je sexueel voorkeur is dus ook duidelijk nu.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:14 schreef desiredbard het volgende:
Bovendien zat ik afgelopen Maandag met een turk te praten die lekker een whiskytje zat te drinken maar alsnog claimde moslim te zijn.
Er schijnt geen probleem te zijn met het afbeelden van Mohammed zolang je zijn gezicht niet laat zien.... Mogammed van achteren afbeelden is volledig ok:
Mag ik daarom de volgende avatars suggesteren...met de mogenlijkheid een Eeen deense vlag te tatoeren Fotosoepen:
[afbeelding]
Nou.... dan lijken geen van die tekeningetjesquote:
Mijn mening kan je vinden in Klummie's sigquote:Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nou.... dan lijken geen van die tekeningetjes.... so whats the problem
Moet ik nu dood ...moet ik nu dood????quote:Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je sexueel voorkeur is dus ook duidelijk nu.
dood ga je sowiesoquote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Moet ik nu dood ...moet ik nu dood????
(het is Mohammed zijn achterkant...... die van Aisha mag ik niet plaatsen...... dat valt namelijk namelijk onder pedofilie)
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn mening kan je vinden in Klummie's sig![]()
De begunstigde in je levensverzekering kan in elk geval alvast gaan shoppenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef oheng het volgende:
Is dit het topic waar je mohammed niet mag beledigen?
Ik heb namelijk een foute usericon. Bovendien ben ik tot overmaat van ramp ook nog eens ongelovig.
Het leek me dus wel een goed idee dat ik mijn atheisten kop hier liet zien.
![]()
Heujj!!! Ik heb lekker geen levensverzekering. Dus moet ze lekker alles zelf betalen als ik word afgeslacht op straat met een slagersmes. Haha!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De begunstigde in je levensverzekering kan in elk geval alvast gaan shoppen
ga jij ook altijd op zondags als duivel verkleed naar de kerk?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef oheng het volgende:
Is dit het topic waar je mohammed niet mag beledigen?
Ik heb namelijk een foute usericon. Bovendien ben ik tot overmaat van ramp ook nog eens ongelovig.
Het leek me dus wel een goed idee dat ik mijn atheisten kop hier liet zien.
![]()
wie niet, de duivel komt immers in elke gewenste gedaante.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
ga jij ook altijd op zondags als duivel verkleed naar de kerk?lachen man.. echt
Het kan in ieder geval wel zonder dat je ook maar verzocht wordt de kerk te verlaten.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het kan in ieder geval wel zonder dat je ook maar verzocht wordt de kerk te verlaten.
Been there done that .... dus kan welquote:
sinds wanneer is Fok! een moskee?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Godslasteraar het volgende:
Briljant: http://www.zipperfish.net/free/yaafm12.swf
Geweldig die flash-filmpjes![]()
bron:http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/pakistan_eist_wetgeving_van_eu.htmlquote:Pakistan eist wetgeving van EU
Een woordvoerster van het Pakistaanse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft vandaag in Islamabad gezegd dat Pakistan eist dat de Europese Unie een wetgeving tot stand brengt voor de bescherming van religieuze gevoelens, om zodoende voorvallen als de publicatie van spotprenten over de profeet Mohammed te voorkomen. De woordvoerster stelde dat de karikaturen de gevoelens van veel moslims in de hele wereld hebben gekwetst en dat zoiets niet nog eens mag gebeuren. Een reactie van de EU blijft vooralsnog uit.
Komen er toch nog Mohammedaanse Winterspelen: bij Eishokkiequote:Op maandag 20 februari 2006 16:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bron:http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/pakistan_eist_wetgeving_van_eu.html
De meeste rellende/moordende moslims hebben de spotprenten dan ook niet gezien...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:20 schreef Gia het volgende:
Katholieken woedend op South Park
Vind trouwens dit al teveel heibel om niks. Als je het niet wil zien, moet je niet kijken. Geldt ook voor die spotprents, overigens.
Kwaad zijn is één studio's afbranden, mensen bedreigen iets totaal andersquote:Op maandag 20 februari 2006 17:01 schreef RuL0R het volgende:
[..]
De meeste rellende/moordende moslims hebben de spotprenten dan ook niet gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |