mooi gesproken beschouw!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef Beschouw het volgende:
Ik vind het wel mooi, een clubje als Haarlem dat jarenlang in de marge speelt en plots een periodetitel pakt. Dan wordt er een topic geopend, verschijnen er meer mensen in het stadion en drijft iedereen op de wolken mee. Dat is toch de charme van voetbal?
Waar heb jij het nou weer over... Zwets eens niet zo veel....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Misschien zijn ze al aan het vergaderen over een tweede ring? 8000 lijkt me een beetje weinig met al die toekomstige successen....![]()
Wat zeg je??? 1 of ander boertje van 3 turven hoog en 10 jaar oud heeft de afgelopen uren met z'n eindeloos getrommel mijn gehoor verneukt....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:30 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Als je ooit in Haarlem geweest bent dan kun je niet anders van mening zijn wat voor een pauperclub dat is. zelfde voor stormvogels / telstar uit, Dordt uit.
Geoffrey Verweij denk ik dan. Die gaat naar Emmen volgend seizoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ken er geen één van naam, maar die donkere rechtsbuiten was niet verkeerd tegen onze FC.
Rechtsbuiten van H'lem is Rodney Cairoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geoffrey Verweij denk ik dan. Die gaat naar Emmen volgend seizoen.
Haarlem trekt fans bij AZ weg. Ze zijn het daar zat en willen bij ons mooi voetbal zienquote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Misschien zijn ze al aan het vergaderen over een tweede ring? 8000 lijkt me een beetje weinig met al die toekomstige successen....![]()
niet geheel onbetaald natuurlijk, weet ik uit heel betrouwbare bronnen !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef PabloLopez het volgende:
Alleen de oudste club staat echt in Haarlem, de plaatselijke HFC.
Onbetaald natuurlijk!(Haarlem-Zuid)
dat denk ik wel.....er mogen namelijk geen supporters meer achter de doelenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Zo leeg zal het de eerstkomende weken niet zijn
Het gaat nu goed en nu komen ze om de hoek kakke........quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:51 schreef frenzy2003 het volgende:
Haarlem,de club die mij miss nog wel meer doet dan ajax.
dude ga weg man. ajax en haarlem hebben een verbond hoor. was overigens altijd al voor haarlem,maar als je het stadion niet bezoekt ben je natuurlijk een nep supporter ja. ga ff naar je vriendje Dirk Kuijt ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef spurs het volgende:
[..]
Het gaat nu goed en nu komen ze om de hoek kakke........
Wel mooi dat ze het bij H'lem altijd over kkjod.. hebben......
Speelde ze toen altijd thuisquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef ABC-tje het volgende:
In de jaren '70 en '80 zat ik elke week op de tribune aan de Jan Gijzevaart.
Luc Nijholt, Alwin Leijsner, Joop Bockling, Frank v Leen, Gerrie Kleton wat een toppers toenquote:Toen verhuisd naar de Achterhoek. Maar ik mis Haarlem (de voetbalclub) nog steeds.
Om maar even een paar namen te noemen: Ruud Gullit, Piet Huyg, Piet Keur, Abe v/d Ban (met snor), Wim Balm, Jercy Sadek, Edward Metgod en ga zo maar door. En wie we ook niet mogen vergeten is de grootste 'entertrainer' Barry "ik wil op mijn kop een kamerbreed tapijt" Hughes.
Ga ff naar je vriendje Dirk Kuijt?????? Die mag je ff uitleggen......quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dude ga weg man. ajax en haarlem hebben een verbond hoor. was overigens altijd al voor haarlem,maar als je het stadion niet bezoekt ben je natuurlijk een nep supporter ja. ga ff naar je vriendje Dirk Kuijt ofzo.
Dirk Kuijt,de user die altijd praat over "nepsupporters" en "teletekstsupporters"quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:13 schreef spurs het volgende:
[..]
Ga ff naar je vriendje Dirk Kuijt?????? Die mag je ff uitleggen......
Ja en daar zijn de meest H'lem supporters heel blij mee met het verbond wat weinig voorstelt. Maar toch knap dat iemand zegt ga weg joh terwijl ie er nog bijna nooit is geweest.....
Maar wees gerust je bent geen nepsupporter, maar een teletekstsupporter!
En ik kom er alleen als de Witte Leeuwen er spelen!
Hoe het ook moge zijn, tegen S/T hoeft Haarlem niet meer te voetballen volgend seizoen met een beetje gelukquote:Stormvogels Telstars voortbestaan ongewis
21/2/2006 19:40
Stormvogels Telstar is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen, nu de gemeente Velsen geen veiligheidsverklaring voor komend seizoen wil afgeven.
Met het ontbreken van de veiligheidsverklaring voor Stadion Schoonenberg staat betaald voetbal in Velsen op de tocht. 'Hierdoor is onze KNVB-proflicentie in zeer groot gevaar', aldus Telstar-directeur Piet van der Pol tegen het ANP.
Stormvogels Telstar beraadt zich momenteel op welke stappen de club kan en moet nemen. 'We hebben direct bij de gemeente om een toelichting gevraagd, maar die nog niet gekregen. De tijd dringt echter, want de KNVB wil alle stukken voor het nieuwe seizoen voor 1 maart binnen hebben.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |