Ja, ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die krijgt stemmen zat, stem liever op Ellen, van haar is het altijd maar de vraag of ze genoeg stemmen krijgt.
Precies.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
toch is Raf. geen idols voer, ze is zwanger dus kan maar een half jaaartje max mee, daarna moet ze bevallen en is ze uit de running. best een leuke meid maar slechte timing voor een zangcarriere
Lol nou hier was iederen incl mezelf erg blij dat die kiddo opgehoerd wasquote:
Afganistan Promoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
weer die gare soldaten..... ik zie de link écht niet hoor
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaja, anti-Idols posts worden verwijderd, vette censuur, ik weet het..
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Qua styling echt om te janken. Vonden ze @ 3FM ook. Naja, 1 of andere personal shopper of zo.quote:
Heb je de opening niet gezien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ja inderdaad, wat doen die soldaten daar.
Nice.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zwanger:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
toch is Raf. geen idols voer, ze is zwanger dus kan maar een half jaaartje max mee, daarna moet ze bevallen en is ze uit de running. best een leuke meid maar slechte timing voor een zangcarriere
Chantal is ook weer terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mark is alweer richting studio, gok ik
Ja, Chantal rent op dr hakjesquote:
N*zi praktijken dus...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij vandaag weg moet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harm was echt te slecht, om te kotsen.
het gaat er meer om wat de link is tussen NL en die soldaten....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
Heb je de opening niet gezien?
Damn, ZK moet maar eens gaan beginnen met het terugbetalen van mijn premiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
ah ziekenfondsreclame..... doet me eraan denken dat ik dat morgen écht maar 's moet gaan regelen
Zag er lief uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, Chantal rent op dr hakjes
Zonder hen geen Nederland, dus geen Nederlandstalige nummersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jawel, maar ook toen vroeg ik me al af.. wat doen ze daar.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
het gaat er meer om wat de link is tussen NL en die soldaten....
[een kudde hoeren of coffeeshophouders was logischer geweest![]()
]
Ja, ik kon 'm al niet vinden, ik wou hetzelfde doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamaar, ik moet haar toch verdedigen! You of all should know that!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De zwangere raffaela discussie is al lang gevoerd.
There's your answer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:27 schreef Lynx666 het volgende:
moet je van goede huize komen
daar heb ik ook nog gezeik mee, maar eerst overstappen... nog 10 dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Damn, ZK moet maar eens gaan beginnen met het terugbetalen van mijn premie!
Pf, lekker voor de prono steedsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:28 schreef WithMe het volgende:
Drie krukken.
Als ze door is, komt het door mij!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef BVO het volgende:
Joh, het is al half 11.
Uitslag maak ik hier niet meer mee, dus alvast.
* BVO blijft bang voor exit Raf.
wtf heb je je chips ook al opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:27 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gaat ff snel kaas + mosterd halen. Bier is helaas al op...
Kijk, dat willen we zien!!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:28 schreef WithMe het volgende:
Drie krukken.
Ja joh! 2 zakken al.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
wtf heb je je chips ook al op![]()
En van het computeren niet dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg nog RSI van dat zappen
Je moet ook niet tijdens die reclames zappen hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg nog RSI van dat zappen
End lieverquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Portje heeft, sigaartje erbij paktyeah let the votings begin
de naïviteitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef WithMe het volgende:
Drie krukken voor de zekerheid denk ik. De uitslag is immers nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |