Er moet wel íets staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
De hele familie Hendriks
Mag hier trouwens een topic zonder OP geopend worden
Tuurlijk. Dit topic is toch zo weer vol.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
De hele familie Hendriks
Op zaterdagavond wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Nee men, jullie moeten die banner gebruikenquote:
Nee ik heb em voor Jan met de korte achternaam gemaakt....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maak je toch niet steeds zo druk over die banner.![]()
Of Carnaval shitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Carnavals hit?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik heb dat een beetje gemist...
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
Is er een extra Hendriks bijgekomen?
Op zaterdagavond gaat het toch te snel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee ik heb em voor Jan met de korte achternaam gemaakt....
Hij staat er tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee ik heb em voor Jan met de korte achternaam gemaakt....
Het viel inderdaad wel mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind het niet slecht
Drie keer door een slotje heenposten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik vroeg me al af waarom er niemand reageerde, het topic zat dicht!
Jij wordt met de week tofferquote:
Ik had het écht niet doorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef WithMe het volgende:
[..]
Drie keer door een slotje heenposten.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij wordt met de week toffer
22:30 ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe laat komt dat telefoontje dat ik de auto gewonnen heb?
Als je op Harm stemt heb je geen recht op een auto, maar moet je je eigen auto inleveren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe laat komt dat telefoontje dat ik de auto gewonnen heb?
Ja, eerst vind je Harm niet tof meer, en nu ditquote:
Paar dagen geleden toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, Chantal is jarig.
Het voordeel van twee tv's, (en mijn oude vertrouwde spiegeltje).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef Andiyan het volgende:
ik volg het niet. Backstage ben ik genoodzaakt op te nemen ivm vervelende mede-gezinsleden die anti-IDO zijn.
Dat zou wel mooi zijn ja! Er is toch wel iemand van Fok bij he? Ben benieuwd naar de laatste nieuwtjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
ben benieuwd wanneer de persconferentie is... ik hoop 10-03 want dan ben ik terug van vakantie
Heb je op je kamer geen tv?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef Andiyan het volgende:
ik volg het niet. Backstage ben ik genoodzaakt op te nemen ivm vervelende mede-gezinsleden die anti-IDO zijn.
Leg 't nou eens uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vorig jaar was t op Maandag in Utrecht.
ik wil er wel bij aanwezig zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn ja! Er is toch wel iemand van Fok bij he? Ben benieuwd naar de laatste nieuwtjes.![]()
Wel doordeweeks? En niet op dinsdag?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Niet de 10e.
Tof!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vrijdag dus meer nieuws over de persconferentie dankzij Mark...
Hou de spanning er goed inquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Niet de 10e.
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil er wel bij aanwezig zijn
De persconferentie met Boris en Maud was vorig jaar i/d Schouwburg in Utrecht op de maandag voor de finale.quote:
Que?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Irene Moors. Met d'r Idols-boycot
.
En ze heeft geen smaak.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
Brad is een heks ja , een botasnolheks
Okay. Nu mag je doorgaan met pimpen. Want dat is best tof.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja de hele pers mag wat vragen stellen a/d finalisten..en je krijgt te horen wat ze die week allemaal gaan doen..en je krijgt de balkonscene...
Maar volgens mij gooien ze t dit jaar HELEMAAL om...
De persconferentie na de finale met de winnaar was vorig jaar ook erg tof..Mark heeft mij toen nog wat vragen laten stellen aan Boris...
Als reactie op???quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu niet!
dat de persconferentie in Utrecht is op maandag? gok ikquote:
Nou, vorig seizoen kwam de afvaller elke week bij L&C. Nu hebben ze het er nooit meer over, behalve toen bij Serge de muziek uitviel...quote:
uuhhm dat ga ik ook maar ff kijken denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 gaat ff NOVA kijken, met een interview met Joran van der Sloot
Ik weet die van vorige keer helemaal niet. Maar als we kaarten kunnen winnen doe ik meequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu is de persconferentie niet in Utrecht en inderdaad gaan we het HEEEEEEEEEEEEL anders aanpakken.
Heb je vrijdag ook nieuws over The Day Beforequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu is de persconferentie niet in Utrecht en inderdaad gaan we het HEEEEEEEEEEEEL anders aanpakken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet die van vorige keer helemaal niet. Maar als we kaarten kunnen winnen doe ik mee
Ik was erbij...Geweldige hysterie op dat balkonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet die van vorige keer helemaal niet. Maar als we kaarten kunnen winnen doe ik mee
Ja echt he. Elke week een pakquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je Martijn misschien eens doorgeven dat ie ook best wel weer eens GEEN pak aan mag?
Jij hebt goed geloof in Raf..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef BVO het volgende:
Mark, uit welke nummers kunnen we kiezen voor Raf??
Volgens mij mag je gratis naar de persconference van de twee finalisten toch ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt goed geloof in Raf..
Quequote:
Je kan gratis kaarten krijgen, zei Chantalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gratis naar de persconference van de twee finalisten toch ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja echt he. Elke week een pak.
Als ze er dan nog bij is...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef BVO het volgende:
Mark, uit welke nummers kunnen we kiezen voor Raf??
"je" als in "ik" of als in "algemeen" ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gratis naar de persconference van de twee finalisten toch ?
Ja, maar ik ben bang dat Raffa 'straks' niet haaltquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Staks staan de nummers op idols.nl. Vanaf maandag ook bij Giel op 3FM (ook scoop)
Kut ik wist het , als martijn het zegt is het veel geloofwaardiger dan als die verzopen muts dat zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan gratis kaarten krijgen, zei Chantal
Ze is er dan nog.quote:
Ze deed Doe Maar geweldig hoor..ik vrees eerder voor Angyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bang dat Raffa 'straks' niet haalt.
Ach bij Chantal weet je zeker dat t v/d Autocue kwamquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kut ik wist het , als martijn het zegt is het veel geloofwaardiger dan als die verzopen muts dat zegt
De Dijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze deed Doe Maar geweldig hoor..ik vrees eerder voor Angy![]()
Dude als ik er heen zou kunnen zou ik alleen foto's makenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef Svensational het volgende:
"je" als in "ik" of als in "algemeen" ?
Ik denk, wil, en hoop dat Harm weggaat want hij hoort niet in Idols.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze deed Doe Maar geweldig hoor..ik vrees eerder voor Angy![]()
Giel Beelen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Staks staan de nummers op idols.nl. Vanaf maandag ook bij Giel op 3FM (ook scoop)
Mareschaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel Beelen!![]()
Hoorde daar laatst ook 1 van de Idols afvallers, Aaron ?
En juist dáárom gaat ie steeds doorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk, wil, en hoop dat Harm weggaat want hij hoort niet in Idols.
Ben ik helemaal met je eens. Dag Harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lul dattie is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En juist dáárom gaat ie steeds door
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog beter:
Mark..valt er niet te regelen dat FOK de 2 finalisten mag interviewen en dat de forummers hier vragen in kunnen sturen?
Uiteraard wil k me wel opgeven om het interview te doen..het ijs is al gebroken met de dames![]()
[/brutaal]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ma stemt op Raf..ik op Angy en Ellen..broertje wou Harm stemmen..die ligt nu dus in bed zonder telefoon
Die krijgt stemmen zat, stem liever op Ellen, van haar is het altijd maar de vraag of ze genoeg stemmen krijgt.quote:
uuhhm zou best kunnen hoor. Volgens mij heeft hij elke maandag een kort gesprek met 1 van de verliezende kandidaten.quote:
Het probleem is dat je niemand weg kunt stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond dr deze week ook weer interessant hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Je moeder heeft een leuke smaak.
Anders was ik fanatiek aan het stemmen geslagen ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het probleem is dat je niemand weg kunt stemmen.
Je kunt hooguit strategisch stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders was ik fanatiek aan het stemmen geslagen ja..
Ja, ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die krijgt stemmen zat, stem liever op Ellen, van haar is het altijd maar de vraag of ze genoeg stemmen krijgt.
Precies.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
toch is Raf. geen idols voer, ze is zwanger dus kan maar een half jaaartje max mee, daarna moet ze bevallen en is ze uit de running. best een leuke meid maar slechte timing voor een zangcarriere
Lol nou hier was iederen incl mezelf erg blij dat die kiddo opgehoerd wasquote:
Afganistan Promoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
weer die gare soldaten..... ik zie de link écht niet hoor
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaja, anti-Idols posts worden verwijderd, vette censuur, ik weet het..
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Qua styling echt om te janken. Vonden ze @ 3FM ook. Naja, 1 of andere personal shopper of zo.quote:
Heb je de opening niet gezien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ja inderdaad, wat doen die soldaten daar.
Nice.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zwanger:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
toch is Raf. geen idols voer, ze is zwanger dus kan maar een half jaaartje max mee, daarna moet ze bevallen en is ze uit de running. best een leuke meid maar slechte timing voor een zangcarriere
Chantal is ook weer terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mark is alweer richting studio, gok ik
Ja, Chantal rent op dr hakjesquote:
N*zi praktijken dus...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij vandaag weg moet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harm was echt te slecht, om te kotsen.
het gaat er meer om wat de link is tussen NL en die soldaten....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
Heb je de opening niet gezien?
Damn, ZK moet maar eens gaan beginnen met het terugbetalen van mijn premiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
ah ziekenfondsreclame..... doet me eraan denken dat ik dat morgen écht maar 's moet gaan regelen
Zag er lief uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, Chantal rent op dr hakjes
Zonder hen geen Nederland, dus geen Nederlandstalige nummersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jawel, maar ook toen vroeg ik me al af.. wat doen ze daar.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
het gaat er meer om wat de link is tussen NL en die soldaten....
[een kudde hoeren of coffeeshophouders was logischer geweest![]()
]
Ja, ik kon 'm al niet vinden, ik wou hetzelfde doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamaar, ik moet haar toch verdedigen! You of all should know that!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De zwangere raffaela discussie is al lang gevoerd.
There's your answer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:27 schreef Lynx666 het volgende:
moet je van goede huize komen
daar heb ik ook nog gezeik mee, maar eerst overstappen... nog 10 dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Damn, ZK moet maar eens gaan beginnen met het terugbetalen van mijn premie!
Pf, lekker voor de prono steedsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:28 schreef WithMe het volgende:
Drie krukken.
Als ze door is, komt het door mij!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef BVO het volgende:
Joh, het is al half 11.
Uitslag maak ik hier niet meer mee, dus alvast.
* BVO blijft bang voor exit Raf.
wtf heb je je chips ook al opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:27 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- gaat ff snel kaas + mosterd halen. Bier is helaas al op...
Kijk, dat willen we zien!!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:28 schreef WithMe het volgende:
Drie krukken.
Ja joh! 2 zakken al.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
wtf heb je je chips ook al op![]()
En van het computeren niet dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg nog RSI van dat zappen
Je moet ook niet tijdens die reclames zappen hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg nog RSI van dat zappen
End lieverquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Portje heeft, sigaartje erbij paktyeah let the votings begin
de naïviteitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef WithMe het volgende:
Drie krukken voor de zekerheid denk ik. De uitslag is immers nog niet bekend.
Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Angelique rare oren heeft?
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zal er eventjes op gaan letten, het was mij nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Face it, dat is nu eenmaal een grote Idols-doelgroepquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:33 schreef Lynx666 het volgende:
Toch weer een irritante mate van bakvisjespubliek
Ja maar ik hoopte toch wel op een teruggang van 75% nu Serge eruit ligtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:33 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Face it, dat is nu eenmaal een grote Idols-doelgroep.
En saai.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef WithMe het volgende:
Floortje is gewoon eerlijk en realistisch.
Angelique eruit of zo, dat zou echt lachuuhh zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Danzig het volgende:
't zou wel humor zijn als Harm erin blijft
Keuze van de kijker.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kunnen we t thema voor volgende week ff krijgen, Channie?
Juistemquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef WithMe het volgende:
Nee dat was 4 maart!quote:
Idd, leuke meid die Floortje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef WithMe het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zeg Floortje , Angelique en Raf op de kruk..en dan Harm eruit
Leuke twist..die vrouwen op de kruk..en dan zeggen JULLIE ZIJN DOORquote:
Oeh, daar kan ik me best in vinden ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leuke twist..die vrouwen op de kruk..en dan zeggen JULLIE ZIJN DOOR
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geen autoquote:
Idioot je vergeet ellenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee want die zit wel weer id gevarenzonequote:
Dat ie eruit gaat.quote:
HJ heeft gewoon gelijk. Het was op Harm na gewoon goed vandaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Henkjan is een kontjeslikker. Lick your way up.
Het stemmen is al klaar hoor harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Hij heeft ADHD !!!
Idd, daarom wel eerlijk dat hij er nu mee komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het stemmen is al klaar hoor harm
eikelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Harm stelt zich nu erg kwetsbaar op
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk: HARM EXIT
Niet echt, het is al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:40 schreef WithMe het volgende:
Spannend...
Holleequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |