Ik zit m nu hardop te zingenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef amaranta het volgende:
dit had het moeten zijn
Dit is voor de misfits die je her en der alleen ziet staan / die onder straatlantaarns eten en drinken bij de volle maan / dit is voor degenen die je overal herkent / deze is voor jou en mij want dit is ons moment
Ik hef het glas op jouw gezondheid - jij staat niet alleen
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Deze is voor iedereen die passie heeft, die voor passie gaat / in het donker kan ik jou nooit zien maar ik weet dat jij daar staat
Rood, zwart, wit, geel, jong, oud, man of vrouw / in het donker ben je nooit te zien maar / deze is van ons aan jou
Ik vrees van niet. Dit gaat vervelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Harm een enorme fanbase heeft.
Dan is ie gewoon niet voor dit vak gemaakt. Geen Idol dus, klaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
Nu kan het ook nog zo zijn dat hij de hele week zo bezig is met z'n tekst NIET vergeten dat het accuut misgaat zodra de muziek start
Idd. Zo'n fiasco kan zelfs een die-hard Harm-fan niet waarderen denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Dit gaat vervelen.
Maar wel een tof liedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Een erg moeilijk liedje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |