zijn prettige momenten waarop je even rust neemt, je afzondert en nadenkend wolkjes uitblaast. Of een andere keer in een café sámen rookwolkjes uitblaast, die zich dan vermengen en het samenzijn onderstrepen. Ook op de tram wachten wordt prettiger met een peuk in de bakkes. Of wat te denken van de eerste 's ochtends bij de koffie?

Wat is er prettiger dan een verlangen dat steeds ingevuld wordt, een behoefte die je steeds kan bevredigen? Mmmmm, het geeft een heerlijk tevreden gevoel dat niet-rokers moeten ontberen, steeds maar weer verlangen - bevredigen, verlangen - bevredigen. Het is fantastisch!

Daarom ben ik nog steeds een blije roker:
    Stop the world, I want to get out.
    pi_35293977
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik rook zelf al zo'n 15 jaar en vind het af en toe alleen wat zorgwekkend voor m'n gezondheid. Want ik hou van roken!

Het zijn prettige momenten waarop je even rust neemt en nadenkend wolkjes uitblaast. Of een andere keer in een café sámen rookwolkjes uitblaast, die zich dan vermengen en het samenzijn onderstrepen. Ook op de tram wachten wordt prettiger met een peuk in de bakkes. Of wat te denken van de eerste 's ochtends bij de koffie?

Wat is er prettiger dan een verlangen dat steeds ingevuld wordt, een behoefte die je steeds kan bevredigen? Mmmmm, het geeft een heerlijk tevreden gevoel dat niet-rokers moeten ontberen, steeds maar weer verlangen - bevredigen, verlangen - bevredigen. Het is fantastisch!

Daarom ben ik nog steeds een blije roker: [afbeelding]
    Oh, begrijp me niet verkeerd, ik ben ook dol op mijn sigaretje, maar begrijp alleen niet dat je er bewust voor kiest om eraan te beginnen. Wat je niet kent, kun je ook niet missen, een beetje dat principe.
    pi_35294121
    Sandertje, was jij ook niet diegene die om anabolen vroeg in het bodybuilding topic?
    pi_35295038
    lol, ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'ik wil gaan beginnen met roken'
    pi_35297137
    Ga dan gewoon blowen.
    daar heb je nog iets aan
    pi_35297413
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik rook zelf al zo'n 15 jaar en vind het af en toe alleen wat zorgwekkend voor m'n gezondheid.
    Verder hou ik enorm van roken!

Het zijn prettige momenten waarop je even rust neemt, je afzondert en nadenkend wolkjes uitblaast. Of een andere keer in een café sámen rookwolkjes uitblaast, die zich dan vermengen en het samenzijn onderstrepen. Ook op de tram wachten wordt prettiger met een peuk in de bakkes. Of wat te denken van de eerste 's ochtends bij de koffie?

Daarom ben ik nog steeds een blije roker: [afbeelding]
    *stil*

*mooi*

pi_35297989
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Taurus het volgende:
    Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen 'Ik wil anabolen'
    pi_35299179
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 19:10 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen 'Ik wil anabolen'
    Nee, dat was jij die dat vroeg !
    pi_35299401
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee, dat was jij die dat vroeg !
    pi_35299456
    Toch maar even de feiten erbij:
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 17:48 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Om een bodybuilder te zijn hoef je niet rond de 100 kg te wegen hoor

Kijk maar eens naar Jean Claude van Damme !!!

Trouwens ik weet zeer zeker waar ik over praat, ik wil anabolen
    Leesbaar in Het centrale bodybuilding topic deel 18, pagina 5
    pi_35299761
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Taurus het volgende:
    Dit topic is toch niet serieus bedoeld, dat lijkt me duidelijk

[ Bericht 2% gewijzigd door Mork_Van_Ork op 20-02-2006 20:06:08 ]
    Dus...
    pi_35299819
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Dit topic is toch niet serieus bedoelt, dat lijkt me duidelijk
    Ik denk niet dat er topics van Sander170 zijn die serieus zijn om eerlijk te zijn.
    pi_35300236
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er topics van Sander170 zijn die serieus zijn om eerlijk te zijn.
    Die van jou zijn lekker zeg, zij ik dan dat ik die anabolen voor mezelf wilde om te gebruiken?, nee nou dan.

Trouwens dit is heel serieus, en dit gaat over sigaretten en niet over anabolen

Kunnen we nu weer serieus verder
    pi_35300457
    ls je wilt gaan roken koop je een pakje en gaan. Daar ga je echt geen topic over openen.
    Trouwens, dan had je al lang van vrienden sigaretten geprobeerd en was dit topic gelijk al overbodig geweest. Het ligt er gewoon te dik bovenop in al je posts. Maar goed, kan me verder weinig boeien ook.
    Dus...
    pi_35300973
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
    ls je wilt gaan roken koop je een pakje en gaan. Daar ga je echt geen topic over openen.
    Trouwens, dan had je al lang van vrienden sigaretten geprobeerd en was dit topic gelijk al overbodig geweest. Het ligt er gewoon te dik bovenop in al je posts. Maar goed, kan me verder weinig boeien ook.
    Nee, want ik durfde het toen nog niet.

Me relatie met me vrienden is een heel ingewikkeld verhaal
      maandag 20 februari 2006 @ 20:29:00 #112
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_35301484
    Ik ben het er wel mee eens dat beginnen met roken je doet met vrienden en niet alleen.
    Zyggie.
    pi_35302066
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:29 schreef Zyggie het volgende:
    Ik ben het er wel mee eens dat beginnen met roken je doet met vrienden en niet alleen.
    Maar me vrienden zijn niet zoals mij, die hebben tatoeges en blowen enzo, allemaal van die creeps. Maar verders zijn ze wel oke.

Ik snap eigenlijk niet eens waarom het mijn vrienden zijn maarja het zij zo !
      maandag 20 februari 2006 @ 20:48:11 #114
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_35302453
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Maar me vrienden zijn niet zoals mij, die hebben tatoeges en blowen enzo, allemaal van die creeps. Maar verders zijn ze wel oke.

Ik snap eigenlijk niet eens waarom het mijn vrienden zijn maarja het zij zo !
    Volgende stap na roken is trouwens blowen. Al mentaal voorbereid?
    Zyggie.
    pi_35302536
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Volgende stap na roken is trouwens blowen. Al mentaal voorbereid?
    Nee, niet echt

Maar blowen lijkt mij toch minder lekker, te sterk bedoel ik eigenlijk.

Maar van blowen weet ik al helemaal niet veel
    pi_35303053
    Blowen is veel lekkerder en zinvoller dan roken. Je ervaart dingen intenser en dieper en je wordt er onwijs relaxt van. Het stimuleert je creativiteit en inspiratie. Blowen maakt van velen wel een motivatieloos, vergeetachtig en lui iemand van. Dus met mate moet je het gebruiken.

Maar eigenlijk kun je het niet vergelijken. Nicotine is een upper, en cannabis is een downer.
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
    pi_35303706
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef teknomist het volgende:
    Blowen is veel lekkerder en zinvoller dan roken. Je ervaart dingen intenser en dieper en je wordt er onwijs relaxt van. Het stimuleert je creativiteit en inspiratie. Blowen maakt van velen wel een motivatieloos, vergeetachtig en lui iemand van. Dus met mate moet je het gebruiken.

Maar eigenlijk kun je het niet vergelijken. Nicotine is een upper, en cannabis is een downer.
    Ik weet heel niet hoe dat blowen werkt
    pi_35303929
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Je pakt wat vloei, shag en wiet, draait een shaggie en stopt em in je mond.
    pi_35303948
    quote:

[..]

Heel simpel. Je haalt wat wiet bij de coffeeshop. Je koopt wat lange vloei en tip (dat is een soort van tuitje, waar normaal bij een sigaret de filter zit). Je pleurt wat shag in je vloei vermengd met wiet; je kunt uiteraard ook een sigaret openbreken en het tabak hiervan gebruiken. Tip bij het begin plaatsen en draaien maar. Natuurlijk kun je het ook in een waterpijp pleuren of anders er thee van zetten of een cake van maken (spacecake). Hasj is een ander verhaal, dat moet je eerst met een vuurtje verkruimelen.
    pi_35304029
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Heel simpel. Je haalt wat wiet bij de coffeeshop. Je koopt wat lange vloei en tip (dat is een soort van tuitje, waar normaal bij een sigaret de filter zit). Je pleurt wat shag in je vloei vermengd met wiet; je kunt uiteraard ook een sigaret openbreken en het tabak hiervan gebruiken. Tip bij het begin plaatsen en draaien maar. Natuurlijk kun je het ook in een waterpijp pleuren of anders er thee van zetten of een cake van maken (spacecake). Hasj is een ander verhaal, dat moet je eerst met een vuurtje verkruimelen.
    Bedankt voor de informatie, ik begin toch eerst maar eens aan het sigaretten werk
    pi_35304139
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie, ik begin toch eerst maar eens aan het sigaretten werk
    Pas maar op hoor. Van de sigaretten begin je aan het blowen, dan XTC en voor je het weet lig je als een junk voor het CS te bedelen voor een slaapplaats.
    pi_35304515
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef teknomist het volgende:

[..]

Pas maar op hoor. Van de sigaretten begin je aan het blowen, dan XTC en voor je het weet lig je als een junk voor het CS te bedelen voor een slaapplaats.
    Okey, dan hou ik het bij simpele sigaretten roken, goed
      maandag 20 februari 2006 @ 21:29:00 #123
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_35304580
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee, ik heb het gevoel dat je een betere alcoholist zou zijn. Hoe staat het met je alcoholinname? Alcohol en sigaretten is trouwens wel een aardige combo!
    Zyggie.
    pi_35304621
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Nee, ik heb het gevoel dat je een betere alcoholist zou zijn. Hoe staat het met je alcoholinname? Alcohol en sigaretten is trouwens wel een aardige combo!
    If you wanna run cool, you've got to run on heavy fuel!
    pi_35304677
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Lichamelijker ongezonder dan heroine maar goed. .
    pi_35305711
    quote:

[..]

quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef Sander170 het volgende:
    Maar van blowen weet ik al helemaal niet veel
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Sander170 het volgende:
    Maar me vrienden zijn niet zoals mij, die blowen enzo
      maandag 20 februari 2006 @ 21:52:44 #127
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_35305822
    Nieuwe vrienden zoeken met de catchline: 'wil jij met mij gaan roken' is misschien ook een idee.
    Zyggie.
    pi_35309290
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef Zyggie het volgende:
    Nieuwe vrienden zoeken met de catchline: 'wil jij met mij gaan roken' is misschien ook een idee.
    Dankje, ik drink redelijk veel alcohol

Maar ik ga liever niet blowen, is nog 10x slechter dan gewoon roken !
    pi_35309339
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 22:59 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dankje, ik drink redelijk veel alcohol

Maar ik ga liever niet blowen, is nog 10x slechter dan gewoon roken !
    Waarom dan?
    pi_35309445
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 23:00 schreef teknomist het volgende:

[..]

Waarom dan?
    Reden staat er al bij !
      maandag 20 februari 2006 @ 23:07:04 #131
    13581 vinnyb
    Enjoy Incubus!
    pi_35309653
    I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
    I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
    pi_35309725
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef vinnyb het volgende:
    [afbeelding]
    1 van de duurdere sigarettenmerken zeker ???
      maandag 20 februari 2006 @ 23:10:39 #133
    13581 vinnyb
    Enjoy Incubus!
    pi_35309829
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef Sander170 het volgende:

[..]

1 van de duurdere sigarettenmerken zeker ???
    nee hoor, gewoon 4 euro bij de bruna op de stations door heel nederland!
    het heet trouwens 'benson & hedges'...

ik vind dit een zeer merkwaardig topic als ik eerlijk ben, maar ik kan je deze aanraden!
    I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
    I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
    pi_35310478
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef vinnyb het volgende:

[..]

nee hoor, gewoon 4 euro bij de bruna op de stations door heel nederland!
    het heet trouwens 'benson & hedges'...

ik vind dit een zeer merkwaardig topic als ik eerlijk ben, maar ik kan je deze aanraden!
    Dankjewel, mooie verpakking trouwen, ziet er chique uit
    pi_35310531
    Echte chique mensen roken natuurlijk Dunhill.
    pi_35310869
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef teknomist het volgende:
    Echte chique mensen roken natuurlijk Dunhill.
    Rook jij die ook ?
    pi_35310984
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Rook jij die ook ?
    Nee, maar ik ben dan ook niet chiq.
    pi_35311024
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben dan ook niet chiq.
    Smaken die Dunhills ook chique ???
    pi_35311102
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Smaken die Dunhills ook chique ???
    Nee, gewoon smerig maar het gaat om het imago he?!
    pi_35314297
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 23:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee, gewoon smerig maar het gaat om het imago he?!
    Vind ik ook, maar het zijn dus wel die witte die je bedoeld neem ik aan ???

Dat zijn de: Dunhill Ultra !!!
    pi_35314570
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 00:46 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar het zijn dus wel die witte die je bedoeld neem ik aan ???

Dat zijn de: Dunhill Ultra !!!
    Sigaretten zijn toch altijd wit? .

Enfin, geen idee... jij bent misschien de kenner!? .
      dinsdag 21 februari 2006 @ 00:57:50 #142
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_35314653
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 00:55 schreef teknomist het volgende:

[..]

Je hebt ook nog zwarte sigaretten, maar die zijn wel een grote uitzondering.
    Zyggie.
    pi_35314743
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 00:55 schreef teknomist het volgende:

[..]

Sigaretten zijn nooit helemaal wit, filter is altijd oranje.

Maar bij de Dunhill Ultra is het filter ook wit van kleur, dus die sigaretten zijn helemaal wit !
      dinsdag 21 februari 2006 @ 11:30:52 #144
    13581 vinnyb
    Enjoy Incubus!
    pi_35320916
    Vroeger had je Mild Seven, was ook met wit filter... Maar met die nieuwe wet dat er geen 'light' en 'mild' meer in de naam mag heb je ze hier niet meer... Die rechtsonder had ik altijd. Gewone 'sterkte' met Charcoal filter!
    pi_35349129
    quote:
    Op zijn tijd genieten van een lekker peukje is imo niets mis. Blijf roken met mate en er is niets aan de hand, daar kun je 100 mee worden bij wijze van spreken. Sommige mensen kunnen zichzelf niet in de hand houden en beginnen steeds meer te roken. Ik moet er persoonlijk niet aan denken op een pakje per dag te roken maar na een dag hard werken of studeren 1 of 2 sigaretjes roken is gewoon erg lekker. Maar rook omdat JIJ dat lekker vind, niet om bij de groep te horen, en hinder andere mensen (vooral jonge kinderen) en huisdieren er niet mee.
    pi_35349676
    Hahahahaha
    pi_35349717
    Zien we je straks hier > Fokkers stoppen met roken! [Deel 32]

?

Niet straks zeuren dat je zoveel gaat eten omdat je gestopt bent he? Want dan plak je ook maar zo'n nicotinepleister op je bakkes. 2 vliegen in 1 klap!
    pi_35349765
    Trouwens ik heb gisteren gerookt, niet dat het boeiend was maar toch.

Het was een pakje van het merk, Pall Mall.

Ik heb er twee opgerookt, maar om eerlijk te zijn gaf het roken zelf mij weinig gevoel, beetje moeilijk om uit te leggen.

Het was opzich wel lekker en rustgevend maar nou niet echt dat je zegt van het is super lekker, als ik diep inhaaleerde dan gaf het me echt een heerlijk gevoel van binnen en dat was opzich ook het enige.

En nu zit ik hierzo en heb ik zoiets van ik zou wel weer een paar sigaretten willen nu, maarja de winkels are closed !

(Het was een goeie ervaring, maar had er om eerlijk te zijn meer van verwacht)
    pi_35349878
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef Sander170 het volgende:
    Trouwens ik heb gisteren gerookt, niet dat het boeiend was maar toch.

Het was een pakje van het merk, Pall Mall.

Ik heb er twee opgerookt, maar om eerlijk te zijn gaf het roken zelf mij weinig gevoel, beetje moeilijk om uit te leggen.

Het was opzich wel lekker en rustgevend maar nou niet echt dat je zegt van het is super lekker, als ik diep inhaaleerde dan gaf het me echt een heerlijk gevoel van binnen en dat was opzich ook het enige.

En nu zit ik hierzo en heb ik zoiets van ik zou wel weer een paar sigaretten willen nu, maarja de winkels are closed !

(Het was een goeie ervaring, maar had er om eerlijk te zijn meer van verwacht)
    Denk je dat er geestverruimend middelen in sigaretten zitten oid ?
    ijs_beer fan!
    pi_35350047
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef NanKing het volgende:

[..]

Denk je dat er geestverruimend middelen in sigaretten zitten oid ?
    Ik zou het echt niet weten
    pi_35350076
    Hoe oud was je ook alweer?
    ijs_beer fan!
    pi_35350124
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik ook! Dat was ook meteen mijn mening. En ik ben 1 jaar en 5 mnd geleden gestopt!
    Gelukkig wel
    Inspiratieloos!
    pi_35350184
    Normaal gesproken Marlboro, maar aangezien het niet te betalen is rook ik L&M. Merk het verschil ook bijna niet. Ik had mijn eerste L&M in Portugal gerookt en dacht dat het een Portugees merk was. Bleek achteraf dus van niet.
    pi_35350341
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ik zou het echt niet weten
    En straks merk je er helemaal niets meer van. Dan pak je het gewoonte uit verslaving/gewoonte. Beetje zonde om heel je longen en de rest van je organen naar de letterlijke kanker te helpen zonder dat je er iets van voelt he? Je betaald gewoon voor je eigen marteling/dood in principe.

Lees gerust dit eens door: http://whyquit.com/whyquit/BryanLeeCurtis.html

pi_35350444
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En straks merk je er helemaal niets meer van. Dan pak je het gewoonte uit verslaving/gewoonte. Beetje zonde om heel je longen en de rest van je organen naar de letterlijke kanker te helpen zonder dat je er iets van voelt he? Je betaald gewoon voor je eigen marteling/dood in principe.

Lees gerust dit eens door: http://whyquit.com/whyquit/BryanLeeCurtis.html

[afbeelding]
    Propaganda. .
    pi_35350569
    Leg uit.
    pi_35350755
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
    Leg uit.
    Omdat het om een uitzonderingsgeval gaat dat breed wordt uitgemeten en als voorbeeld gebruikt wordt tijdens een anti-rookcampagne. Roken is slecht, klopt helemaal. Maar dit is hetzelfde als de anti-alcoholcampagnes van SIRE terwijl 95% van de Nederlanders gewoon verstandig met alcohol kan omgaan.
    pi_35350780
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef teknomist het volgende:

[..]

Omdat het om een uitzonderingsgeval gaat dat breed wordt uitgemeten en als voorbeeld gebruikt wordt tijdens een anti-rookcampagne. Roken is slecht, klopt helemaal. Maar dit is hetzelfde als de anti-alcoholcampagnes van SIRE terwijl 95% van de Nederlanders gewoon verstandig met alcohol kan omgaan.
    En nee, dat komt niet DOOR die SIRE-campagnes.
    pi_35350790
    Uitzonderingsgeval? Prima, als jij het risico wilt nemen om er zo bij komen te liggen.

Maare, jij raadt de beste jongen dus aan om te beginnen?
    pi_35350865
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Rietvaerder het volgende:
    Uitzonderingsgeval? Prima, als jij het risico wilt nemen om er zo bij komen te liggen.

De beste jongen vroeg geen advies over al dan niet beginnen. Hij weet zelf ook wel dat het ongezond is, daar kun je niet omheen na alle media-aandacht. Hij laat zich er echt niet van weerhouden door dergelijk moraliserend gelul
    pi_35350925
    quote:

En U wilt de wereld verbeteren?
    pi_35350935
    quote:
    Uitzonderingsgeval?
    Inderdaad. Kun je me anders nog meer voorbeelden geven dan?
    quote:
    Prima, als jij het risico wilt nemen om er zo bij komen te liggen.
    Dat is hetzelfde als tegen iemand die zijn rijbewijs aan het halen is en hem een foto voorschotelen van een ernstig auto-ongeluk en zeggen: "wil je zo eindigen?"
    quote:
    Helemaal niet. Ik probeer de boel alleen te nuanceren.
    pi_35350958
    quote:

Ik vond hem wel supergoed iig Ik moest er harderop van lachen
    pi_35351010
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef teknomist het volgende:

Dat is hetzelfde als tegen iemand die zijn rijbewijs aan het halen is en hem een foto voorschotelen van een ernstig auto-ongeluk en zeggen: "wil je zo eindigen?"
    Succes jongen. Blijven drinken.
    pi_35351028
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Succes jongen.
    Goede tegenargument. . Einde discussie dus?
    pi_35351099
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef teknomist het volgende:

[..]

Goede tegenargument. . Einde discussie dus?
    Deze discussie hadden wij al eens eerder gehad, als ik het me goed herriner. We worden het toch nooit eens, ik met m'n heldere brein en jij met je nicotine aangetast brein

Hoe kun je nou het deelnemen aan het verkeer vergelijken met het inademen van verbrandde stoffen....

Ik ga er iig geen woorden meer aan vuil maken
    pi_35351213
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Deze discussie hadden wij al eens eerder gehad, als ik het me goed herriner. We worden het toch nooit eens, ik met m'n heldere brein en jij met je nicotine aangetast brein
    Volgens mij is nicotine niet schadelijk voor je hersenen, alleen je longen.
    quote:
    Hoe kun je nou het deelnemen aan het verkeer vergelijken met het inademen van verbrandde stoffen....
    Het zijn beide risico's waar je van tevoren kennis van hebt.
    pi_35351235
    Ikzelf ben van de Chesterfield. Volgens de man bij het pompstation is dat het merk waar je het langzaamst dood van gaat.
    pi_35351253
    Tuurlijk, de niet rokers zullen altijd zo reageren van je verpest je leven maar, je longen gaan kapot, je hersencellen beschadigen/sterven af, je conditie gaat achteruit, je krijgt longkanker etcetera,

Tuurlijk het is allemaal slecht, goeie vraag wat nou tegenwoordig niet ???

Maar 1 ding als ik wil roken dan laat ik me door niemand afschepen, ik sta er zelf achter en dus ook niet om stoer te doen en dergelijke maar gewoon omdat ik roken eigenlijk rustgevend vind. Ben je het hier niet mee eens reageer dan in ieder geval niet zo bot of kom met wat nieuws.

Vertel liever (voor de rokers) welk merk jij het lekker vind om te roken ?
    pi_35351361
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Sander170 het volgende:
    Tuurlijk, de niet rokers zullen altijd zo reageren van je verpest je leven maar, je longen gaan kapot, je hersencellen beschadigen/sterven af, je conditie gaat achteruit, je krijgt longkanker etcetera,

Niet roken is niet slecht, fruit eten niet, gezond eten niet, sporten niet etc etc etc
    quote:
    Maar 1 ding als ik wil roken dan laat ik me door niemand afschepen, ik sta er zelf achter en dus ook niet om stoer te doen en dergelijke maar gewoon omdat ik roken eigenlijk rustgevend vind.
    ONZIN. Je wordt alleen van roken rustig als je verslaafd bent aan roken. Als je niet kan roken wordt je onrustig, ga je dan roken wordt je rustig (dat rustig is dus eigenlijk je normale toestand, zoals toen je nog niet rookte )

Of zet een relaxed muziekje op... wordt je ook rustig van.
    pi_35351482
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Sander170 het volgende:

Maar 1 ding als ik wil roken dan laat ik me door niemand afschepen, ik sta er zelf achter en dus ook niet om stoer te doen en dergelijke maar gewoon omdat ik roken eigenlijk rustgevend vind. Ben je het hier niet mee eens reageer dan in ieder geval niet zo bot of kom met wat nieuws.

Vertel liever (voor de rokers) welk merk jij het lekker vind om te roken ?
    Is het tegenwoordig ook stoer om mee te lopen? Als ik zeg: Marlboro, ga je dan ook daadwerkelijk Marlboro roken? Ga gewoon wat uitproberen, maar begin niet te zwaar. Of misschien ook wel, ben je gelijk genezen.

De keuze merk is erg persoonlijk net als met alles. Dus gooi je zakgeld op de balie en kies, genoeg keuze.
    pi_35351488
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Niet roken is niet slecht, fruit eten niet, gezond eten niet, sporten niet etc etc etc
    [..]

ONZIN. Je wordt alleen van roken rustig als je verslaafd bent aan roken. Als je niet kan roken wordt je onrustig, ga je dan roken wordt je rustig (dat rustig is dus eigenlijk je normale toestand, zoals toen je nog niet rookte )

Ik heb geen muziek nodig, ik word al rustig van 2 sigaretten hoor !

En sporten, fruit eten enzo doe ik ook allemaal !
    pi_35351503
    quote:

[..]

[..]
    Het eten van fruit is slecht voor je glazuur. Gezond eten is ook relatief gezien het aantal bestrijdigingsmiddelen en de constant aanhoudende stroom van zichzelf tegensprekende berichten over gezond voedsel. Sporten is ook niet per definitie goed.
    quote:
    Even een sigaretje roken is een soort van meditatieve bezigheid zoals een user eerder in dit topic al aanstipte. Natuurlijk zijn er genoeg alternatieven zoals ademhalingsoefeningen of:
    quote:
    Maar ik keur roken dan ook nergens helemaal goed. .
    pi_35351567
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef Biene het volgende:

[..]

Is het tegenwoordig ook stoer om mee te lopen? Als ik zeg: Marlboro, ga je dan ook daadwerkelijk Marlboro roken? Ga gewoon wat uitproberen, maar begin niet te zwaar. Of misschien ook wel, ben je gelijk genezen.

De keuze merk is erg persoonlijk net als met alles. Dus gooi je zakgeld op de balie en kies, genoeg keuze.
    Ik kijk aan het einde van dit topic welk merk het meest gekozen is door julllie en die koop ik, simpel zat lijkt me, en dan maar kijken wat ik van dat merk vind
    pi_35351626
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ik kijk aan het einde van dit topic welk merk het meest gekozen is door julllie en die koop ik, simpel zat lijkt me, en dan maar kijken wat ik van dat merk vind
    Ik kan je de uitslag nu al verklappen.
    pi_35351642
    quote:
    Ik ken anders genoeg verhalen over mensen die ter plekke dood neer gevallen zijn op de tennisbaan, squashbaan, voetbalveld etc.

Dus zit niet zo te brabbelen, wanneer het je tijd is, is het je tijd. Of je nou rookt, fietst, gezond eet, elke nacht drie uur neukt. Je hebt het niet in de hand. Tuurlijk, als je rookt maak je de kans wat groter. Nergens ben je veilig, ook niet in een hutje op de hei.

Dus, leef en geniet.
    pi_35351705
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Biene het volgende:

[..]

Ik ken anders genoeg verhalen over mensen die ter plekke dood neer gevallen zijn op de tennisbaan, squashbaan, voetbalveld etc.

Dus zit niet zo te brabbelen, wanneer het je tijd is, is het je tijd. Of je nou rookt, fietst, gezond eet, elke nacht drie uur neukt. Je hebt het niet in de hand. Tuurlijk, als je rookt maak je de kans wat groter. Nergens ben je veilig, ook niet in een hutje op de hei.

Dus, leef en geniet.
    Zoiets klinkt al een stuk positiever, leuke reactie
    pi_35351729
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik kan je de uitslag nu al verklappen.
    Vertel jij mij de uitslag dan maar eens
    pi_35351785
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Biene het volgende:

[..]

Dus, leef en geniet.
    Ik geniet iig niet van mijn luchtwegen te bekleden met teer, mijn trilhaartjes te verdoven door de nicotine, mijn bloedvaten te vernauwen door de nicotine en daardoor mijn hart extra laten werken of minder zuurstof in mijn bloed te krijgen door de koolmonoxide..

Ja, er vallen mensen ter plekke dood neer tijdens het sporten? Dus? Je punt? Is het sporten op het moment van handelen schadelijk dan? NEE. En overal waar "te" voor staat is slecht ja. Te gezond eten, teveel sporten.

Om het nog maar niet over het tot last zijn van de medemens te hebben. Als ik fruit eet of sport, ben ik daar dan een ander mee tot last? Of schaad ik iemand anders zijn gezondheid daarmee? Dachtut niet.

Zie het nou gewoon onder ogen: roken is fucking kansloos en je verkloot je gezondheid er keihard mee.
    pi_35351803
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Zoiets klinkt al een stuk positiever, leuke reactie
    Ja he? Eindelijk lezen wat je wilt lezen
    pi_35351903
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ja he? Eindelijk lezen wat je wilt lezen
    Niet zo negatief he, jij bent zeker geen roker neem ik aan
    pi_35352029
    quote:

Zie het nou gewoon onder ogen: roken is fucking kansloos en je verkloot je gezondheid er keihard mee.
    Ja, boeiend. Ik vind het erger dat ze het roken zo duur maken, eerlijk gezegd.
    pi_35352103
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef pappenheimer het volgende:

[..]

Ja, boeiend.
    Dat je mijn gezondheid er mee verkloot is inderdaad boeiend. Dat je jouw eigen gezondheid er mee verkloot: NEE
    pi_35352278
    Ik heb zelf een tijdje gerookt en ik ben nu meer dan een jaar gestopt. Zelfs nu heb ik regelmatig (vooral met alcohol of drukke periode's) nog zin in een peuk. Dit terwijl ik 'maar' 3 jaar gerookt heb.

Je moet het zelf weten, maar ik raad het je niet aan, want je komt er enorm lastig van af. Ik ben niet zozeer gestopt vanwege mijn gezondheid maar vanwege de kosten.

En aan alle ex-rokers, die nu nog erger janken bij een klein beetje rook dan dat 'nooit-rokers' doen: FUCK OFF, je wilt gewoon weer een peuk en dat reageer je af op anderen.
    pi_35352323
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef pappenheimer het volgende:

[..]

Ja, boeiend. Ik vind het erger dat ze het roken zo duur maken, eerlijk gezegd.
    Ik vind het ook zo verschrikkelijk duur, reacties natuurlijk des te meer reden om te stoppen of niet soms
    pi_35352418
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Rietvaerder het volgende:
    Dat je mijn gezondheid er mee verkloot is inderdaad boeiend.
    Lul niet, tegenwoordig mag je bijna nergens meer roken dus dat zal wel meevallen
    quote:
    Dat je jouw eigen gezondheid er mee verkloot: NEE
    Het is een ingecalculeerd risico. Ik ben voorgelicht over de gevaren ervan, maar geniet zo van roken dat ik het risico neem. Het is net als motorrijden, je weet dat je enorm kwetsbaar bent op een motor en een ongeluk veel dramatischer afloopt dan met een auto. Toch neem je dat risico, omdat je er van geniet. Omdat ik liever een aantal jaar korter leef, maar wel met passie en genot dan een aantal jaar langer zonder echt geleefd te hebben.
    pi_35352425
    quote:

Ik geniet iig niet van mijn luchtwegen te bekleden met teer, mijn trilhaartjes te verdoven door de nicotine, mijn bloedvaten te vernauwen door de nicotine en daardoor mijn hart extra laten werken of minder zuurstof in mijn bloed te krijgen door de koolmonoxide..
    En de lucht is ook schoon!
    quote:
    Ja, er vallen mensen ter plekke dood neer tijdens het sporten? Dus? Je punt? Is het sporten op het moment van handelen schadelijk dan? NEE. En overal waar "te" voor staat is slecht ja. Te gezond eten, teveel sporten.
    Zoals ik in mijn eerste post ook al zei: als het je tijd is, is het je tijd.
    En inderdaad, overal waar 'te' voor staat is slecht. Dus ook 'te' veel roken.
    quote:
    Om het nog maar niet over het tot last zijn van de medemens te hebben. Als ik fruit eet of sport, ben ik daar dan een ander mee tot last? Of schaad ik iemand anders zijn gezondheid daarmee? Dachtut niet.
    Of je iemand tot last bent als je fruit eet? Zie topic: Mensen die witte sliertjes van een manderijn af peuteren!
    Conclusie: iedereen heeft wat te zeiken. Dat moet iedereen maar eens een stuk minder doen en een stuk meer genieten van het leven zolang je nog op deze aardkloot bent. Met of zonder peuk. Amen!

En ja, je bent tot last als ik de squashbaan heb afgehuurd en jij moest daar zo nodig dood gaan.
    quote:
    Zie het nou gewoon onder ogen dat deze discussie kansloos is.
    pi_35352450
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Niet zo negatief he, jij bent zeker geen roker neem ik aan
    Waarschijnlijk is hij vorige week gestopt met roken.
    pi_35353729
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Lul niet, tegenwoordig mag je bijna nergens meer roken dus dat zal wel meevallen
    [..]

Het is een ingecalculeerd risico. Ik ben voorgelicht over de gevaren ervan, maar geniet zo van roken dat ik het risico neem. Het is net als motorrijden, je weet dat je enorm kwetsbaar bent op een motor en een ongeluk veel dramatischer afloopt dan met een auto. Toch neem je dat risico, omdat je er van geniet. Omdat ik liever een aantal jaar korter leef, maar wel met passie en genot dan een aantal jaar langer zonder echt geleefd te hebben.
    Met deze reactie ben ik het helemaal eens, zo denk ik er zelf ook over
    pi_35353812
    quote:

Mensen laat u horen ???

Maarre...

Lekker pittig sigaretje....
    pi_35353844
    Maar stel nou dat je gewoon heel erg weinig rookt, laten we zeggen 2 a 3 sigaretten per dag.

Dan moet ik eerlijk zeggen dat het qua slecht zijn voor je toch wel redelijk meevalt vergeleken met dat sommige mensen wel 1 pakje per dag roken !

Dan lijkt het me toch echt een heel stuk minder slecht dan 20 sigaretten per dag, doe mij dan maar 2 a 3 !!!
    pi_35353887
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef Sander170 het volgende:
    Maar stel nou dat je gewoon heel erg weinig rookt, laten we zeggen 2 a 3 sigaretten per dag.

Dan moet ik eerlijk zeggen dat het qua slecht zijn voor je toch wel redelijk meevalt vergeleken met dat sommige mensen wel 1 pakje per dag roken !

Dan lijkt het me toch echt een heel stuk minder slecht dan 20 sigaretten per dag, doe mij dan maar 2 a 3 !!!
    Ben jij toevallig een geestelijk gehandicapt ?
    pi_35354050
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 01:31 schreef Tref het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een geestelijk gehandicapt ?
    Nee, jij dan wel
    pi_35354910
    Dat is nog eens een OP die je niet vaak tegen komt

Maaruh Chesterfield, omdat ik vooral als ik gewerkt heb een lekker stevig stokje wil, en af en toe dan pik ik ff een marlboro-light mee voor zo-nu-en-dan
    *BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
    pi_35354916
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 01:24 schreef Tref het volgende:

[..]

Maarre...

[afbeelding]
    Lekker pittig sigaretje....
    *BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
    pi_35355961
    Heb zelf ook een tijdje gerookt en ja het is lekker.
    Maar ben er mee gestopt omdat je er zo ontzettend lui van werd was aan het eind van de dag een stuk moeier dan normaal :S majah dat zal dan wel aan mij liggen maar ik vond het kut.

En ja op me werk vond ik het ook niet echt lekker je had gewoon minder fut om te werken.
    Dus ben uit eindelijk maar gestopt, nah jah gestopt zo af en toe op een vrijdagavond in de kroeg
    is het wel lekker.

TS, probeer het gewoon kijk hoe het je bevalt en denk niet aan dat het slecht voor je is want tegenwoordig gaan we overal aan dood. Je leeft maar 1 keer en in dat 1ne leven moet je ook zo veel mogelijk geprobeerd hebben
    pi_35358143
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef Biene het volgende:

En de lucht is ook schoon!
    De lucht is inderdaad al smerig, dus waarom je longen NOG meer vervuilen
    pi_35358337
    Ik rook, en het is de schuld van de anti-rook lobby . Wanneer iemand mij denkt te kunnen zeggen iets niet te doen, doe ik het meestal juist wel.
    pi_35364525
    Camel of Drum
    pi_35366129
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Evil_Jur het volgende:
    Ik rook, en het is de schuld van de anti-rook lobby . Wanneer iemand mij denkt te kunnen zeggen iets niet te doen, doe ik het meestal juist wel.
    Daar heb ik ook last van, iemand zegt nee en dan zeg ik toch ja bijvoorbeeld dan
      woensdag 22 februari 2006 @ 16:10:48 #201
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_35368802
    Dit topic is slecht voor mensen die gestopt zijn.
    Zyggie.
    pi_35369712
    Rookt er hier iemand het sigaretten merk '' Pall Mall '' ?

Ik zelf vond er namelijk weinig smaak aanzitten !
    pi_35370518
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 00:04 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ik wil eraan beginnen omdat ik die geur van sigaretten rook altijd zo heerlijk vind ruiken, zo ontspannen en chil word je ervan dus vandaar
    Hoe dom.
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_35372353
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hoe dom.
    Hoe dom
    pi_35373229
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Hoe dom
    Hoe? Dom?
    pi_35380590
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:58 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hoe? Dom?
    Hoe dom
    pi_35380817
    Hoe dom!!
    pi_35381165
    Hoe dom !!!
    pi_35381635
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Sander170 het volgende:
    Hoe dom !!!
    Jij snapt blijkbaar niet helemaal wat ik bedoel .
    pi_35381982
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef LedZep het volgende:

[..]

Jij snapt blijkbaar niet helemaal wat ik bedoel .
    Nou, begin eens met de uitleg van je verhaal
    pi_35382151
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nou, begin eens met de uitleg van je verhaal
    Nee, te confronterend.
    pi_35382641
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee, te confronterend.
    Zeg dan ook niks
      woensdag 22 februari 2006 @ 21:44:41 #213
    94063 2L0w4Zer0
    Vidi, Vici, Veni. ;-)
    pi_35383702
    quote:

[..]

Nee, te confronterend.
    Bedoel je zoiets:

woensdag 22 februari 2006 @ 21:46:01 #214
    94063 2L0w4Zer0
    Vidi, Vici, Veni. ;-)
    pi_35383778
    quote:

[..]

Nee, te confronterend.
    Of toch misschien zoiets:

woensdag 22 februari 2006 @ 21:46:56 #215
    94063 2L0w4Zer0
    Vidi, Vici, Veni. ;-)
    pi_35383831
    Die 1e plaatje is trouwens een rokerslong en die 2e plaatje is iemand met longkanker.
    pi_35383892
    Ik gooi hier een slotje op. Er komt niets meer zinnigs uit. Bovendien zijn er genoeg suggesties en goede adviezen gegeven.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')