quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Vind dit eigenlijk een typisch Harm-nummer
amen, dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dit een k*tnummer, omdat ik niet van De Dijk hou.
Dus mijn beoordeling is automatisch ook niet zo positief
Die met die schaduwen in vechthouding (kan het niet beter beschrijven op het moment)quote:
Jury is erg wisselvallig. De ene week zijn ze supermild en de andere week straffen ze elke valse noot genadeloos af.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef WithMe het volgende:
De jury is wel poeslief zeg.
Ze hebben geleerd van twee weken geleden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef bloem123 het volgende:
Ik snap het commentaar van de jury niet. Ik vond het namelijk helemaal niet zo goed.
Ik ga em zo ff zoeken, vond die ook erg mooi.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die met die schaduwen in vechthouding (kan het niet beter beschrijven op het moment)
Goh, ze zijn erg positief over Raf vandaag.
hope soquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Syytön het volgende:
Is dit hun nieuwe strategie om Rafaela eruit te krijgen?
Heb ik niet gedaan, dat deed ie zelf opeens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Inso's icoontje is allang teruggevonden (door mij) maar ze heeft er weer een kruisje van gemaakt
.
Had ik nog niet aan gedacht, maar zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Syytön het volgende:
Is dit hun nieuwe strategie om Rafaela eruit te krijgen?
mja, Tinypic verwijdert soms incoontjes ineensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, dat deed ie zelf opeens.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
Nou dat is duidelijk. Harm er af de rest door
ik hou wél van De Dijk, maar ben ook niet positief...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dit een k*tnummer, omdat ik niet van De Dijk hou.
Dus mijn beoordeling is automatisch ook niet zo positief
Iedereen presteert vanavond goed, op één uitzondering na.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Wat wat Raf vanavond verschrikkelijk veel beter dan de vorige weken.
En toch is er lichte twijfel in mn achterhoofd. Volgens mij heeft Harm een flinke Vote for the worst achterbanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
welcome back, my friendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hou wél van De Dijk, maar ben ook niet positief...
ze heeft 't nr verkracht.... volgende week mag ze vertrekken
ze was al m'n nr 4, maar met twijfel... nu is het glashelder
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Wat wat Raf vanavond verschrikkelijk veel beter dan de vorige weken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hou wél van De Dijk, maar ben ook niet positief...
ze heeft 't nr verkracht.... volgende week mag ze vertrekken
ze was al m'n nr 4, maar met twijfel... nu is het glashelder
Denk het ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En toch is er lichte twijfel in mn achterhoofd. Volgens mij heeft Harm een flinke Vote for the worst achterban.
Zang technisch in iedergeval wel. Idols technisch komt hij er door misschien op de stemmen. maar het was gewoon belachelijk hoe hij de tekst vergat en er gewoon zooitje van maakte.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.
Draai dat maar om.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef dronkeykong het volgende:
Duidelijk Harm door en Floortje op de bank![]()
* high fivequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef Timmai het volgende:
welcome back, my friend
Helaas wel ja.quote:
Zou heel logisch zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Harm gaat er wel uit, daar valt toch niks aan te redden dunkt me.
En ze waren allebei juist beter vandaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ben bang dat het tussen Raf en Ellen gaat.
Precies, erg opvallend idd! Al zong ze ook wel goed hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Danzig het volgende:
Lijkt we afsgesproken werk van de jury, zo van "Rafaella heeft het de afgelopen weken moeilijk gehad, we moeten haar nu maar ff ophemelen"
Harm niet eens op de kruk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik ga een smsje voor Harm sturen iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
En toch is er lichte twijfel in mn achterhoofd. Volgens mij heeft Harm een flinke Vote for the worst achterban.
Ellen in elk geval.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Angelique zou ook onverwacht eruit kunnen gaan. Zou heel onterecht zijn. Vandaar dat ik voor de zekerheid toch maar ff op Angelique ga stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Waarom wil je hém terugzien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga een smsje voor Harm sturen idd
Wil hem volgende week GRAAG weer zien, namelijk![]()
Hij heeft trouwens ook nog nooit op de kruk gezeten
Jij pessimist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Als die het goed zou hebben gedaan zou ik voor het eerst van m'n leven een sms naar zo'n soort programma sturen om hem te steunenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga een smsje voor Harm sturen idd
Wil hem volgende week GRAAG weer zien, namelijk![]()
Hij heeft trouwens ook nog nooit op de kruk gezeten
ghahahahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef Yeahinho het volgende:
Eigenlijk best triest dat 'we' er zo in opgaan. Zelfs over de reclame worden de meningen gepost.
Zelfs die kerel kan het!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef ranja het volgende:
Die KitKat-dame onthoudt in elk geval wel de tekst
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als die het goed zou hebben gedaan zou ik voor het eerst van m'n leven een sms naar zo'n soort programma sturen om hem te steunen![]()
Kijken of ie nòg slechter kan, en ervan genieten als hij weer zijn tekst verliestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom wil je hém terugzien?
Als je het weet, vertel het dat. Die tandloze ouwe zak is trouwens coolquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik weet bijna wat ze zingt, dat kitkatmeisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |