Komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil er wel bij aanwezig zijn
De persconferentie met Boris en Maud was vorig jaar i/d Schouwburg in Utrecht op de maandag voor de finale.quote:
Que?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Irene Moors. Met d'r Idols-boycot
.
En ze heeft geen smaak.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
Brad is een heks ja , een botasnolheks
Okay. Nu mag je doorgaan met pimpen. Want dat is best tof.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja de hele pers mag wat vragen stellen a/d finalisten..en je krijgt te horen wat ze die week allemaal gaan doen..en je krijgt de balkonscene...
Maar volgens mij gooien ze t dit jaar HELEMAAL om...
De persconferentie na de finale met de winnaar was vorig jaar ook erg tof..Mark heeft mij toen nog wat vragen laten stellen aan Boris...
Als reactie op???quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu niet!
dat de persconferentie in Utrecht is op maandag? gok ikquote:
Nou, vorig seizoen kwam de afvaller elke week bij L&C. Nu hebben ze het er nooit meer over, behalve toen bij Serge de muziek uitviel...quote:
uuhhm dat ga ik ook maar ff kijken denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 gaat ff NOVA kijken, met een interview met Joran van der Sloot
Ik weet die van vorige keer helemaal niet. Maar als we kaarten kunnen winnen doe ik meequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu is de persconferentie niet in Utrecht en inderdaad gaan we het HEEEEEEEEEEEEL anders aanpakken.
Heb je vrijdag ook nieuws over The Day Beforequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu is de persconferentie niet in Utrecht en inderdaad gaan we het HEEEEEEEEEEEEL anders aanpakken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet die van vorige keer helemaal niet. Maar als we kaarten kunnen winnen doe ik mee
Ik was erbij...Geweldige hysterie op dat balkonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet die van vorige keer helemaal niet. Maar als we kaarten kunnen winnen doe ik mee
Ja echt he. Elke week een pakquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je Martijn misschien eens doorgeven dat ie ook best wel weer eens GEEN pak aan mag?
Jij hebt goed geloof in Raf..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef BVO het volgende:
Mark, uit welke nummers kunnen we kiezen voor Raf??
Volgens mij mag je gratis naar de persconference van de twee finalisten toch ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt goed geloof in Raf..
Quequote:
Je kan gratis kaarten krijgen, zei Chantalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gratis naar de persconference van de twee finalisten toch ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja echt he. Elke week een pak.
Als ze er dan nog bij is...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef BVO het volgende:
Mark, uit welke nummers kunnen we kiezen voor Raf??
"je" als in "ik" of als in "algemeen" ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gratis naar de persconference van de twee finalisten toch ?
Ja, maar ik ben bang dat Raffa 'straks' niet haaltquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Staks staan de nummers op idols.nl. Vanaf maandag ook bij Giel op 3FM (ook scoop)
Kut ik wist het , als martijn het zegt is het veel geloofwaardiger dan als die verzopen muts dat zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan gratis kaarten krijgen, zei Chantal
Ze is er dan nog.quote:
Ze deed Doe Maar geweldig hoor..ik vrees eerder voor Angyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bang dat Raffa 'straks' niet haalt.
Ach bij Chantal weet je zeker dat t v/d Autocue kwamquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kut ik wist het , als martijn het zegt is het veel geloofwaardiger dan als die verzopen muts dat zegt
De Dijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze deed Doe Maar geweldig hoor..ik vrees eerder voor Angy![]()
Dude als ik er heen zou kunnen zou ik alleen foto's makenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef Svensational het volgende:
"je" als in "ik" of als in "algemeen" ?
Ik denk, wil, en hoop dat Harm weggaat want hij hoort niet in Idols.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze deed Doe Maar geweldig hoor..ik vrees eerder voor Angy![]()
Giel Beelen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Staks staan de nummers op idols.nl. Vanaf maandag ook bij Giel op 3FM (ook scoop)
Mareschaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel Beelen!![]()
Hoorde daar laatst ook 1 van de Idols afvallers, Aaron ?
En juist dáárom gaat ie steeds doorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk, wil, en hoop dat Harm weggaat want hij hoort niet in Idols.
Ben ik helemaal met je eens. Dag Harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lul dattie is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En juist dáárom gaat ie steeds door
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog beter:
Mark..valt er niet te regelen dat FOK de 2 finalisten mag interviewen en dat de forummers hier vragen in kunnen sturen?
Uiteraard wil k me wel opgeven om het interview te doen..het ijs is al gebroken met de dames![]()
[/brutaal]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ma stemt op Raf..ik op Angy en Ellen..broertje wou Harm stemmen..die ligt nu dus in bed zonder telefoon
Die krijgt stemmen zat, stem liever op Ellen, van haar is het altijd maar de vraag of ze genoeg stemmen krijgt.quote:
uuhhm zou best kunnen hoor. Volgens mij heeft hij elke maandag een kort gesprek met 1 van de verliezende kandidaten.quote:
Het probleem is dat je niemand weg kunt stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond dr deze week ook weer interessant hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Je moeder heeft een leuke smaak.
Anders was ik fanatiek aan het stemmen geslagen ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het probleem is dat je niemand weg kunt stemmen.
Je kunt hooguit strategisch stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders was ik fanatiek aan het stemmen geslagen ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |