quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Vind dit eigenlijk een typisch Harm-nummer
amen, dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dit een k*tnummer, omdat ik niet van De Dijk hou.
Dus mijn beoordeling is automatisch ook niet zo positief
Die met die schaduwen in vechthouding (kan het niet beter beschrijven op het moment)quote:
Jury is erg wisselvallig. De ene week zijn ze supermild en de andere week straffen ze elke valse noot genadeloos af.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef WithMe het volgende:
De jury is wel poeslief zeg.
Ze hebben geleerd van twee weken geleden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef bloem123 het volgende:
Ik snap het commentaar van de jury niet. Ik vond het namelijk helemaal niet zo goed.
Ik ga em zo ff zoeken, vond die ook erg mooi.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die met die schaduwen in vechthouding (kan het niet beter beschrijven op het moment)
Goh, ze zijn erg positief over Raf vandaag.
hope soquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Syytön het volgende:
Is dit hun nieuwe strategie om Rafaela eruit te krijgen?
Heb ik niet gedaan, dat deed ie zelf opeens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Inso's icoontje is allang teruggevonden (door mij) maar ze heeft er weer een kruisje van gemaakt
.
Had ik nog niet aan gedacht, maar zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Syytön het volgende:
Is dit hun nieuwe strategie om Rafaela eruit te krijgen?
mja, Tinypic verwijdert soms incoontjes ineensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, dat deed ie zelf opeens.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
Nou dat is duidelijk. Harm er af de rest door
ik hou wél van De Dijk, maar ben ook niet positief...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dit een k*tnummer, omdat ik niet van De Dijk hou.
Dus mijn beoordeling is automatisch ook niet zo positief
Iedereen presteert vanavond goed, op één uitzondering na.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Wat wat Raf vanavond verschrikkelijk veel beter dan de vorige weken.
En toch is er lichte twijfel in mn achterhoofd. Volgens mij heeft Harm een flinke Vote for the worst achterbanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
welcome back, my friendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hou wél van De Dijk, maar ben ook niet positief...
ze heeft 't nr verkracht.... volgende week mag ze vertrekken
ze was al m'n nr 4, maar met twijfel... nu is het glashelder
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Wat wat Raf vanavond verschrikkelijk veel beter dan de vorige weken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hou wél van De Dijk, maar ben ook niet positief...
ze heeft 't nr verkracht.... volgende week mag ze vertrekken
ze was al m'n nr 4, maar met twijfel... nu is het glashelder
Denk het ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En toch is er lichte twijfel in mn achterhoofd. Volgens mij heeft Harm een flinke Vote for the worst achterban.
Zang technisch in iedergeval wel. Idols technisch komt hij er door misschien op de stemmen. maar het was gewoon belachelijk hoe hij de tekst vergat en er gewoon zooitje van maakte.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.
Draai dat maar om.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef dronkeykong het volgende:
Duidelijk Harm door en Floortje op de bank![]()
* high fivequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef Timmai het volgende:
welcome back, my friend
Helaas wel ja.quote:
Zou heel logisch zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Harm gaat er wel uit, daar valt toch niks aan te redden dunkt me.
En ze waren allebei juist beter vandaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ben bang dat het tussen Raf en Ellen gaat.
Precies, erg opvallend idd! Al zong ze ook wel goed hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Danzig het volgende:
Lijkt we afsgesproken werk van de jury, zo van "Rafaella heeft het de afgelopen weken moeilijk gehad, we moeten haar nu maar ff ophemelen"
Harm niet eens op de kruk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik ga een smsje voor Harm sturen iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
En toch is er lichte twijfel in mn achterhoofd. Volgens mij heeft Harm een flinke Vote for the worst achterban.
Ellen in elk geval.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Angelique zou ook onverwacht eruit kunnen gaan. Zou heel onterecht zijn. Vandaar dat ik voor de zekerheid toch maar ff op Angelique ga stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Waarom wil je hém terugzien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga een smsje voor Harm sturen idd
Wil hem volgende week GRAAG weer zien, namelijk![]()
Hij heeft trouwens ook nog nooit op de kruk gezeten
Jij pessimist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Als die het goed zou hebben gedaan zou ik voor het eerst van m'n leven een sms naar zo'n soort programma sturen om hem te steunenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga een smsje voor Harm sturen idd
Wil hem volgende week GRAAG weer zien, namelijk![]()
Hij heeft trouwens ook nog nooit op de kruk gezeten
ghahahahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef Yeahinho het volgende:
Eigenlijk best triest dat 'we' er zo in opgaan. Zelfs over de reclame worden de meningen gepost.
Zelfs die kerel kan het!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef ranja het volgende:
Die KitKat-dame onthoudt in elk geval wel de tekst
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als die het goed zou hebben gedaan zou ik voor het eerst van m'n leven een sms naar zo'n soort programma sturen om hem te steunen![]()
Kijken of ie nòg slechter kan, en ervan genieten als hij weer zijn tekst verliestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom wil je hém terugzien?
Als je het weet, vertel het dat. Die tandloze ouwe zak is trouwens coolquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik weet bijna wat ze zingt, dat kitkatmeisje!
quote:
Ik kan het in m'n hoofd al nazingen, en herken het ook, maar ik weet niet hoe het heet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als je het weet, vertel het dat. Die tandloze ouwe zak is trouwens cool![]()
Alleen Harm zou het kunnenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:24 schreef Syytön het volgende:
Waaro zong niemand Suzanne, dat is pas een leuk liedje!
En ik weet t !!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik weet bijna wat ze zingt, dat kitkatmeisje!
Pure leedvermaak.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijken of ie nòg slechter kan, en ervan genieten als hij weer zijn tekst verliest
Lekker liedje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef Piej het volgende:
[..]
En ik weet t !!!![]()
![]()
Irene Cara---Flashdance... What A Feeling
First, when there's nothing but a slow glowing dream
That your fear seems to hide deep inside your mind
All alone I have cried silent tears full of pride
In a world made of steel, made of stone
Well I hear the music, close my eyes, feel the rhythm
Wrap around, take a hold of my heart
Chorus:
What a feeling, bein's believin'
I can't have it all, now I'm dancin' for my life
Take your passion, and make it happen
Pictures come alive, you can dance right through your life
Duss.....![]()
Dat is 'm iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef Piej het volgende:
[..]
En ik weet t !!!![]()
![]()
Duss.....![]()
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef WithMe het volgende:
Toch Gordon dus.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef Piej het volgende:
[..]
En ik weet t !!!![]()
![]()
First, when there's nothing but a slow glowing dream
That your fear seems to hide deep inside your mind
All alone I have cried silent tears full of pride
In a world made of steel, made of stone
Well I hear the music, close my eyes, feel the rhythm
Wrap around, take a hold of my heart
Chorus:
What a feeling, bein's believin'
I can't have it all, now I'm dancin' for my life
Take your passion, and make it happen
Pictures come alive, you can dance right through your life
Duss.....![]()
Goeie TT voor deel 77quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef Timmai het volgende:
Never nooit meer Harm
Wat had ze dan moeten zingen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef WithMe het volgende:
En wéér een saaie, voorspelbare keuze.
Idd. Volgende week moet ze maar iets van Metallica gaan zingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef WithMe het volgende:
Hoezo voorspelbaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef WithMe het volgende:
Ja, ik heb 'm ook al harder gezetquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten zingen?
Dat vraag ik me nou ook steeds af bij Floortjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef Lynx666 het volgende:
Hoe krijgt Angelique het altijd weer voor elkaar elke week weer een doodsaai nummer te kiezen
Helemaal mee eens. Floortje echt de beste van deze avond.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef Lynx666 het volgende:
1. Floortje
2. Raffaela
3. Ellen
4. Angelique
999. Harm
In elk geval door tot de finale. Floortjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef Timmai het volgende:
Angelique moet winnen van de jury?
Dat snap ik ook niet. Angelique is echt wel de bestequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
dat er nog mensen die eraan twijfelen dat Angelique de beste is..... onvoorstelbaar
knipje
Als Floortje zingt dan lééft het nummer. Bij Angelique mis ik dat gevoel totaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook steeds af bij Floortje![]()
Ik geloof dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niet negatief doen hoor, maar ik verwacht niet dat er uit deze Idols editie een nieuwe idool komt
Precies.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als Floortje zingt dan lééft het nummer. Bij Angelique mis ik dat gevoel totaal.
Ik zal nooit meer dronken wezen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef dronkeykong het volgende:
Never nooit meer Idols kunnen ze daar geen liedje op maken
Niet meer dan logischquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef -Hans- het volgende:
We zijn het er over eens dat Harm Idols vanavond moet verlaten?
zul je zien dat het toch iemand anders wordt
Volgens mij doet ie op bescheiden niveau zijn eigen dingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef N.icka het volgende:
Wat is er eigenlijk van Boris geworden ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als Floortje zingt dan lééft het nummer. Bij Angelique mis ik dat gevoel totaal.
Ik heb ook veel minder een uitgesproken favoriet dan vorige jaren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niet negatief doen hoor, maar ik verwacht niet dat er uit deze Idols editie een nieuwe idool komt
Eigenlijk dus ook geen idool gewordenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie op bescheiden niveau zijn eigen ding![]()
Ik vond hem echt goed, beter dan deze finalisten
iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:32 schreef N.icka het volgende:
Eigenlijk dus ook geen idool geworden
Zeker logisch inderdaad, want hij bakte er vanavond (wederom) niets van. Einde verhaal voor Harm, dat kan toch niet anders zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch
Maar er blijft iets knagen dat ik denk dat hij het weer overleeft![]()
David deed Kon ik maar even bij je zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:31 schreef Syytön het volgende:
Wie deed er ook alweer dat liedje van Gordon in Idols 1? (of 2?)
Heuckerothquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe heette gordon nou in het echt?.
Oja, dat was zo slecht (in mijn herinnering)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
David deed Kon ik maar even bij je zijn.
Cornelis Heukenrothquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Michel Bruinwerkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
Jos Sterrewachter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
sergequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen met SErge, kan leuk worden.![]()
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik haar was.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
Raffa zong vroeger wel veel geloof ik
Je bent nu zeker voor Floortje dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef babette21 het volgende:
ik vind Raffaela steeds minder leuk
terwijl ze in het begin 'n favoriet was
Maar ze zegt het elke weekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik haar was.
Ik heb er nooit wat aan gevonden. Een normaal gesprek voeren kan ze ook al niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef babette21 het volgende:
ik vind Raffaela steeds minder leuk
terwijl ze in het begin 'n favoriet was
Svennie, ze was goed he!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ze zegt het elke week. "Ja, dat zong ik vroeger ook heel vaak"
Of gewoon niet zo oersaai als dat jij bent.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevonden. Een normaal gesprek voeren kan ze ook al niet.
Ze is zo vreselijk nep.
Beetje ongeloofwaardig ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ze zegt het elke week. "Ja, dat zong ik vroeger ook heel vaak"
Het zal de laatste keer zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef WithMe het volgende:
Zucht, nog meer Serge.
nee, voor Angeliquequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent nu zeker voor Floortje dan?
Bam, in ya facequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Of gewoon niet zo oersaai als dat jij bent.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Of gewoon niet zo oersaai als dat jij bent.
quote:
Echt he. Dat ie van mijn beeldbuis afgaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:42 schreef Yeahinho het volgende:
Nou waren we gvd éindelijk van em af.....
Iedereen was goed behalve Harm.quote:
Hoevaak moet ik nog zeggen dat basketbal me eigenlijk geen kont interesseert?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
57-78 na het 3e kwart tussen aris en den bosch
Waarschijnlijk nog wel een paar keer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat basketbal me eigenlijk geen kont interesseert?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef dronkeykong het volgende:
Kan die Floortje wel normaal lullen??
Wat een overdreven gedoe zeg...
Ook na afloop van het liedje.... wordt een beetje emo....![]()
Niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef dronkeykong het volgende:
Kan die Floortje wel normaal lullen??
Wat een overdreven gedoe zeg...
Ook na afloop van het liedje.... wordt een beetje emo....![]()
Idd, die indruk heb ik ook. Ook toen Floortje ging zitten na haar 1e optreden zag je het. Floortje die Ellen eigenlijk negeert, maar wel Raff even een schouderklopje geeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef Timmai het volgende:
Ellen & Floortje zijn ook geen beste maatjes of wat?
Valt wel mee hoor. Bij de webchat van vorige week deden ze erg gezellig met elkaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef Timmai het volgende:
Ellen & Floortje zijn ook geen beste maatjes of wat?
Ikwel, Harm eruit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik weet t niet vanavond..
Heya Den Bosch!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naja, voor de laatste keer dan: den bosch wint van aris 73-97
Kon het niet laten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet ik ook bij de laatste vijf komen om mijn vaders baard eraf te krijgen?
Nee sorry... Ik zit nu op m'n laptop daar zit geen tv kaart opquote:
quote:Serge had nog een scoop voor ons: 'Dat blonde meisje met wie ik op het podium danste, is mijn vriendin. Maar dat mag niemand weten hoor.' Aha, vandaar dat her er on stage zo stomend uitzag! E dit blijft tussen ons hoor, Serge
Denk je dat ik dat niet zo kunnen?quote:
Je bent echt een toffe ventquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En genieten?
Overtuig onsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet zo kunnen?.
WithMe dacht dat anders goed hoorquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En genieten?
Thanks!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee sorry... Ik zit nu op m'n laptop daar zit geen tv kaart op![]()
In de BreakOut (sorry) stond ook :
[..]
Hoe is de stand nu?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En genieten?
Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En genieten?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Alles voor de fanatieke Idols Fokkers! Jullie helpen ons (soms), wij jullie nu een keer.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Alles voor de fanatieke Idols Fokkers! Jullie helpen ons (soms), wij jullie nu een keer.
Ah, jammerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Tja, de stand. Daar kan ik natuurlijk niets over zeggen
Shit, heb ik dat gemist dan?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
...en Chantal dr onderbroekje zag je![]()
Netjes , en ja het is genietenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Tja, de stand. Daar kan ik natuurlijk niets over zeggen
Angelique #2 was iets te zacht..voor de rest klonk het zeer goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Hoe klinkt het thuis?
Supergoed, maar soms vind ik de begeleiding wat hard, vergeleken bij de stemquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Hoe klinkt het thuis?
geweldig. Behalve Harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Hoe klinkt het thuis?
Op Harm na erg goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Hoe klinkt het thuis?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Mail me vrijdag voor meer info over de persconferentie. Krijg je de scoop.
Raffaela was echt heel goed met d'r eerste nummer!quote:
Leg eens uit, ik heb dat een beetje gemist...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mark?
Heb je voor ons vrijdag de scoop voor de persconferentie-kaartjes?
Als je toch alles voor de FOKkers over hebt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |