abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35241463
Ik zou graag jullie mening willen weten over sigaretten, mijn vraag is welke sigaretten pakje (merk, eventueel kleur) vind jij het lekkerst om te roken en waarom vind je juist die lekker of wat vind je eraan lekker ???

Ik ben zelf geen roker maar wil er wel aan gaan beginnen omdat ik hetzelf altijd heel erg lekker vind ruiken.

Dus ik ben erg benieuwd wat jullie me aanraden, en kom dan niet met van ik raad het af want het is slecht voor je, dat weet ik ook wel.

Ben eigenwijs weet ik, maar ik ga roken en ben er nog niet helemaal uit welk merk ik wil gaan roken !

Mensen laat u horen ???
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:59:31 #2
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_35241531
lucky strike vind ik het lekkerst
marlboro krijg ik echt supervieze smaak ik mijn mond wat ik bij lucky niet heb..
verder is t zwaar ranzig die sigaretten, nooit aan beginnen
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_35241564
Zelf maar uitproberen, smaken verschillen
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_35241582
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
lucky strike vind ik het lekkerst
marlboro krijg ik echt supervieze smaak ik mijn mond wat ik bij lucky niet heb..
verder is t zwaar ranzig die sigaretten, nooit aan beginnen
Dat moedigt me juist aan om eraan te beginnen, maar bedankt voor je mening
  zondag 19 februari 2006 @ 00:02:15 #5
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_35241621
waarom wil je beginnen btw?
probeer eens djarums / kretek sigaretten! verkrijgbaar bij de betere kiosk.. echt heerlijk!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_35241665
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:01 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dat moedigt me juist aan om eraan te beginnen, maar bedankt voor je mening
Mag ik vragen hoe oud je bent? Het ruikt trouwens heel anders als dat het smaakt hoor.

ik rook zelf trouwens gauloise
ijs_beer fan!
pi_35241677
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
probeer eens djarums / kretek sigaretten! verkrijgbaar bij de betere kiosk.. echt heerlijk!
Ik wil eraan beginnen omdat ik die geur van sigaretten rook altijd zo heerlijk vind ruiken, zo ontspannen en chil word je ervan dus vandaar
pi_35241697
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe oud je bent? Het ruikt trouwens heel anders als dat het smaakt hoor.

ik rook zelf trouwens gauloise
Ben meerderjarig
pi_35241702
quote:
kretjekkies noemt mijn oma het altijd. Ik ben het tot nu toe nog nooit ergens tegen gekomen, wil het nog steeds een keer proberen
ijs_beer fan!
pi_35241722
Er zijn eigenlijk best veel merken vind ik zelf, moeilijk om te beslissen voor mij vind ik !!!
pi_35241765
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:04 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ben meerderjarig
Als je eenmaal begint kom je er niet zo snel meer van af. Je conditie gaat achteruit, je kan er van gaan hoesten, het kost klauwen vol met geld. Roken is meestal niet iets wat je af gaat wegen om te gaan doen.
ijs_beer fan!
pi_35241814
Ik vraag ook de mening aan de rokers onder ons zelf ?
pi_35241852
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:
Ik rook zelf ook als je dat nog niet door had, dat is ook waarom ik het je afraad.
ijs_beer fan!
pi_35241883
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik rook zelf ook als je dat nog niet door had, dat is ook waarom ik het je afraad.
Ja, maar dat doen juist de meeste rokers die ik ken (eigenlijk alle)

Maar ze doen het zelf ook allemaal
pi_35241920
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:11 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ja, maar dat doen juist de meeste rokers die ik ken (eigenlijk alle)

Maar ze doen het zelf ook allemaal
Dat zet je dan niet aan het denken? Als nagenoeg elke roker het je afraadt maar toch zelf door blijft roken, moet er toch een belletje bij je gaan rinkelen dat stoppen met roken niet zo makkelijk is?
ijs_beer fan!
pi_35241947
sigaretten smaken naar niks...shag is voor echte rokers
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
  zondag 19 februari 2006 @ 00:14:37 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_35242002
Sneu topic!
censuur :O
pi_35242007
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dat zet je dan niet aan het denken? Als nagenoeg elke roker het je afraadt maar toch zelf door blijft roken, moet er toch een belletje bij je gaan rinkelen dat stoppen met roken niet zo makkelijk is?
Ik vind hetzelf lekker dus vandaar
pi_35242059
Gauloises

Toen ik een kind was had ik een denkbeeldige vriend, die overal met me meeging, me kon horen en mijn wensen kon vervullen. Maar toen ik ouder werd stopte ik met mijn kerkbezoeken...
pi_35242115
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:14 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ik vind hetzelf lekker dus vandaar
Je vindt het lekker ruiken de geur is iets heel anders als je longen asfalteren
ijs_beer fan!
pi_35242135
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef Asielzoekers het volgende:
Gauloises

[afbeelding]
Bedankt voor de foto erbij, maakt het extra herkenbaar voor mij

Dit zijn zeker wel vrij dure zeker of niet soms ???
  zondag 19 februari 2006 @ 00:21:50 #22
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35242264
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Ik zou graag jullie mening willen weten over sigaretten, mijn vraag is welke sigaretten pakje (merk, eventueel kleur) vind jij het lekkerst om te roken en waarom vind je juist die lekker of wat vind je eraan lekker ???

Ik ben zelf geen roker maar wil er wel aan gaan beginnen omdat ik hetzelf altijd heel erg lekker vind ruiken.

Dus ik ben erg benieuwd wat jullie me aanraden, en kom dan niet met van ik raad het af want het is slecht voor je, dat weet ik ook wel.

Ben eigenwijs weet ik, maar ik ga roken en ben er nog niet helemaal uit welk merk ik wil gaan roken !

Mensen laat u horen ???
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35242300
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

pi_35242341
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Bedankt voor de foto erbij, maakt het extra herkenbaar voor mij

Dit zijn zeker wel vrij dure zeker of niet soms ???
Nee, normale prijs. Roken lekker weg en hebben dankzij hun Franse naam en stoere Vikingshelm een ruig en robuust imago. Dat geldt ook voor degene die zulke sigaretten rookt. Je bent wat je paft...En mensen die gaan zeiken over die helm en dat die eerder toebehoort aan een Grieks mythologisch figuur zijn latent homofiel en roken matrassen.
Toen ik een kind was had ik een denkbeeldige vriend, die overal met me meeging, me kon horen en mijn wensen kon vervullen. Maar toen ik ouder werd stopte ik met mijn kerkbezoeken...
pi_35242348
Lekker dom dat je wilt gaan roken
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 19 februari 2006 @ 00:26:42 #26
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_35242443
Waarom rook je eigenlijk geen parfum?

Dat ruikt toch ook lekker?

stumper...
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_35242465
Gast, ik kan me niet voorstellen dat je een dag ouder bent als 12. nofi
ijs_beer fan!
  zondag 19 februari 2006 @ 00:28:45 #28
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35242513
Een duidelijk gevalletje van aandacht tekort..
pi_35242522
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef NanKing het volgende:
Gast, ik kan me niet voorstellen dat je een dag ouder bent als 12. nofi
Nee, wel meerdere dagen

Jaren zul je bedoelen !
pi_35242554
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee, wel meerdere dagen

Jaren zul je bedoelen !
Begrijpend lezen is ook vak op zich .
ijs_beer fan!
  zondag 19 februari 2006 @ 00:30:00 #31
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_35242560
Anders begin je gelijk met heroine Geeft je nog een veel relaxter gevoel!

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_35242561
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruggengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zielige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
pi_35242584
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef NanKing het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook vak op zich .
Ik denk dat jij het niet begrijpt !
pi_35242613
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Asielzoekers het volgende:
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruggengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zielige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
Dit vind ik nou een leuke reactie, maar wat rook jij voor merk sigaretten ?
pi_35242615
quote:
Laat je niet opnaaien door de anti rook brigade, ze zijn jaloers op jouw keuze om te gaan roken. Stuk voor stuk ontberen ze schaamhaar, een ruugengraat en testikels zo groot als tennisballen.
Mensen die je afraden te roken zijn overwegend lelijk, christelijk of sociaal incompetent (of een zieleige combinatie van de drie genoemde factoren) en proberen hun frustratie op jou, de coole roker, te botvieren.
Ik ben niet van de anti rook brigade ik rook als een schoorsteen, maar als iemand volwassen is en het serieus overweegd om te beginnen met roken vind ik dat lichtelijk zielig. Rook dan gewoon een keertje een peuk van een vriend(in) en trek daarna je conclusies. Maar een heel topic openen om te overwegen welk merk je wilt gaan roken .
ijs_beer fan!
pi_35242654
Zelf roken is anders dan de geur los.
Heb je wel eens een peuk gehad?
Koeien zijn mijn lust als ze niet leven.
pi_35242715
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Boer-maat het volgende:
Heb je wel eens een peuk gehad?
Ja, 1 keertje.

Was een Marlboro, effe een paar trekjes ervan genomen om te proberen
pi_35242722
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik ben niet van de anti rook brigade ik rook als een schoorsteen, maar als iemand volwassen is en het serieus overweegd om te beginnen met roken vind ik dat lichtelijk zielig. Rook dan gewoon een keertje een peuk van een vriend(in) en trek daarna je conclusies. Maar een heel topic openen om te overwegen welk merk je wilt gaan roken .
Er zijn ook horden labiele persoontjes die hier vragen welk cadeau ze moeten kopen voor hun vriendin, hoe ze uberhaupt een vriendin moeten krijgen, welk kledingstuk nu weer in de mode is, welke anti-depressiva nu weer hot zijn, hoe je je honden kunt dumpen in een asiel, hoe het voelt om harddrugs te gebruiken en hoe je iemand moet benaderen in een kroeg.
En dan vind je van alle dingen deze vraag zielig? Laat je nakijken... (misschien ook op longkanker, want je weet maar nooit)
pi_35242949
Laat iedereen in zijn waarde vind ik, als ik iemand zoals ik, wil gaan roken heb ik zoiets van, laat hem lekker roken als hij dat zelf wil !

Maar kom maar met meningen dat mag, daar is dit topic ook voor bedoeld !
pi_35242986
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Asielzoekers het volgende:

[..]

Er zijn ook horden labiele persoontjes die hier vragen welk cadeau ze moeten kopen voor hun vriendin, hoe ze uberhaupt een vriendin moeten krijgen, welk kledingstuk nu weer in de mode is, welke anti-depressiva nu weer hot zijn, hoe je je honden kunt dumpen in een asiel, hoe het voelt om harddrugs te gebruiken en hoe je iemand moet benaderen in een kroeg.
En dan vind je van alle dingen deze vraag zielig? Laat je nakijken... (misschien ook op longkanker, want je weet maar nooit)
Ik vind die andere dingen persoonlijk nog wel mee vallen in vergelijking met deze.
De reden dat ik het zo vreemd vind is omdat, iedereen tegenwordig weet hoe slecht roken voor je is je kunt het wel baggitaliseren met het valt wel mee (wat ik zelf ook vaak doe) maar dat neemt neemt niet weg dat het gewoon erg slecht voor je is .

Ik vind het niet vreemd dat je als pubertje of pre pubertje wilt weten wat roken is, erg nieuwschierig naar bent ed. Maar als je volwassen bent en je weet wat de gevaren zijn is het gewoon dom om te beginnen met roken. Dan kun je nog beter vragen welke weed het beste is daar heb je nog iets aan.
Aan roken heb je niets, je wordt er niet high van, de smaak is niet uitermate jammie, je wint er gewoon niets mee.

Maar goed ik zal me bek wel houden, veel plezier met de kanker .
ijs_beer fan!
  zondag 19 februari 2006 @ 00:46:40 #41
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35243048
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Sander170 het volgende:
Laat iedereen in zijn waarde vind ik, als ik iemand zoals ik, wil gaan roken heb ik zoiets van, laat hem lekker roken als hij dat zelf wil !

Maar kom maar met meningen dat mag, daar is dit topic ook voor bedoeld !
Koop een pakje sigaretten en rook ze achter elkaar op! Dan kan je zien of je het lekker vind!
pi_35243106
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:44 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat je als pubertje of pre pubertje wilt weten wat roken is, erg nieuwschierig naar bent ed. Maar als je volwassen bent en je weet wat de gevaren zijn is het gewoon dom om te beginnen met roken. Dan kun je nog beter vragen welke weed het beste is daar heb je nog iets aan.
Aan roken heb je niets, je wordt er niet high van, de smaak is niet uitermate jammie, je wint er gewoon niets mee.
Waarom rook je dan nog, schobbejak? Omdat je er rustig van wordt, omdat het kalmeert en een sociaal effect heeft wat je ook als prettig beschouwd. Kom dan nu niet de Paus uithangen terwijl je zelf ook de een na de ander opsteekt. Ik heb al een hekel aan de Paus maar waar ik echt een schijthekel aan heb zijn die belerende rokers die datgeen veroordelen wat ze zelf ook doen.
quote:
veel plezier met de kanker .
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef NanKing het volgende:
ik rook als een schoorsteen
Jij eerder dan ik, als ik dit zo lees. Maar misschien dat je chemolichaam nog een mooie groene vlam geeft in het crematorium. Als hoogtepuntje van je bestaan zeg maar...
  zondag 19 februari 2006 @ 00:51:47 #43
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35243191
Altijd gezellig op FOK! he!
pi_35243221
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:46 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Koop een pakje sigaretten en rook ze achter elkaar op! Dan kan je zien of je het lekker vind!
Welke merk ???

Of gewoon de goedkoopste ???
pi_35243226
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:48 schreef Asielzoekers het volgende:

[..]
[qupte]
Waarom rook je dan nog, schobbejak? Omdat je er rustig van wordt, omdat het kalmeert en een sociaal effect heeft wat je ook als prettig beschouwd. Kom dan nu niet de Paus uithangen terwijl je zelf ook de een na de ander opsteekt. Ik heb al een hekel aan de Paus maar waar ik echt een schijthekel aan heb zijn die belerende rokers die datgeen veroordelen wat ze zelf ook doen.
[..]

Omdat ik geen ruggegraat heb om te stoppen.
Ik hang nergens de paus uit maar ik vind het gewoon achterlijk dat iemand het wil overwegen om te beginnen met roken als je al lang en breed volwassen bent.
Je mag best een schijthekel aan me hebben om deze rede hoor, zal mij aan me aars oxideren.
TS had zelf ook wel kunnen bedenken dat hij dit soort reacties zou kunnen krijgen,
quote:
[..]

Jij eerder dan ik, als ik dit zo lees. Maar misschien dat je chemolichaam nog een mooie groene vlam geeft in het crematorium. Als hoogtepuntje van je bestaan zeg maar...
Je vind jezelf wel erg grappig he?
ijs_beer fan!
pi_35243312
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:

[..]

Omdat ik geen ruggegraat heb om te stoppen.
Ik hang nergens de paus uit maar ik vind het gewoon achterlijk dat iemand het wil overwegen om te beginnen met roken als je al lang en breed volwassen bent.
Je mag best een schijthekel aan me hebben om deze rede hoor, zal mij aan me aars oxideren.
TS had zelf ook wel kunnen bedenken dat hij dit soort reacties zou kunnen krijgen,
[..]

Hoor je mij dan klagen over de reacties
pi_35243357
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:53 schreef NanKing het volgende:
Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemen

pi_35243383
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Asielzoekers het volgende:

[..]

Komedianten met een aantrekkelijk uiterlijk en het sexleven van een bronstige eland roken nou eenmaal Gauloises. Dat kun je me onmogelijk kwalijk nemen

[afbeelding]
Nou dan ga ik maar een ander merk roken
ijs_beer fan!
  zondag 19 februari 2006 @ 01:01:56 #49
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_35243412
Ik ben ex-roker, ben al iets van 2 jaar gestopt en als ik nu weer een trekje neem van een sigaret, dan vind ik dat echt ronduit ranzig. Roken is gewoon vies en achteraf snap ik ook niet dat ik dat 10 jaar heb gedaan.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zondag 19 februari 2006 @ 01:02:20 #50
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35243420
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Asielzoekers het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik bemerk hier enige frustratie........

@TS. Ik zou de allerduurste sigaretten kopen dan kan je ongeveer uit rekenen hoeveel geld per maand je kwijt bent om sigaretten te kopen!
pi_35243492
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Ik bemerk hier enige frustratie........

@TS. Ik zou de allerduurste sigaretten kopen dan kan je ongeveer uit rekenen hoeveel geld per maand je kwijt bent om sigaretten te kopen!
Bedankt voor de tip

Maar je zou ook de goedkoopste kunnen nemen keer na keer
pi_35243522
Mooi, ga meer eerder dood en spek de overheid.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_35243528

zondag 19 februari 2006 @ 01:08:17 #54
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35243564
Niet beginnen.

Maar als je dan toch begint.

Zyggie.
pi_35243598
gauloises.
die blauwe
pi_35243608
* Salvad0R verklaart gauloises tot Fok! rookmerk n0. 1 .
pi_35243659
Ik zou eerst een plan opstellen, en beginnen met wat lichts. Je wil niet dat je begint met tegenzin te roken omdat het te zwaar is. Dus eerst een light sigaret of een malboro medium ofzo. Na een maand of 5/6 overgaan op gewone Marlboro en dan Gauloises ofzo. Die vinden de meeste mensen iets zwaarder. Dan na een jaartje ofzo, als je merkt dat het toch best duur is, overstappen op shag. Eerst half zwaar, dan toch proberen in redelijk tempo op Zware Van Nelle uit te komen. Lekkere smaak en het voelt lekker zwaar op de longen. In het begin gaat het je tegen staan, maar ff doorzetten.
Het is goed te doen om binnen 3 jaar een paar pakjes zware shag per week te roken, maar wel goed je best blijven doen en niet terugvallen op light enzo. Succes!
Dus...
pi_35243677
Zo te merken is het sigarettenmerk Gauloises toch meer in trek dan bijvoorbeeld Marlboro, terwijl ik toch het meeste Marlboro bij de meeste rokers zie eigenlijk.

Apart eigenlijk
pi_35243685
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:10 schreef Salvad0R het volgende:
* Salvad0R verklaart gauloises tot Fok! rookmerk n0. 1 .
Vreemd eigenlijk. In het dagelijks leven ontmoet ik zelden mensen die gauloises roken
pi_35243709
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vreemd eigenlijk. In het dagelijks leven ontmoet ik zelden mensen die gauloises roken
idd
*bier
pi_35243791
Gauloises zie ik eigenlijk nooit onder de rokers, meestal zie ik dan Marlboro, Camel of Pall & Mall !
pi_35243806
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef Sander170 het volgende:
Gauloises zie ik eigenlijk nooit onder de rokers, meestal zie ik dan Marlboro, Camel of Pall & Mall !
gauloises is voor de stoere mensen .
pi_35243809
wel zwaarder dan marlboro though .
pi_35243827
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

gauloises is voor de stoere mensen .
Conclusie, dan zijn er maar weinig stoere mensen
  zondag 19 februari 2006 @ 01:24:42 #65
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35243831
Inderdaad!
Gauloisesrokers die ik wel ken zijn meestal dan wel weer kleurrijke types op een goede manier.

Zoals TS.
Zyggie.
pi_35243909
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:24 schreef Zyggie het volgende:
Inderdaad!
Gauloisesrokers die ik wel ken zijn meestal dan wel weer kleurrijke types op een goede manier.

Zoals TS.
Het is een soort van beginners merk zou je kunnen zeggen of niet soms ?
  zondag 19 februari 2006 @ 01:30:10 #67
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35243926
quote:

Mensen laat u horen ???
roken is absoluut niet stoer!
ik doe een vrouwenstudie en rook als enigste. wat stink je weer naar rook, wat goor, bah. lekkere reacties zijn dat.

sta ik in een discotheek, praatje met een paar dames en na een half uur had ik behoefte aan een peuk.
weer negatieve opmerkingen.

roken is echt zo dom als je een hoog libido hebt

marlboro trouwens, lekkerste smaak
De wereld is op hol geslagen
  zondag 19 februari 2006 @ 01:31:08 #68
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35243946
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Het is een soort van beginners merk zou je kunnen zeggen of niet soms ?
Nee, juist het topmerk, de elite rookt het.
Zyggie.
pi_35243999
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:31 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Nee, juist het topmerk, de elite rookt het.
Nog meer als Marlboro en Camel ???
pi_35244044
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Marlboro is juist een beginnersmerk, maar ook voor gevorderden. Gualoises is een keuzemerk voor smaak. Camel vind ik meer een vrouwenmerk, maar dat is persoonlijk. Ik vind ze niet zo lekker ook.
Dus...
pi_35244067
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Marlboro is juist een beginnersmerk, maar ook voor gevorderden. Gualoises is een keuze merk voor smaak. Camel vind ik meer een vrouwenmerk, maar dat is persoonlijk. Ik vind ze niet zo lekker ook.
En wat vind je dan van Pall & Mall ?
pi_35244080
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:38 schreef Sander170 het volgende:

[..]

En wat vind je dan van Pall & Mall ?
Kriebelkeel
pi_35244113
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Kriebelkeel
Krijg je dat daarvan dan ?
  zondag 19 februari 2006 @ 01:42:30 #74
108367 Gallorini
über alles..
pi_35244128
Benson & Hedges gold
Hoi mam..
pi_35244132
Lucky strike rookte ik trouwens vroeger.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 19 februari 2006 @ 01:46:24 #76
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35244207

Lucky Strike, Marlboro en Gauloises gerookt.
Nu alleen nog wiet
Feyenoord!!! * Barça
pi_35250981
gewoon naar de winkel rennen en aantal merken kopen en dan gewoon proberen ?
ben je er na aantal weken wel achter welke het 'beste' is..
pi_35251015
quote:
wheheh teringlijer!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_35251870
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:00 schreef ddx het volgende:
gewoon naar de winkel rennen en aantal merken kopen en dan gewoon proberen ?
ben je er na aantal weken wel achter welke het 'beste' is..
Dat is pas een duur geintje !

Ze zien me al aankomen in de winkel, ze denken vast dat ik een kettingroker ben dan
pi_35252567
eh roken is een duur geintje ?

geen idee hoeveel merken ed er zijn, maar hou het op 14, met pakje per dag weet je dan na 2 weken toch wel welk merk jouw voorkeur heeft ?
pi_35254167
Of je begint gewoon niet.

Maar Lucky Strike
pi_35258825
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef Sander170 het volgende:

[..]

/Deskundige meldt zich

Ik heb bij een tankstation gewerkt, en uiteraard, verkochten we ook sigaretten.
Top-6, met prijs per sigaret (Je gaat je vervelen als er geen klanten zijn he )
  • Marlboro (20c)
  • Ducal (17c)
  • Elyxir (15c)
  • Gauloises (20c)
  • Cabalero (18c)
  • Camel (18c)

In die volgorde. De rest werd veel minder verkocht. Ik heb ook berekend dat de goedkoopste vorm van roken zelfgestopte Ducal is. 7 cent per sigaret. Ja, ik heb me af en toe de tyfus verveeld daar.
  •   zondag 19 februari 2006 @ 20:48:11 #83
    117567 desaparacido
    nu inclusief spelfout!
    pi_35267680
    Luckies.
    As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
    pi_35275239
    Weet iemand wat nou eigenlijk echt een heel erg duur merk sigaretten is, en hoeveel beter is die eigenlijk dan de goedkopere merken ???

Waarom zijn die sigaretten dan eigenlijk zoveel duurder heeft dit soms met het import te maken ofzo ???
      maandag 20 februari 2006 @ 03:08:56 #85
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_35277963
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 00:16 schreef Sander170 het volgende:
    Weet iemand wat nou eigenlijk echt een heel erg duur merk sigaretten is, en hoeveel beter is die eigenlijk dan de goedkopere merken ???

Waarom zijn die sigaretten dan eigenlijk zoveel duurder heeft dit soms met het import te maken ofzo ???
    vroeger kocht ik wel eens giurana cigaretten (weet naam niet exact). pakjes van 10 stuks voor dezelfde prijs als een 20 pak marlboro.
    die dingen smaakten echt goed maar te duur.
    waren de duurste cigaretten die ik heb gehad.

trouwens ik denk dat het aantal merken en soorten van cigaretten wel dicht in de buurt van de 60 komt als je een betere nederlandse cigarettenboer hebt (marlboro: normaal, light, medium, 100s normaal, 100s light etc en dat is dan 1 merk )
    De wereld is op hol geslagen
      maandag 20 februari 2006 @ 03:35:33 #86
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_35278111
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Boer-maat het volgende:
    Ja, 't is veel lekkerder!

Verder:

Stop the world, I want to get out.
      maandag 20 februari 2006 @ 03:38:02 #87
    99630 punkgirl
    Accepteer Mijn Glitterkonijn
    pi_35278116
    Chesterfield
    We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
    pi_35278129
    Lucky Strike: Lekker geroosterd smaakje en scherp.
    Marlboro: Een soort van lichte Luckies, minder scherp en minder geroosterd.
    Gauloises: Mild, zacht en eigenlijk gewoon niks mis mee.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_35279378
    Lucky Strike vind ik het lekkerst (origineel .)

Chesterfield is een goede tweede en soms rook ik Gualoises.
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      maandag 20 februari 2006 @ 09:50:00 #90
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_35279840
    Zeg knaap, neem deze snelcursus maar eens door: http://www.hypnoticwishes(...)-start-smoking.shtml
      maandag 20 februari 2006 @ 10:18:01 #91
    126413 _Cara_
    That's me..a redhead..
    pi_35280408
    quote:

Mensen laat u horen ???
    meer zeg ik niet!
    Al eens gekust met iemand die rookt? Bah!
    Love can move you..take you deeper everytime
    Love can move you..to a place inside your heart
      maandag 20 februari 2006 @ 10:21:24 #92
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_35280488
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:

[..]

meer zeg ik niet!
    Al eens gekust met iemand die rookt? Bah!
    Wat ben jij een smerige leugenaar zeg, bah.

Eerst zeg je dat je niet meer gaat zeggen... en dan begin je ineens tóch te praten, en wel over kussen met rokers. Ik walg van types als jij.
      maandag 20 februari 2006 @ 10:34:30 #93
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_35280746
    quote:

Mensen, dit is niet serieus.
    kickje naar ONZ?
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 20 februari 2006 @ 10:35:02 #94
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_35280759
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef BrauN het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat je niet meer gaat zeggen... en dan begin je ineens tóch te praten, en wel over kussen met rokers. Ik walg van types als jij.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 20 februari 2006 @ 16:09:50 #95
    126413 _Cara_
    That's me..a redhead..
    pi_35291399
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef BrauN het volgende:

[..]

ja hoor.. hijs leuk!!
    Maar dat verandert toch lekker niets aan het feit dat roken "smerig "is..
    Love can move you..take you deeper everytime
    Love can move you..to a place inside your heart
    pi_35292557
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:
    Nou, bij deze mijn mening: Hoe stom ben je dat je ervoor kiest om te gaan roken!! Ik rook zelf al 10 jaar, maar het is gewoon geen aanrader. Vind het zonde van mijn geld en mijn conditie. Dan zeg je ook nog dat het komt omdat je er zo lekker ontspannen van raakt. Je raakt ontspannen omdat je er verslaafd aan bent en dus juist gespannen wordt als je het niet neemt. Voor een niet roker heeft het echt geen effect hoor. Ik ben zelf stom geweest om ooit te beginnen, maar ik was toen een puber en jij bent (naar eigen zeggen) meerderjarig, je zou toch denken dat je dan ook wat verstandiger bent.
    Mijn advies: koop een pak zware shag, rook die in 1 dag leeg en je bent genezen van je waanideeen.
      maandag 20 februari 2006 @ 17:16:29 #97
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_35293843
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 16:40 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nou, bij deze mijn mening: Hoe stom ben je dat je ervoor kiest om te gaan roken!! Ik rook zelf al 10 jaar, maar het is gewoon geen aanrader. Vind het zonde van mijn geld en mijn conditie. Dan zeg je ook nog dat het komt omdat je er zo lekker ontspannen van raakt. Je raakt ontspannen omdat je er verslaafd aan bent en dus juist gespannen wordt als je het niet neemt. Voor een niet roker heeft het echt geen effect hoor. Ik ben zelf stom geweest om ooit te beginnen, maar ik was toen een puber en jij bent (naar eigen zeggen) meerderjarig, je zou toch denken dat je dan ook wat verstandiger bent.
    Mijn advies: koop een pak zware shag, rook die in 1 dag leeg en je bent genezen van je waanideeen.
    Ik rook zelf al zo'n 15 jaar en vind het af en toe alleen wat zorgwekkend voor m'n gezondheid.
    Verder hou ik enorm van roken!

Het zijn prettige momenten waarop je even rust neemt, je afzondert en nadenkend wolkjes uitblaast. Of een andere keer in een café sámen rookwolkjes uitblaast, die zich dan vermengen en het samenzijn onderstrepen. Ook op de tram wachten wordt prettiger met een peuk in de bakkes. Of wat te denken van de eerste 's ochtends bij de koffie?

Wat is er prettiger dan een verlangen dat steeds ingevuld wordt, een behoefte die je steeds kan bevredigen? Mmmmm, het geeft een heerlijk tevreden gevoel dat niet-rokers moeten ontberen, steeds maar weer verlangen - bevredigen, verlangen - bevredigen. Het is fantastisch!

Daarom ben ik nog steeds een blije roker:
    Stop the world, I want to get out.
    pi_35293977
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik rook zelf al zo'n 15 jaar en vind het af en toe alleen wat zorgwekkend voor m'n gezondheid. Want ik hou van roken!

Het zijn prettige momenten waarop je even rust neemt en nadenkend wolkjes uitblaast. Of een andere keer in een café sámen rookwolkjes uitblaast, die zich dan vermengen en het samenzijn onderstrepen. Ook op de tram wachten wordt prettiger met een peuk in de bakkes. Of wat te denken van de eerste 's ochtends bij de koffie?

Wat is er prettiger dan een verlangen dat steeds ingevuld wordt, een behoefte die je steeds kan bevredigen? Mmmmm, het geeft een heerlijk tevreden gevoel dat niet-rokers moeten ontberen, steeds maar weer verlangen - bevredigen, verlangen - bevredigen. Het is fantastisch!

Daarom ben ik nog steeds een blije roker: [afbeelding]
    Oh, begrijp me niet verkeerd, ik ben ook dol op mijn sigaretje, maar begrijp alleen niet dat je er bewust voor kiest om eraan te beginnen. Wat je niet kent, kun je ook niet missen, een beetje dat principe.
    pi_35294121
    Sandertje, was jij ook niet diegene die om anabolen vroeg in het bodybuilding topic?
    pi_35295038
    lol, ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'ik wil gaan beginnen met roken'
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')