abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35306989
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef Beschouw het volgende:
Ik vind het wel mooi, een clubje als Haarlem dat jarenlang in de marge speelt en plots een periodetitel pakt. Dan wordt er een topic geopend, verschijnen er meer mensen in het stadion en drijft iedereen op de wolken mee. Dat is toch de charme van voetbal?
mooi gesproken beschouw!

en ik vraag me ook af hoe er 8000 man naar oostpoort worden gelokt? als het zo door gaat misschien?
pi_35307113
Misschien zijn ze al aan het vergaderen over een tweede ring? 8000 lijkt me een beetje weinig met al die toekomstige successen....
pi_35313473
Ik ken er geen één van naam, maar die donkere rechtsbuiten was niet verkeerd tegen onze FC .
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:23:55 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35313520
Haarlem
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35313614
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Misschien zijn ze al aan het vergaderen over een tweede ring? 8000 lijkt me een beetje weinig met al die toekomstige successen....
Waar heb jij het nou weer over... Zwets eens niet zo veel....
pi_35313755
Als je ooit in Haarlem geweest bent dan kun je niet anders van mening zijn wat voor een pauperclub dat is. zelfde voor stormvogels / telstar uit, Dordt uit.
Bloed, zweet en tranen!
pi_35313859
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:30 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Als je ooit in Haarlem geweest bent dan kun je niet anders van mening zijn wat voor een pauperclub dat is. zelfde voor stormvogels / telstar uit, Dordt uit.
Wat zeg je??? 1 of ander boertje van 3 turven hoog en 10 jaar oud heeft de afgelopen uren met z'n eindeloos getrommel mijn gehoor verneukt....
pi_35317380
Hebben ze een keer een leuke groep mee naar een uitwedstrijd gaat het op de terugreis onderling niet helemaal goed

En clubs als Telstar en H'lem(beiden de laagste begroting in het betaalde voetbal) moeten gewoon blij zijn als ze om de paar jaar is een periodetitel halen of mogen meedoen aan de play-offs. Al was het bij H'lem wel jaren drama troef, sinds hun degradatie eind jaren 80 geen één succesje meer geboekt.

Helaas doen ze het op dit moment een stuk beter dan mijn clupje. Gert Aandewiel heeft het dus goed op de rails daar! Al moest hij in oktober nog oprotten van een aantal supporters daar.....
volgende wedstrijden:
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 februari 2006 @ 08:08:17 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35317422
Ik heb hier nog plakboeken vol over de 'goeie ouwe tijd' 0-3 winnen bij Ajax en zo, de Europacupwedstrijden Wat was dat mooi...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35328253
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ken er geen één van naam, maar die donkere rechtsbuiten was niet verkeerd tegen onze FC .
Geoffrey Verweij denk ik dan. Die gaat naar Emmen volgend seizoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35328908
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Geoffrey Verweij denk ik dan. Die gaat naar Emmen volgend seizoen.
Rechtsbuiten van H'lem is Rodney Cairo
volgende wedstrijden:
pi_35329288
Oh ja, dat is waar. Waar zetten ze Verweij tegenwoordig neer dan? Die was bij Sparta ook rechtsbuiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35330860
Verweij is in de loop van het seizoen zijn basisstek verloren. De succesvolle voorhoede wordt steeds gevormd door Ahahaoui, L. Ten Heuvel en Cairo. Afgelopen vrijdag mocht Verweij ein-de-lijk weer eens in de basis starten en liet zowaar weer eens een keer zien dat hij best aardig kan ballen als hij er zin in heeft. Dat is niet vaak gebeurd dit seizoen.
pi_35330946
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Beschouw het volgende:
Haarlem trekt fans bij AZ weg. Ze zijn het daar zat en willen bij ons mooi voetbal zien
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:34:04 #65
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35358118
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef PabloLopez het volgende:
Alleen de oudste club staat echt in Haarlem, de plaatselijke HFC.
Onbetaald natuurlijk! (Haarlem-Zuid)
niet geheel onbetaald natuurlijk, weet ik uit heel betrouwbare bronnen !

Maar goed, ging vroeger (eind jaren 80) bijna iedere thuiswedstrijd kijken op mijn fietsje bijna 3 kwartier fietsen en daarna de kroeg in.
Op een gegeven moment was het spel niet meer om aan te zien en zaten ze ook nog ees in de eerste divisie, toen vond ik het zonder van de anderhalf uur fietsen en ga ik sindsdien hooguit 2x per seizoen.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:36:31 #66
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35358169
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Zo leeg zal het de eerstkomende weken niet zijn
dat denk ik wel.....er mogen namelijk geen supporters meer achter de doelen
256 goals !
pi_35363929
Haarlem,de club die mij miss nog wel meer doet dan ajax .
pi_35365527
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:51 schreef frenzy2003 het volgende:
Haarlem,de club die mij miss nog wel meer doet dan ajax .
Het gaat nu goed en nu komen ze om de hoek kakke........

Wel mooi dat ze het bij H'lem altijd over kkjod.. hebben......
volgende wedstrijden:
pi_35365745
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef spurs het volgende:

[..]

Het gaat nu goed en nu komen ze om de hoek kakke........

Wel mooi dat ze het bij H'lem altijd over kkjod.. hebben......
dude ga weg man. ajax en haarlem hebben een verbond hoor. was overigens altijd al voor haarlem,maar als je het stadion niet bezoekt ben je natuurlijk een nep supporter ja. ga ff naar je vriendje Dirk Kuijt ofzo .
pi_35365912
In de jaren '70 en '80 zat ik elke week op de tribune aan de Jan Gijzevaart. Toen verhuisd naar de Achterhoek. Maar ik mis Haarlem (de voetbalclub) nog steeds.

Om maar even een paar namen te noemen: Ruud Gullit, Piet Huyg, Piet Keur, Abe v/d Ban (met snor), Wim Balm, Jercy Sadek, Edward Metgod en ga zo maar door. En wie we ook niet mogen vergeten is de grootste 'entertrainer' Barry "ik wil op mijn kop een kamerbreed tapijt" Hughes.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_35366256
Ik gun het Haarlem wel, heb ergens toch wel een zwak voor de HFC! Hoop dat de lijn kunnen doorzetten.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:01:40 #72
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35366426
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef ABC-tje het volgende:
In de jaren '70 en '80 zat ik elke week op de tribune aan de Jan Gijzevaart.
Speelde ze toen altijd thuis
En het heet de Jan Geijzenkade, maar dat geeft niet hoor
quote:
Toen verhuisd naar de Achterhoek. Maar ik mis Haarlem (de voetbalclub) nog steeds.

Om maar even een paar namen te noemen: Ruud Gullit, Piet Huyg, Piet Keur, Abe v/d Ban (met snor), Wim Balm, Jercy Sadek, Edward Metgod en ga zo maar door. En wie we ook niet mogen vergeten is de grootste 'entertrainer' Barry "ik wil op mijn kop een kamerbreed tapijt" Hughes.
Luc Nijholt, Alwin Leijsner, Joop Bockling, Frank v Leen, Gerrie Kleton wat een toppers toen
256 goals !
pi_35366772
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

dude ga weg man. ajax en haarlem hebben een verbond hoor. was overigens altijd al voor haarlem,maar als je het stadion niet bezoekt ben je natuurlijk een nep supporter ja. ga ff naar je vriendje Dirk Kuijt ofzo .
Ga ff naar je vriendje Dirk Kuijt?????? Die mag je ff uitleggen......

Ja en daar zijn de meest H'lem supporters heel blij mee met het verbond wat weinig voorstelt. Maar toch knap dat iemand zegt ga weg joh terwijl ie er nog bijna nooit is geweest.....

Maar wees gerust je bent geen nepsupporter, maar een teletekstsupporter!

En ik kom er alleen als de Witte Leeuwen er spelen!
volgende wedstrijden:
pi_35366909
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:13 schreef spurs het volgende:

[..]

Ga ff naar je vriendje Dirk Kuijt?????? Die mag je ff uitleggen......

Ja en daar zijn de meest H'lem supporters heel blij mee met het verbond wat weinig voorstelt. Maar toch knap dat iemand zegt ga weg joh terwijl ie er nog bijna nooit is geweest.....

Maar wees gerust je bent geen nepsupporter, maar een teletekstsupporter!

En ik kom er alleen als de Witte Leeuwen er spelen!
Dirk Kuijt,de user die altijd praat over "nepsupporters" en "teletekstsupporters"
als ik mijn geld nou eens aan andere dingen uitgeef,ben ik een teletekst supporter. als ik een seizoenskaart koop volgend seizoen ben ik een succes supporter.
ik vind het allemaal een beetje slap om mensen over 1 kam te scheren maar dat moet je zelf weten.
pi_35367085
quote:
Stormvogels Telstars voortbestaan ongewis

21/2/2006 19:40

Stormvogels Telstar is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen, nu de gemeente Velsen geen veiligheidsverklaring voor komend seizoen wil afgeven.
Met het ontbreken van de veiligheidsverklaring voor Stadion Schoonenberg staat betaald voetbal in Velsen op de tocht. 'Hierdoor is onze KNVB-proflicentie in zeer groot gevaar', aldus Telstar-directeur Piet van der Pol tegen het ANP.

Stormvogels Telstar beraadt zich momenteel op welke stappen de club kan en moet nemen. 'We hebben direct bij de gemeente om een toelichting gevraagd, maar die nog niet gekregen. De tijd dringt echter, want de KNVB wil alle stukken voor het nieuwe seizoen voor 1 maart binnen hebben.'
Hoe het ook moge zijn, tegen S/T hoeft Haarlem niet meer te voetballen volgend seizoen met een beetje geluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')